SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh ik krijg daar juist energie van als het een discussiepunt is wat ik interessant vind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik stel me in dat soort discussies echt mega ziek onderdanig op anders is het al snel einde discussie, ohja en ik moest met der samenwerken
Hebben ze die smaak tegenwoordig ook al?quote:
Ik ben ernstig bang voor slangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
Ben niet zo van de reptielen alleen
Krokodillen zijn baas manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
He, we zijn het eens met elkaar eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze die smaak tegenwoordig ook al?
Naja het kan nooit erger zijn danHeinz Ketchup Chips
Lastig rukken danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ernstig bang voor slangen.
Dan zal ik je geen nudies sturen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar slangen inderdaadquote:
Daar zit ook niemand op te wachten en dringt niemand op aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je geen nudies sturen.
ja dat wel, maar zij zei bijvoorbeeld dat zij god als almachtig ziet en als een echte mensenvriend. Dan wil ik daar eigenlijk vol tegen in gaan dat ik niet snap hoe ze dat kan geloven want uh ja zie je wel wat er allemaal op deze wereld gebeurd en ik denk dat als er al een god is dat het een narcist isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik krijg daar juist energie van als het een discussiepunt is wat ik interessant vind.
reptielistquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
ik wil ernstig graag een slang, ruilen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reptofoobquote:
Dan moet je er niet tegenin gaan door zelf je standpunt in te nemen maar vooral haar vragen stellen waardoor het net zich sluit over de onwetende heilige geest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar zij zei bijvoorbeeld dat zij god als almachtig ziet en als een echte mensenvriend. Dan wil ik daar eigenlijk vol tegen in gaan dat ik niet snap hoe ze dat kan geloven want uh ja zie je wel wat er allemaal op deze wereld gebeurd en ik denk dat als er al een god is dat het een narcist is
Dat is echt wat ik denk en bedoel ik nog geen eens beledigend ofzo maar dat kun je echt niet zeggentegen haar niet iig
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ernstig graag een slang, ruilen?
Die van Heinz is nog een beetje oke maar ik had vorige week Teddy ketchupchips (of naja iemand anders maar ik nam een handje) en dat had gewoon een nasmaak van kots.quote:
Nee. Ik vind slangen heel naarquote:
Ik heb jarenlang een slang gehad. Vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Of wil je een prank uithalen bij iemand?
Hoe is 'ie omgekomen? Kop eraf gehakt met een zwaard?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een slang gehad. Vond het wel leuk.
Best sociaal dier nog.
Reptisch profileren dit jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga melding maken bij het reptilofoben meldpunt
Haalde hij de krant uit de brievenbus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best sociaal dier nog.
dat deed ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet tegenin gaan door zelf je standpunt in te nemen maar vooral haar vragen stellen waardoor het net zich sluit over de onwetende heilige geest.
Hmm. Gekkos enzo vind ik wel minder erg ja, maar alsnog zou ik er wel huiverig voor zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it mijn nieuwe huisdiertjes (die ik krijg over maandje) zijn wel leuk toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Of wil je een prank uithalen bij iemand?
Wilde al zeggen bijt je je nagels niet meer af ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
welke had jij eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best sociaal dier nog.
Ook voor dit?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. Gekkos enzo vind ik wel minder erg ja, maar alsnog zou ik er wel huiverig voor zijn
Weet niet. Heb niet laten onderzoeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is 'ie omgekomen? Kop eraf gehakt met een zwaard?
Vreselijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer? Nooit gedaan hoor. :Squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wilde al zeggen bijt je je nagels niet meer af ;p
Bahquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Heinz is nog een beetje oke maar ik had vorige week Teddy ketchupchips (of naja iemand anders maar ik nam een handje) en dat had gewoon een nasmaak van kots.
wat een cutie babyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook voor dit?Ik heb zelf ook niet veel met reptielen verder maar deze zijn zo lief en leuk.
Dit is niet mijne hoor, krijg woensdag foto's van een kweker en dan kan ik even kijken of hij 2 dames heeft die ik wil overnemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een cutie baby
die staart die even groot is als de rest van zn lichaam
Haha oeps 😁quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet meer? Nooit gedaan hoor. :S
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet
Bijten die beesten niet?
Kwam altijd tegen het ruitje wrijven als ik thuis kwam. Als ik haar dan eruit haalde, ging ze beetje in mijn trui zitten. Of op mijn hoofd, hangend aan mijn bril. Samen beetje fm spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haalde hij de krant uit de brievenbus?
Amper. Ik las laatst in een groep dat iemand in al die jaren maar 2x is gebeten en dat had logische redenen (eerst vrouwtje op hand gehad en nu mannetje bijv.).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet
Bijten die beesten niet?
ohhh, maar wel baby's dus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet mijne hoor, krijg woensdag foto's van een kweker en dan kan ik even kijken of hij 2 dames heeft die ik wil overnemen.
Football manager?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam altijd tegen het ruitje wrijven als ik thuis kwam. Als ik haar dan eruit haalde, ging ze beetje in mijn trui zitten. Of op mijn hoofd, hangend aan mijn bril. Samen beetje fm spelen.
Ja het brainwashen zat er van jongs af aan in en het is niet iedereen gegeven om zich los te rukken van die onzin, zelfs als je verder wel een goede intelligentie hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat deed ik ookis ook niet heel makkelijk
sowieso al die mensen die komen met 'hij is almachtig' en zichzelf vervolgens hele tijd tegensprekenshit als 'het is een test', uhh een test waarvoor.. als hij almachtig is dan is een test niet nodig om ons zelf zogenaamd te ontwikkelen en ook niet voor god om te zien wie het leven waard zou zijn of whatever
Ik had er wel echt moeite mee dat ze een wetenschappelijke studie deed en dan zo gelovig
Dus mooie nagels ja? Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat heb ik echt nooit gedaan.
Hmm niet echt baby's meer maar wel jong. En uiteraard post ik hier foto's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, maar wel baby's dus?als je die gaat overnemen dan mag je daar wel foto's van delen
hoe ziet zo'n bijt er dan uit? kan me er niks bij voorstellen dat het hard zou zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Amper. Ik las laatst in een groep dat iemand in al die jaren maar 2x is gebeten en dat had logische redenen (eerst vrouwtje op hand gehad en nu mannetje bijv.).
Snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha nee ik vind ze echt zo fucking vet
Brrrquote:
Nee stelt ook niks voor zei hij erbij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe ziet zo'n bijt er dan uit? kan me er niks bij voorstellen dat het hard zou zijn eigenlijk
Hebben geen tanden joh, eten vliegjes enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet
Bijten die beesten niet?
Uhhh het is geen spinquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap dat echt niet.
Als ik ze alleen maar zie in een film ofzo loop ik al de kamer uit, kan er niet tegen. Zo enorm creepy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |