nicequote:
Dat klinkt best wel relaxed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Aankomende nacht lekker buiten slapen
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nice
mocht je ooit geen zin meer hebben om te lezen kun je het aan de waslijn hangen dan leest de wind het voor je uit
Niks daarvan.quote:
Boh, ook al veel te lang niet gehad. Ook maar weer eens kopen.quote:
Jazeker. Als je het doet, doe het dan goed. Is mijn motto.quote:
Da's met deze temperaturen niet heel chillquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon warme chocomel bij de open haard
Eiwitshake is wel lekker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook wel zin in een glas ijskoude melk.
Yolo tochquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Da's met deze temperaturen niet heel chill
Eiwitshake jeetje jr. Ga je beastmode ofzoquote:
ja dat deel is heel introspectief, het deel dat hierna komt gebeurt wat meer in en is tevens een van mijn fav stukken van het boekquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik moet wel zeggen dat deel 1 me meer aansprak. Nu heeft hij het ook over dat boek over die O'higgins ofzo aan het eind, en of ik ben dom om de essentie ervan te begrijpen of het is gewoon beetje irrelevant voor het verhaal
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eiwitshake jeetje jr. Ga je beastmode ofzo
uhu, ben ook zeker nog wel gemotiveerd om door te lezen hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja dat deel is heel introspectief, het deel dat hierna komt gebeurt wat meer in en is tevens een van mijn fav stukken van het boek
of ja een hoop stukken zijn fav want is mijn fav boek, maar je snapt
Misschien Leo Driessenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
Denkt Prof nu dat hij op Leo lijkt?
Gaat meer om de gezichtsuitdrukking zeg maarquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
Nog altijd betere verzinsel dan al jouw verzonnen verhalenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
SOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog altijd betere verzinsel dan al jouw verzonnen verhalen
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent is dat
Die is alleen maar awkward als je niet zo'n knap snuitje als Leo of als ik hebtquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat meer om de gezichtsuitdrukking zeg maar
TweelingbroersGenotquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik ben erg fan van Wytsegod
En niet alleen omdat hij op me lijkt
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat de komende jaren wel iets aan te passen daar niet vanquote:
Liegenarij, vrouwen stinken nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Poeh je krijgt wel een stinkbek van die chips hey.
Dan ken je mijn ex Nicole nog nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Liegenarij, vrouwen stinken niet
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brabantse wijven zijn vies, ze stinken naar kots en naar piesquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel als je stinkchips hebt gegeten. Of shoarma met heel veel knoflooksaus.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die je net verzonnen heb?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ken je mijn ex Nicole nog niet
Klopt, daar kan ik ook wel naar luisteren. Maar je valt al snel positief op tussen vele irritante saaie commentatoren in Nederland.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik ben erg fan van Wytsegod
En niet alleen omdat hij op me lijkt
Brabantse vrouwen zijn rank en slank en geuren naar rozen en lavendel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brabantse wijven zijn vies, ze stinken naar kots en naar pies
Nicequote:Op maandag 26 augustus 2019 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had vanavond op festival een flinke pita met gegrilde kip, tomaat, komkommer sla en een dikke pomp chilimayonaise, boh die was goedquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik zin in shoarma met heel veel knoflooksaus.
Dank maat. Dat was eindelijk eens beetje leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:08 schreef JanCees het volgende:
Gefeliciteerd met feyenoord nog @:fok-it
Ja fuck wat heb ik aan deze informatie nu.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vanavond op festival een flinke pita met gegrilde kip, tomaat, komkommer sla en een dikke pomp chilimayonaise, boh die was goed
Niet verloren dit weekendquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dank maat. Dat was eindelijk eens beetje leuk om naar te kijken
Ik denk, ik maak je even wat hongerigerquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja fuck wat heb ik aan deze informatie nu.
Klinkt wel goed hehe.
Na ik heb geen honger hoor, ik ben chips aan het eten. Maar broodje shoarma klinkt wel lekker.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk, ik maak je even wat hongeriger
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is alleen maar awkward als je niet zo'n knap snuitje als Leo of als ik hebt
Het loopt de spuigaten uit amaquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik heb geen honger hoor, ik ben chips aan het eten. Maar broodje shoarma klinkt wel lekker.
Echt hequote:Op maandag 26 augustus 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het loopt de spuigaten uit ama
Nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:13 schreef JanCees het volgende:
Ik heb m'n wekker gezet om weer beetje ritme terug te krijgen
Naast je bed gezet?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:13 schreef JanCees het volgende:
Wel verstandig ja. Ik had het weekend voor ik weer moest beginnen nog een fucked ritmequote:Op maandag 26 augustus 2019 00:13 schreef JanCees het volgende:
Honeywell heeft ook wel leuke airco's.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:05 schreef JanCees het volgende:
Tropennacht incoming
Had ik nu maar een Dyson ventilator
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:14 schreef I. het volgende:
[..]
Honeywell heeft ook wel leuke airco's.
Ja moet weer richting 6.15 opstaan alleen ben nu gewend aan 9-10 uur lolquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel verstandig ja. Ik had het weekend voor ik weer moest beginnen nog een fucked ritme
Nee in den helderquote:
Denk op de gangquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vroeg mij af waar je hem hebt neergezet
Daar staat het paard alquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:14 schreef I. het volgende:
[..]
Honeywell heeft ook wel leuke airco's.
Pff. 6.15. Dan heb ik niks te klagen met 8.30quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja moet weer richting 6.15 opstaan alleen ben nu gewend aan 9-10 uur lol
Als Brabander heb ik sowieso niets te klagen hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff. 6.15. Dan heb ik niks te klagen met 8.30
Nachtkastjequote:Op maandag 26 augustus 2019 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vroeg mij af waar je hem hebt neergezet
Was die Mount ook al zon beest toen hij in NL speelde?quote:
Hoe ga je dat bewerkstelligen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat de komende jaren wel iets aan te passen daar niet van
Bij vitesse? Viel volgens mij niet zo heel erg opquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was die Mount ook al zon beest toen hij in NL speelde?
Knoflooksaus stinkt niet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel als je stinkchips hebt gegeten. Of shoarma met heel veel knoflooksaus.
Mag het nog wel even wat langer laten zien dunkt mijquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij naar festivals?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vanavond op festival een flinke pita met gegrilde kip, tomaat, komkommer sla en een dikke pomp chilimayonaise, boh die was goed
Hopelijk staat er wel een briesje.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Morgen 32 graden wtf is wel warm genoeg geweest ondertussen
Ja, dat was best een hype. Veel mensen die hem bij Ajax wilden zien.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezonder eten is al redelijk van toepassing, maar mag nog wel wat beter.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bewerkstelligen?
Was een foodfestivalquote:
Denk niet dat je er dan per se heel anders gaat uitzien hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezonder eten is al redelijk van toepassing, maar mag nog wel wat beter.
Meer bewegen, wat sterker worden (niet per se heel gespierd ofzo)
Ah ja ben ik ook wel eens geweest.quote:
Sowieso val je af, wordt je wat breder, met betere voeding gaat je huid er beter uit zien.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat je er dan per se heel anders gaat uitzien hoor.
Gaat dit over vrouwenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja ben ik ook wel eens geweest.
Veel te veel keuzes wat je nu eindelijk wil gaan eten, en uiteindelijk eindigde ik met iets teleurstellends
Mijn productiviteit is echt een stuk minder met dit weerquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk staat er wel een briesje.
Heb je een bierpens te verliezen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso val je af, wordt je wat breder, met betere voeding gaat je huid er beter uit zien.
Maar iedereen heeft hier vreetkick... behalve jij en ik danquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, kan jij die amarantha niet een keer toespreken
Welvaartsbuikjequote:Op maandag 26 augustus 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een bierpens te verliezen?
Wij zijn gezond en verstandigquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft hier vreetkick... behalve jij en ik dan
Wowquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, kan jij die amarantha niet een keer toespreken
Maar dan lijk je niet ineens totaal anders dan ons aller Wytse.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso val je af, wordt je wat breder, met betere voeding gaat je huid er beter uit zien.
Tuurlijk wel. Als je gezonder en slanker oogt lijk je ook jongerquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan lijk je niet ineens totaal anders dan ons aller Wytse.
Tenzij je kalend bent, dan houdt het opquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je gezonder en slanker oogt lijk je ook jonger
Wesley Sneijder heeft ook aanleg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, dat moet goed te doen zijn lijkt me. Of heb je aanleg, dan is het wat lastiger vaak.
Die kerel zal ook wel sporten hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je gezonder en slanker oogt lijk je ook jonger
Gewoon kaal scheren, ben je in een mum van tijd weer babyface.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tenzij je kalend bent, dan houdt het op
Wel wat aanleg ja. Beetje jammer dat werkelijk alles naar mijn buik gaat ipv dat het fatsoenlijk verdeeld wordt. Dat is erg irritantquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, dat moet goed te doen zijn lijkt me. Of heb je aanleg, dan is het wat lastiger vaak.
Wie zegt dat? Moeilijk hoor als je een druk leven hebtquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kerel zal ook wel sporten hoor.
Tja zie je vaker bij ex-topsporters die volledig bourgondisch leven.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wesley Sneijder heeft ook aanleg.
Kan altijd even de gym bezoeken in die stadions waar hij te gast is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Moeilijk hoor als je een druk leven hebt
Oh dan heb ik altijd het idee dat het ook vrij snel weer weg is als je er even toe zet, bij mij is het over het hele lichaam verdeeld en vooral bovenbenen krijg je niet zomaar rippedquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel wat aanleg ja. Beetje jammer dat werkelijk alles naar mijn buik gaat ipv dat het fatsoenlijk verdeeld wordt. Dat is erg irritant
Verschilt, veel ogen ontzettend oud met een kaal hoofd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:27 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon kaal scheren, ben je in een mum van tijd weer babyface.
Hm ja, het is ook stuk discipline kweken natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dan heb ik altijd het idee dat het ook vrij snel weer weg is als je er even toe zet, bij mij is het over het hele lichaam verdeeld en vooral bovenbenen krijg je niet zomaar ripped
Haarimplantatenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:27 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon kaal scheren, ben je in een mum van tijd weer babyface.
Valt best mee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch een moeilijke eter?
Als je een rimpelkop hebt wel ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verschilt, veel ogen ontzettend oud met een kaal hoofd.
Haquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)an-mishandeling.html![]()
Nee hij zal uit zichzelf dood neergevallen zijn
Dat overkomt genoeg mensen hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Wel eens gepofte aardappel met room en kaas op?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:36 schreef I. het volgende:
Dat ik aardappels, champignons en olijven niks vind, betekent niet meteen dat ik een moeilijke eter ben natuurlijk.
Dat sowieso en vooral zorgen dat je het volhoudt, anders heeft het nog weinig zin. Velen gaan er vol voor, en crashen dan volledig. Je moet iets vinden dat je vol kan houden en dat is meestal geen extreem patroon, dan kom je er langzamer maar heb je er daadwerkelijk wat aan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, het is ook stuk discipline kweken natuurlijk
Ja, maar niet als 5 man op diegene af kwamen met de intentie hem wat aan te doenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat overkomt genoeg mensen hoor.
Kom maar eens met een voorbeeld dan. Kaal hoofd wordt over het algemeen als oud(er) gezien hoor.quote:
Ook dan kan het van de schrikquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar niet als 5 man op diegene af kwamen met de intentie hem wat aan te doen
Van de politie zelf;quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)an-mishandeling.html![]()
quote:Uit het onderzoek van de politie bleek dat zaterdag een melding is gedaan van een zedendelict met een 4-jarig meisje, waarbij de 32-jarige man mogelijk betrokken zou zijn. Daarop is hij aangesproken door de vader van het meisje. De vader heeft geprobeerd de 32-jarige tegen te houden omdat hij op zijn fiets wilde wegrijden. Daarop ontstaat een worsteling tussen beiden en komen zij ten val. Ondertussen zijn ook vier omstanders gealarmeerd. Zij hebben vervolgens de 32-jarige man vastgehouden in afwachting van de komst van de politie. De 32-jarige man bleek later te zijn overleden. De vier zijn vervolgens aangehouden. De vader van het meisje meldde zich daarna zelf bij de politie.
Uit het politieonderzoek is niet gebleken dat de vijf mannen de 32-jarige Assenaar hebben mishandeld. Op grond van deze eerste bevindingen van het politieonderzoek heeft het Openbaar Ministerie dan ook besloten om de vijf mannen in vrijheid te stellen. Het onderzoek naar het overlijden van de man gaat door, morgen vindt sectie plaats door de patholoog bij het NFI. Het onderzoek door de recherche naar het mogelijk zedendelict gaat eveneens verder. In verband met de privacy van de betrokkenen zullen hierover geen verdere mededelingen worden gedaan.
Tsja. Ik weet het niet. Ik vind het heel onlogisch klinkenquote:
Ik ben over tien jaar ook kaal denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom maar eens met een voorbeeld dan. Kaal hoofd wordt over het algemeen als oud(er) gezien hoor.
De politie zal het wel grondig hebben onderzocht hè, beetje makkelijk om van achter je computer te roepen dat je het beter weet als je niet alle informatie tot je beschikking hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet. Ik vind het heel onlogisch klinken
De toorn gods ontloopt niemandquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet het niet. Ik vind het heel onlogisch klinken
Als ik had geroepen dat ik het wist had ik wel ik weet gebruikt he, niet ik vindquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De politie zal het wel grondig hebben onderzocht hè, beetje makkelijk om van achter je computer te roepen dat je het beter weet als je niet alle informatie tot je beschikking hebt.
Daar word ik wel altijd moe van ja, ook de mensen die zeggen dat je daarvoor best een uitzondering mag maken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Vooral omdat de tendens in Nederland sowieso lijkt om dat soort figuren publiekelijk te lynchen en het acceptabel te vinden
Ik zou zo even niet iemand kunnen noemen. Maar als je kalend bent, zie je er wel sneller ouder uit dan wanneer je helemaal kaal bent, imo.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom maar eens met een voorbeeld dan. Kaal hoofd wordt over het algemeen als oud(er) gezien hoor.
Je trok wel meteen een conclusie dat ze hun werk niet goed doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik had geroepen dat ik het wist had ik wel ik weet gebruikt he, niet ik vind
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga niet oordelen verder. Ik was er niet bij.
Je zag dat meteen toen ze een buurvrouw gingen interviewenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar word ik wel altijd moe van ja, ook de mensen die zeggen dat je daarvoor best een uitzondering mag maken.
Maar veel mensen zijn enorme tokkies zonder denkvermogen. Gelukkig sta ik daarboven!
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je trok wel meteen een conclusie dat ze hun werk niet goed doen.
Was je erbij? Weetje zeker dat het een pedo was?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind bet wel mooi
Beetje pedos doodschoppen
Ach komquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was je erbij? Weetje zeker dat het een pedo was?
Waaromquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind bet wel mooi
Beetje pedos doodschoppen
Dat is ook zo makkelijk om te zeggen als het theoretisch isquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zag dat meteen toen ze een buurvrouw gingen interviewen
Nou ja, ik weet nie wat ik had gedaan hoor, alssie voor mijn auto was gekomen!
Nee, lekker doorgereden zeker, met je kind op de achterbank. Goed voorbeeld meid
Ja nou ja dat is weer zo rationeel allemaalquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom
Laat lekker aan de rechter over
Ik heb een sterk vermoeden dat jij kinderporno op je laptop hebt staan. Mag ik jou nu ook doodschoppen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach kom
Een sterk vermoeden is genoeg
Tja ze hoeven niet alle details kenbaar te maken gelukkig.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Oke fair enough. Ik vertrouw politie onderzoek verder ook wel. Ben geen alu hoedje. Vind het alleen merkwaardig.
Oei alleen als je even op dat linkje kliktquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat jij kinderporno op je laptop hebt staan. Mag ik jou nu ook doodschoppen?
Pedo gespotquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:46 schreef I. het volgende:
Ik vind het helemaal niet mooi, pedo's doodschoppen. Beetje voor eigen rechter spelen is nooit goed.
Daarnaast is pedoseksualiteit een ziekte, en zieken moet je niet behandelen als grof vuil.
Sterker nog, geen enkel mens verdient het om als grof vuil behandeld te worden.
Nja gewoon een seksuele voorkeur inderdaad waar die mensen ook mee worstelen, maar wel treurig dat die ook meteen in het verdomhoekje worden gegooid. Of mensen die zeggen dat ze dan maar preventief gecastreerd moeten wordenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:46 schreef I. het volgende:
Ik vind het helemaal niet mooi, pedo's doodschoppen. Beetje voor eigen rechter spelen is nooit goed.
Daarnaast is pedoseksualiteit een ziekte, en zieken moet je niet behandelen als grof vuil.
Sterker nog, geen enkel mens verdient het om als grof vuil behandeld te worden.
Kijk zo handel je uit emotiequote:
Ik vraag me af of Coolblue het wel fijn vindt dat er referral links naar hun site in posts over kinderporno staan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oei alleen als je even op dat linkje klikt
Mag ook gewone chips zijn hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen het niet weer een hele nacht over ribbelchips hebben Amarantha.
Ja laten we dat maar niet vragen aan ze dan hebben we de poppen aan het dansenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Coolblue het wel fijn vindt dat er referral links naar hun site in posts over kinderporno staan.
Maar dat terzijde.
Ja maar er hang ook een taboe rond eigen rechter spelenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Dit onderwerp zal ook nooit en te nimmer normaal bespreekbaar gaan worden. Nooit.
Daarvoor zijn er teveel tokkies die niet rationeel ergens over na kunnen denken, hoe erg dat ook in de taboesfeer hangt
In dat geval zouden verstandelijk beperkten ook preventief geruimd moeten worden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja gewoon een seksuele voorkeur inderdaad waar die mensen ook mee worstelen, maar wel treurig dat die ook meteen in het verdomhoekje worden gegooid. Of mensen die zeggen dat ze dan maar preventief gecastreerd moeten worden
Casio Case Logicquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja laten we dat maar niet vragen aan ze dan hebben we de poppen aan het dansen
Playstation xbox nest bosch laptop
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Als je ziet hoe makkelijk datgebeurt. Niet eens zo zeer bij pedos. Ook bij lichte vergrijpen. Mensen vergeten dan kennelijk dat ze zelf ook nog een moreel kompas hebben. Of die mensen hadden dat daarvoor ook al niet. Dat kan ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar er hang ook een taboe rond eigen rechter spelen
Klopt, wel sneu hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Dit onderwerp zal ook nooit en te nimmer normaal bespreekbaar gaan worden. Nooit.
Daarvoor zijn er teveel tokkies die niet rationeel ergens over na kunnen denken, hoe erg dat ook in de taboesfeer hangt
Ben benieuwd welke termen het allemaal zijnquote:
Gewoon maar iedereen weg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:50 schreef I. het volgende:
[..]
In dat geval zouden verstandelijk beperkten ook preventief geruimd moeten worden.
Kut dat was wel goeie mod geweest ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:52 schreef I. het volgende:
Er is iemand jaloers @:Solotovski
FB / in het kader van transparantie (KLB)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nou trap je een pedo dood heb je een hele reeks in NWS aan je broek hangenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Als je ziet hoe makkelijk datgebeurt. Niet eens zo zeer bij pedos. Ook bij lichte vergrijpen. Mensen vergeten dan kennelijk dat ze zelf ook nog een moreel kompas hebben. Of die mensen hadden dat daarvoor ook al niet. Dat kan ook.
Maar de meerderheid van die discussie zullen mensen zijn die het onbegrijpelijk vinden dat pedos beschermd worden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou trap je een pedo dood heb je een hele reeks in NWS aan je broek hangen
Aardig wat, let op;quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke termen het allemaal zijn
Oke maar genoeg over pedofielen ik moet zo nog slapenquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar de meerderheid van die discussie zullen mensen zijn die het onbegrijpelijk vinden dat pedos beschermd worden.
We gaan wel met een select groepje op Mars wonen ofzo ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon maar iedereen weg.
#ALLESWEG
#MENSHEIDOUT
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut dat was wel goeie mod geweest ja.Ik denk dat ik ook maar even zo'n topic maak, misschien dat ik dan EINDELIJK kans maak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Aardig wat, let op;
Acer
AEG
AKG
Alecto
Apple
Asus
ATAG
AudioQuest
Azuri
Babyliss
Bang & Olufsen
Barbecook
Beats
Belkin
Beurer
Big Green Egg
Bigben
Black & Decker
Blaupunkt
Bluesound
Boretti
Bosch
Bose
Bosu
Bowers & Wilkins
Bowflex
Brabantia
Braun
Brother
Burkely
Cambridge Audio
Campingaz
Canon
Carmen
Case Logic
Casio
Corsair
Coyote Systems
De'Longhi
Decoded
Dell
Denon
DeWalt
Dirt Devil
DJI
Domo
Dremel
DYMO
Dyson
Eastpak
ECOstyle
Einhell
Elgato
Epson
Etna
Eurom
Fein
Fellowes
Ferm
Fibaro
Fitbit
Fjallraven
Flexson
Flow Fitness
Flymo
Foscam
Fresh n Rebel
Fritel
Fujifilm
Fysic
Gardena
Garmin
Gigabyte
GoPro
Grandhall
Haier
Hama
Harman Kardon
Heos
Hercules
Hitachi gereedschap
Honeywell
House of Marley
Hozelock
HP
Huawei
iDance
Indesit
Intel
Inventum
iRobot
Jabra
JBL
Jura
Just In Case
JVC
Karcher
KEF
Kensington
Kenwood
Kingston
KitchenAid
Klik aan Klik uit
Krups
Laserliner
Laurastar
Le Creuset
Lenovo
LG
Liebherr
Linksys
Logitech
Logitech
Luvion
Magimix
Makita
Marantz
Marmitek
Marshall
Max Professional
McCulloch
Medisana
Metabo
Microsoft
Miele
Mio
Mobilize
Mobiparts
Mophie
Motorola
Moulinex
MSI
NAD
NAIM
Native Instruments
Nautilus
Neato
Nest
Netatmo
Netgear
NewStar
Nikkei
Nikon
Nilfisk
Nintendo
Noizezz
Nokia
Nomad
NordicTrack
Oehlbach
Olympus
Omron
Onkyo
Otterbox
Panasonic
Philips
Pioneer
Plantronics
Pluggerz
Polar
Powerplus
ProForm
Qlima
Raspberry Pi
Razer
Remington
Ring
Robomow
Russell Hobbs
Salora
Salta
Samsonite
Samsung
SanDisk
Sennheiser
Sharkoon
Sharp
Siemens
Simplehuman
SININ
Skullcandy
Smanos
SMEG
SodaStream
Solis
Somfy
Sonos
Sony
Stadler
Startech
SteelSeries
Stiga
SUITSUIT
Synology
Tado
Targus
Tech21
Tefal
The North Face
Thrustmaster
Thule
TomTom
Toshiba
Trust
Tunturi
Ubiquiti
Valueline
Vaude
Venta
Veripart
Vogels
Wacom
Wahl
Wahoo Fitness
Weber
Wesco
Western Digital
Whirlpool
WMF
Wolf Garten
Xtorm
Yamaha
Zanussi
Damnquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Aardig wat, let op;
Acer
AEG
AKG
Alecto
Apple
Asus
ATAG
AudioQuest
Azuri
Babyliss
Bang & Olufsen
Barbecook
Beats
Belkin
Beurer
Big Green Egg
Bigben
Black & Decker
Blaupunkt
Bluesound
Boretti
Bosch
Bose
Bosu
Bowers & Wilkins
Bowflex
Brabantia
Braun
Brother
Burkely
Cambridge Audio
Campingaz
Canon
Carmen
Case Logic
Casio
Corsair
Coyote Systems
De'Longhi
Decoded
Dell
Denon
DeWalt
Dirt Devil
DJI
Domo
Dremel
DYMO
Dyson
Eastpak
ECOstyle
Einhell
Elgato
Epson
Etna
Eurom
Fein
Fellowes
Ferm
Fibaro
Fitbit
Fjallraven
Flexson
Flow Fitness
Flymo
Foscam
Fresh n Rebel
Fritel
Fujifilm
Fysic
Gardena
Garmin
Gigabyte
GoPro
Grandhall
Haier
Hama
Harman Kardon
Heos
Hercules
Hitachi gereedschap
Honeywell
House of Marley
Hozelock
HP
Huawei
iDance
Indesit
Intel
Inventum
iRobot
Jabra
JBL
Jura
Just In Case
JVC
Karcher
KEF
Kensington
Kenwood
Kingston
KitchenAid
Klik aan Klik uit
Krups
Laserliner
Laurastar
Le Creuset
Lenovo
LG
Liebherr
Linksys
Logitech
Logitech
Luvion
Magimix
Makita
Marantz
Marmitek
Marshall
Max Professional
McCulloch
Medisana
Metabo
Microsoft
Miele
Mio
Mobilize
Mobiparts
Mophie
Motorola
Moulinex
MSI
NAD
NAIM
Native Instruments
Nautilus
Neato
Nest
Netatmo
Netgear
NewStar
Nikkei
Nikon
Nilfisk
Nintendo
Noizezz
Nokia
Nomad
NordicTrack
Oehlbach
Olympus
Omron
Onkyo
Otterbox
Panasonic
Philips
Pioneer
Plantronics
Pluggerz
Polar
Powerplus
ProForm
Qlima
Raspberry Pi
Razer
Remington
Ring
Robomow
Russell Hobbs
Salora
Salta
Samsonite
Samsung
SanDisk
Sennheiser
Sharkoon
Sharp
Siemens
Simplehuman
SININ
Skullcandy
Smanos
SMEG
SodaStream
Solis
Somfy
Sonos
Sony
Stadler
Startech
SteelSeries
Stiga
SUITSUIT
Synology
Tado
Targus
Tech21
Tefal
The North Face
Thrustmaster
Thule
TomTom
Toshiba
Trust
Tunturi
Ubiquiti
Valueline
Vaude
Venta
Veripart
Vogels
Wacom
Wahl
Wahoo Fitness
Weber
Wesco
Western Digital
Whirlpool
WMF
Wolf Garten
Xtorm
Yamaha
Zanussi
Hyperactiviteit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje I. waar heb je last van vandaag...
Onmogelijkquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:03 schreef I. het volgende:
[..]
Hyperactiviteit.
Zou het door het litertje chocomel komen denk je?
Ahhhh nicequote:
Godverdomme.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
In het kader van onze verloren mensheid is dit ook wel een parelkanaaltje![]()
https://www.youtube.com/channel/UCNBG27S1kuMrx0oO19QUMPA
Slechts honderdnogwatgram.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onmogelijk
Daar zit toch geen suiker in?
Ik heb ook echt geen zin om te slapen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet eigenlijk zo slapen maar heb nog geen zin.
Hahaha ja snap ik wel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen zin om te slapen.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:06 schreef I. het volgende:
[..]
Godverdomme.
"What are the three states of matter?"
> New York?
![]()
![]()
![]()
129gr per liter.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Chocolademelk is echt 30% suiker od zo ja
Zo cringy.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
You're running a race and you pass the guy who is in second place. Which place are you in?
FIRST PLACE!
Nou...quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
You're running a race and you pass the guy who is in second place. Which place are you in?
FIRST PLACE!
Damn dat is een aardig stapeltjequote:
Ik merk het nooit zo want ik nuttig er vaak een jointje bij als ik het drink.quote:
Hij post elke week. Elke week weer cringegenot.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:11 schreef I. het volgende:
[..]
Zo cringy.
Ook die 80 miles per hour vraag, jezus wat slecht.
Met een liter frisdrank zit je ook daar gauw tegenaanquote:
Ja echt slecht die troep eigenlijkquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een liter frisdrank zit je ook daar gauw tegenaan
Moet kunnen. 750kcal binnen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Damn dat is een aardig stapeltje
Hehe, dat onderdrukt de boel dan aardig zekerquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik merk het nooit zo want ik nuttig er vaak een jointje bij als ik het drink.
Dit soort shit kan ik heel slecht handelen. Dat 'Lekker slim' van vroeger vond ik ook zo ontzettend kut.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij post elke week. Elke week weer cringegenot.
Daarom cola zero.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een liter frisdrank zit je ook daar gauw tegenaan
Zwemmen anders verzuip jequote:Op maandag 26 augustus 2019 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
Grgr vanuit Waterhole, morgen conferentie om 9.30, wtf doe ik
True, ik drink verder ook alleen water.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of gewoon water, beter voor je gebit ook
Lekker water en theequote:Op maandag 26 augustus 2019 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of gewoon water, beter voor je gebit ook
Ja, anders kan je beter naar huis gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoop je voor me? Wel correcte assumptie
Ja dag mag @I. moderator worden hij is een lichtend volprezen voorbeeld voor iedere FOK!kerquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:18 schreef yvonne het volgende:
Er zijn wel vaker users gevraagd om mod te worden en dan is er dus geen MED nodig.
Ook weer opgelost
Moeite steken in vriendschap is er ook nog. Ben hier niet alleen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, anders kan je beter naar huis gaan.
Hoe was de picknick?quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeite steken in vriendschap is er ook nog. Ben hier niet alleen.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dag mag @:I. moderator worden hij is een lichtend volprezen voorbeeld voor iedere FOK!ker
En ook niet onder invloedquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:28 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Wil je hier nog wel even bij vermelden dat je dit niet onder dwang of betaling hebt gepost? Bij voorbaat dank.
Vriendschap is rekening houden met elkaar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeite steken in vriendschap is er ook nog. Ben hier niet alleen.
Ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dag mag @:I. moderator worden hij is een lichtend volprezen voorbeeld voor iedere FOK!ker
Was fijn. Goede afsluiting van hoofdstuk voor nu. Als ik nou nog bepaalde spanning voelde had ik misschien nog twijfels gehad over mogelijkheden voor toekomst. Was er niet. Niettemin zijn we beide romantische zielen, dus we stoppen dat soort gebaren nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was de picknick?
Heb je het omgetoverd in een pickdick?
En welke gebaren zijn dat dan? Zoals deze picknick bedoel je? Lijkt me als je dit soort dingen blijft doen dat je altijd aan haar vast blijft hangen tochquote:Op maandag 26 augustus 2019 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niettemin zijn we beide romantische zielen, dus we stoppen dat soort gebaren niet
Ik neem aan dat hij met afsluiting toch wel afsluiting bedoelt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En welke gebaren zijn dat dan? Zoals deze picknick bedoel je? Lijkt me als je dit soort dingen blijft doen dat je altijd aan haar vast blijft hangen toch
Neem aan van wel. Alleen paarden slapen staandquote:
Bijzonder.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Alleen paarden slapen staand
Ah ja, dan houdt het op hè.quote:Op maandag 26 augustus 2019 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet over 7 uurtjes ergens zijn.
Trustequote:
Ik ben alweer wakkerquote:
Nee kut is dat.quote:
Doe dat. Ik ga een beetje Netflix kijken tot ik weer in slaap valquote:Op maandag 26 augustus 2019 02:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ik moet zo nog maar eens even proberen te slapen.
Succes!quote:Op maandag 26 augustus 2019 02:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ga een beetje Netflix kijken tot ik weer in slaap val
Ik vind het leuk om jou te treffen ongeacht het tijdstip.quote:Op maandag 26 augustus 2019 04:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk jou hier te treffen op dit tijdstip
Wooowwwwwwwquote:Op maandag 26 augustus 2019 04:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om jou te treffen ongeacht het tijdstip.
Verder is alles goedquote:Op maandag 26 augustus 2019 04:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoestie met je? Behalve dan dat je veel te vroeg op bent.
Ja zekers. Zaterdag gewerkt en gister ochtend even 2 uurtjes en daarna op het strand gelegen en gespeeld met die kleine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |