Pakje Iglo en wat overige boodschappen van de Jumbo dus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had spinazie met room, kruiden, knoflook en ui. Met een kaasschnitzel en zoete aardappel uit de oven.
Nee. Alles vers natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Pakje Iglo en wat overige boodschappen van de Jumbo dus?
pooohquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje schuimig water door de stroming
Maar ze hebben heerlijk gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou het zeker afraden als je honden de hele dag alleen zouden zitten en niet genoeg beweging zouden krijgen ja.quote:
Precies....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou het zeker afraden als je honden de hele dag alleen zouden zitten en niet genoeg beweging zouden krijgen ja.
Fok dingetje net als 450, beeldje op de rommelmarktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch met hont?
Ken ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef Geerd het volgende:
Fok dingetje net als 450, beeldje op de rommelmarkt
Goed voor de lijn!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
Geen zak zin om te koken. Kom net thuis. Nog niets gegeten vandaag..
Zelfs de room?quote:
Zal wel ooit een spelfout gemaakt zijn en nu een soort nemen gewordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoeveel pils op?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal wel ooit een spelfout gemaakt zijn en nu een soort nemen geworden
Account uit 2019, ja dan kun je de FOK!-klassiekers nog niet kennen idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet.
Je was oké is mij al wel uitgelegd.
Ik weet dat ik te dik ben, maar dat heb ik er ook niet voor over om dun te worden.quote:
Lijkt mij zeer waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zal wel ooit een spelfout gemaakt zijn en nu een soort nemen geworden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Account uit 2019, ja dan kun je de FOK!-klassiekers nog niet kennen idd.
Famfare, Brank in Moerdijk, Alberto checkt de park, beeldje op de rommelmarkt stampen, saffraan is duur, stomme kooi, 450 echt fantastisch enz.
Not a single clue.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
Account uit 2019, ja dan kun je de FOK!-klassiekers nog niet kennen idd.
Famfare, Brank in Moerdijk, Alberto checkt de park, beeldje op de rommelmarkt stampen, saffraan is duur, stomme kooi, 450 echt fantastisch enz.
Vinden ze leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee de room niet. En bij diepgevroren spinazie komt teveel vocht vrij voor m'n saus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs de room?
Je weet overigens wel dat diepgevroren groenten (en ZÉKER spinazie!) gezonder zijn dan de "verse" groenten die in de koeling liggen of nog erger: elke dag opnieuw los bij kamertemperatuur/airconditionertemperatuur in de suup liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |