Andrea heeft Keesje vandaag nog eten gegeven.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik had het idee door Jessie. Hij zei: waar is Keesje, leeft Keesje nog en meteen een paniek SL.
Vanmorgen, maar ws dat de regie dat Cees bedoeld werd?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die was er gisteren toch nog?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
Maris verklapt dat er een stripper gaat komen
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Andrea heeft Keesje vandaag nog eten gegeven.
Weet ik, maar met plaatselijke verdoving weet ik het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het gaat er om met volledige narcose dat de maag leeg is omdat je anders kunt stikken in je eigen braaksel
Nah een grote verrassing is er niet. Origineel ook niet. Ik zou die gozer weg sturenquote:
eN DAT HET IN JE LONGEN KAN KOMEN WAARDOOR JE EEN LONGONTSTEKING KUNT OPLOPEN.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weet ik, maar met plaatselijke verdoving weet ik het niet.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
eN DAT HET IN JE LONGEN KAN KOMEN WAARDOOR JE EEN LONGONTSTEKING KUNT OPLOPEN.
[..]
[..]
Shhttquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
ik zie daar sowieso de lol niet van in. Zo leuk was hij niet. Die mag van mij zijn kleren aanhouden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah een grote verrassing is er niet. Origineel ook niet. Ik zou die gozer weg sturen
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Caps, te warm om het over te typen. Nootje meer of minder.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Caps, te warm om het over te typen. Nootje meer of minder.
Het niveau was niet culinair genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mariska heeft zin in een Tbone, het eten was niet genoeg geloof ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het niveau was niet culinair genoeg.
Niets kan tippen aan haar zuurkoolschotel uit de oven of haar oma's soep.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het niveau was niet culinair genoeg.
Hiske wist ook zo goed dat het vandaag zou gebeuren, nietssss dus...quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, en elke dag maar roepen "morgen envelop" proberen de spanning er te houden
Dat roepen ze de hele tijdquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, en elke dag maar roepen "morgen envelop" proberen de spanning er te houden
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan haar zuurkoolschotel uit de oven of haar oma's soep.
Het duurt nog vier maanden. Dikke kans dat ze over een maand of twee pas wat gaan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roepen ze de hele tijd
Het schiet niet op zo, ze zitten daar ook te wachten op wat gaat komen
Talpa neemt er zijn tijd voor
Toen duurde het een paar dagen voordat duidelijk werd waarom er geen nieuwe kandidaat inwoners kwamen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij duurde het in Utopia 1 ook een paar weken voordat er nieuw nieuws was van de Febo, tussen bekend maken van het stoppen en de eerst volgende mededeling.
Dat zou heel onverstandig zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het duurt nog vier maanden. Dikke kans dat ze over een maand of twee pas wat gaan doen.
4 maanden op precies te zijn, twee maanden op de pot te spekken met 15 personen en twee maanden op het 10 kleine negertjes spel te spelen , eerder gebeurt er nixquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roepen ze de hele tijd
Het schiet niet op zo, ze zitten daar ook te wachten op wat gaat komen
Talpa neemt er zijn tijd voor
Dan wordt het ver in 2020 voor ze kunnen stoppen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
De eerste melding was toch duidelijk. Ze moeten de boel flink spekken met de huidige bewoners. Eerder gebeurd er helemaal nietsss....
En als niemand de pot wil spekken wat gebeurt er dan......laten ze dan iedereen eruit??quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
De eerste melding was toch duidelijk. Ze moeten de boel flink spekken met de huidige bewoners. Eerder gebeurd er helemaal nietsss....
Dan gaat het tenminste door, on the upside.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan wordt het ver in 2020 voor ze kunnen stoppen.En dan moeten er eerst een paar big spenders uit.
Of voor december worden ze overgeplaatst naar Aalsmeer, oude BB huis. Jessie Merel Gerrit en Sherry gelijk in het arme gedeelte...... en zoek het maar uit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaat het tenminste door, on the upside.
Is niets moeten aan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Franny mag bij haar vriendjes.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of voor december worden ze overgeplaatst naar Aalsmeer, oude BB huis. Jessie Merel Gerrit en Sherry gelijk in het arme gedeelte...... en zoek het maar uit.
de ratten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Franny mag bij haar vriendjes.
Ik denk ook niet dat dat zooitje nog een poging gaat wagen om geld te verdienenquote:
En wedden dat ze op een wonderbaarlijke manier straks ineens dik in de plus staan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat zooitje nog een poging gaat wagen om geld te verdienen
quote:
Afwachten maar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wedden dat ze op een wonderbaarlijke manier straks ineens dik in de plus staan?
De meeste mensen die rond de 50 zijn hebben vaste lasten te betalen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef zodeju het volgende:
Wat loopt die lex toch te klagen dat als ze eruit is dat zij vaste lasten heeft en de rest woont nog thuis.
Ja meid eens komt die tijd, je hebt nog mazzel dat je er niet uitgestemd bent. Daar had je eerder aan moeten denken dat je weg gaat vroeg of laat.
En gelijk hebben ze. Het zijn er maar een paar die zo gebrand zijn op een zo groot mogelijke winst.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat zooitje nog een poging gaat wagen om geld te verdienen
Denk het ook....wat in een jaar niet gelukt is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wedden dat ze op een wonderbaarlijke manier straks ineens dik in de plus staan?
En dan ben je 49.....quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef zodeju het volgende:
Wat loopt die lex toch te klagen dat als ze eruit is dat zij vaste lasten heeft en de rest woont nog thuis.
Ja meid eens komt die tijd, je hebt nog mazzel dat je er niet uitgestemd bent. Daar had je eerder aan moeten denken dat je weg gaat vroeg of laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |