Oh sorryquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, ik zweet niet uit mijn kut hoor
True true. Wel medelijden hoor, zou je knuffelen maar dan krijg je het nog warmerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, vanaf donderdag weer betere temperaturen
Heeft niets mopquote:
Ja, dat hoeft nu nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
True true. Wel medelijden hoor, zou je knuffelen maar dan krijg je het nog warmer
Wordt ze wel natquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True true. Wel medelijden hoor, zou je knuffelen maar dan krijg je het nog warmer
Ja helaasquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niets mop
[..]
Ja, dat hoeft nu niet
Ik denk zomaar dat dat wel meevaltquote:
Ze hebben wel verwarming, dus dan is het prima te doen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja helaasHoe is het eig in de winter daar?
Maar een airco is te duur?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze hebben wel verwarming, dus dan is het prima te doen!
Kan me opzich wel concentreren, maar doe het wel een stuk rustiger aan. En we hebben ventilatoren, dat scheelt ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oi oi oiZou niet eens kunnen concentreren met 35 graden, en jij doet nog belangrijk werk ook
Oh ja dat scheelt wel iets, al zou ik het je niet nadoen, maar ben een pussy met warmtequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan me opzich wel concentreren, maar doe het wel een stuk rustiger aan. En we hebben ventilatoren, dat scheelt ook wel een beetje.
Zou uitlikkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja dat scheelt wel iets, al zou ik het je niet nadoen, maar ben een pussy met warmte
is toch wel vrij verquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he..ik kom niet verder dan 3300km rijden met de motor..en dam vragen ze ja maar wat heb je gedaan dan..
maakt geen reet uit. Die oma's en opa's gaan toch wel klagen dat het te koud is als de airco aan staat.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
maakt geen reet uit. Die oma's en opa's gaan toch wel klagen dat het te koud is als de airco aan staat.
Ik werk niet in de bejaardenzorg hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
maakt geen reet uit. Die oma's en opa's gaan toch wel klagen dat het te koud is als de airco aan staat.
En dan feest?quote:
Hoe zou dat komen @murpquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind die melding van @:murp een tikje stalkerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |