Andrea heeft Keesje vandaag nog eten gegeven.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik had het idee door Jessie. Hij zei: waar is Keesje, leeft Keesje nog en meteen een paniek SL.
Vanmorgen, maar ws dat de regie dat Cees bedoeld werd?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die was er gisteren toch nog?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:25 schreef Soury het volgende:
Maris verklapt dat er een stripper gaat komen
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Andrea heeft Keesje vandaag nog eten gegeven.
Weet ik, maar met plaatselijke verdoving weet ik het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het gaat er om met volledige narcose dat de maag leeg is omdat je anders kunt stikken in je eigen braaksel
Nah een grote verrassing is er niet. Origineel ook niet. Ik zou die gozer weg sturenquote:
eN DAT HET IN JE LONGEN KAN KOMEN WAARDOOR JE EEN LONGONTSTEKING KUNT OPLOPEN.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weet ik, maar met plaatselijke verdoving weet ik het niet.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
eN DAT HET IN JE LONGEN KAN KOMEN WAARDOOR JE EEN LONGONTSTEKING KUNT OPLOPEN.
[..]
[..]
Shhttquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
ik zie daar sowieso de lol niet van in. Zo leuk was hij niet. Die mag van mij zijn kleren aanhouden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah een grote verrassing is er niet. Origineel ook niet. Ik zou die gozer weg sturen
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Caps, te warm om het over te typen. Nootje meer of minder.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Het niveau was niet culinair genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mariska heeft zin in een Tbone, het eten was niet genoeg geloof ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het niveau was niet culinair genoeg.
Niets kan tippen aan haar zuurkoolschotel uit de oven of haar oma's soep.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het niveau was niet culinair genoeg.
Hiske wist ook zo goed dat het vandaag zou gebeuren, nietssss dus...quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, en elke dag maar roepen "morgen envelop" proberen de spanning er te houden
Dat roepen ze de hele tijdquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, en elke dag maar roepen "morgen envelop" proberen de spanning er te houden
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan haar zuurkoolschotel uit de oven of haar oma's soep.
Het duurt nog vier maanden. Dikke kans dat ze over een maand of twee pas wat gaan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roepen ze de hele tijd
Het schiet niet op zo, ze zitten daar ook te wachten op wat gaat komen
Talpa neemt er zijn tijd voor
Toen duurde het een paar dagen voordat duidelijk werd waarom er geen nieuwe kandidaat inwoners kwamen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij duurde het in Utopia 1 ook een paar weken voordat er nieuw nieuws was van de Febo, tussen bekend maken van het stoppen en de eerst volgende mededeling.
Dat zou heel onverstandig zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het duurt nog vier maanden. Dikke kans dat ze over een maand of twee pas wat gaan doen.
4 maanden op precies te zijn, twee maanden op de pot te spekken met 15 personen en twee maanden op het 10 kleine negertjes spel te spelen , eerder gebeurt er nixquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roepen ze de hele tijd
Het schiet niet op zo, ze zitten daar ook te wachten op wat gaat komen
Talpa neemt er zijn tijd voor
Dan wordt het ver in 2020 voor ze kunnen stoppen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
De eerste melding was toch duidelijk. Ze moeten de boel flink spekken met de huidige bewoners. Eerder gebeurd er helemaal nietsss....
En als niemand de pot wil spekken wat gebeurt er dan......laten ze dan iedereen eruit??quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
De eerste melding was toch duidelijk. Ze moeten de boel flink spekken met de huidige bewoners. Eerder gebeurd er helemaal nietsss....
Dan gaat het tenminste door, on the upside.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan wordt het ver in 2020 voor ze kunnen stoppen.En dan moeten er eerst een paar big spenders uit.
Of voor december worden ze overgeplaatst naar Aalsmeer, oude BB huis. Jessie Merel Gerrit en Sherry gelijk in het arme gedeelte...... en zoek het maar uit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaat het tenminste door, on the upside.
Is niets moeten aan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Franny mag bij haar vriendjes.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of voor december worden ze overgeplaatst naar Aalsmeer, oude BB huis. Jessie Merel Gerrit en Sherry gelijk in het arme gedeelte...... en zoek het maar uit.
de ratten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Franny mag bij haar vriendjes.
Ik denk ook niet dat dat zooitje nog een poging gaat wagen om geld te verdienenquote:
En wedden dat ze op een wonderbaarlijke manier straks ineens dik in de plus staan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat zooitje nog een poging gaat wagen om geld te verdienen
quote:
Afwachten maar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wedden dat ze op een wonderbaarlijke manier straks ineens dik in de plus staan?
De meeste mensen die rond de 50 zijn hebben vaste lasten te betalen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef zodeju het volgende:
Wat loopt die lex toch te klagen dat als ze eruit is dat zij vaste lasten heeft en de rest woont nog thuis.
Ja meid eens komt die tijd, je hebt nog mazzel dat je er niet uitgestemd bent. Daar had je eerder aan moeten denken dat je weg gaat vroeg of laat.
En gelijk hebben ze. Het zijn er maar een paar die zo gebrand zijn op een zo groot mogelijke winst.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat zooitje nog een poging gaat wagen om geld te verdienen
Denk het ook....wat in een jaar niet gelukt is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wedden dat ze op een wonderbaarlijke manier straks ineens dik in de plus staan?
En dan ben je 49.....quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:51 schreef zodeju het volgende:
Wat loopt die lex toch te klagen dat als ze eruit is dat zij vaste lasten heeft en de rest woont nog thuis.
Ja meid eens komt die tijd, je hebt nog mazzel dat je er niet uitgestemd bent. Daar had je eerder aan moeten denken dat je weg gaat vroeg of laat.
Ja, wat een klaagster.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meeste mensen die rond de 50 zijn hebben vaste lasten te betalen.
Dat mens is echt niet goed hoor. Die is in haar hoofd nog een jaar of 18 en kan niet accepteren dat ze straks 50 wordt.quote:
Ja, laat talpa maar opgescheept zitten met hun schuld......lekker doen wat je nog leuk lijkt.....en of dat wat opbrengt zie je wel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het zijn er maar een paar die zo gebrand zijn op een zo groot mogelijke winst.
Precies, er valt toch geen eer aan te behalen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, laat talpa maar opgescheept zitten met hun schuld......lekker doen wat je nog leuk lijkt.....en of dat wat opbrengt zie je wel.
Dat hoofd erbij......quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
En deze wordt hetzelfde als Lex als ze 50 is. Dan loopt ze ook nog te huppelen in Hallo Kitty shirtjes met een string eronder.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoofd erbij......![]()
![]()
Het is net zo'n schudhondje achter op de hoedenplank.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hoofd erbij......![]()
![]()
Het is net zo'n schudhondje achter op de hoedenplank.
Dat hoofdje zo heen en weer.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
En deze wordt hetzelfde als Lex als ze 50 is. Dan loopt ze ook nog te huppelen in Hallo Kitty shirtjes met een string eronder.
[ afbeelding ]
Ze weten de plaats waar ze staan het heeft voor de meeste geen enkel nut meerquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het zijn er maar een paar die zo gebrand zijn op een zo groot mogelijke winst.
... en/of om een heel vies spel te gaan spelen voor een paar rottige centen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef goldback het volgende:
[..]
Ze weten de plaats waar ze staan het heeft voor de meeste geen enkel nut meer
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef goldback het volgende:
[..]
Kan alleen nog door zoiets wat Senna deed.......of strafpunten uitdelen aan overtredingen van het afgelopen jaar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef goldback het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel leuk als ze alle luxe weghalen. Afsluiten van gas en electriciteit. Water mogen ze wel hebben maar dan wel koud water. Silo afbreken, diertjes weg...quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan alleen nog door zoiets wat Senna deed.......of strafpunten uitdelen aan overtredingen van het afgelopen jaar.
Terug naar het begin. Kijken wie er dan nog wil blijven......geen uitzonderingen geen priveleges.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel leuk als ze alle luxe weghalen. Afsluiten van gas en electriciteit. Water mogen ze wel hebben maar dan wel koud water. Silo afbreken, diertjes weg...
Geen telefoon/pc/pinpasquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terug naar het begin. Kijken wie er dan nog wil blijven......geen uitzonderingen geen priveleges.
Ik zou me dood schamen!quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:15 schreef zodeju het volgende:
Zit te bedenken zal sjon soms nog naar binnen willen en kans willen maken op de titel.
Omdat hij in ene nu met pics komt dat hij en Mike deze Utopia gemaakt heeft?? En er zo trots op is.
John is exit en dat gezeik over ex bewoners Koekoek.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:15 schreef zodeju het volgende:
Zit te bedenken zal sjon soms nog naar binnen willen en kans willen maken op de titel.
Omdat hij in ene nu met pics komt dat hij en Mike deze Utopia gemaakt heeft?? En er zo trots op is.
Dus Jordi en Mariska hebben er meer kans op dan Sjon of Mike??quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
John is exit en dat gezeik over ex bewoners Koekoek.
Ff 4 maanden daar geweest. Langer kon hij het niet volhouden. En mike ook maar een maand of 7.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:15 schreef zodeju het volgende:
Voor mij hoeft het ook echt niet, maar vond het zo toevallig dat hij nu op insta dit soort berichten heeft staan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ff 4 maanden daar geweest. Langer kon hij het niet volhouden. En mike ook maar een maand of 7.
Omdat hij zichzelf heel belangrijk probeert te maken nu het afloopt. Die twee hebben een paar huisjes gemaakt en verder helemaal niets.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook echt niet, maar vond het zo toevallig dat hij nu op insta dit soort berichten heeft staan.
Ja waarom niet die zijn weg dus exitquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Jordi en Mariska hebben er meer kans op dan Sjon of Mike??
Ben je malquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Goed punt!quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en dat motiveert niet, vooral niet als de beoogde winnaar(s) al bekend zijn. Dat denken ze in ieder geval.
Daarom gebeurd er nog minder dan anders. Er is geen motivatie meer.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed punt!
Waarvoor zouden ze dan meer doen dan hun tijd uit zitten.
quote:
Schreef het al eerder hier.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom gebeurd er nog minder dan anders. Er is geen motivatie meer.
veroorzaakt door de Febo zelfquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed punt!
Waarvoor zouden ze dan meer doen dan hun tijd uit zitten.
Waarom stappen ze dan niet meteen op?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schreef het al eerder hier.
Ze weten toch wel dat al het geld naar Jessie zal gaan, waarom dan nog zoveel moeite doen om geld te verdienen.
Waarom zouden ze?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom stappen ze dan niet meteen op?
Motivatie is helemaal weg. Het raam uitquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom gebeurd er nog minder dan anders. Er is geen motivatie meer.
Lekker relaxen werken kan altijd nog buiten totquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Netflixquote:
Ik zie ze amper genieten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Het is een lekkere lange en nog betaalde vakantie ook.
Omdat ze allemaal aan een contract vastzitten. Nu vrijwillig opstappen wordt een dure grap. Dan maar nog 4 maanden uitzingen en in ieder geval je borg behouden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Jessie er in het begin niet was?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel leuk als ze alle luxe weghalen. Afsluiten van gas en electriciteit. Water mogen ze wel hebben maar dan wel koud water. Silo afbreken, diertjes weg...
Zo is het. Gewoon uitbuiten en stille hoop houden dat het toch anders zal gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
buiten met een kut baantje is ook niet allesquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal aan een contract vastzitten. Nu vrijwillig opstappen wordt een dure grap. Dan maar nog 4 maanden uitzingen en in ieder geval je borg behouden.
Dat is ook waar ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal aan een contract vastzitten. Nu vrijwillig opstappen wordt een dure grap. Dan maar nog 4 maanden uitzingen en in ieder geval je borg behouden.
Er zit een hele grote te wachten op de zak met geld.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
John is exit en dat gezeik over ex bewoners Koekoek.
En met dit heerlijke weer is het goed relaxen daar. Maanden lang vakantiequote:Op maandag 26 augustus 2019 18:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zouden ze?
Welk geld?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zit een hele grote te wachten op de zak met geld.
Mike had uiteindelijk toch meer karakter om zich door Jessie te laten koeioneren.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ff 4 maanden daar geweest. Langer kon hij het niet volhouden. En mike ook maar een maand of 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |