Het enige wat ik me kan herinneren.quote:
oh echtquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren.
Eerlijk gezegd wel. Ik ben meer van spoken word. Dus hoorspelen en comedy in plaats van muziek.quote:
Nu heb ik zin om te schuifelen.quote:
Maar deze moeten we wel even canon zingen.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te schuifelen.
Ja er was een tijd dat mensen nog konden leven met iets minder maar wel met elkaar. Nu heeft men vrijwel alles en men ziet elkaar niet meer.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mn moeder zei: Ik mis lieve muziek.
Snap dr nu wel
Zo een schoonheid in iets kleins. Wat denk je? Zal het terug komen of is dat voor altijd verloren?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:42 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja er was een tijd dat mensen nog konden leven met iets minder maar wel met elkaar. Nu heeft men vrijwel alles en men ziet elkaar niet meer.
Ik ben bang dat het kwijt is. De digitale verwoesting van wat eens was. Alles moet ontregeld worden. Maar of men er gelukkiger van wordt wens ik te betwijfelen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zo een schoonheid in iets kleins. Wat denk je? Zal het terug komen of is dat voor altijd verloren?
Maar laten we eerlijk zijn dat dacht men vroeger ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het kwijt is. De digitale verwoesting van wat eens was. Alles moet ontregeld worden. Maar of men er gelukkiger van wordt wens ik te betwijfelen.
Ik ben niet tegen de digitale omwenteling. Tegen de verveling komt altijd wel oplossing. Ik ben geen luddite ik zeg welkom tegen de vooruitgang. Maar alle verandering is nog geen vooruitgang. De romantiek is meer een te bestuderen emotie geworden dan een iets levendigs. Ik mis het ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn dat dacht men vroeger ook.
Ben wel bang dat ik mensen verveeld raken. Alles moet gekker en heftiger om nog een kick te krijgen. Nog maar weinig romantiek (vind ik, en ik ben een sucker voor romantiek)
George Carlinquote:
sjampieeeeequote:
Mensen nemen niet de tijd om om zich heen te kijken. Heeft denk ik met die haast-mentaliteit te maken. Altijd maar haasten haasten haasten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zo een schoonheid in iets kleins. Wat denk je? Zal het terug komen of is dat voor altijd verloren?
Of die ene over "the planet? the planet is fine! it's the people that are fucked up'quote:
quote:
ik zit te luisteren nu over abortusquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of die ene over "the planet? the planet is fine! it's the people that are fucked up'
wat een baas. Te bedenken dat ik hem een paar jaar geleden helemaal niet kende. Iemand attendeerde me erop, stuurde wat YT'bjes. Helemaal geweldig die man.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
ik zit te luisteren nu over abortus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |