Het enige wat ik me kan herinneren.quote:
oh echtquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren.
Eerlijk gezegd wel. Ik ben meer van spoken word. Dus hoorspelen en comedy in plaats van muziek.quote:
Nu heb ik zin om te schuifelen.quote:
Maar deze moeten we wel even canon zingen.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te schuifelen.
Ja er was een tijd dat mensen nog konden leven met iets minder maar wel met elkaar. Nu heeft men vrijwel alles en men ziet elkaar niet meer.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mn moeder zei: Ik mis lieve muziek.
Snap dr nu wel
Zo een schoonheid in iets kleins. Wat denk je? Zal het terug komen of is dat voor altijd verloren?quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:42 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja er was een tijd dat mensen nog konden leven met iets minder maar wel met elkaar. Nu heeft men vrijwel alles en men ziet elkaar niet meer.
Ik ben bang dat het kwijt is. De digitale verwoesting van wat eens was. Alles moet ontregeld worden. Maar of men er gelukkiger van wordt wens ik te betwijfelen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zo een schoonheid in iets kleins. Wat denk je? Zal het terug komen of is dat voor altijd verloren?
Maar laten we eerlijk zijn dat dacht men vroeger ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het kwijt is. De digitale verwoesting van wat eens was. Alles moet ontregeld worden. Maar of men er gelukkiger van wordt wens ik te betwijfelen.
Ik ben niet tegen de digitale omwenteling. Tegen de verveling komt altijd wel oplossing. Ik ben geen luddite ik zeg welkom tegen de vooruitgang. Maar alle verandering is nog geen vooruitgang. De romantiek is meer een te bestuderen emotie geworden dan een iets levendigs. Ik mis het ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn dat dacht men vroeger ook.
Ben wel bang dat ik mensen verveeld raken. Alles moet gekker en heftiger om nog een kick te krijgen. Nog maar weinig romantiek (vind ik, en ik ben een sucker voor romantiek)
George Carlinquote:
sjampieeeeequote:
Mensen nemen niet de tijd om om zich heen te kijken. Heeft denk ik met die haast-mentaliteit te maken. Altijd maar haasten haasten haasten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zo een schoonheid in iets kleins. Wat denk je? Zal het terug komen of is dat voor altijd verloren?
Of die ene over "the planet? the planet is fine! it's the people that are fucked up'quote:
quote:
ik zit te luisteren nu over abortusquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of die ene over "the planet? the planet is fine! it's the people that are fucked up'
wat een baas. Te bedenken dat ik hem een paar jaar geleden helemaal niet kende. Iemand attendeerde me erop, stuurde wat YT'bjes. Helemaal geweldig die man.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
ik zit te luisteren nu over abortus
jaaa dezequote:
Haastmentaliteitquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen nemen niet de tijd om om zich heen te kijken. Heeft denk ik met die haast-mentaliteit te maken. Altijd maar haasten haasten haasten.
En steeds meer willen. Je eigen vergelijken met anderen. Je zogenaamde "success" afmeten van anderen. Kudde schapen dat achter elkaar aanholt. Sheeple.
Ik ben er aan ontsnapt. Ben er nog niet helemaal, waar ik wil zijn. Maar behoorlijk op weg. En weet je wat? Ik voel me er fijn bij
quote:
quote:
Die zou laatst honderd jaar zijn geworden. Was nooit te beroerd om bepaalde groepen tegen de haren in te strijkenquote:
Oeps sorry.quote:
Oh zit hier. Is het nog wat dat Utopia? Afvalrace kan leuk worden toch? Veel geruzie en gestress en vele egootjes zullen gebroken wordenquote:
Ken je de tv serie?quote:
Zijn dat Jeffrey en Jessie? Heb Jeffrey de hand geschud toen ze vorig jaar op een kerstmarkt stonden en gelijk een flesje gekocht. Aardig figuur.quote:
Hey Bro.quote:
quote:
quote:
Die nieuwere serie? Van gehoord maar nooit aan begonnen. Is het wat?quote:
Dit is Martien en zijn dochter van Chateau Meiland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zijn dat Jeffrey en Jessie? Heb Jeffrey de hand geschud toen ze vorig jaar op een kerstmarkt stonden en gelijk een flesje gekocht. Aardig figuur.
quote:
Sjambre doot boeken in La belle Francequote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zijn dat Jeffrey en Jessie? Heb Jeffrey de hand geschud toen ze vorig jaar op een kerstmarkt stonden en gelijk een flesje gekocht. Aardig figuur.
Schitterende Whiskystem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:34 schreef Bonken het volgende:
[..]![]()
Een van m'n favorieten. Bone Machine zo vaak gedraaid. Ook een goeie acteur, altijd in vage films
Oh ... ja dat is duidelijk niet Jeffrey zie ik nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is Martien en zijn dochter van Chateau Meiland.
Het enige probleem is dat ik met hem heb is dat ik er zo depri van word. deze film met hem is trouwens een aanraderquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Schitterende Whiskystem.Ik ben meer van het Nederlandse genre, maar dat bleek wel.
Heb ik gisteren nog geluisterd.quote:
Blijft leuk !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog geluisterd.
Echt wel.quote:
Plesant of nie?quote:
Er is zelfs een Friese versie.quote:
Ik was vroeger enorm fan van Andre van Duin. Die had de meest geniale covers. Deed hem eens na op een dorpsfeest. Ja, met 2 anderen... bim bam natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er is zelfs een Friese versie.
Zijn de klokken van het zuiden,bim bam.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik was vroeger enorm fan van Andre van Duin. Die had de meest geniale covers. Deed hem eens na op een dorpsfeest. Ja, met 2 anderen... bim bam natuurlijk
En dan met die touwen meters de lucht in, was nog een heel gedoe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn de klokken van het zuiden,bim bam.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:56 schreef Bonken het volgende:
[..]
En dan met die touwen meters de lucht in, was nog een heel gedoe.Ik sluit ook af, met P.
Wordt nog een keer herhaalt toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Zat mijn vriend Roethof nog bij Jinek?
Zit ik nu op te wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wordt nog een keer herhaalt toch?
00.50 komt ze nog een keerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit ik nu op te wachten.
Maar volgens mij komt hij niet.
Vind die man altijd zo vermakelijk.
Volleybalquote:
Hardgaan!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef isax het volgende:
Wat gaan jullie doen als uto voorbij is?
Ja,Soul liet het me zien.Snap nog steeds niet waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Hé Trut, had je dat van Lotus over Mylene nu nog meegekregen?
Van Lotus dus.28 februari als ik me niet vergis en anders kom ik daar later vandaag nog op terug.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 01:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,Soul liet het me zien.Snap nog steeds niet waar het vandaan komt.
Thanks,ik ga ook even speuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van Lotus dus.28 februari als ik me niet vergis en anders kom ik daar later vandaag nog op terug.
wat was er dan ?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van Lotus dus.28 februari als ik me niet vergis en anders kom ik daar later vandaag nog op terug.
lotus zou gezegd hebben dat Mylene een junk was.quote:
En wat is de essentie er van om dat fragment terug te halen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:42 schreef Verida het volgende:
[..]
lotus zou gezegd hebben dat Mylene een junk was.
Ik vermoed dat het daarover gaatMaar dat is natuurlijk nog geen bewijs, als Mylene het niet zelf heeft gezegd.
Het schijnt erg belangrijk te zijn om ergens een bewijs naar boven te halen dat er over mylene iets slechts te melden is.
geen idee. Maar dat is wat ik tegenkwam, dat men een fragment gevonden had waarbij Lotus dat had gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat is de essentie er van om dat fragment terug te halen?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:49 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee. Maar dat is wat ik tegenkwam, dat men een fragment gevonden had waarbij Lotus dat had gezegd.
Maar wie weet, denk ik veel te slecht en gaat het daar helemaal niet over
Lotus was toch de junkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:42 schreef Verida het volgende:
[..]
lotus zou gezegd hebben dat Mylene een junk was.
Ik vermoed dat het daarover gaatMaar dat is natuurlijk nog geen bewijs, als Mylene het niet zelf heeft gezegd.
Het schijnt erg belangrijk te zijn om ergens een bewijs naar boven te halen dat er over mylene iets slechts te melden is.
ja, en kwam daar ook gewoon voor uit, heeft er ook gewoon over verteld. Maar ze schijnt ooit gezegd te hebben dat Mylene ook een junk was.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde het daarnet nog neerzetten, maar dacht, ach laat ook maar het is een beetje klok en klepel verhaal en junk bekt zo lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebruiker en junk zit voor mij nogal een verschil tussen.
Hier gaat de deur ook niet meer open ...quote:Op woensdag 4 september 2019 01:24 schreef formule het volgende:
Heb net Opsporing Verzocht gekeken, en dan denk ik waarom doen mensen de deur open als er aangebeld wordt, Ik heb een afspraak met familie,en bekenden,we bellen eerst voor we de deur open doen
En waarom geven ze dit advies niet even doorbij de uitzending
Iedereen heeft een mobiele telefoon, denk ik, oudere moeten niet zo nieuwsgierig zijn wie er aan belt, spreek af met vrienden en familie bel me even op als je langs wil komenquote:Op woensdag 4 september 2019 01:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Hier gaat de deur ook niet meer open ...Vroeger hadden we nog touwtjes uit de brievenbus hangen ....
Ik moet deze week weer collecteren voor het KWF, een aantal mensen doet inderdaad de deur niet open maar blijft gewoon tv kijkenquote:Op woensdag 4 september 2019 01:24 schreef formule het volgende:
Heb net Opsporing Verzocht gekeken, en dan denk ik waarom doen mensen de deur open als er aangebeld wordt, Ik heb een afspraak met familie,en bekenden,we bellen eerst voor we de deur open doen
En waarom geven ze dit advies niet even doorbij de uitzending
Wat moeten ze anders doen, alle lichten uit en achter de bank gaan liggen? Groot gelijk hebben ze!quote:Op woensdag 4 september 2019 09:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik moet deze week weer collecteren voor het KWF, een aantal mensen doet inderdaad de deur niet open maar blijft gewoon tv kijken
Van mij mogen ze rustig blijven zitten hoor, ik loop gewoon door naar de volgende.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen, alle lichten uit en achter de bank gaan liggen? Groot gelijk hebben ze!
Ik heb gelukkig nog nooit iemand tijdens het collecteren hoeven te reanimerenquote:Op woensdag 4 september 2019 10:41 schreef BloesBloes het volgende:
Je moet er toch ook gvd niet aan denken zeg, 's avonds, donker, de bel gaat ... je doet open en daar staat Hiske met een collectebus. Je kan meteen 3 maanden aan de beademing .....
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:41 schreef BloesBloes het volgende:
Je moet er toch ook gvd niet aan denken zeg, 's avonds, donker, de bel gaat ... je doet open en daar staat Hiske met een collectebus. Je kan meteen 3 maanden aan de beademing .....
Misschien grappig om te vermelden is dat Patricia en ik op dezelfde dag geboren zijn. Maar golden showers zijn aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
Ha ha ha ha ha Paul de Leeuw in Ranking the Stars tegen Patricia Paay; Oppassen jij, anders plas ik over je heen
Mensen die hier aan de deur komen met een tablet gaan sowieso richting poort weer ...quote:Op woensdag 4 september 2019 09:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik moet deze week weer collecteren voor het KWF, een aantal mensen doet inderdaad de deur niet open maar blijft gewoon tv kijken
Ik heb alleen maar afdankertjes ....quote:Op woensdag 4 september 2019 06:30 schreef formule het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mobiele telefoon, denk ik, oudere moeten niet zo nieuwsgierig zijn wie er aan belt, spreek af met vrienden en familie bel me even op als je langs wil komen
Moet ??...quote:Op woensdag 4 september 2019 09:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic? .. Jemig! Paul en Patris .... Die waren al dood toch? ...quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
Ha ha ha ha ha Paul de Leeuw in Ranking the Stars tegen Patricia Paay; Oppassen jij, anders plas ik over je heen
Het is nog erger, mensen moeten met hun eigen mobiel/tablet een QR code scannen die aan de collectebus hangt.quote:Op donderdag 5 september 2019 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Mensen die hier aan de deur komen met een tablet gaan sowieso richting poort weer ...
Ik doe zeker in de avond de deur ook niet meer open, je hoort van die rare dingen.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:41 schreef BloesBloes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |