SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh ik krijg daar juist energie van als het een discussiepunt is wat ik interessant vind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik stel me in dat soort discussies echt mega ziek onderdanig op anders is het al snel einde discussie, ohja en ik moest met der samenwerken
Hebben ze die smaak tegenwoordig ook al?quote:
Ik ben ernstig bang voor slangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
Ben niet zo van de reptielen alleen
Krokodillen zijn baas manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
He, we zijn het eens met elkaar eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze die smaak tegenwoordig ook al?
Naja het kan nooit erger zijn danHeinz Ketchup Chips
Lastig rukken danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ernstig bang voor slangen.
Dan zal ik je geen nudies sturen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar slangen inderdaadquote:
Daar zit ook niemand op te wachten en dringt niemand op aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je geen nudies sturen.
ja dat wel, maar zij zei bijvoorbeeld dat zij god als almachtig ziet en als een echte mensenvriend. Dan wil ik daar eigenlijk vol tegen in gaan dat ik niet snap hoe ze dat kan geloven want uh ja zie je wel wat er allemaal op deze wereld gebeurd en ik denk dat als er al een god is dat het een narcist isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik krijg daar juist energie van als het een discussiepunt is wat ik interessant vind.
reptielistquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
ik wil ernstig graag een slang, ruilen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reptofoobquote:
Dan moet je er niet tegenin gaan door zelf je standpunt in te nemen maar vooral haar vragen stellen waardoor het net zich sluit over de onwetende heilige geest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar zij zei bijvoorbeeld dat zij god als almachtig ziet en als een echte mensenvriend. Dan wil ik daar eigenlijk vol tegen in gaan dat ik niet snap hoe ze dat kan geloven want uh ja zie je wel wat er allemaal op deze wereld gebeurd en ik denk dat als er al een god is dat het een narcist is
Dat is echt wat ik denk en bedoel ik nog geen eens beledigend ofzo maar dat kun je echt niet zeggentegen haar niet iig
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ernstig graag een slang, ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |