Ach joh, doe een poging en misschien kan je dan met iemand DM'en en dan voor je het weet spreek je af voor een training in de sportschool...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of schreeuwen 'ik zoek liefde' echt het gewenste effect heeft.
Gewoon gaandeweg mensen ontmoeten en als de klik er is, is die er.
Maar ik beoordeel verder niemand die daar zit hoorAlleen niet mijn style
Volg ook eens een keer je eigen advies opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach joh, doe een poging en misschien kan je dan met iemand DM'en en dan voor je het weet spreek je af voor een training in de sportschool...
Zit jij daar ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach joh, doe een poging en misschien kan je dan met iemand DM'en en dan voor je het weet spreek je af voor een training in de sportschool...
Oja. Ik ga even zoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Een plaatje erbij behalve deze handenzwaaier kon er niet van af he![]()
In dit soort situaties werkt bij mij anderen advies geven beter dan zelf mijn eigen advies opvolgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Volg ook eens een keer je eigen advies op
In de sportschool? Ja. Ik heb het in mijn drukke agenda ingepast (werd me door mijn managementassistent niet in dank afgenomen want "wanneer moet ik dan al die afspraken plannen als je niet te vroeg wilt beginnen en niet te laat wilt eindigen". Ik zag de stress al op haar gezichtquote:
Lol, lekker hoor. Maar bedoelde R&Pquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
In de sportschool? Ja. Ik heb het in mijn drukke agenda ingepast (werd me door mijn managementassistent niet in dank afgenomen want "wanneer moet ik dan al die afspraken plannen als je niet te vroeg wilt beginnen en niet te laat wilt eindigen". Ik zag de stress al op haar gezicht)
Ik lees sommige topics daar mee en als ik denk dat ik de TS of iemand anders van advies kan voorzien dan doe ik datquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lol, lekker hoor. Maar bedoelde R&P
Plaatje!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:59 schreef stokj het volgende:
[..]
In dit soort situaties werkt bij mij anderen advies geven beter dan zelf mijn eigen advies opvolgen![]()
![]()
Aha, op die manierquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik lees sommige topics daar mee en als ik denk dat ik de TS of iemand anders van advies kan voorzien dan doe ik dat
Er zitten wel heftige dingen tussen en daarom is het goed dat mensen dan daar een uitlaatklep hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aha, op die manier
Ja dat daten daar idk man eerlijk, er zit wel echt veel labiel op FOK!
Zitten ook hele toffe mensen uiteraard maar ughh veel hebben een steekje los hier lijkt
Ja dat is wel eens leuk om te kijken denkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zitten wel heftige dingen tussen en daarom is het goed dat mensen dan daar een uitlaatklep hebben.
Maar er is een topic waar je volgens mij kan daten (dus niet die 25+ meetings).
Ja niet in die 25+ meetings kijken he maar een andere.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is wel eens leuk om te kijken denk
Alleen het veel gehoorde: je bent te jong
Ja komt goed, wie weet komt er ooit een baggermeetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja niet in die 25+ meetings kijken he maar een andere.
Anders met een paar van hiero iets ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |