Doet me aan iets anders denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:34 schreef Molo het volgende:
Hmmmm, frikandel in wording!
[ afbeelding ]
Zou eigenlijk iedere puber moeten doen dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:37 schreef fietsie het volgende:
Mijn nichtje deed ooit vakantiewerk bij Bakker Lekkerkerk, en eet sindsdien een heleboel processed vlees producten niet zo enthousiast meer.
Hun Theeworst is toch nog steeds goddelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou eigenlijk iedere puber moeten doen dus
Hersenen? Of eenhoornpoep?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet me aan iets anders denken
Dat vrat mijn zus met bakken toen ze nog thuis woondequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hun Theeworst is toch nog steeds goddelijk
Hehehe, kleedje mee en rotzooien maar!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zeeland-kenners: ik heb een leuke plek nodig voor een picknick achtig iets in Zeeland. Liefst iets waar zo min mogelijk mensen komen. Iemand?
Lijkt op het laatste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ergens random van de weg afquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zeeland-kenners: ik heb een leuke plek nodig voor een picknick achtig iets in Zeeland. Liefst iets waar zo min mogelijk mensen komen. Iemand?
Mwa er zijn wel een aantal plekjes.. Maar goed, op dit moment heel veel toeristen ja en dat duurt nog wel tot en met de herfstvakantie..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe, kleedje mee en rotzooien maar!
Dit gaat iets moois worden hoor
Voor wanneer?
Op elke vierkante meter zitten nu nog meer Duitsers dan scharrelkippen denk ik, dus best lastig
Goeie herinneringen aan jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:45 schreef Molo het volgende:
Middernacht picknicken in een duinpan![]()
![]()
![]()
Rustig zat
Grotendeels was ik onschuldig terwijl ik dat deedquote:
Hoogtepunt was wel met bankstel en al aan de rand van de vloedlijn in slaap vallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Grotendeels was ik onschuldig terwijl ik dat deed
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe, kleedje mee en rotzooien maar!
Dit gaat iets moois worden hoor
Voor wanneer?
Op elke vierkante meter zitten nu nog meer Duitsers dan scharrelkippen denk ik, dus best lastig
Heb een auto, waar in Zeeland boeit niet, zo min mogelijk mensenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga ergens random van de weg af
Waar ergens in Zeeland, van welk vervoersmiddel ben je afhankelijk? heb je nog meer eisen?
Slapen deden we meestal toch netjes in de tent of bootquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel met bankstel en al aan de rand van de vloedlijn in slaap vallen
En zo rood als een kreeft wakker worden
Deze mening deel ik wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Slapen deden we meestal toch netjes in de tent of boot![]()
Buiten slapen heb ik alleen op mijn balkon gedaan bij hittegolven, oh ja, en één keer in een park in Brussel omdat saaiste stad ever en ik was moe
Water een vereiste? en wanneer wil je? En moet het 'romantisch' ofzo zijn..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb een auto, waar in Zeeland boeit niet, zo min mogelijk mensen
Op zondag, parkeerplaats naast de frituurtent op Tholenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wil bij het strand wegblijven eigenlijk
Ligt er aan waar je ze mee vult en hie rijk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dus eigenlijk een keer naar het kroketloket. Maar ik vind meer dan 3 euro voor 1 kroket echt belachelijk.
Ja die is dicht zeker op zondag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zondag, parkeerplaats naast de frituurtent op Tholen
Geen hond te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |