Haar naam kende ik 22 jr geleden al. Maar goed ze heette niet zo bij haar geboorte. Naam van stiefvader overgenomenquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees net een Nicky Maushttps://www.ad.nl/binnenl(...)nicky-maus~a3bf8694/
https://www.linda.nl/alle(...)nnay-linda-man-naam/quote:CHARDONNAY (20): 'OP MIJN STARBUCKSBEKER SCHREVEN ZE: 'VOOR HUISWIJN''
Ik vraag me eerder af hoe het kind het zelf zegt, of leeftijdgenootjes, als ze nog niet puberen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ksiekjèn
Maar dat zeggen wij he.
Wil het de ouders wel eens horen zeggen
Het kind hoort de naam elke dag dus dat zal wel meevallen. Tot de pubertijd.quote:Op woensdag 6 november 2019 08:47 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe het kind het zelf zegt, of leeftijdgenootjes, als ze nog niet puberen.
Julia, Merel, Lotte, Anne, Nina, Sophie, Lauren, Hannah, Elise, Pleun.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wat vinden jullie een leuke meisjesnaam voor een zusje van Fleur? Liever niet nog een bloemetje en eigenlijk ook niet te populair, ondanks dat wij de top10 namen best erg leuk vinden. We hebben nu Lauren staan maar we weten het nog niet zo goed. Fleur was makkelijk, dat wisten we al voor we uberhaupt dachten dat we kinderen wilden..
Zeker eens, staan bijna allemaal op ons lijstje! Alleen wel heeeel erg populaire namen (Lauren ook hoor), en we lopen er met Fleur al tegenaan dat er alleen in de wijk al 5 Fleurs zijn (minstens).. dus wellicht willen we toch iets minder populair kiezen deze keer 😬quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Julia, Merel, Lotte, Anne, Nina, Sophie, Lauren, Hannah, Elise, Pleun.
Bieke?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Zeker eens, staan bijna allemaal op ons lijstje! Alleen wel heeeel erg populaire namen (Lauren ook hoor), en we lopen er met Fleur al tegenaan dat er alleen in de wijk al 5 Fleurs zijn (minstens).. dus wellicht willen we toch iets minder populair kiezen deze keer 😬
En ik heb een mannelijke vriend Pleun dus dat wordt ‘m ook niet 😂
Jildau! Maar ik roep die naam gewoon altijd omdat ik 'm zo mooi vindquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wat vinden jullie een leuke meisjesnaam voor een zusje van Fleur? Liever niet nog een bloemetje en eigenlijk ook niet te populair, ondanks dat wij de top10 namen best erg leuk vinden. We hebben nu Lauren staan maar we weten het nog niet zo goed. Fleur was makkelijk, dat wisten we al voor we uberhaupt dachten dat we kinderen wilden..
Haha hij is inderdaad leuk! Ik ga ‘m voorleggenquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jildau! Maar ik roep die naam gewoon altijd omdat ik 'm zo mooi vind
Merel, Jonne/Jonna, Meike, Guusje, Luuke, Dagmar?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Mara, Lara, Sara, Marit, Lois, Lennequote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Te makkelijk, jet sletquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik vond Jet echt leuk maar manlief vindt t niks..
Onze buurjongen heette Lennart, maar kon de l en de r niet goed uitspreken (kind was 3). Ook de naam van zijn beste vriend Robert was een obstakel bij het uitspreken.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Het kind hoort de naam elke dag dus dat zal wel meevallen. Tot de pubertijd.
Robinquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Lieke is ook leuk ja! Isa ook maar zo heet dochter van mijn collega ook al.. weet nooit zo goed hoe hard je een naam dan moet afwijzen maar t voelt gek om t ook zo te noemen geloof ik. Anna vindt manlief heel leuk maar voel ik niet zo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:01 schreef Jentin het volgende:
[..]
Robin
Lisa
Lotte
Anne/Anna
Milou
Jasmijn (toch een bloemetje)
Isa
Jill
Lieke
Pippaquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Julietquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Jennaquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Lieke is ook leuk ja! Isa ook maar zo heet dochter van mijn collega ook al.. weet nooit zo goed hoe hard je een naam dan moet afwijzen maar t voelt gek om t ook zo te noemen geloof ik. Anna vindt manlief heel leuk maar voel ik niet zo.
Lastig hoor! Gelukkig hebben we nog wel even. Toch heel anders toen we gewoon vanaf de geslachtsecho de naam al zeker wisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |