abonnement Unibet Coolblue
pi_188630829
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:28 schreef Oldground het volgende:
Dit hoort er allemaal bij. Komt wel goed jongens.
Dit schijnt er inderdaad allemaal bij te horen, maar of het goed komt durf ik niet te zeggen.

Niet voor niets kun je terugvinden dat Senesi ook al naar Club Brugge zou komen, naar Fiorentina én naar Lazio Roma in het recente verleden (check Google).

Die transfers zijn allemaal om vage redenen op het laatste moment toch stukgelopen schijnbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:32:21 #277
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188630831
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
Die gozer zal nu wel naar Betis of zo gaan ja
Je zou bijna denken dat ze een interessanter bod hebben gekregen in de tussentijd. Wat is een mondelinge overeenkomst waard daar?
pi_188630865
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuiptalk was afgelopen weekend iets te geil op een primeurtje. :')
:')
pi_188630868
Tja ze volgende De Ligt methode. Voorselectie nationaal elftal dan komt er gelijk 10 miljoen erbij.
pi_188630874
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:04 schreef satecl het volgende:

[..]

Tjah wat is in jouw ogen 'echt veel waarde'? Voor een club als Feyenoord is een verkoop van een speler van pak en beet 8 miljoen al veel. Dus ga het niet vergelijken met Ajax waar wisselspelers voor 20 miljoen verkocht worden.

Keeper:
- Bijlow kan zich ontwikkelen. Daar zie ik wel restwaarde in.
Verdediging:
- Geertruida krijg nu zijn kansen
- Johnston kan zich ontwikkelen
- Haps kan verkocht worden voor 'St. Juste achtige' bedragen
- Senesi komt eraan
- Malacia kan zich nog ontwikkelen
- Henkdriks wordt gezien als groot talent.

Middenveld:
- Kokcu kan voor minimaal 10 miljoen weggaan in de toekomst
- Burger begint nu zijn kansen te krijgen (heb daar persoonlijk weinig vertrouwen in)
- El bouchataoui wordt gezien als een talent. Zal dit seizoen wel minuten moeten maken

Aanval:
- Berghuis is minimaal 10 miljoen waard
- Jorgensen is +/- 10 miljoen waard mits goed seizoen
- Summerville is een groot talent
- Azarkan is een talent
- Bannis krijgt zijn kansen, 17 jaar!

Dus het valt allemaal wel mee. We moeten wel af van het van Geel beleid. Dus geen Lens. Geen Linssen.
Ik waardeer je optimisme oprecht maar elke speler die jij noemt heeft ook een flinke kras. Haps en Jörgensen zijn zeer blessuregevoelig en allesbehalve constant de laatste 2 jaar. Een Nederlandse keeper levert zelden echt spectaculaire bedragen op. De Senesi-deal staat op losse schroeven en de zogenaamde supertalenten moeten het eerst laten zien. Het is te vaak gebeurd dat spelers als Verdonk, Schuurman etc. uiteindelijk ergens in de Jupiler League eindigden.

De enige waarin ik het echt zie zitten is Kokcu. Komt goed en stabiel over en laat zien dat hij in potentie veel kan gaan scoren. Ik vind het in vergelijking tot bijvoorbeeld AZ erg matig allemaal.
pi_188630881
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')
Ja wat anders? Zo'n "done deal" was het dus niet hé.

Sowieso al niet omdat Kuiptalk zondag ineens kwam met het verhaal dat speler en club nog akkoord moesten worden met elkaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:38:09 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188630913
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik waardeer je optimisme oprecht maar elke speler die jij noemt heeft ook een flinke kras. Haps en Jörgensen zijn zeer blessuregevoelig en allesbehalve constant de laatste 2 jaar. Een Nederlandse keeper levert zelden echt spectaculaire bedragen op. De Senesi-deal staat op losse schroeven en de zogenaamde supertalenten moeten het eerst laten zien. Het is te vaak gebeurd dat spelers als Verdonk, Schuurman etc. uiteindelijk ergens in de Jupiler League eindigden.

De enige waarin ik het echt zie zitten is Kokcu. Komt goed en stabiel over en laat zien dat hij in potentie veel kan gaan scoren. Ik vind het in vergelijking tot bijvoorbeeld AZ erg matig allemaal.
Ik waardeer jouw kijk op talenten als Geertruida, Burger, Hendriks, Azarkan, Summerville, Bannis en El Bouchataoui. Je zal vast al veel wedstrijden hebben gezien van deze jongens.

Oh en ik geloof overigens niet dat deze 7 talenten allemaal voor 8+ miljoen verkocht worden, hoor. Sommige zullen basis Feyenoord niet eens halen. Maar van deze 7 namen zie ik er wel 2 ontwikkelen naar het niveau Vilhena.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_188630964
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja wat anders? Zo'n "done deal" was het dus niet hé.

Sowieso al niet omdat Kuiptalk zondag ineens kwam met het verhaal dat speler en club nog akkoord moesten worden met elkaar.
Hij hoort wat van een bron, dat heeft niets te maken van 'geil zijn op een primeurtje'.
pi_188631012
blablablabla
pi_188631022
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik waardeer jouw kijk op talenten als Geertruida, Burger, Hendriks, Azarkan, Summerville, Bannis en El Bouchataoui. Je zal vast al veel wedstrijden hebben gezien van deze jongens.

Oh en ik geloof overigens niet dat deze 7 talenten allemaal voor 8+ miljoen verkocht worden, hoor. Sommige zullen basis Feyenoord niet eens halen. Maar van deze 7 namen zie ik er wel 2 ontwikkelen naar het niveau Vilhena.
We gaan het zien hoor. Maar zelfs al zijn het er 2, dan kun je die pas over een jaar of drie voor een miljoen of 10 verkopen. Dat zijn nog geen zekerheidjes en ze vertegenwoordigen op korte termijn geen waarde.

Kijk eens naar de volgende transferzomer. Wie zou er realistisch gezien voor een normaal bedrag verkocht kunnen worden? Alleen Berghuis, en dan zit je met hetzelfde probleem als nu. (Namelijk dat 60 procent van je aanvalskracht dan wegvalt.) Dus je blijft lekker doorrommelen met een klein transferbudget.
pi_188631037
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hij hoort wat van een bron, dat heeft niets te maken van 'geil zijn op een primeurtje'.
In ieder geval is Kuiptalk dus niet zo betrouwbaar als gedacht.

Kan wel aan z'n bron liggen, maar dan is die bron niet betrouwbaar gebleken, of heeft Kuiptalk voor hun beurt gesproken.

Als de berichtgeving allemaal klopt dan.

Ben blij als dat transfergezeur weer voorbij is. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188631078
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In ieder geval is Kuiptalk dus niet zo betrouwbaar als gedacht.

Kan wel aan z'n bron liggen, maar dan is die bron niet betrouwbaar gebleken, of heeft Kuiptalk voor hun beurt gesproken.

Als de berichtgeving allemaal klopt dan.

Ben blij als dat transfergezeur weer voorbij is. :P
Ik zie geen enkele reden om te twijfelen aan de oprechtheid en betrouwbaarheid van Kuiptalk in elk geval.
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:48:55 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188631079
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In ieder geval is Kuiptalk dus niet zo betrouwbaar als gedacht.

Kan wel aan z'n bron liggen, maar dan is die bron niet betrouwbaar gebleken, of heeft Kuiptalk voor hun beurt gesproken.

Als de berichtgeving allemaal klopt dan.

Ben blij als dat transfergezeur weer voorbij is. :P
Dan veel liever een Krabby die onophoudelijk in twijfeltaal blijft schrijven inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188631155
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om te twijfelen aan de oprechtheid en betrouwbaarheid van Kuiptalk in elk geval.
#DONE DEAL
blablablabla
pi_188631169
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om te twijfelen aan de oprechtheid en betrouwbaarheid van Kuiptalk in elk geval.
jij hangt dan ook Baudet aan..
je bullshitradar staat dus blijkbaar al een tijdje uit
pi_188631173
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

#DONE DEAL
Ja, ik snap dat het voor de simpele mensen onder ons lastig te bevatten is dat een bron er naast kan zitten, of dat iets wat een 'done deal' was toch niet zo done is in Zuid Amerika.
pi_188631183
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat het voor de simpele mensen onder ons lastig te bevatten is dat een bron er naast kan zitten, of dat iets wat een 'done deal' was toch niet zo done is in Zuid Amerika.
_O- _O-
blablablabla
pi_188631195
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:55 schreef Elan het volgende:

[..]

_O- _O-
_O- _O-
pi_188631203
quote:
6s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jij hangt dan ook Baudet aan..
je bullshitradar staat dus blijkbaar al een tijdje uit
:')

Typisch en Elan op hetzelfde niveau. Dat ik dat nog mag meemaken.
pi_188631205
Gewoon een bron verdedigen die spelers aankondigen welke vervolgens niet komen kan jou het schelen.
Dummiegod.
blablablabla
pi_188631211
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Typisch en Elan op hetzelfde niveau. Dat ik dat nog mag meemaken.
Ik mag nog niet in de schaduw staan van Elan, dus op hetzelfde niveau zou ik niet willen zeggen.
pi_188631226
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:57 schreef Elan het volgende:
Gewoon een bron verdedigen die spelers aankondigen welke vervolgens niet komen kan jou het schelen.
Dummiegod.
Jeetje. Je snapt dat Kuiptalk niet de bron is, maar juist een bron heeft? :D

Elangod.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2019 11:59:24 ]
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 11:59:36 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188631231
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:57 schreef Elan het volgende:
Gewoon een bron verdedigen die spelers aankondigen welke vervolgens niet komen kan jou het schelen.
Dummiegod.
Denk nou even na. KuipTalk heeft een bron die dacht dat het rond was maar die Argentijnen gooien er een Zuid-Amerikaans trucje in.
pi_188631238
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Denk nou even na. KuipTalk heeft een bron die dacht dat het rond was maar die Argentijnen gooien er een Zuid-Amerikaans trucje in.
_O_

Slobgod.
pi_188631258
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dit schijnt er inderdaad allemaal bij te horen, maar of het goed komt durf ik niet te zeggen.

Niet voor niets kun je terugvinden dat Senesi ook al naar Club Brugge zou komen, naar Fiorentina én naar Lazio Roma in het recente verleden (check Google).

Die transfers zijn allemaal om vage redenen op het laatste moment toch stukgelopen schijnbaar.
Ik dacht even dat zijn contract komende winter afliep, maar is volgende zomer. Dat veranderd de zaak enigszins.

Maar kende de verhalen, maar de redenen waarom niet. Clubs konden ook gewoon zijn afgehaakt. Ik ga even kijken of ik wat meer te weten kan komen of de huidige situatie.
Van alles is weer waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')