Doe dat.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal hier even over nadenken terwijl ik de vuilnis weggooi.
nopequote:Op maandag 26 augustus 2019 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Of het ook lukt is weer een tweede ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:00 schreef I. het volgende:
[..]
Stiekem gewoon shakes, en het is niet echt een dieetals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
En frietjesquote:
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeDat heb je me heulemaal nooit veSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
[..]
En frietjesquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeRteld, smiechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
[..]
En frietjes
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
haha, dit zijn moestuinbakken op mn balkon dus dat telt nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je me heulemaal nooit ve
[..]
Rteld, smiecht
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeJa oké, stiekem wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bah, aardappel.quote:[..]
En frietjes![]()
ik zou kauwen echt missen met zo'n shakedieetquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ja oké, stiekem wel.
[..]
Bah, aardappel.
Vind juist van niet , die krengen drogen uit als de pestquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, dit zijn moestuinbakken op mn balkon dus dat telt nietdat is echt zo veel makkelijker dan in de volle grond
Denk dat ik het ook wel ga missen, maar ach. Heb in ieder geval 25 maaltijden besteld, al denk ik dat het er voor mij eerder 20 zijn. Moet ik nog even goed berekenen. Heb wel eerder van die shakes gehad, maar toen alleen als ontbijt gebruikt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou kauwen echt missen met zo'n shakedieet
AARDAPPELLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whateverquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind juist van niet , die krengen drogen uit als de pest
Gebruik jij ook plantsome?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whatever
Hopelijk lukt het jequote:Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat ik het ook wel ga missen, maar ach. Heb in ieder geval 25 maaltijden besteld, al denk ik dat het er voor mij eerder 20 zijn. Moet ik nog even goed berekenen. Heb wel eerder van die shakes gehad, maar toen alleen als ontbijt gebruikt.
Vooral gewoon alles voldoende binnenkrijgen zonder daar teveel bij na te denken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je
Wat wil je bereiken eigenlijk
Als je niet in staat bent zelfstandje je planten water te geven koop dan geen planten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:26 schreef I. het volgende:
[..]
Een appje, best handig. Krijg je netjes te zien wanneer je je planten water moet geven etc.
[ afbeelding ]
zelfstandjequote:Op maandag 26 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent zelfstandje je planten water te geven koop dan geen planten.
hee drie pinkjesquote:
hehe luiquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:25 schreef I. het volgende:
[..]
Vooral gewoon alles voldoende binnenkrijgen zonder daar teveel bij na te denken.Op die manier dan dus ook weer fitter worden, en daarna weer actief kunnen sporten.
oh zou op het begin denk ik best handig geweest zijn maar nu is dat niet meer nodigquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:26 schreef I. het volgende:
[..]
Een appje, best handig. Krijg je netjes te zien wanneer je je planten water moet geven etc.
[ afbeelding ]
Ik heb 23 planten verdomme.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een appje gedownload dat ik eraan herinnerd word dat ik moet ademhalen.
Onkruid is vaak nuttig tussen je planten. Alleen vinden mensen het er niet uitzien. Meeste laat ik gewoon staanquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whatever
Ik hoop dat de app nooit storing heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een appje gedownload dat ik eraan herinnerd word dat ik moet ademhalen.
Beetje overdreven.quote:
Bedankt maatquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat de app nooit storing heeft.
Daar lijk je wel vaker problemen mee te hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, dat typte ik helemaal automatisch zonder na te denken.
En hij was altijd van de correcte grammatica.. Jammer dat iemand zo ver kan vallen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar lijk je wel vaker problemen mee te hebben
quote:
Scheelt wel als je een beetje een normaal patroon kan aanhouden met meerdere planten. Ik heb echt planten die elke twee dagen water moeten hebben, en planten die elke twee weken water moeten hebben.. En alles wat daar tussenin zit dus.quote:[..]
oh zou op het begin denk ik best handig geweest zijn maar nu is dat niet meer nodig
Het zit je niet mee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, dat typte ik helemaal automatisch zonder na te denken.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik 2 grasplukjes, 2 mini cactussen en 1 yuca ding
Teveel water gegeven?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er vallen weer allemaal bladeren af.
Hmm, lastig. Ik had dus een peperplantje, die begon het weer prima te doen, heeft tijdens m'n vakantie bij m'n ouders gestaan, na de vakantie nam ik hem mee terug naar huis, viel ook al het blad uit.. Haalde ik de binnenpot even uit de buitenpot, kwam er toch een putlucht van af, hele onderkant was drijfnat, wortels zijn dus gaan rotten onderin.quote:
ik vind het echt meeega ontspannend om dat weg te halenquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onkruid is vaak nuttig tussen je planten. Alleen vinden mensen het er niet uitzien. Meeste laat ik gewoon staan
Ik heb ook echt heel veel planten maar na een tijdje weet je wel welke meer/vaker water nodig heeft enzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:32 schreef I. het volgende:
[..]Het lijkt me wel makkelijk ja, en ach, als het niet bevalt ben ik er ook snel weer mee gestopt.
[..]
Scheelt wel als je een beetje een normaal patroon kan aanhouden met meerdere planten. Ik heb echt planten die elke twee dagen water moeten hebben, en planten die elke twee weken water moeten hebben.. En alles wat daar tussenin zit dus.
gras water gevenquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
mijn gras gaat ook steeds dood
en dan geef ik het water en leeft het weer
Da's wel waar ja, ik weet het ook wel een beetje inmiddels, maar toch blijf ik ook wel angstig dat het fout kan gaan. Ik had m'n ouders tijdens m'n vakantie ook heel duidelijk uitleg gegeven, en per plantje een sticker geplakt met daarop aangegeven hoe vaak ze water moesten hebben, maar dat ging duidelijk ook niet goed.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt heel veel planten maar na een tijdje weet je wel welke meer/vaker water nodig heeft enzo
En soms gaat het alsnog mis en is ineens je plant uitgedroogd of verzopen
Was niet best nee.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, ik weet het ook wel een beetje inmiddels, maar toch blijf ik ook wel angstig dat het fout kan gaan. Ik had m'n ouders tijdens m'n vakantie ook heel duidelijk uitleg gegeven, en per plantje een sticker geplakt met daarop aangegeven hoe vaak ze water moesten hebben, maar dat ging duidelijk ook niet goed.
Ik had dus eerst één vrij grote yucca, die is dood, en nu heb ik alleen nog drie stekjes daarvan.
hahaha aahwwwquote:
Echt zonde ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hahaha aahwww![]()
is gewoon kut dat planten zo langzaam groeien maar zo snel doodgaan
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]deze is ook verzopen toen ik op vakantie was en heb m echt veels te lang zo laten staan
![]()
Nicee, wat gaat 't worden?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
Zometeen met mijn collega's uit eten
Heb net gekeken en er zijn vegetarische opties voor mij. Zag er lekker uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |