SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh ik krijg daar juist energie van als het een discussiepunt is wat ik interessant vind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik stel me in dat soort discussies echt mega ziek onderdanig op anders is het al snel einde discussie, ohja en ik moest met der samenwerken
Hebben ze die smaak tegenwoordig ook al?quote:
Ik ben ernstig bang voor slangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
Ben niet zo van de reptielen alleen
Krokodillen zijn baas manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
He, we zijn het eens met elkaar eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze die smaak tegenwoordig ook al?
Naja het kan nooit erger zijn danHeinz Ketchup Chips
Lastig rukken danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ernstig bang voor slangen.
Dan zal ik je geen nudies sturen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar slangen inderdaadquote:
Daar zit ook niemand op te wachten en dringt niemand op aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je geen nudies sturen.
ja dat wel, maar zij zei bijvoorbeeld dat zij god als almachtig ziet en als een echte mensenvriend. Dan wil ik daar eigenlijk vol tegen in gaan dat ik niet snap hoe ze dat kan geloven want uh ja zie je wel wat er allemaal op deze wereld gebeurd en ik denk dat als er al een god is dat het een narcist isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik krijg daar juist energie van als het een discussiepunt is wat ik interessant vind.
reptielistquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Alle diertjes![]()
ik wil ernstig graag een slang, ruilen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reptofoobquote:
Dan moet je er niet tegenin gaan door zelf je standpunt in te nemen maar vooral haar vragen stellen waardoor het net zich sluit over de onwetende heilige geest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar zij zei bijvoorbeeld dat zij god als almachtig ziet en als een echte mensenvriend. Dan wil ik daar eigenlijk vol tegen in gaan dat ik niet snap hoe ze dat kan geloven want uh ja zie je wel wat er allemaal op deze wereld gebeurd en ik denk dat als er al een god is dat het een narcist is
Dat is echt wat ik denk en bedoel ik nog geen eens beledigend ofzo maar dat kun je echt niet zeggentegen haar niet iig
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ernstig graag een slang, ruilen?
Die van Heinz is nog een beetje oke maar ik had vorige week Teddy ketchupchips (of naja iemand anders maar ik nam een handje) en dat had gewoon een nasmaak van kots.quote:
Nee. Ik vind slangen heel naarquote:
Ik heb jarenlang een slang gehad. Vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Of wil je een prank uithalen bij iemand?
Hoe is 'ie omgekomen? Kop eraf gehakt met een zwaard?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een slang gehad. Vond het wel leuk.
Best sociaal dier nog.
Reptisch profileren dit jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga melding maken bij het reptilofoben meldpunt
Haalde hij de krant uit de brievenbus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best sociaal dier nog.
dat deed ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet tegenin gaan door zelf je standpunt in te nemen maar vooral haar vragen stellen waardoor het net zich sluit over de onwetende heilige geest.
Hmm. Gekkos enzo vind ik wel minder erg ja, maar alsnog zou ik er wel huiverig voor zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it mijn nieuwe huisdiertjes (die ik krijg over maandje) zijn wel leuk toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Of wil je een prank uithalen bij iemand?
Wilde al zeggen bijt je je nagels niet meer af ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
welke had jij eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best sociaal dier nog.
Ook voor dit?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. Gekkos enzo vind ik wel minder erg ja, maar alsnog zou ik er wel huiverig voor zijn
Weet niet. Heb niet laten onderzoeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is 'ie omgekomen? Kop eraf gehakt met een zwaard?
Vreselijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer? Nooit gedaan hoor. :Squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wilde al zeggen bijt je je nagels niet meer af ;p
Bahquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Heinz is nog een beetje oke maar ik had vorige week Teddy ketchupchips (of naja iemand anders maar ik nam een handje) en dat had gewoon een nasmaak van kots.
wat een cutie babyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook voor dit?Ik heb zelf ook niet veel met reptielen verder maar deze zijn zo lief en leuk.
Dit is niet mijne hoor, krijg woensdag foto's van een kweker en dan kan ik even kijken of hij 2 dames heeft die ik wil overnemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een cutie baby
die staart die even groot is als de rest van zn lichaam
Haha oeps 😁quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet meer? Nooit gedaan hoor. :S
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet
Bijten die beesten niet?
Kwam altijd tegen het ruitje wrijven als ik thuis kwam. Als ik haar dan eruit haalde, ging ze beetje in mijn trui zitten. Of op mijn hoofd, hangend aan mijn bril. Samen beetje fm spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haalde hij de krant uit de brievenbus?
Amper. Ik las laatst in een groep dat iemand in al die jaren maar 2x is gebeten en dat had logische redenen (eerst vrouwtje op hand gehad en nu mannetje bijv.).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet
Bijten die beesten niet?
ohhh, maar wel baby's dus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is niet mijne hoor, krijg woensdag foto's van een kweker en dan kan ik even kijken of hij 2 dames heeft die ik wil overnemen.
Football manager?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam altijd tegen het ruitje wrijven als ik thuis kwam. Als ik haar dan eruit haalde, ging ze beetje in mijn trui zitten. Of op mijn hoofd, hangend aan mijn bril. Samen beetje fm spelen.
Ja het brainwashen zat er van jongs af aan in en het is niet iedereen gegeven om zich los te rukken van die onzin, zelfs als je verder wel een goede intelligentie hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat deed ik ookis ook niet heel makkelijk
sowieso al die mensen die komen met 'hij is almachtig' en zichzelf vervolgens hele tijd tegensprekenshit als 'het is een test', uhh een test waarvoor.. als hij almachtig is dan is een test niet nodig om ons zelf zogenaamd te ontwikkelen en ook niet voor god om te zien wie het leven waard zou zijn of whatever
Ik had er wel echt moeite mee dat ze een wetenschappelijke studie deed en dan zo gelovig
Dus mooie nagels ja? Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat heb ik echt nooit gedaan.
Hmm niet echt baby's meer maar wel jong. En uiteraard post ik hier foto's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, maar wel baby's dus?als je die gaat overnemen dan mag je daar wel foto's van delen
hoe ziet zo'n bijt er dan uit? kan me er niks bij voorstellen dat het hard zou zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Amper. Ik las laatst in een groep dat iemand in al die jaren maar 2x is gebeten en dat had logische redenen (eerst vrouwtje op hand gehad en nu mannetje bijv.).
Snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha nee ik vind ze echt zo fucking vet
Brrrquote:
Nee stelt ook niks voor zei hij erbij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe ziet zo'n bijt er dan uit? kan me er niks bij voorstellen dat het hard zou zijn eigenlijk
Hebben geen tanden joh, eten vliegjes enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet
Bijten die beesten niet?
Uhhh het is geen spinquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap dat echt niet.
Als ik ze alleen maar zie in een film ofzo loop ik al de kamer uit, kan er niet tegen. Zo enorm creepy.
Misschien is het wel een droom dat je me seksueel begeert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brrr
Straks weer een of andere gekke droom met jou en een slang erin voorkomend
Geen vliegjes. Wel wormen, sprinkhanen, kevers, kakkerlakken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hebben geen tanden joh, eten vliegjes enzo
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het brainwashen zat er van jongs af aan in en het is niet iedereen gegeven om zich los te rukken van die onzin, zelfs als je verder wel een goede intelligentie hebt.
En al die flauwekul dat we allemaal een "pad" hebben en alleen God dat weet, en dat alleen hij dat weet en waarom dat zo is hahaha. Mensen moeten gewoon maar accepteren dat het leven totale willekeur is.
Hehequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het wel een droom dat je me seksueel begeert.
Een vlieg eten ze ook wel hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen vliegjes. Wel wormen, sprinkhanen, kevers, kakkerlakken.
Eensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slangen zijn veel erger dan spinnen.
cuuutequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm niet echt baby's meer maar wel jong. En uiteraard post ik hier foto's.
haha, ik zou ook niet weten waarom ofzo hoor. Maar uhh, op tv echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap dat echt niet.
Als ik ze alleen maar zie in een film ofzo loop ik al de kamer uit, kan er niet tegen. Zo enorm creepy.
Ik onthou mijn dromen de laatste tijd niet.quote:
haha zelfs dat klinkt schattigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee stelt ook niks voor zei hij erbij.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik onthou mijn dromen de laatste tijd niet.
Enige die ik heb onthouden was dat ik Ned Stark was en probeerde te onderhandelen met Jamie.
Ik kan ook echt niet wachten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cuuute
[..]
haha, ik zou ook niet weten waarom ofzo hoor. Maar uhh, op tv echt
Ja dat is ook zo, maar goed mensen willen toch dat wat ze doen nuttig is hè.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]en true, zoals je het zo zegt vind ik het ook maar zwak van mezelf dat ik niet kan voorstellen dat er mensen zijn die in god geloven
Ik heb een super interessant boek en dat gaat er helemaal over dat het leven van mensen net zo boeiend als van dieren; voortplanten en doodgaan en dat is het wel maar dat mensen dat niet willen en kunnen accepteren. Goed boek
Nee slangen glijden gewoon gemoedelijk door het leven, terwijl spinnen uit het niets versnellen op je springen of in je oor kruipenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slangen zijn veel erger dan spinnen.
ik snap soms uberhaupt niet wat mensen bedoelen met nuttigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar goed mensen willen toch dat wat ze doen nuttig is hè.
Ja, weet niet meer hoe oud precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ken ik niet, was ze jong overleden
Nopequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en definitief (of tenminste voorlopig) geen tweede katje?
Jup.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ik zou ook niet weten waarom ofzo hoor. Maar uhh, op tv echt
Beetje zoals jouw UI.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup.
Gewoon de manier hoe ze bewegen, die ogen zonder emotie brrr.
Ik droom hier echt nooit overquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik onthou mijn dromen de laatste tijd niet.
Enige die ik heb onthouden was dat ik Ned Stark was en probeerde te onderhandelen met Jamie.
Gaan we het over de poes van ama hebben?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en definitief (of tenminste voorlopig) geen tweede katje?
Voelde me wel heel nobel toen ik wakker werd, alsof ik iets heel goeds had gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een echt vette droom lijkt me
afscheid nemen van dieren is echt altijd kut, nog kutter als het eigenlijk nog helemaal niet hoortquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet meer hoe oud precies.
Heb haar gekocht voordat ik ging samenwonen, dus ergens voor 2010. 2007 denk ik, want ik was al wel even met mijn ex.
En overleden in na de break-up, dus ergens in tweede helft 2011.
ahh vind je niet jammer?quote:
Welnee, spinnen zijn alleen irritant als ze een spinnenweb maken midden in je pad en je er doorheen looptquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee slangen glijden gewoon gemoedelijk door het leven, terwijl spinnen uit het niets versnellen op je springen of in je oor kruipen
ECHT TOFquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup.
Gewoon de manier hoe ze bewegen, die ogen zonder emotie brrr.
hahahahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kind op zolder sliep en toen moest ik naar de wc beneden. En toen ik naar boven ging durfde ik te zweren dat er een slang op mijn bed lag, als weerspiegeling van buiten. Ik durfde niet eens het licht aan te doen
Ik vind spinnen heel akeligquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, spinnen zijn alleen irritant als ze een spinnenweb maken midden in je pad en je er doorheen looptVerder laat ik ze altijd hun gang gaan als ik er geen last van heb, wellicht vangen ze nog wat muggen.
Dat is ook een lastige vraag, maar vaak vooral zelfvoldoening voor mensen na een aantal taken volbracht te hebben. Dus daar moet je het dan maar uit halen, niet dat dit mij vaak lukt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap soms uberhaupt niet wat mensen bedoelen met nuttig
zelfvoldoening snap ik wel, nuttig vind ik vaak gewoon maar onzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook een lastige vraag, maar vaak vooral zelfvoldoening voor mensen na een aantal taken volbracht te hebben. Dus daar moet je het dan maar uit halen, niet dat dit mij vaak lukt.
En dan te bedenken dat sommige mensen daar hele dagen mee werken en ze om hun lichaam hebben met tientallen tegelijkquote:
Kon het op dat moment eigenlijk ook niet hebben. Had in de maanden ervoor al afscheid genomen van ex na 5 jaar, van mijn oom en van mijn oma. Had even geen energie meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
afscheid nemen van dieren is echt altijd kut, nog kutter als het eigenlijk nog helemaal niet hoort
[..]
Sinds ik een tijdje terug een nieuwsbericht las dat iemand in Amsterdam zijn slang kwijt was en die binnenkroop in de badkamer van iemand anders ben ik nu al paranoïde als ik daar benquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kind op zolder sliep en toen moest ik naar de wc beneden. En toen ik naar boven ging durfde ik te zweren dat er een slang op mijn bed lag, als weerspiegeling van buiten. Ik durfde niet eens het licht aan te doen
Matig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn UI is kut ja, maar ik zit er voorlopig nog aan vast.
Mwah. Ik krijg nu wel 2 gekko's, is ook leuk en iets heel anders dan wat ik ooit heb gehad.quote:
"KAPOT MAKEN KOP ERAF HAKKEN IN DE FIK STEKEN OLIE EROVERHEEN HELEMAAL KAPOET MAKEN" dit zijn mijn gedachten als ik een slang ziequote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds ik een tijdje terug een nieuwsbericht las dat iemand in Amsterdam zijn slang kwijt was en die binnenkroop in de badkamer van iemand anders ben ik nu al paranoïde als ik daar benkomt het lekker vanuit de wc erin
Al zijn er wel nuances te plaatsen uiteraard, spinnen die giftig zijn oid hoef ik ook niet te aaien verder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind spinnen heel akelig
Smerige harige rotpoten van ze
Doe eens niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"KAPOT MAKEN KOP ERAF HAKKEN IN DE FIK STEKEN OLIE EROVERHEEN HELEMAAL KAPOET MAKEN" dit zijn mijn gedachten als ik een slang zie
Kan je niet vertrouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex heeft op dit moment 8 vogelspinnen.Wat een gek.
Ja maar die zelfvoldoening geeft mensen dan het gevoel dat ze nuttig zijn, en daaruit kunnen ze dan hun geluk halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfvoldoening snap ik wel, nuttig vind ik vaak gewoon maar onzin
en als je maar blij bent ofzo
Geef mij maar gewoon katten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat sommige mensen daar hele dagen mee werken en ze om hun lichaam hebben met tientallen tegelijk![]()
Nee, laat mij maar met olifantjes of aapjes in de weer zijn dan
Veel liever slangenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn er wel nuances te plaatsen uiteraard, spinnen die giftig zijn oid hoef ik ook niet te aaien verder.
Maar de normale spinnen hier in Nederland vallen wel mee.
Lekker tarantula borstelen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind spinnen heel akelig
Smerige harige rotpoten van ze
Zou echt aangifte doen tegen die persoon die die rotbeesten houdt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat las ik laatst ook ja. Verschrikkelijk
Slangen vind ik wel tof om te zien op zich maar ik vind ze wel eng in het echt. Kijk laatste tijd vaak reptielenfilmpjes op YouTube en die mensen hebben 9 van de 10 keer ook altijd wel slangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:55 schreef Remqo het volgende:
Spinnen en slangen, waarom zou je die beesten überhaupt als huisdieren willen
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Ben tientallen keren gebeten, en heb nergens last van
Insectenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat sommige mensen daar hele dagen mee werken en ze om hun lichaam hebben met tientallen tegelijk![]()
Nee, laat mij maar met olifantjes of aapjes in de weer zijn dan
Daarom ook altijd aardig zijn tegen moentje voor je het weet heb je een tarantula nest in je oorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker tarantula borstelen toch
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon het op dat moment eigenlijk ook niet hebben. Had in de maanden ervoor al afscheid genomen van ex na 5 jaar, van mijn oom en van mijn oma. Had even geen energie meer.
hahah omgquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds ik een tijdje terug een nieuwsbericht las dat iemand in Amsterdam zijn slang kwijt was en die binnenkroop in de badkamer van iemand anders ben ik nu al paranoïde als ik daar benkomt het lekker vanuit de wc erin
Als huisdier wel ja. Maar in wildlife lijkt me dat onwijs vet om met zulke beesten te werkenquote:
ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah. Ik krijg nu wel 2 gekko's, is ook leuk en iets heel anders dan wat ik ooit heb gehad.
Die kleine teringapen zijn wel irritant hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als huisdier wel ja. Maar in wildlife lijkt me dat onwijs vet om met zulke beesten te werken
het ligt er bij mij wel een beetje aan welke slang ik ziequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"KAPOT MAKEN KOP ERAF HAKKEN IN DE FIK STEKEN OLIE EROVERHEEN HELEMAAL KAPOET MAKEN" dit zijn mijn gedachten als ik een slang zie
Het is maar wat je leuk vindquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slangen vind ik wel tof om te zien op zich maar ik vind ze wel eng in het echt. Kijk laatste tijd vaak reptielenfilmpjes op YouTube en die mensen hebben 9 van de 10 keer ook altijd wel slangen.
Pics van nieuwe kat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ons nieuwe katje die gisteren is aangekomen, kan het al redelijk goed vinden hier.
Met alles gespeeld, kattenbak ging nog even mis vanmorgen. In de middag al beter gelukkig.
Hopelijk accepteert de oudere kat haar snel. Want geen zin in dat geblaas.
hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex heeft op dit moment 8 vogelspinnen.Wat een gek.
Heyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahakan me dit wel voorstellen, volgens mij zijn die echt geen werk om te houden dus als je er dan al eentje hebt
Dat is heerlijk joh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ons nieuwe katje die gisteren is aangekomen, kan het al redelijk goed vinden hier.
Met alles gespeeld, kattenbak ging nog even mis vanmorgen. In de middag al beter gelukkig.
Hopelijk accepteert de oudere kat haar snel. Want geen zin in dat geblaas.
Hij begon 3 maanden terug met 1.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahakan me dit wel voorstellen, volgens mij zijn die echt geen werk om te houden dus als je er dan al eentje hebt
dit klopt welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die zelfvoldoening geeft mensen dan het gevoel dat ze nuttig zijn, en daaruit kunnen ze dan hun geluk halen.
Liever katten dan honden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Honden zijn sowieso het best en daarna katten en dan paarden of zo
Ik wil dat ze vriendjes zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is heerlijk joh.
Wij hadden drie poezen waarvan de oudste die andere twee gewoon 12 jaar lang niet kon luchten of zien en altijd boos op ze was, heerlijk narrig
dit heb ik met hamsters. 2 a 3 jaar is gewoon net te kortquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis mijn ratten nog wel vaak maar reden dat ik niet voor ratten heb gekozen nu is omdat ze maar 2 of 3 jaar worden (en ik heb ook niet echt de ruimte voor een rattenkooi want daar kan de kat wel makkelijk bij).
Dat is half zo leuk niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil dat ze vriendjes zijn.
Met honden kan je nog een hechte vriendschap mee hebben, ik weet niet hoe het met paarden zit, een edel dier is het wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Honden zijn sowieso het best en daarna katten en dan paarden of zo
heequote:
damnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij begon 3 maanden terug met 1.(Ooit ook al eerder gedaan maar toen had hij er maar 2 of 3).
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kleine teringapen zijn wel irritant hoor.
Ben je elke dag al je spullen kwijt.
Honden hebben meer aandacht nosig dat klopt welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever katten dan honden.
Honden vragen mij teveel aandacht.
Ja klopt, ik wil gewoon liever geen huisdieren meer die zo kort leven. Als ik beetje goed voor mijn gekko's zorg dan kunnen ze wel 15 a 20 jaar worden, volgens mij zag ik zelfs 25 voorbij komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit heb ik met hamsters. 2 a 3 jaar is gewoon net te kort
Met katten kan je ook gewoon een band opbouwen hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met honden kan je nog een hechte vriendschap mee hebben, ik weet niet hoe het met paarden zit, een edel dier is het wel.
Katten zijn meer op zichzelf
echt zo oud hequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wil gewoon liever geen huisdieren meer die zo kort leven. Als ik beetje goed voor mijn gekko's zorg dan kunnen ze wel 15 a 20 jaar worden, volgens mij zag ik zelfs 25 voorbij komen.
Tof tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt zo oud he
Dat is dan weer ander uiterste
Zou niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Honden hebben meer aandacht nosig dat klopt wel
Toch minimaal drie keer aarsig stuk lopen en een degelijke training en socialisering
Dat is uiteindelijk ook de bedoeling natuurlijkquote:
Wil dat wel eens eten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:01 schreef SoS87 het volgende:
Ik koop eens in de maand een konijntje. Vinden de katten prachtig.
ja en nee, ik vind het lastig om te bepalen of ik zo'n beestje zo lang wil en hoe mn leven er dan uit ziet blablaquote:
Paarden hebben wel echt een band met mensen heb ik het ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met honden kan je nog een hechte vriendschap mee hebben, ik weet niet hoe het met paarden zit, een edel dier is het wel.
Katten zijn meer op zichzelf
oh dan vind ik het ook cutequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook de bedoeling natuurlijk
Ik ga er niet vanuit dat ze de 25 halen hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en nee, ik vind het lastig om te bepalen of ik zo'n beestje zo lang wil en hoe mn leven er dan uit ziet blabla
Katten kijken op je neer, honden kijken tegen je op, varkens behandelen je als gelijkequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met katten kan je ook gewoon een band opbouwen hoor.
Maar die beesten verschillen vaak erg van persoonlijkheid dus snap dat je niet met elk dier dat gevoel hebt.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Paarden hebben wel echt een band met mensen heb ik het idee
te laat, nu worden ze 30quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ze de 25 halen hoor.Dat is wel heel oud namelijk.
Ik heb twee honden maar ik loop vaak zat een ander rondje als ik weer een flapdrol met een bepaald ras zie lopen, ben al twee keer aangevlogen door een duitse herder van een mongool hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn.
Al kan ik bepaalde honden zeker waarderen, maar ook een hele hoop die ik wantrouw.
wild en gevangenschap verschilt bij veel reptielen echt ziek veelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Oh 15 is in het wild levensverwachting.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wild en gevangenschap verschilt bij veel reptielen echt ziek veel
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Oh haha, in gevangenschap worden ze ook wel eens 28 jaar.
ohjaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Oh haha, in gevangenschap worden ze ook wel eens 28 jaar.
Waarom?quote:
Paarden zijn kuddedieren, honden leven in een roedel, dus dan is er sprake van een sociale band, katten leven meer solitair.... je kan wel een band met je kat hebben, maar heeft die kat het ook met jou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Paarden hebben wel echt een band met mensen heb ik het idee
Vind het ook wel mooie beesten
Maar lees op meerdere sites nu dat 20 wel beetje het gemiddelde is.quote:
jij kent katten niet neem ik aan? want dit is niet echt een moeilijke vraag (voor kattenmensen)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Paarden zijn kuddedieren, honden leven in een roedel, dus dan is er sprake van een sociale band, katten leven meer solitair.... je kan wel een band met je kat hebben, maar heeft die kat het ook met jou?
Katten geven je soms echt wel het idee dat je gewaardeerd wordt hoor. En niet alleen omdat ze honger hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Paarden zijn kuddedieren, honden leven in een roedel, dus dan is er sprake van een sociale band, katten leven meer solitair.... je kan wel een band met je kat hebben, maar heeft die kat het ook met jou?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar lees op meerdere sites nu dat 20 wel beetje het gemiddelde is.
dat idee is toch raaaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Tot mijn 50ste heb ik luipaardgekko's.
Ja vind katten wel leuke beesten maar is wel heel anders jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met katten tot ik 15 was, toen werd er overgestapt naar honden en ben tot de conclusie gekomen dat ik honden leuker vind omdat je meer interactie mee kan hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij kent katten niet neem ik aan? want dit is niet echt een moeilijke vraag (voor kattenmensen)
Veel beterquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar crack het is nog steeds wel beter dan dat zo'n beestje na 2 jaar alweer dood is.
Is lekker man.quote:
Ohja dat is ook altijd zo, honden die andere honden zien en meteen op tilt slaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb twee honden maar ik loop vaak zat een ander rondje als ik weer een flapdrol met een bepaald ras zie lopen, ben al twee keer aangevlogen door een duitse herder van een mongool hier
ik vind honden ook leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met katten tot ik 15 was, toen werd er overgestapt naar honden en ben tot de conclusie gekomen dat ik honden leuker vind omdat je meer interactie mee kan hebben
Ja dat merk je wel hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
wat zou je willenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik haat het wel enorm dat ik al jaren geen huisdieren heb
Ik wou ze eerst Drogon & Rhaegal noemen maar aangezien het toch vrouwtjes zijn zit ik nu te denken aan Powerpuff Girls namen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik haat het wel enorm dat ik al jaren geen huisdieren heb
Zowel honden als katten lijkt me tofquote:
Mijn ene kat is alleen lief als zijn voerbak leeg is, de ander een vrijdoosquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had één kat bij wie ik dat gevoel had, bij die andere twee katten totaal niet.
Die drakennamen zijn ook echt tof, en passen wel bij hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ze eerst Drogon & Rhaegal noemen maar aangezien het toch vrouwtjes zijn zit ik nu te denken aan Powerpuff Girls namen.Maar ik vind de draken van GoT ook nog steeds tof. Twijfels twijfels.
Ja gewoon een goed stukje bij de slager halen voor Kessemus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is lekker man.
Moet je wel wild hebben, hier bij de supermarkt ligt het soms, maar dat is dan tam
Ja daaromquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die drakennamen zijn ook echt tof, en passen wel bij hoe ze eruit zien
allebeiquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zowel honden als katten lijkt me tof
Jij kan ze nemen toch? Qua ruimte die je hebtquote:
Een hond heeft een baasje, een kat heeft personeel, merk je dat ook?quote:
Katten zijn introvert ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind honden ook leuker
maar heb niet het idee dat honden of katten meer van me zouden houden, katten zie ik meer als een introverte hond![]()
maar merk aan zoveel dingen dat ze wel persoonlijk aan mij gehecht zin
De draken uit GoT waren genderneutraal hè, dus je kan die namen gewoon geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ze eerst Drogon & Rhaegal noemen maar aangezien het toch vrouwtjes zijn zit ik nu te denken aan Powerpuff Girls namen.Maar ik vind de draken van GoT ook nog steeds tof. Twijfels twijfels.
Zou het alleen kut vinden dat wanneer je weggaat op vakantie ofzo, je ze naar een opvang moet brengen voor tijdjequote:
Ik wil een hond, en dat is nu echt geen optie. Ik zit in een periode waarin ik niet weet wanneer ik weer aan het werk kan gaan, en wanneer ik dan weer werk, kan ik dat beestje niet alleen laten, en zorgt dat alleen maar voor stress als ik m naar een oppas ofzo moet brengen. Nee, veel te sneu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan ze nemen toch? Qua ruimte die je hebt
Mijn kat heeft altijd van die fases dat ze soms enorm aanhankelijk is en kopjes wil geven en bij je zitten en ook fases dat ze gewoon altijd alleen gaat chillen en je haar zelden ziet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn ene kat is alleen lief als zijn voerbak leeg is, de ander een vrijdoos
Papegaaien ook, en ook dat zijn uiterst intelligente dieren die zich vooral aan 1 persoon hechtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef I. het volgende:
Wat ook bizar is, dat Koikarpers hun eigenaar vrijwel altijd overleven.
Dierenwinkel of kinderboerderijquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gewoon een goed stukje bij de slager halen voor Kessemus.
Hmmmquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De draken uit GoT waren genderneutraal hè, dus je kan die namen gewoon geven.
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een hond heeft een baasje, een kat heeft personeel, merk je dat ook?
Die vind ik ook mooiquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef I. het volgende:
Wat ook bizar is, dat Koikarpers hun eigenaar vrijwel altijd overleven.
haha dat kan ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten zijn introvert ja.
Daarom hou ik er ook van omdat ik mezelf erin herken.
Wel altijd heel blij toen jullie hem weer op kwamen halen zeker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het alleen kut vinden dat wanneer je weggaat op vakantie ofzo, je ze naar een opvang moet brengen voor tijdjeWeet nog wel dat ik dat echt hartverscheurend vond met mijn hond vroeger. Die dacht elk jaar weer dat hij achtergelaten werd
Ja, dan is het mooiquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie mijn kat gewoon als een vriend.
Als je beestje uit het asiel neemt die gewoon al zindelijk is. Kan echt wel alleen blijven hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wil een hond, en dat is nu echt geen optie. Ik zit in een periode waarin ik niet weet wanneer ik weer aan het werk kan gaan, en wanneer ik dan weer werk, kan ik dat beestje niet alleen laten, en zorgt dat alleen maar voor stress als ik m naar een oppas ofzo moet brengen. Nee, veel te sneu.
Oppas regelen voor in huis?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het alleen kut vinden dat wanneer je weggaat op vakantie ofzo, je ze naar een opvang moet brengen voor tijdjeWeet nog wel dat ik dat echt hartverscheurend vond met mijn hond vroeger. Die dacht elk jaar weer dat hij achtergelaten werd
Als ik lopend naar de super ga loopt de 1 vaak helemaal meequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft altijd van die fases dat ze soms enorm aanhankelijk is en kopjes wil geven en bij je zitten en ook fases dat ze gewoon altijd alleen gaat chillen en je haar zelden ziet.
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel altijd heel blij toen jullie hem weer op kwamen halen zeker?
als je een kitten koopt eigenlijk ook maar ze halen ze (eigenlijk) te vroeg weg bij de mamsssquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je beestje uit het asiel neemt die gewoon al zindelijk is. Kan echt wel alleen blijven hoor
Ja, dat zou wel beter zijn inderdaad. Bestond toen helemaal nog niet joh al die servicesquote:
buren/kennissen/vrienden zijn van alle tijdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel beter zijn inderdaad. Bestond toen helemaal nog niet joh al die services
Nee heeft wel veel aandacht nodig in den beginne inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:14 schreef Crack_ het volgende:
maar ja ok kitten vind het vast niet leuk als ie daarna meteen alleen is
Papegaaien zijn ook gewoon baas. Maar ik vind zulke majestueuze beesten in zo'n vrij klein kooitje toch altijd wel sneu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Papegaaien ook, en ook dat zijn uiterst intelligente dieren die zich vooral aan 1 persoon hechten
volgens mij had ik toen zelfs vakantie opgenomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heeft wel veel aandacht nodig in den beginne inderdaad
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Gvd mijn kat mept me ineens van onder mijn bureau. Grafbeest.
quote:
Dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaHard op je af komen rennen. Naww
Maar nog blijft het voor de hont hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
buren/kennissen/vrienden zijn van alle tijden
die services zijn echt fuckingmega duur
Ben echt een hondenmens, maat van me heeft wel een kat, en ik vind het echt leuke beestjes, maar dan zou ik zo'n beestje tekort doen om er een te nemen.quote:
ohdamn, dat klinkt echt kut voor dat beestje. Lijkt me wel echt geweeeldig om je huisdier mee te kunnen nemen op vakantie johquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nog blijft het voor de hont hetzelfde.
Gelukkig konden we hem ook vaak meenemen
3 dagen naar SpanjeWat een stress voor dat beest in die auto ook
Moet jij dan doen met je slang, en dan ook gewoon uitlaten op de camping.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohdamn, dat klinkt echt kut voor dat beestje. Lijkt me wel echt geweeeldig om je huisdier mee te kunnen nemen op vakantie joh
ik wil gewoon een boerderij met een valkerij en macaws en fuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Papegaaien zijn ook gewoon baas. Maar ik vind zulke majestueuze beesten in zo'n vrij klein kooitje toch altijd wel sneu.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet jij dan doen met je slang, en dan ook gewoon uitlaten op de camping.
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohdamn, dat klinkt echt kut voor dat beestje. Lijkt me wel echt geweeeldig om je huisdier mee te kunnen nemen op vakantie joh
Mja dat is het niet, ik werk straks weer 8 uur per dag, ben misschien wel meer dan een uur onderweg van/naar werk. Zo'n beestje heeft aandacht nodig, beweging, liefde, moet er toch echt wel meer uit dan simpelweg 's ochtends en 's avonds..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je beestje uit het asiel neemt die gewoon al zindelijk is. Kan echt wel alleen blijven hoor
Op zich zou ik er wel eentje willen, beetje ruime kooi, en als je het vertrouwen hebt het kooitje gewoon open laten staan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Papegaaien zijn ook gewoon baas. Maar ik vind zulke majestueuze beesten in zo'n vrij klein kooitje toch altijd wel sneu.
True.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Mja dat is het niet, ik werk straks weer 8 uur per dag, ben misschien wel meer dan een uur onderweg van/naar werk. Zo'n beestje heeft aandacht nodig, beweging, liefde, moet er toch echt wel meer uit dan simpelweg 's ochtends en 's avonds..
Vind ik ook gewoon sneu.
klinkt zooo niiiicequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Lekker met dat beessie hele dag in de bergen wandelen. Vond ze echt geweldig
Nostalgie
ik ook, kom we beginnen er eentjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een boerderij met paarden, pony's, ezels, alpaca's, geitjes.
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, kom we beginnen er eentje
met nog meer dieren
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil gewoon een boerderij met een valkerij en macaws en fuuuuuuuuuuuuu
Ja maar niet van die enorme hoor, die zijn beetje eng.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook super graag varkens, die vind ik ook echt zo leuk
Ook leuk ja, maar dan moet zo'n beest wel afgetraind zijn om wel netjes in z'n kooi te schijten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich zou ik er wel eentje willen, beetje ruime kooi, en als je het vertrouwen hebt het kooitje gewoon open laten staan.
Dat klopt dan toch niet helemaal hèquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
haha ik zie dit zo voor me
heb wel eens geprobeerd mn katten uit te laten
nee gewoon normale, die grote bijten zo je vinger er afquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar niet van die enorme hoor, die zijn beetje eng.
Lekker elke dag vroeg eruit om mest te scheppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een boerderij met paarden, pony's, ezels, alpaca's, geitjes.
nee maar woon vier hoog en wilde ze gewoon buiten latenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt dan toch niet helemaal hè
Zeug van 400 kilo die aan komt rennen als je de trog vultquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar niet van die enorme hoor, die zijn beetje eng.
Wow nee die wil ik dan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gewoon normale, die grote bijten zo je vinger er af
toen ik nog in brabantland woonde deed ik dat en dat was beste tijd everquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker elke dag vroeg eruit om mest te scheppen.
maar dan zijn ze van ons en houden ze van ons dus doen ze dat nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nee die wil ik dan echt niet hoor.
Ik heb mijn oom wel eens witheet gezien omdat de geit was ontsnapt en de heg aan het leegvreten was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
GeitjesDat is toch ook awesome als je die in je tuin hebt staan
Naww geitgod
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dan zijn ze van ons en houden ze van ons dus doen ze dat niet
Herkenbaar probleem, ik zou zelf het liefst weer zo'n wolfshond in huis willen nemen, maar ik werk in ploegen en woon momenteel alleen. Al zijn er plannen om een gezin te beginnen, dan ga ik weer eens denken om een hond in huis te nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Mja dat is het niet, ik werk straks weer 8 uur per dag, ben misschien wel meer dan een uur onderweg van/naar werk. Zo'n beestje heeft aandacht nodig, beweging, liefde, moet er toch echt wel meer uit dan simpelweg 's ochtends en 's avonds..
Vind ik ook gewoon sneu.
jaquote:
Ja dat is het toch ook als je altijd in een veilige woning leeft, ineens overal honden en proleten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar woon vier hoog en wilde ze gewoon buiten laten![]()
hij vond het doodeng
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oom wel eens witheet gezien omdat de geit was ontsnapt en de heg aan het leegvreten was.
Wat een entertainment ook, en die geit was niet bepaald schattig maar gewoon een opstandige peuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |