Foei toch. Tweehonderd weesgegroetjes en op blote voeten naar bed.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik sloot 'm, zat mobiel en lette niet op
Groeten terugquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Foei toch. Tweehonderd weesgegroetjes en op blote voeten naar bed.
Prijs je gelukkig dat het dan geen -12 is buiten..quote:
Huis houdt de warmte veel te goed binnen. Beter is het -12quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig dat het dan geen -12 is buiten..
Nakend rondlopenquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Huis houdt de warmte veel te goed binnen. Beter is het -12
Sowieso toch?quote:
Niet bij -12quote:
Ik overweeg ook nog een wandelingetje.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe warm het hier is eigenlijk. Ik ben aan het bedenken of ik nog wat ga wandelen. Moet nog 7500 stappen
Sfeervolquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:34 schreef derLudolf het volgende:
Ik wou eigenlijk wat zwart wit film ontwikkelen. Ben nu met de eerste bezig, benieuwd wat de temperatuur van de chemie aan het eind is, moet eigenlijk 20°C zijn.
Maar kan sowieso maar eentje doen, dan ben ik door m'n gedestilleerd water heen.
Waarom staat de tent op het dak van de autoquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:33 schreef sigme het volgende:
Nakend rondlopen![]()
Nakend kamperen![]()
![]()
Nakend met mijn liefste kamperen aan zee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verheven gecampeerquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom staat de tent op het dak van de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |