Typisch weerquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch komt die laatste wel voor en die eerste niet.
Hunnen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vanmiddag hoorde ik tijdens de intocht een moeder haar zoon Atilla roepen..
Misschien Hongaarse roots, daar hoor je die naam heel vaak.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vanmiddag hoorde ik tijdens de intocht een moeder haar zoon Attila roepen..
Ik ken een Atilla, oudere Turkse man..quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vanmiddag hoorde ik tijdens de intocht een moeder haar zoon Attila roepen..
Ik ken ook een Atilla, da's de man van een vroegere vriendin. Volgens mij is hij inderdaad ook Turks.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik ken een Atilla, oudere Turkse man..
Ik wilde Ezri voor onze dochter, maar m'n man niet. Ook bijzondere combinatie met de naam van onze zoon, maar dus ook niet als tweede of derde naam, helaas...quote:Op zondag 10 november 2019 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Interessante (maar niet perse mooie) namen uit Star Trek:
Nichelle
Majel
Uhura
Lemli (unisex)
Hadley (unisex)
Chekov
DeForest
Doohan
James
Nimoy
Spock
Sulu
Takei
Tiberius
Alynna
Alyssa
Beverly
Deanna
Eline
Guinan
Jaya
K’Ehleyr
Keiko
Meribor
Perrin
Tallera
Tasha
Troi
Vash
Alexander
Batai
Darmok
Jaron
Kamin
Moriarty
Taurik
Toral
Wesley
DeLancie (unisex)
Jadzia
Kira
Bajor (unisex name)
Dax (unisex name)
Bashir
Jake
Martok
Odo
Quark
Sisko
Ayala
B’Elanna
Janeway
Kathryn
Kes
Mezoti
Seska
Seven (O+)
Barclay
Chakotay
Icheb
Reg/Reginald
Tuvok
Hoshi
T’Pol
Silik (unisex name)
Archer
Jonathan
Malcolm
Travis
Trip
Tucker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van poesjes
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:17 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat vinden jullie van Amber?Mooie naam en mooie combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel mupke. Ik vind Amber ook mooi. Eva is ook nog in de race. Vind ik ook mooi.quote:
Nee! Amber Rose, dat moet je niet willen. Google maar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dankjewel mupke. Ik vind Amber ook mooi. Eva is ook nog in de race. Vind ik ook mooi.
En Amber Rose als doopnaam? In combinatie met onze achternaam.
Eens met @mootie . Eva is ook mooi om mee te combineren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dankjewel mupke. Ik vind Amber ook mooi. Eva is ook nog in de race. Vind ik ook mooi.
Wat vinden jullie van Amber?Yep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amber was onze meisjesnaam tot we daar om een bepaalde reden van afstapten, vonden we vooral jammer want tijdens onze eerste gesprekken kwam die naam al naar boven als naam die we allebei mooi vonden voor een meisje.... en dat terwijl we toen geen enkele reden hadden aan te nemen dat dat er ooit nog van zou komen.
Nou ja, een meisje kwam er ook niet van
Eva ga je sowieso nooit mis mee, kan altijd.
Verder vind ik Dionne in je lijstje nog een prima naam, de rest vind ik niet echt wat.
Maar goed, ik ben niet zwanger en ik hoef geen naam uit te kiezen.
Bij de naam van je zoon vind ik Eva het best passen, bij de namen van je zoon en je dochter Amber.
Wat vinden jullie van Amber?PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee. Amber Rose niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |