I think you mean Raidillon actuallyquote:het prachtige Spa-Francorchamps in België. Dit circuit wat bekend staat om verraderlijke weersomstandigheden bevat een van de mooiste bochten van de kalender, de beroemde Eau Rouge.
Met blote voeten? En moet je hem daarna nog opdrinken? 🙈quote:
Morgen pas, maar nu alvast voorpret.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:43 schreef F1gamer het volgende:
Is nu raceweek? Of morgen pas?
Maar komend weekeinde wel de Nederlandse invasie op Belgie
Veel plezier, Zoem
Door een of andere bug in het forum.quote:
Nou liever nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Met blote voeten? En moet je hem daarna nog opdrinken? 🙈
Gewoon lief vragen aan het forumquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Door een of andere bug in het forum.
@:nattekat hoe zat het ook alweer?
Idemquote:
over anderhalf uur volgens de modsquote:
Wie luistert er nou naar de modsquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
over anderhalf uur volgens de mods
Volgens dat gekke ding in het Algemene topic nietquote:
Bij jou niet zeiknat en koud geweest voor de afgelopen 6 weken, met uitzondering van de afgelopen 2 dagen ?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zomer sinds eind juni voorbij? Is je geheugen toe aan vervanging?
Ik kwam halverwege juli terug van vakantie tijdens een hittegolf hier in Nederland. Dat was ruim voorbij juni zeg maar.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Bij jou niet zeiknat en koud geweest voor de afgelopen 6 weken, met uitzondering van de afgelopen 2 dagen ?
Als zoem die n in een l veranderd klopt het weer denk ik?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik kwam halverwege juli terug van vakantie tijdens een hittegolf hier in Nederland. Dat was ruim voorbij juni zeg maar.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Bij jou niet zeiknat en koud geweest voor de afgelopen 6 weken, met uitzondering van de afgelopen 2 dagen ?
In Juli nog vorst aan de grond gehad hierquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:00 schreef Dauthi het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak apart he.
Het heeft 2 weken een beetje geregend en het was wat frisser
Grondvorst in de zomer is ook niet atypisch.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:03 schreef Lola69 het volgende:
[..]
In Juli nog vorst aan de grond gehad hieren 41 graden 2 weken later
Ik ook. We gaan met de familie varen. Dus mijn broer en ik zullen de hele tocht angstvallig onze telefoon niet aanraken. 's Avonds dan maarquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:11 schreef Jane het volgende:
Raceweek!
Ik moet maar extra genieten van de voorpret, want de race zelf ga ik missen.Live tenminste.
Ben je nu al op de camping?quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zag al een busje met Red Bull racing hier op de camping staan met kentekenplaat MAX 33
Muquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:46 schreef Smacked_Actor het volgende:
Racezweet! Loopt nu al langs mu bilnaad.
Gewoon op je telefoon kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:02 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik ook. We gaan met de familie varen. Dus mijn broer en ik zullen de hele tocht angstvallig onze telefoon niet aanraken. 's Avonds dan maar
M'n moeder en m'n vrouw gaan dat niet goedkeuren. En aangezien ik een nette Nederlandse man ben, zijn dat twee vrouwen waar ik sowieso naar luister.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon op je telefoon kijken
Of heb je net zon knakenbundeltje als Nattekat
vrouwen zijn net kinderen, dus niet naar luisteren is mijn adviesquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
M'n moeder en m'n vrouw gaan dat niet goedkeuren. En aangezien ik een nette Nederlandse man ben, zijn dat twee vrouwen waar ik sowieso naar luister.
Tot je er mee op een klein bootje zitquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen zijn net kinderen, dus niet naar luisteren is mijn advies
Ja, daar was ik al voor mijn vakantie. Maar ik ga net voor de grand prix terug naar huis. Ik kijk de race thuis.quote:
**proest**quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
M'n moeder en m'n vrouw gaan dat niet goedkeuren. En aangezien ik een nette Nederlandse man ben, zijn dat twee vrouwen waar ik sowieso naar luister.
In een goed huwelijk hoort af en toe ruzie.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:58 schreef theclansman het volgende:
ben benieuwd waarneer we de eerste promotie foto's van gasly bij torro rosso zien![]()
Dacht trouwens dat MOOSE een persoonlijke sponsor van Albon was? Die blijft dus bij TR zo te zientwitter:ToroRosso twitterde op maandag 26-08-2019 om 15:27:18Back into the swing of things with a familiar face! 👊
Ciao @PierreGASLY! 👋 https://t.co/aDvQkqnXcG reageer retweet
Ik denk dat Mercedes hem laat gaan. Voor Renault is het weinig aantrekkelijk om Ocon een jaar te lenen, en Mercedes heeft Russel en Max in de wachtkamer, voor zover die laatste nog wil nu Honda RBR het steeds beter voor elkaar heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:26 schreef nietzeuren het volgende:
Ocon gaat volgend jaar naar Renault naast Ricciardo. Hij vervangt Hulkenberg. Ocon (Mercedes protegé) toch de gedoodverfde vervanger van Bottas. Goede kans dat Bottas dus toch nog een jaartje blijft. Parkeren ze Ocon om hem een jaar later alsnog Bottas te laten vervangen? Houden ze een slag om de arm om te kijken wat Red Bull aan Max kan leveren volgend jaar om daarna alsnog een contract aan te bieden?
Losgeweekt? Toto roept al maanden dat Merc zal Ocon laten gaan als hij bij een ander F1 team kan racen in 2020.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:40 schreef nietzeuren het volgende:
Zou Renault Ocon bij Mercedes hebben losgeweekt. Franse rijder in een Renault. Zeer mogelijk.
Ocon is nog maar prille geruchten he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ocon = einde Formule 1, naar Renault, hoe stom kun je zijn. Bottas krijgt 1 jaar en daarna exit bij Mercedes..
Hamilton doet volgend jaar nog mee, omdat ie lekker makkelijk kan winnen en dan gaat ie stoppen (ook al roept ie (nu) heel hard van niet)..
Wat zou jij Ocon adviseren om te doen dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ocon = einde Formule 1, naar Renault, hoe stom kun je zijn. Bottas krijgt 1 jaar en daarna exit bij Mercedes..
Hamilton doet volgend jaar nog mee, omdat ie lekker makkelijk kan winnen en dan gaat ie stoppen (ook al roept ie (nu) heel hard van niet)..
Eind van de week weten we meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ocon is nog maar prille geruchten he.
En als Lewis bij Merc blijft en die houden na 2021 een kampioenschapsauto dan gaat Hamilton echt wel een gooi doen naar Schumi's records.
FE.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zou jij Ocon adviseren om te doen dan?
Als Ocon gaat, dan gaat hij volgens mij gelijk voor twee jaar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:26 schreef nietzeuren het volgende:
Ocon gaat volgend jaar naar Renault naast Ricciardo. Hij vervangt Hulkenberg. Ocon (Mercedes protegé) toch de gedoodverfde vervanger van Bottas. Goede kans dat Bottas dus toch nog een jaartje blijft. Parkeren ze Ocon om hem een jaar later alsnog Bottas te laten vervangen? Houden ze een slag om de arm om te kijken wat Red Bull aan Max kan leveren volgend jaar om daarna alsnog een contract aan te bieden?
Ocon krijgt in ieder geval op deze manier wel een jaar race scherpte.
De teams mogen toch nog niemand (officieel dan) vastleggen voor 2021 en later omdat het regalement niet af is?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als Ocon gaat, dan gaat hij volgens mij gelijk voor twee jaar.
Waarom niet bij Haas als vervanger van Grosean? Die rijdt ook geen deuk in een pakje boter + heeft z'n momentjes dat hij de kolder in de kop krijgt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die jongen is nog jong zat. Als hij echt zo goed is dan krijgt hij na renault wel weer een kans bij eem topteam. Hij zou nog makkelijk 10 jaar mee kunnen. En vergeet ook niet dat Russell er ook is en dat Max misschien ook beschikbaar is. Als Ocon de kans krijgt moet hij gewoon gaan rijden nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ja, ik. Voor de 16e keer alweer. Begonnen met 2 man op een campinkje, maar nu met 16 man in een huisje met zwembad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:03 schreef hjansen82 het volgende:
Wie gaat er nog meer naar deze race?
Als je een Facebook event aanmaakt en entree gaat heffen, hebben jullie de kosten van het weekend er zo weer uitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Ja, ik. Voor de 16e keer alweer. Begonnen met 2 man op een campinkje, maar nu met 16 man in een huisje met zwembad.
Safetycar rijden...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed plan ditquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je een Facebook event aanmaakt en entree gaat heffen, hebben jullie de kosten van het weekend er zo weer uit
Zelfs de boete is geen probleem, ben je een episch weekend rijker en duizenden vrienden er bij
Ik kan me voorstellen dat die ook niet blij zijn met de resultaten. Iemand die 31x minder presteert dan Kimi heeft geen grote kans om Vettel te gaan vervangenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:55 schreef THEFXR het volgende:
maar zit erin vanwege de Ferrari motoren.
Ohja, da's wel dramatisch, dacht dat hij altijd net achter Kimi zat in de race.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1 punt, Kimi 31, ik vind hem niks bijzonders, maar zit erin vanwege de Ferrari motoren.
Toch een rare actie dan hoor. Waarom moet ERI aanwezig zijn op Spa en moet hij daarvoor een Indyrace laten schieten?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Alfa ontkent.
https://racingnews365.nl/(...)inazzi-door-ericsson
Misschien voelt Kimi of Gio zich grieperig en willen ze iemand achter de hand hebben voor het geval hij niet kan racen. Beetje hetzelfde verhaal als bij Hamilton in Duitsland.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch een rare actie dan hoor. Waarom moet ERI aanwezig zijn op Spa en moet hij daarvoor een Indyrace laten schieten?
Zou kunnen idd. Maar waarom zeggen ze dat dan niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Misschien voelt Kimi of Gio zich grieperig en willen ze iemand achter de hand hebben voor het geval hij niet kan racen. Beetje hetzelfde verhaal als bij Hamilton in Duitsland.
twitter:Lotusman70 twitterde op donderdag 29-08-2019 om 08:42:50@wbuxtonofficial According to calls last night Marcus is Racing this weekend. I sponsor SPM and all partners got a call last night about this move. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |