Wel goed hoor. We mogen weer.quote:
Gelukkig wel! Maandagquote:Op maandag 26 augustus 2019 05:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel goed hoor. We mogen weer.
En met jou?
Snap jou soms echt niet hoorquote:Op maandag 26 augustus 2019 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig wel! Maandag
Prima.
Daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:
Jeetje wat ben jij vroeg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 05:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal wel eens last van
Moet zo naar m'n werkquote:Op maandag 26 augustus 2019 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij vroeg.
Goedemorgen Gianni
Leugenaarquote:Op maandag 26 augustus 2019 06:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nieuwe week nieuwe kansen. Einde van de warmte is ook in zicht.
Ohhh dat is zeer leuk. Was het erg druk op het strand?quote:Op maandag 26 augustus 2019 04:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zekers. Zaterdag gewerkt en gister ochtend even 2 uurtjes en daarna op het strand gelegen en gespeeld met die kleine.
Ja behoorlijk hahaquote:Op maandag 26 augustus 2019 07:33 schreef Flippiee het volgende:
TT
[..]
Ohhh dat is zeer leuk. Was het erg druk op het strand?
11 uur VUquote:
quote:
Leuk hequote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst!
Haaaaquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst!
quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Leuk he
[..]Maak het maar weer vunzig
Mwooooooaaaaa Gertje. Dat weet ik toch allemaal nietquote:
Dat is wel heel vroeg voor jouw doenquote:
Nou, daar hoef ik niet over te dromen, die is er al vandaag.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
Dreaming of us warm, warm lazy summerday's
ik luister de 3J'squote:
preciesquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, daar hoef ik niet over te dromen, die is er al vandaag.
Dat is kut voor jequote:
Kom vechten danquote:
Sow.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De zomer voorbij nu
Net wiegelied
[..]
nee ik vecht niet met zwakkeren
prima nummer datquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De zomer voorbij nu
Net wiegelied
[..]
Ik wel, kan niet anders dan met Beemster kermisquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
prima nummer dat
ben niet zo bekend in 3js repertoire helaas
Eensquote:
Pak 'm aan!quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De zomer voorbij nu
Net wiegelied
[..]
Ga jij ook nog eens even stokenquote:
snap ik wel jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik wel, kan niet anders dan met Beemster kermis
alleen jammer dat het geen J isquote:
Uiteraard, wordt ie eindelijk op zijn plek gezetquote:
Misschien kan ie naamsverandering doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
snap ik wel ja
[..]
alleen jammer dat het geen J is
2JS&1Rquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:06 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kan ie naamsverandering doen.
Of de band (lol)
Ik voel me aangevallenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, wordt ie eindelijk op zijn plek gezet
[..]
Deed ie vorig jaar ook al geloof ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)-met-kernbommen.html
Hard gelachen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
https://www.nu.nl/klimaat(...)-met-kernbommen.html
Conferentie, t/m woensdag elke dag om 9.30 op de VUquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg voor jouw doen
Dacht dat je klaar wasquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Conferentie, t/m woensdag elke dag om 9.30 op de VU
Met mijn BA, ja. Maar deze conferentie staat daar sowieso los van, was ik heen geweest no matter what.quote:
Je kwetst altijd iemand. Zou het gewoon in persoon doen en zeggen dat er niet meer in zit dan wat er nu is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:15 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe laat je iemand weten dat je niet echt interesse hebt in deze persoon zonder haar te kwetsen?
Ja, heb het net uitgesproken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kwetst altijd iemand. Zou het gewoon in persoon doen en zeggen dat er niet meer in zit dan wat er nu is.
Aannemend dat je met haar date.
Als het online contact is, gewoon via appje zelfde verhaal
Ik heb me ook verslapen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Gvd heb me verslapen, werd om 10 uur wakker terwijl ik om 8 uur moest beginnen.
als je maar lekker sliepquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Waarom maakt jou dat een slechte moslim?quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, heb het net uitgesproken.
Voel mij wel slecht. Ik sprak met een meisje en blijkt dat ze een burka draagt. Dit vind ik zelf een stapje te ver.
en nu voel ik mij een slechte moslim omdat ik dit een brug te ver vind.....
![]()
Hoe je het draait of keert, een burka dragen is wel Sunnah (en goed dus)quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als je maar lekker sliep
[..]
Waarom maakt jou dat een slechte moslim?
Ghostenquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:15 schreef Fushia2 het volgende:
Hoe laat je iemand weten dat je niet echt interesse hebt in deze persoon zonder haar te kwetsen?
Driepquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:29 schreef Driepink het volgende:
Wtf moet je nou met een kerst SC in augustus
en dit is modquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:28 schreef Solotovski het volgende:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
Wel erg blauw hier.
Had beter ONZ BLAUW SC kunnen heten
in jouw aanwezigheid onz junk sc hahaquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
Wel erg blauw hier.
Koekoekquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
in jouw aanwezigheid onz junk sc haha
Hij gooit alleen even een lijntje uit. Hahaquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
Wel erg blauw hier.
Die werd meteen FA.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog
En I. wordt ook nog mod
of onz jank scquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
groeeenquote:
halloquote:
Ja echt hèquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
Bizar he Haags dat kind in Scheveningen die de halve nacht zonder zn ouders rondliep.
Waren allochtonen blijkbaar daar kan dat gewoon.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja echt hè
Hoe kan zoiets
Terechtquote:
Ja wtf echt gelijk dat kind afnemenquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
Bizar he Haags dat kind in Scheveningen die de halve nacht zonder zn ouders rondliep.
Dat je ook niet even denkt van; goh toch wel raar dat we om 20.00 ons kind niet naar bed hebben gebracht...quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren allochtonen blijkbaar daar kan dat gewoon.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren allochtonen blijkbaar daar kan dat gewoon.
Denk dat bureau jeugdzorg wel een pittig gesprek met ze gaat voerenquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wtf echt gelijk dat kind afnemen
Ja logisch, dat kind was het zwembad aan het leeg drinken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:46 schreef Elan het volgende:
Op Tenerife ook een donker jochie uit het zwembad moeten halen die ouders waren ff drinken halen
Maar het waren toch toeristen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat bureau jeugdzorg wel een pittig gesprek met ze gaat voeren
Heb het idee dat allochtonen echt minder goed op hun kinderen letten, verzuipen er ook elk jaar een zooi.quote:
Oh zo ver was ik nog niet op de hoogte.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar het waren toch toeristen?
Neequote:Op maandag 26 augustus 2019 11:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar het waren toch toeristen?
Ah dat dacht ikquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh zo ver was ik nog niet op de hoogte.
Ah dan mag jeugdzorg wel even met ze matten jaquote:
quote:Het kind komt uit Den Haag en is in Nederland geboren. Zijn ouders hebben een andere nationaliteit. Welke wil de politie niet kwijt in belang van de privacy.
Ja daaromquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een tweede Madeleine.
Laos, prachtig landquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Zullen wel weer uit Laos komen zijn altijd dezelfde
Nooit geweest mijn ouders gaan er over een paar weken heen beetje daar in de buurt voor twee maandenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verslaap jij je lekker nog een keerquote:
Dat wel jaquote:
lekker hoor, hopelijk hebben ze geen druk schema voor zichzelf gezet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit geweest mijn ouders gaan er over een paar weken heen beetje daar in de buurt voor twee maanden
Kennenquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja
[..]
lekker hoor, hopelijk hebben ze geen druk schema voor zichzelf gezet.
kennen ze langer genieten
Dat zou wel eens zo kennen zijnquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat je niet kennen zeg.
correctiequote:Op maandag 26 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat je niet kunnen zeg.
Nou wel redelijk vol maar vooral in cambodja en vietnam veel vrije tijd dacht ikquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel ja
[..]
lekker hoor, hopelijk hebben ze geen druk schema voor zichzelf gezet.
kennen ze langer genieten
wel toffe landen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou wel redelijk vol maar vooral in cambodja en vietnam veel vrije tijd dacht ik
Bia doeiquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel toffe landen.
lekker eten
Als ze van bier houden geef ze even als tip voor Vietnam om te zoeken naar Bia Hoi in bars
Dit is bullshit. Ik kan evenveel autochtonen die even slecht op hun kinderen oppassen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het idee dat allochtonen echt minder goed op hun kinderen letten, verzuipen er ook elk jaar een zooi.
Rennen ook regelmatig gewoon de weg op ouders nergens te bekennen.
Oh cool zal ik zeggenquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel toffe landen.
lekker eten
Als ze van bier houden geef ze even als tip voor Vietnam om te zoeken naar Bia Hoi in bars
als ik zeg gaat iedereen spoilerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bij hawaiianen kijk maar naar Titoquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit is bullshit. Ik kan evenveel autochtonen die even slecht op hun kinderen oppassen.
Raar he, dit gebeurt bij elke bevolkingsgroep![]()
Bia Hoi is lokaal gebrouwd bier. Als je mazzel hebt betaal je 12 eurocent per halve liter.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh cool zal ik zeggen
Mijn pa houdt niet van vis dat zal wel jammer zijn zeker daar?Mijn moeder is er wel gek op gelukkig.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik zeg gaat iedereen spoilerenGa die nieuwe van hem kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
dan moet ik naar een bioscoopquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga die nieuwe van hem kijken dan
quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik zeg gaat iedereen spoilerenAh okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nou dan ga ik dat niet zeggen dan komen ze als alcoholisten terugquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bia Hoi is lokaal gebrouwd bier. Als je mazzel hebt betaal je 12 eurocent per halve liter.
Niet van vis houden is wel lastig (zeker kustgebied van Vietnam) maar genoeg alternatieven
g.r.a.p.p.i.gquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet bij hawaiianen kijk maar naar Tito
Is het waardquote:
Hou je smoel mongoolquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dan ga ik dat niet zeggen dan komen ze als alcoholisten terug
יותר טוב ממציצות המלך ההומוquote:
Oh ja oke ik neem wel even een duikquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
nou nou nou, boys
laat de hitte niet naar jullie hoofden stijgen
Dan ga ik even met mijn hond een klein rondje omquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja oke ik neem wel even een duik
Goed insmerenquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik even met mijn hond een klein rondje om
quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:37 schreef Crack_ het volgende:
'Hee ik zie dat je deze week niet echt werkt, zou je misschien deze en deze dienst voor me willen werken?!'
Dat heet vakantie trut![]()
@GGMM heeft weer een nieuwe gepland staan.. zal me benieuwen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ontgroening is wel een succes he
Nou ja, meer ik geef ze nog een uurtje en als er dan nog iemand klaagt dat hij er niet was heeft hij pech.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
@:ggmm heeft weer een nieuwe gepland staan.. zal me benieuwen.
Waarom hebben ze bij jou geen ontgroening voor ADMIN gedaan...quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, meer ik geef ze nog een uurtje en als er dan nog iemand klaagt dat hij er niet was heeft hij pech.
Die hele ontgroening kan me verder gestolen worden.
Weet ik veel, ben al blij zat. Die infantiele idioterie is aan mij niet besteed.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze bij jou geen ontgroening voor ADMIN gedaan...
Blij? .... hahaha, wanneer precies?quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben al blij zat. Die infantiele idioterie is aan mij niet besteed.
Dit bericht snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Blij? .... hahaha, wanneer precies?
[ afbeelding ]
Aardige kaakplooien.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bericht snap ik niet helemaal.
Dus hier een foto van Nicki
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk heb je flink gespaard.
Hoeven we bij jou niet te zeggen he... nee..quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk heb je flink gespaard.
Houwe zoquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ontgroening is wel een succes he
ja met ancilla zekerquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag laatst tv programma over gevaren van implantaten
Ik vind het echt een tyfus lelijk wijf ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:14 schreef Charlotte3 het volgende:
'Nee Char, ze sport zich een uur in de rondte voor die kont, je bent alleen maar jaloers!'
Mmmmkay
Ik val gewoon niet om oma's okequote:Op maandag 26 augustus 2019 14:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh, gaan we het ZO spelen?!!!!
Hoe bevalt je eerste werkdag?quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:35 schreef Solotovski het volgende:
De werkdag gaat wel snel vandaag, lekker hoor
Ach ach ach... too late..quote:
Nice, nice.quote:
Dat probeer ik al een jaartje, zonder succes.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Gezond ritme weer terugkrijgen, pufpuf moeilijk
quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, nice.
[..]
Dat probeer ik al een jaartje, zonder succes.![]()
oh, blijf je proberen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:45 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, nice.
[..]
Dat probeer ik al een jaartje, zonder succes.![]()
quote:
Trek je wat uitquote:
Ik heb nergens zin in dus ik ga een broodje bal eten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie eten dan, heb zin in iets super lekkers (gezond dus) maar weet niks
klinkt lekkerquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in dus ik ga een broodje bal eten.
Moet ook maar zo'n ding aanschaffen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag net een man in een rolstoel, die was daar erg goed in.
Pics?!?!?!quote:
Er komt denk ik nog wel 1 te voorschijn als mijn oude huis leeg wordt gehaald.quote:
Loopt dat niet zo lekker dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er komt denk ik nog wel 1 te voorschijn als mijn oude huis leeg wordt gehaald.
Lolquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loopt dat niet zo lekker dan?
Jaloersssssssss.......quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is het leven toch mooi vanuit een hangmat
aircoquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het leven toch mooi als je niet naar buiten hoeft.
en als je uit het niets in gesprek raakt met een bloedmooie vrouwquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mobiele airco in de tuin en de slang bij de buren door het raam hangenquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:37 schreef Crack_ het volgende:
ohwacht ja nee die heb je buiten niet echt haha
Die werden daar random gestald?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er komt denk ik nog wel 1 te voorschijn als mijn oude huis leeg wordt gehaald.
12 jaar weggeefwinkelquote:
Hang er een opquote:
Ben jij lijkwit?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Heb je bomen in de tuin?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een hangmat en een schommel
🤔🤔
Bomen of haal een standaard.quote:
Hm ja dat is lastigquote:
Hmmmm tja, teveel gedoequote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bomen of haal een standaard.
Ahh ja, is ook zo. Dat helpt dan wel mee ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
12 jaar weggeefwinkelKrijg je wel eens hele random dingen binnen.
Onder jouw naam gemod?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef I. het volgende:
FB / Hoe hangt de vlag er nu voor voor FOK!?
Bijzonder, hier is gemodereerd, maar op een wel heel gekke manier.
?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:45 schreef I. het volgende:
FB / Hoe hangt de vlag er nu voor voor FOK!?
Bijzonder, hier is gemodereerd, maar op een wel heel gekke manier.
Godverdomme haags.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De naam zegt het al: wasbeerhond
Sommige mensen kunnen die zelfs in eigen tuin groeienquote:
daar ben ik er een vanquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen die zelfs in eigen tuin groeien
Gelezenquote:
Of het ook lukt is weer een tweede jaquote:
Sowieso, maar hij at dus ook gewoon max 2000 kcal per dag, da's ook niet zo heel gek dan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen
Hij ging ook sporten en stelde dit voor aan de Mac voor gratis eten. (en wat aandacht ongetwijfeld)
Je kan ondanks dat gore voedsel gewoon afvallen als je sport ja, wie had dat gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |