Doe dat.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal hier even over nadenken terwijl ik de vuilnis weggooi.
nopequote:Op maandag 26 augustus 2019 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Of het ook lukt is weer een tweede ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:00 schreef I. het volgende:
[..]
Stiekem gewoon shakes, en het is niet echt een dieetals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
En frietjesquote:
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeDat heb je me heulemaal nooit veSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
[..]
En frietjesquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeRteld, smiechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
[..]
En frietjes
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
haha, dit zijn moestuinbakken op mn balkon dus dat telt nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je me heulemaal nooit ve
[..]
Rteld, smiecht
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeJa oké, stiekem wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bah, aardappel.quote:[..]
En frietjes![]()
ik zou kauwen echt missen met zo'n shakedieetquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ja oké, stiekem wel.
[..]
Bah, aardappel.
Vind juist van niet , die krengen drogen uit als de pestquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, dit zijn moestuinbakken op mn balkon dus dat telt nietdat is echt zo veel makkelijker dan in de volle grond
Denk dat ik het ook wel ga missen, maar ach. Heb in ieder geval 25 maaltijden besteld, al denk ik dat het er voor mij eerder 20 zijn. Moet ik nog even goed berekenen. Heb wel eerder van die shakes gehad, maar toen alleen als ontbijt gebruikt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou kauwen echt missen met zo'n shakedieet
AARDAPPELLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whateverquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind juist van niet , die krengen drogen uit als de pest
Gebruik jij ook plantsome?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whatever
Hopelijk lukt het jequote:Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat ik het ook wel ga missen, maar ach. Heb in ieder geval 25 maaltijden besteld, al denk ik dat het er voor mij eerder 20 zijn. Moet ik nog even goed berekenen. Heb wel eerder van die shakes gehad, maar toen alleen als ontbijt gebruikt.
Vooral gewoon alles voldoende binnenkrijgen zonder daar teveel bij na te denken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je
Wat wil je bereiken eigenlijk
Als je niet in staat bent zelfstandje je planten water te geven koop dan geen planten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:26 schreef I. het volgende:
[..]
Een appje, best handig. Krijg je netjes te zien wanneer je je planten water moet geven etc.
[ afbeelding ]
zelfstandjequote:Op maandag 26 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent zelfstandje je planten water te geven koop dan geen planten.
hee drie pinkjesquote:
hehe luiquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:25 schreef I. het volgende:
[..]
Vooral gewoon alles voldoende binnenkrijgen zonder daar teveel bij na te denken.Op die manier dan dus ook weer fitter worden, en daarna weer actief kunnen sporten.
oh zou op het begin denk ik best handig geweest zijn maar nu is dat niet meer nodigquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:26 schreef I. het volgende:
[..]
Een appje, best handig. Krijg je netjes te zien wanneer je je planten water moet geven etc.
[ afbeelding ]
Ik heb 23 planten verdomme.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een appje gedownload dat ik eraan herinnerd word dat ik moet ademhalen.
Onkruid is vaak nuttig tussen je planten. Alleen vinden mensen het er niet uitzien. Meeste laat ik gewoon staanquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whatever
Ik hoop dat de app nooit storing heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een appje gedownload dat ik eraan herinnerd word dat ik moet ademhalen.
Beetje overdreven.quote:
Bedankt maatquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat de app nooit storing heeft.
Daar lijk je wel vaker problemen mee te hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, dat typte ik helemaal automatisch zonder na te denken.
En hij was altijd van de correcte grammatica.. Jammer dat iemand zo ver kan vallen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar lijk je wel vaker problemen mee te hebben
quote:
Scheelt wel als je een beetje een normaal patroon kan aanhouden met meerdere planten. Ik heb echt planten die elke twee dagen water moeten hebben, en planten die elke twee weken water moeten hebben.. En alles wat daar tussenin zit dus.quote:[..]
oh zou op het begin denk ik best handig geweest zijn maar nu is dat niet meer nodig
Het zit je niet mee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, dat typte ik helemaal automatisch zonder na te denken.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik 2 grasplukjes, 2 mini cactussen en 1 yuca ding
Teveel water gegeven?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er vallen weer allemaal bladeren af.
Hmm, lastig. Ik had dus een peperplantje, die begon het weer prima te doen, heeft tijdens m'n vakantie bij m'n ouders gestaan, na de vakantie nam ik hem mee terug naar huis, viel ook al het blad uit.. Haalde ik de binnenpot even uit de buitenpot, kwam er toch een putlucht van af, hele onderkant was drijfnat, wortels zijn dus gaan rotten onderin.quote:
ik vind het echt meeega ontspannend om dat weg te halenquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onkruid is vaak nuttig tussen je planten. Alleen vinden mensen het er niet uitzien. Meeste laat ik gewoon staan
Ik heb ook echt heel veel planten maar na een tijdje weet je wel welke meer/vaker water nodig heeft enzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:32 schreef I. het volgende:
[..]Het lijkt me wel makkelijk ja, en ach, als het niet bevalt ben ik er ook snel weer mee gestopt.
[..]
Scheelt wel als je een beetje een normaal patroon kan aanhouden met meerdere planten. Ik heb echt planten die elke twee dagen water moeten hebben, en planten die elke twee weken water moeten hebben.. En alles wat daar tussenin zit dus.
gras water gevenquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
mijn gras gaat ook steeds dood
en dan geef ik het water en leeft het weer
Da's wel waar ja, ik weet het ook wel een beetje inmiddels, maar toch blijf ik ook wel angstig dat het fout kan gaan. Ik had m'n ouders tijdens m'n vakantie ook heel duidelijk uitleg gegeven, en per plantje een sticker geplakt met daarop aangegeven hoe vaak ze water moesten hebben, maar dat ging duidelijk ook niet goed.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt heel veel planten maar na een tijdje weet je wel welke meer/vaker water nodig heeft enzo
En soms gaat het alsnog mis en is ineens je plant uitgedroogd of verzopen
Was niet best nee.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, ik weet het ook wel een beetje inmiddels, maar toch blijf ik ook wel angstig dat het fout kan gaan. Ik had m'n ouders tijdens m'n vakantie ook heel duidelijk uitleg gegeven, en per plantje een sticker geplakt met daarop aangegeven hoe vaak ze water moesten hebben, maar dat ging duidelijk ook niet goed.
Ik had dus eerst één vrij grote yucca, die is dood, en nu heb ik alleen nog drie stekjes daarvan.
hahaha aahwwwquote:
Echt zonde ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahaha aahwww![]()
is gewoon kut dat planten zo langzaam groeien maar zo snel doodgaan
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]deze is ook verzopen toen ik op vakantie was en heb m echt veels te lang zo laten staan
![]()
Nicee, wat gaat 't worden?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
Zometeen met mijn collega's uit eten
Heb net gekeken en er zijn vegetarische opties voor mij. Zag er lekker uitquote:
Tuin iets te groot voor ookquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het echt meeega ontspannend om dat weg te halen
[..]
Ik heb ook echt heel veel planten maar na een tijdje weet je wel welke meer/vaker water nodig heeft enzo
En soms gaat het alsnog mis en is ineens je plant uitgedroogd of verzopen
wel echt mega tof als je die zo groot zou krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:11 schreef I. het volgende:
[..]
Echt zonde ja.Het liefst heb ik echt weer zo'n mooie grote Yucca in een pot staan, maar ik moet het voorlopig hier mee doen;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:12 schreef I. het volgende:
[..]RIP.
Wel zonde, en ja, ik laat dode planten ook net iets te lang staan, ergens toch een stukje valse hoop van mijn kant.
hehehe, dat vast ook. Oehh lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Tuin iets te groot voor ook
Nu aan de zee![]()
Oeh, da's altijd een fijn vooruitzicht, desserts.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb net gekeken en er zijn vegetarische opties voor mij. Zag er lekker uit
En lekkere desserts
:$quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga in het kanaal zwemmen zometeen.
gadverdammequote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
Ja, zou het echt heel tof vinden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel echt mega tof als je die zo groot zou krijgen
hoe doe je dat met stekjes, ik heb deze ook nog staan en is volgens mij geen yucca maar wel redelijk kapot en aangeknaagdéén zo'n stom is kaal
[..]herkenbaar
Oh dat klinkt wel heel makkelijkquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, zou het echt heel tof vinden.![]()
Met die yucca heb ik het op twee manieren geprobeerd, en beide manieren lijken te lukken. Op die laatste foto van de dode yucca was er dus een 'pup' bij gegroeid, ik heb de plant uit z'n pot gehaald en dicht bij de 'moederplant' afgesneden, zodat die pup ook eigen wortels had. Toen direct in een nieuwe pot grond gezet, en die groeit nu dus prima door zoals je in de laatste foto ziet.
Die omgevallen zijtak heb ik afgeknipt en ingekort tot het groene gedeelte, en toen in een glas water gezet. Daar heeft hij uiteindelijk wortels door gekregen, en die staat inmiddels ook in een pot.
Verder doe ik niet moeilijk met stekpoeder of iets, gewoon hun gang laten gaan.
!!!quote:
Lijkt allemaal prima te werken.quote:
Dit klinkt als een eufemisme.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:23 schreef I. het volgende:
Had niet overal het juiste formaat pot voor.
Ja, tsja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een eufemisme.
Hey UitStralingquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een eufemisme.
Pas je wel op voor de zuigingquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
He Uitstraling.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas je wel op voor de zuiging
Hou mij hier buiten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
om oma's![]()
![]()
![]()
Tering wat dom.
@:Caland
@:Zipportal
@:maxi-mus
@:elan
Bananenplantje is sowieso wel leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, tsja.Het zag er sowieso leuker uit als ze allemaal een correcte pot hadden, in verhouding.
Ja true, leuk spul.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bananenplantje is sowieso wel leuk.
Heb moeite die van ons levend te houden wel. Heb denk ik grotere pot nodig.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo heet het gewoon, daar hoef je verder geen vunzige draai aan te geven
Voor je het weet tussen 6 plankenquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:42 schreef I. het volgende:
Week 35 alweer, mensen. Wat gaat de tijd toch snel.
Helaas, helaas. Dit leven gaat voorbij. Er is al weinig tijd dus leef, want jij bent vrij.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor je het weet tussen 6 planken
Toen ik werkloos was, was ik echt ieder gevoel kwijt voor tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:42 schreef I. het volgende:
Week 35 alweer, mensen. Wat gaat de tijd toch snel.
dikke rtquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik werkloos was, was ik echt ieder gevoel kwijt voor tijd.
Het idee dat je die week iets gaat doen, en plots is het 3 weken later en heb je het nog niet gedaan.
Ook ala je gewoon vroeg opstaat en shit doet?quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het idee dat je die week iets gaat doen, en plots is het 3 weken later en heb je het nog niet gedaan.
Dat gevoel komt en gaat hier, heel wisselvallig.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een van de maagdenhuisbezetters is dit naatje
maagdenhuis = uvaquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ja de oude rebelquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
Dan heb je zoiets van: Het is nog vroeg. Even een stukje lezen, misschien wat gamen. Even een middagdutje, hapje eten en dan was het alweer avond.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook ala je gewoon vroeg opstaat en shit doet?
Ahquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je zoiets van: Het is nog vroeg. Even een stukje lezen, misschien wat gamen. Even een middagdutje, hapje eten en dan was het alweer avond.
Een middagdutje als je werkloos bent??quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je zoiets van: Het is nog vroeg. Even een stukje lezen, misschien wat gamen. Even een middagdutje, hapje eten en dan was het alweer avond.
Ja, heerlijk in het zonnetje na een biertje.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een middagdutje als je werkloos bent??
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:No impact of hunger on male perception of female physical attractiveness in relation to adiposity: a randomized controlled trial
quote:Female physical attractiveness is strongly related to body mass index (BMI). Females with lower BMI are on average more attractive down to at least BMI = 18. Previous correlational studies have indicated that this effect may be modulated by the hunger of the rater, with more hungry raters preferring images of subjects with greater adiposity. This prior work, however, was correlational and so we wished to explore this phenomenon further using a randomized controlled trial.
Bedankt, nu hoef ik het artikel niet te lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komt wss door alcohol en niet door honger
Altijdquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas je wel op voor de zuiging
ohja kut is wel groot artikelquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik het artikel niet te lezen.
Ik kan zeer goed zwemmenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blij te lezen dat je niet bent verdronken
Maar het is serieus een artikel waarin men onderzocht wat mannen aantrekkelijker vonden?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja kut is wel groot artikel
misschien kan ik een kleinere vinden![]()
ik denk dat je hetzelfde bedoelt maar nee, of honger invloed heeft op de aantrekkelijkheid van vrouwen bij mannenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is serieus een artikel waarin men onderzocht wat mannen aantrekkelijker vonden?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat je hetzelfde bedoelt maar nee, of honger invloed heeft op de aantrekkelijkheid van vrouwen bij mannen
Was dit dan gewoon een statement uit een ander artikel?quote:Female physical attractiveness is strongly related to body mass index (BMI). Females with lower BMI are on average more attractive down to at least BMI = 18.
Een mooi gevormde kontquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is serieus een artikel waarin men onderzocht wat mannen aantrekkelijker vonden?
Uhh, heb je heel dat stukje gelezen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Was dit dan gewoon een statement uit een ander artikel?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te lezen. Ik kan mij prima redden in het water
ik doe meestal een toverspreukquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zwemvliezen tussen je vingers en tenen?
ik ook, ik wil chipsquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:59 schreef Kiid het volgende:
Over honger gesproken, ik lust wel wat lekkers maar er is niks lekkers thuis =/
Is je vriendin niet thuis?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:59 schreef Kiid het volgende:
Over honger gesproken, ik lust wel wat lekkers maar er is niks lekkers thuis =/
heb ik nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat 4 chips is je fav?
Ik ben niet echt een chips liefhebber. Liever ijs
Ja, dat heb ik gelezen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh, heb je heel dat stukje gelezen?![]()
want er staat dat mannen lager bmi gemiddeld aantrekkelijk vinden maar dat dit o.a. beinvloed zou worden door het hebben van honger > reden voor studie
tweede zin: " Previous correlational studies"quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen.
Maar normaal gesproken als er een statement gedaan wordt in een artikel, wordt dat of onderbouwd door eigen onderzoek, of door een ander onderzoek te refereren.
Vandaar mijn interesse.
Waterijsjes zijn lekker voor overdag als het warm is, maar op de bank is er alleen maar roomijs dat de klok slaat.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik niet
oh ijs hoef ik dan weer niet zo, of bedoel je waterijsjes?
jij mag mijn ijsjes hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waterijsjes zijn lekker voor overdag als het warm is, maar op de bank is er alleen maar roomijs dat de klok slaat.
Nasi.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Wat hebben jullie gegeten, ik weet nog steeds niks
Ah, ik las dat als een andere studie.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tweede zin: " Previous correlational studies"
dat is het ookquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik las dat als een andere studie.
Ja, ik zag het als 2 aparte dingen. 1 wat mannen aantrekkelijk vinden, 1 waarom dat zo is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is het ookmaar dat zei je toch.. een ander onderzoek referen, wat ze dus ook doen
Pannenkoeken.quote:
pannenkoeken!!quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zag het als 2 aparte dingen. 1 wat mannen aantrekkelijk vinden, 1 waarom dat zo is.
Geen idee waarom eigenlijk. Slordigheid.
[..]
Pannenkoeken.
Hadden nog spek en lactosevrije melk over die op moesten.
Heb met spek, kaas en ui gehad.
oh nouja is al laaat, moet je deze week al werken of nog nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zag het als 2 aparte dingen. 1 wat mannen aantrekkelijk vinden, 1 waarom dat zo is.
Geen idee waarom eigenlijk. Slordigheid.
[..]
Pannenkoeken.
Hadden nog spek en lactosevrije melk over die op moesten.
Heb met spek, kaas en ui gehad.
Water.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Wat hebben jullie gegeten, ik weet nog steeds niks
Ah, was het lekker?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was uit eten geweest met collega's
Ja, was wel lekker. Alleen duur voor de kleine hoeveelheden die je kreeg.quote:
Dat is minder. Als je uit eten gaat wil je toch genoeg eten, zeker niet te weinig.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, was wel lekker. Alleen duur voor de kleine hoeveelheden die je kreeg.
Heb opzich wel genoeg op hoor. Met dit weer heb ik toch nooit zo'n honger.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:57 schreef aloa het volgende:
Dat is minder. Als je uit eten gaat wil je toch genoeg eten, zeker niet te weinig.
Intermittent fasting gewoonquote:
Hielp het vorig jaar wel?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar gedaan maar dit jaar niet en nu zitten alle kilo's er weer aan
Dat hoor ik vaker idd. Mensen die geen warme maaltijd koken etc omdat het warm is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb opzich wel genoeg op hoor. Met dit weer heb ik toch nooit zo'n honger.
Welke manier deed je dan? 16/8?quote:
Ja precies. Of gewoon niet eten, ook een optie met dit weer.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:11 schreef aloa het volgende:
Dat hoor ik vaker idd. Mensen die geen warme maaltijd koken etc omdat het warm is.
Ik moet toch echt wel eten, hoe heet het ook isquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies. Of gewoon niet eten, ook een optie met dit weer.
Nice. Lijkt me wel ff tijdje wennen of nietquote:
Hmm nee ik niet. Vanmiddag heb ik ook niet gegetenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:14 schreef aloa het volgende:
Ik moet toch echt wel eten, hoe heet het ook is
Ja nogal maar tijdens werk/school makkelijker om eraan te wennen dan thuis lolquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Lijkt me wel ff tijdje wennen of niet
Ja dan ben je toch bezig inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja nogal maar tijdens werk/school makkelijker om eraan te wennen dan thuis lol
Ik heb al lang geen banaan meer gehad.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Vandaag alleen avondeten op en een banaantje als ontbijt.
Goed fruit is datquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen banaan meer gehad.
Ik heb er wel eentje voor jequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen banaan meer gehad.
Ik ga vanaf volgende week wss. ook niet meer eten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm nee ik niet. Vanmiddag heb ik ook niet gegeten
Alleen nadeel als mensen taart gaan trakterenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch bezig inderdaad
Doggybag mee lolquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen nadeel als mensen taart gaan trakteren
Niet zo'n vieze smooshy banaan graag, het moet een beetje stevig zijn.quote:
Want je hebt besloten anorexia te krijgen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef I. het volgende:
Ik ga vanaf volgende week wss. ook niet meer eten.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ga vanaf volgende week wss. ook niet meer eten.
18 centimeterquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet zo'n vieze smooshy banaan graag, het moet een beetje stevig zijn.
[..]
Want je hebt besloten anorexia te krijgen?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Want je hebt besloten anorexia te krijgen?
Ik ga drinken.quote:
Het Korsakov-dieet?quote:
Het syndroom van Korsakov, ook wel de ziekte van Korsakov genoemd, is een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door vitamine B1-tekort, meestal het gevolg van het te weinig gevarieerd eten bij chronisch alcoholmisbruik.quote:
En waarvoor werd dit gebruikt?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het syndroom van Korsakov, ook wel de ziekte van Korsakov genoemd, is een blijvende geheugenstoornis die voornamelijk veroorzaakt wordt door vitamine B1-tekort, meestal het gevolg van het te weinig gevarieerd eten bij chronisch alcoholmisbruik.
Ja brood is gewoon prima. Laatst weer artikel gelezen dat het volledig werd ontkracht dat brood weglaten in je dieet dikke onzin isquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:21 schreef JanCees het volgende:
[..]zie je het al voor je dat doen
Meestal brood en bananen mee voor in de middag
Heh watquote:
Dat I. ovlgende week alleen maar ging drinken, niet eten, dus toen zei ik het Korsakov-dieet. Het is niet leuk om grapjes uit te leggen Flipsquote:
Wie is I.?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat I. ovlgende week alleen maar ging drinken, niet eten, dus toen zei ik het Korsakov-dieet. Het is niet leuk om grapjes uit te leggen Flips
Oh sterktequote:
Verdwijnquote:
Smerig? Shakes zijn mokerlekker.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sterkte
Dit vond ik echt heel erg smerig, en een hele opgave om 1 shake weg te werken, laat staan 3 per dag
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smerig? Shakes zijn mokerlekker.
Dit zijn niet de shakes die jij drinktquote:
Waar smaakt dit dan naar?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn niet de shakes die jij drinkt
Heb het wel eens eerder gehad, toen het nog Joylent heette. Maar het schijnt nu beter te doen te zijn, dus heb maar weer eens zo'n box met vijf smaken gekocht. De eerste versies waren echt heel papperig en korrelig.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sterkte
Dit vond ik echt heel erg smerig, en een hele opgave om 1 shake weg te werken, laat staan 3 per dag
Yup. Al heten ze nu 'JimmyJoy'quote:
Dit is poeder vermengt met water, en die poeder heeft verschillende smaakjes. En bevatten alle voedingsstoffen die je nodig hebt over de hele dag. Maar die smaakjes ja weet niet, vond het een beetje een verkrachte milkshake. En soms bleef er nog poeder over omdat je nooit echt perfect schud. Ik werd er kotsmisselijk vanquote:
In een keer ja?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zo het keeltje in.
[..]
Shakes
Wat is er aan verbeterd dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:28 schreef I. het volgende:
https://nl.jimmyjoy.com/collections/all/products/plenny-shake
Ik heb ook poeder met smaakjes hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is poeder vermengt met water, en die poeder heeft verschillende smaakjes. En bevatten alle voedingsstoffen die je nodig hebt over de hele dag. Maar die smaakjes ja weet niet, vond het een beetje een verkrachte milkshake. En soms bleef er nog poeder over omdat je nooit echt perfect schud. Ik werd er kotsmisselijk van
Nou ja oke dan is het mokerlekkerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook poeder met smaakjes hoor.
ja en dan moet je naar de wc, wat een feestjequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie het overigens wel als voeding voor de toekomst hoor. Straks krijg je gewoon pillen of shakes die alles bevatten wat je nodig hebt om supergezond te blijven
Appel-kaneelquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja oke dan is het mokerlekker
ofzo
Hoe heet dat van jou dan? Misschien is het wel hetzelfde hoorquote:
Slecht voor je kaken enzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie het overigens wel als voeding voor de toekomst hoor. Straks krijg je gewoon pillen of shakes die alles bevatten wat je nodig hebt om supergezond te blijven
Welnee, echt eten zal nooit verdwijnen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee, maar lijkt me gewoon hetzelfde. Al is het geen vervanger voor een maaltijd hoor, meer een tussendoortje voor na het sporten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heet dat van jou dan? Misschien is het wel hetzelfde hoor
Nee, maar het is wel een aanvulling. Je las het zelf he, Hararigod. De wetenschap is ook steeds meer bezig met veroudering stoppen. Natuurlijk eet je er ook normaal bij, maar denk dat het straks steeds minder moeite kost om iets in te nemen om je lichaam super te houdenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, echt eten zal nooit verdwijnen.
Ik wordquote:
Structuur is verbeterd, dus niet meer de korrelige havermoutachtige structuur, maar echt meer smooth, en ze hebben de smaak-receptuur aangepast, waardoor het beter zou smaken.quote:
Omdat ik lui ben.quote:
Hmquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Structuur is verbeterd, dus niet meer de korrelige havermoutachtige structuur, maar echt meer smooth, en ze hebben de smaak-receptuur aangepast, waardoor het beter zou smaken.
[..]
Omdat ik lui ben.
Volgens mij liggen je hersenen nog aan de kade bij het kanaal. Als je snel bent kan je ze nog gaan zoeken.quote:
Dat zal wel hoor, maar de structuur van eten en het samen doen zal ook niet snel verdwijnen. Maar dan hoef je het niet meer te doen voor de moet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een aanvulling. Je las het zelf he, Hararigod. De wetenschap is ook steeds meer bezig met veroudering stoppen. Natuurlijk eet je er ook normaal bij, maar denk dat het straks steeds minder moeite kost om iets in te nemen om je lichaam super te houden
Nee maar ik bedoel wat is je reden, wil je afvallen? Of geen zin meer om op eten te kauwen?quote:
Bij mij is het ook smooth zonder stukjes hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm
Kan het opzich wel weer eens proberen dan ja
Nja kan zijn dat het toen nog in de beginschoenen stondquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook smooth zonder stukjes hoor.
Hoi maatquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dan kan ik eindelijk stoppen met pesten
Inb4 ONZ FB post over wegpesten
Hoi bffquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi maat
was vandaag bij az stadion
ziet er raar uit
Het is chill om in ieder geval al 1 chille, makkelijke en gezonde maaltijdvervanger te hebben natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel wat is je reden, wil je afvallen? Of geen zin meer om op eten te kauwen?
Waarom zou je je shakes in schoenen bewaren?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja kan zijn dat het toen nog in de beginschoenen stond
Wat is er met je aan de handquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi bff
Dat kan ik me voorstellen
Dat kun je ook doen door gezonde voeding te kopen, en niet uit een potje met poeder.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
Het is chill om in ieder geval al 1 chille, makkelijke en gezonde maaltijdvervanger te hebben natuurlijk
Makkelijker is wel genot.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen door gezonde voeding te kopen, en niet uit een potje met poeder.
Maar dat is mijn mening. Makkelijk ja, is het per se beter? Naar mijn mening niet.
Niet zoveelquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand
Ben je in love
Heb je een negerin gerimt dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag black anus kroket gegeten van @:kwekeboom
Geen aandacht voor mij meerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zoveel
Ben verliefd op het leven
Makkelijker is lang niet altijd beter.quote:
Kreeg poosje terug een mailtje, 25% korting, scheelt dan toch.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm
Kan het opzich wel weer eens proberen dan ja
@dieene @Dieanderequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dan kan ik eindelijk stoppen met pesten
Inb4 ONZ FB post over wegpesten
Klopt hoor, maar het is best een goed argument voor mensen. Zeker als het wel gewoon prima is en beter dan veel andere producten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Makkelijker is lang niet altijd beter.
Beter dan shakes van de Action die veel suiker bevatten ja. Maar gezonde, verse voeding blijft het beste.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klopt hoor, maar het is best een goed argument voor mensen. Zeker als het wel gewoon prima is en beter dan veel andere producten.
Of juist goedquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen aandacht voor mij meer
Geen aandacht voor az
Dit gaat mis
Die bestaan ook nogquote:
https://jimmyjoy.com/pages/introduction-to-jimmy-joy-plenny-shakequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen door gezonde voeding te kopen, en niet uit een potje met poeder.
Maar dat is mijn mening. Makkelijk ja, is het per se beter? Naar mijn mening niet.
Met die meuk weet ik iig. zeker dat ik gewoon overal voldoende van binnenkrijg, waar ik nu soms wel eens aan twijfel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel wat is je reden, wil je afvallen? Of geen zin meer om op eten te kauwen?
Ja dat kan ookquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of juist goed
[..]
Die bestaan ook nog
Nog niet. Is het watquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:45 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie die Hollywood film gezien
Deze film wordt mede mogelijk gemaakt door..quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
https://jimmyjoy.com/pages/introduction-to-jimmy-joy-plenny-shake
Als je al deze voedingsstoffen dmv normale voeding binnen wilt krijgen ben je flink wat moeite en geld kwijt. Nu krijg je met 1 shake per dag sowieso nog niet 100 procent van je ADH binnen maar je bent al aardig op weg
?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze film wordt mede mogelijk gemaakt door..
Nee, ga hem wel kijken als hij thuis te zien is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:45 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie die Hollywood film gezien
Beyoncé is een parodie op een leeuw.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem erg leuk. Ik vond Beyonce wat minder maar ach.
Is er een nieuwe ronde?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe jij al mee met dat FOK FM als een speler?
Ja en we hebben nog een paar spelers nodig voor we kunnen starten.quote:
TjackaGodquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was dronken
Ik begreep er weinig van
Was dronkenquote:
Niet even.naar de bios met een date pfffquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ga hem wel kijken als hij thuis te zien is.
Oei jammerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was dronken
Ik begreep er weinig van
Oh leuk! Even lezen hoe ik mee doequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en we hebben nog een paar spelers nodig voor we kunnen starten.
We doen nu Aziatische landen!
Met drie shakes krijg je dus wél 100% binnen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://jimmyjoy.com/pages/introduction-to-jimmy-joy-plenny-shake
Als je al deze voedingsstoffen dmv normale voeding binnen wilt krijgen ben je flink wat moeite en geld kwijt. Nu krijg je met 1 shake per dag sowieso nog niet 100 procent van je ADH binnen maar je bent al aardig op weg
Ja maar dat is niet echt lekker 7 dagen per weekquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Met drie shakes krijg je dus wél 100% binnen.
Dat klopt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet even.naar de bios met een date pfff
Vijf verschillende smaken, lekker afwisselen joh.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt lekker 7 dagen per week
Hoeveel van die shakes moet je op een dag drinken danquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Met drie shakes krijg je dus wél 100% binnen.
Is wel geinigquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh leuk! Even lezen hoe ik mee doe
Drie, verrassend hè.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoeveel van die shakes moet je op een dag drinken dan
Moet je die Alert PM van @GGMM even lezen, die IEDEREEN in z'n inbox heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh leuk! Even lezen hoe ik mee doe
Heb al 30 antwoordenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je die Alert PM van @:GGMM even lezen, die IEDEREEN in z'n inbox heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |