Wel een eind scrollen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet steeds hardop lachen als ik "Dit is niet leuk" in de sugleague lijst zie. Ik lach om alles.
Steeds verder. Had jij Pierre Latour en Valverde op je lijstje van ontsnappers staan voor vandaag?quote:
Ze stonden wel op m’n lijst, maar de plekjes waren duur vandaag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Steeds verder. Had jij Pierre Latour en Valverde op je lijstje van ontsnappers staan voor vandaag?
Muy duuro hahaha.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze stonden wel op m’n lijst, maar de plekjes waren duur vandaag.
Ruvu had ook Werkenlul, ik voel mij gesterkt in mijn keuze.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:48 schreef wimderon het volgende:
Latour was met een mooie 12e plaats een stuk rendabeler dan Amanuel Gebreigzabhier Werkilul, maar dat geheel terzijde.
Ik ben altijd in vorm, vind ik zelf.quote:
Niet in de subliek?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:40 schreef TheArt het volgende:
4e in het dagklassement, 5e algemeen
Had even een dagje gewacht, nu sta ik geen eerste meerquote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Had even een dagje gewacht, nu sta ik geen eerste meer
Omdat we kwaliteit in de subliek nodig hebben.quote:
¤ 1.501.998quote:
Ik heb een mix van klassementsrenners en renners voor de ontsnapping. Zelfde als gisteren, alleen had ik toen verkeerde rittenkapers in het team.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
¤ 1.501.998
Ik ga waarschijnlijk vieshard zakken.
Ik ga vol op de klassementsmannen. Vind het te vroeg in het spel om te spreiden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb een mix van klassementsrenners en renners voor de ontsnapping. Zelfde als gisteren, alleen had ik toen verkeerde rittenkapers in het team.
Spreiden kan ook slim zijn als er 5 vooruit blijven bijv en daarna klassement.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga vol op de klassementsmannen. Vind het te vroeg in het spel om te spreiden.
Maar dan moet je wel goed zitten met je vluchtersquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spreiden kan ook slim zijn als er 5 vooruit blijven bijv en daarna klassement.
Jup, maar dan moet je wel een van de goede vluchters hebben. (En de goede klassementsrenners)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spreiden kan ook slim zijn als er 5 vooruit blijven bijv en daarna klassement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |