Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef I. het volgende:
Ik heb ook nog wel mest geschept, en met geiten, en kippen geknuffeld. Totdat een kip verdomme over m'n hele overall heen scheet, en het ook in m'n laars droop.Toen vond ik kippen kut.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.
oh, ohquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het toch ook als je altijd in een veilige woning leeft, ineens overal honden en proleten.
Dat sowieso, je schept zo'n goede band met een hond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik zou zelf het liefst weer zo'n wolfshond in huis willen nemen, maar ik werk in ploegen en woon momenteel alleen. Al zijn er plannen om een gezin te beginnen, dan ga ik weer eens denken om een hond in huis te nemen.
Lijkt me ook leuk om op vrijdagavond even met de hond weg te zijn op zo'n trainingscursus om een band op te bouwen
Heb zeker 40-45 kippen handmatig gedood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef I. het volgende:
Ik heb ook nog wel mest geschept, en met geiten, en kippen geknuffeld. Totdat een kip verdomme over m'n hele overall heen scheet, en het ook in m'n laars droop.Toen vond ik kippen kut.
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wilde kippen voorstellen maar laat maar hoor
kwartels?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.
Niet 14 a 18?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb zeker 40-45 kippen handmatig gedood.
Snap ook mensen niet die vogels houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.
Voor zijn leven,... jij gaat even wat langer mee dan een hond,... of een katquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Dat sowieso, je schept zo'n goede band met een hond.Maatje voor het leven.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
maar nee
mijn ouders wilden een camping kopen en toen ging dat niet door dus kopen ze nu meer een huis met veels te veel grond (????????) en mn broertje verhuisd mee en met de huur die hij dan betaald aan mn ouders koopt ie meteen dat huis af
ik ben zo jaloershet is echt heel heel heel veel land, al mn wensen hadden uit kunnen komen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook mensen niet die vogels houden.
Wat moet je daar nou mee.
Maken alleen maar herrie en schijten alles eronder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook mensen niet die vogels houden.
Wat moet je daar nou mee.
Deze waren best aaibaar, waren extreem fluffy kippenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.
Dat doen kinderen ook helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken alleen maar herrie en schijten alles eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |