Ik heb hier toch meer moeite mee nu ik je in het echt heb ontmoet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje zoals ik een neger pijp dus. Got it!
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier toch meer moeite mee nu ik je in het echt heb ontmoet.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier toch meer moeite mee nu ik je in het echt heb ontmoet.
Omdat je zo petite bent.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik er zo intens onschuldig uitzie bedoel je?
Ojaquote:
Wauw. Ik word na een handjevol M&M's wel misselijk meestalquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedoel, waar LAAT je het? En nee, geef hier geen antwoord op.
Ik vind deze 2 posts na elkaar dus bijzonder grappigquote:
O, is dat 't?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/sharebox-0
Dat is net genoeg voor de smaak, hoe de fuck moet je dat delen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/sharebox-0
CL heeft superpowers.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw. Ik word na een handjevol M&M's wel misselijk meestal
Ik word er ook heel territoriaal van denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net genoeg voor de smaak, hoe de fuck moet je dat delen?
Het is net een schaal bitterballen die rond gaat. Daar kan ik ook niet zo goed mee overweg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word er ook heel territoriaal van denk ik.
Geen idee, als iemand er iets uit wil jatten ga ik grommen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net genoeg voor de smaak, hoe de fuck moet je dat delen?
Niet doen, anders moeten we je missenquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie elvi al zo'n sharebox eten en dat ik er eentje jat
Ik probeer nooit te zeugerig en te hebberig over te komen dus dan neem ik er eentje of ik durf niet te pakken en krijg niksquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net een schaal bitterballen die rond gaat. Daar kan ik ook niet zo goed mee overweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |