Ach joh, doe een poging en misschien kan je dan met iemand DM'en en dan voor je het weet spreek je af voor een training in de sportschool...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet of schreeuwen 'ik zoek liefde' echt het gewenste effect heeft.
Gewoon gaandeweg mensen ontmoeten en als de klik er is, is die er.
Maar ik beoordeel verder niemand die daar zit hoorAlleen niet mijn style
Volg ook eens een keer je eigen advies opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach joh, doe een poging en misschien kan je dan met iemand DM'en en dan voor je het weet spreek je af voor een training in de sportschool...
Zit jij daar ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach joh, doe een poging en misschien kan je dan met iemand DM'en en dan voor je het weet spreek je af voor een training in de sportschool...
Oja. Ik ga even zoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Een plaatje erbij behalve deze handenzwaaier kon er niet van af he![]()
In dit soort situaties werkt bij mij anderen advies geven beter dan zelf mijn eigen advies opvolgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Volg ook eens een keer je eigen advies op
In de sportschool? Ja. Ik heb het in mijn drukke agenda ingepast (werd me door mijn managementassistent niet in dank afgenomen want "wanneer moet ik dan al die afspraken plannen als je niet te vroeg wilt beginnen en niet te laat wilt eindigen". Ik zag de stress al op haar gezichtquote:
Lol, lekker hoor. Maar bedoelde R&Pquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
In de sportschool? Ja. Ik heb het in mijn drukke agenda ingepast (werd me door mijn managementassistent niet in dank afgenomen want "wanneer moet ik dan al die afspraken plannen als je niet te vroeg wilt beginnen en niet te laat wilt eindigen". Ik zag de stress al op haar gezicht)
Ik lees sommige topics daar mee en als ik denk dat ik de TS of iemand anders van advies kan voorzien dan doe ik datquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lol, lekker hoor. Maar bedoelde R&P
Plaatje!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:59 schreef stokj het volgende:
[..]
In dit soort situaties werkt bij mij anderen advies geven beter dan zelf mijn eigen advies opvolgen![]()
![]()
Aha, op die manierquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik lees sommige topics daar mee en als ik denk dat ik de TS of iemand anders van advies kan voorzien dan doe ik dat
Er zitten wel heftige dingen tussen en daarom is het goed dat mensen dan daar een uitlaatklep hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aha, op die manier
Ja dat daten daar idk man eerlijk, er zit wel echt veel labiel op FOK!
Zitten ook hele toffe mensen uiteraard maar ughh veel hebben een steekje los hier lijkt
Ja dat is wel eens leuk om te kijken denkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zitten wel heftige dingen tussen en daarom is het goed dat mensen dan daar een uitlaatklep hebben.
Maar er is een topic waar je volgens mij kan daten (dus niet die 25+ meetings).
Ja niet in die 25+ meetings kijken he maar een andere.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is wel eens leuk om te kijken denk
Alleen het veel gehoorde: je bent te jong
Ja komt goed, wie weet komt er ooit een baggermeetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja niet in die 25+ meetings kijken he maar een andere.
Anders met een paar van hiero iets ondernemen.
Durf je niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bagger je helemaal onder dan
Kipquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:13 schreef stokj het volgende:
[..]
En welk dier gaat het eerst op de bbq?
Linksquote:
Kom mee zwemmenquote:
Heequote:
Mooie dag uitgekozen voor een feestjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een feestje achter de rug in een strandtent. Lekker man.
Ja prima joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooie dag uitgekozen voor een feestje
Drunk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een feestje achter de rug in een strandtent. Lekker man.
Wromnie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
Ook een feestje achter de rug hier, maar niet echt eentje waar ik blij van word.
Jij ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt wel, je bent maar een kleintje
Vertelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
Ook een feestje achter de rug hier, maar niet echt eentje waar ik blij van word.
Niet iedereen die aanwezig was was even prettig. Eentje was heel erg pusherig, en een stelletje had ruzie.quote:
Komt door de warmte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen die aanwezig was was even prettig. Eentje was heel erg pusherig, en een stelletje had ruzie.Sowieso te druk.
Die is niks gewend johquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dacht je zusje vannacht toch anders over
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:42 schreef ToT het volgende:
Maar met name degene die zo enorm d'r wil zat op te dringen was ik ehmmmm.....iets minder blij mee.
Die heeft die attitude sowieso wel vaker.
Toen mijn vrouw en ik een keer met mijn moeder hadden afgesproken wilde zij dat wij bij haar langs kwamen.
"Sorry, gaat niet. We hebben al een afspraak met mijn schoonmoeder", zei mijn vrouw.
Het antwoord: "Nou die afspraak kun je toch gewoon afzeggen?"
En deze keer zat ze te drammen dat we op een bepaald tijdstip bij andermans feestje MOESTEN zijn.
Na veel gezeik gaf mijn vrouw uiteindelijk toe.......en toen kwam dat mens zelf een tijd later pas aankakken!
Ja zulke mensen heb ik nogal moeite mee.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zulke mensen heb ik nogal moeite mee.
Ze was ook érg aanwezig daar. Ik ben een aantal keren weggelopen en heb ff in de zon liggen chillen tot ik weer zin had om naar binnen te gaan.
Nou ja, zin.....tot ik haar weer kon tolereren!
Neequote:
Arsenal komt er niet aan te pas vandaag.quote:
Verassendquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Arsenal komt er niet aan te pas vandaag.
Ja ach, feestjes met deze mensen zijn vaak juist wel leuk. Ik had er alleen de pest in dat die ene mijn vrouw zo negatief benaderde over het feit dat we er om 13.00 wilden zijn terwijl er verder helemaal geen tijden afgesproken waren.quote:
Ja nee ik snap wel waarom.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, feestjes met deze mensen zijn vaak juist wel leuk. Ik had er alleen de pest in dat die ene mijn vrouw zo negatief benaderde over het feit dat we er om 13.00 wilden zijn terwijl er verder helemaal geen tijden afgesproken waren.
Ik weet dat de dame bij wie het feest gehouden werd juist helemaal niet zo moeilijk doet.
Sowieso zijn er nog wel meer dingen gebeurd met het aandringerige gedrag van deze persoon.
Vreemd genoeg heeft ze sowieso amper vrienden meer; haar oude vriendengroep heeft haar onlangs gedumpt!Gee, I wonder why.
Ach ze heeft verder ook echt wel haar positieve kanten, maar als je alleen al naar haar uitgebluste man kijkt.....ik heb echt medelijden met hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nee ik snap wel waarom.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze heeft verder ook echt wel haar positieve kanten, maar als je alleen al naar haar uitgebluste man kijkt.....ik heb echt medelijden met hem.
En nu zit ik hier naast mini-ToT die gefascineerd naar die hupsende deernes van mini disco zit te kijken.quote:
Moet ie niet allang op bed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu zit ik hier naast mini-ToT die gefascineerd naar die hupsende deernes van mini disco zit te kijken.Veel beter!
Zijn slaapknop is bij geboorte defect geraakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ie niet allang op bed?
Ik zou gaan bouwen aan structuur als ik jou wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn slaapknop is bij geboorte defect geraakt.
He sleeps whenever the guck he wants to sleep.
En zeker na een dag als vandaag is het moeilijk hem in slaap te krijgen.
Mini-ToT nu: "Jejeje-AAAAAAAAAAaaaaah. Jahhhhh......."
Proberen we ook wel!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou gaan bouwen aan structuur als ik jou was
Mini discoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu zit ik hier naast mini-ToT die gefascineerd naar die hupsende deernes van mini disco zit te kijken.Veel beter!
De liedjes zullen over 50 jaar nog hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Mini disco![]()
Ben blij dat ik daarvan af ben
Haha ach ik vind het wel grappig!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Mini disco![]()
Ben blij dat ik daarvan af ben
Je linkerarm in, je linkerarm uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach ik vind het wel grappig!
De gezichtsuitdrukkingen van die lead dancer vind ik echt super leuk, en mini-ToT reageert daar weer erg enthousiast op!
Iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De liedjes zullen over 50 jaar nog hetzelfde zijn
Zeker die van mij mochten dat ook graag horen ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach ik vind het wel grappig!
De gezichtsuitdrukkingen van die lead dancer vind ik echt super leuk, en mini-ToT reageert daar weer erg enthousiast op!
Zoals?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik keek hele andere dingen als kind
Dat was weer na mijn tijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Spongebob ja lol
Is hier een gewoonte om het bobspons te noemen door mijn oma
Bassie en Adriaan ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was weer na mijn tijd.
BobGod _0_quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Keek ik ook veel. En bob de bouwer
Rotte?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Rotte internetgek maar wel een toffe tekenfilm ja.
En edd ed n eddy maar toen was ik wel ouder
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je linkerarm in, je linkerarm uit
In uit in uit
Tralalalala
TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE WA! WA! WA!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt wat een VERSCHRIKKING.
DAT IS DUS DE ERGSTE HEquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE WA! TSJOE TSJOE WA! WA! WA!!!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAT IS DUS DE ERGSTE HE
Als die eenmaal in je kop zitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAT IS DUS DE ERGSTE HE
Uh wat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef ToT het volgende:
IK VIND JOU AARDIG! IK VIND JOU LIEF! IK WIL JOU AAIEN! KOM TERUG, ALSJEBLIEFT!
Aah ik vind jou ook aardigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef ToT het volgende:
IK VIND JOU AARDIG! IK VIND JOU LIEF! IK WIL JOU AAIEN! KOM TERUG, ALSJEBLIEFT!
Oké deze kende ik nog niet.quote:
Deze, en het boodschappenliedje blijven pas echt in je schedel hangen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oké deze kende ik nog niet.
Boodschappenliedje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze, en het boodschappenliedje blijven pas echt in je schedel hangen!
Man man man. Dit maakt het er allemaal niet beter op.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man man man. Dit maakt het er allemaal niet beter op.
Die Coco Loco hoorden we net om Duitsland op een kermis!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op vakantie hadden ze veel internationale liedjes tussen zitten.
Uit Duitsland is dat fliegerlied enorm populair. Al die moffen gingen compleet los van jong tot oud. Ik dacht echt; mijn god waar ben ik in terechtgekomen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Coco Loco hoorden we net om Duitsland op een kermis!![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uit Duitsland is dat fliegerlied enorm populair. Al die moffen gingen compleet los van jong tot oud. Ik dacht echt; mijn god waar ben ik in terechtgekomen?
Die zal niet veel beter zijn?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]We hebben net op dit moment de Nederlandse versie op staan!
Nou de zangers die de Nederlandstalige versies inzingen zijn oprecht echt een stuk beter dan die van de andere talen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zal niet veel beter zijn?
Lol ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou de zangers die de Nederlandstalige versies inzingen zijn oprecht echt een stuk beter dan die van de andere talen.
Heb je ook bejaardendisco voor mij?quote:
Ik ga niet meer klikken. Dan is de avond definitief verpestquote:
Is het toch al jij bent erquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer klikken. Dan is de avond definitief verpest
Theo Theo wat raar.. Je haalt de letters de letters door elkaar...quote:
Hey lekkertje hoe is het!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Theo Theo wat raar.. Je haalt de letters de letters door elkaar...
Niet geklikt trouwens
Misschien een serenade voor haar deur proberenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey lekkertje hoe is het!
Denk dat hij dan een emmer met stront over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een serenade voor haar deur proberen
Als het zo doorgaat heb ik weinig keus idd...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een serenade voor haar deur proberen
Hey mopquote:
Ik kan je de fijne kneepjes wel bijbrengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat heb ik weinig keus idd...
Ga mee dan, dan doet ze zeker open!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je de fijne kneepjes wel bijbrengen.
Ja, maar dan laat ze jou buiten staan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga mee dan, dan doet ze zeker open!
Stoer!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En als er dan niet open gedaan wordt steek ik een krant met stront in de fik
Hahahahahagagahahagagagagahahajajajahaahaaaaaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja en dan stampen ze het uit en hebben ze stront aan de flikker!
HAHA!
Zelden zo gelachen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahagagahahagagagagahahajajajahaahaaaaa
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahagagahahagagagagahahajajajahaahaaaaa
Lekker manquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Broek omlaag, pik in mijn hand. Zoals bij al mijn posts.
Gaat niet werken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien als ik weer een mooi rijmpje maak?
Goed hoor. Net een nieuw commander deck in elkaar gedraaid. Kom nu alleen deckboxen te kortquote:
Volgens mij heb jij een partij geld uitgeven aan die kaarten. Kan je bijna een huis van kopen of niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Net een nieuw commander deck in elkaar gedraaid. Kom nu alleen deckboxen te kort![]()
Dus van de week maar even bestellen samen met nieuwe sleeves.
Nice!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Net een nieuw commander deck in elkaar gedraaid. Kom nu alleen deckboxen te kort![]()
Dus van de week maar even bestellen samen met nieuwe sleeves.
Doe je best!!quote:
Verschilt per maand. Denk dat het gemiddeld op 50-75 per maand ligt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een partij geld uitgeven aan die kaarten. Kan je bijna een huis van kopen of niet?
Yup. Commander deck nummer 7. En heb er nog twee half klaar liggenquote:
NERD!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschilt per maand. Denk dat het gemiddeld op 50-75 per maand ligt.
[..]
Yup. Commander deck nummer 7. En heb er nog twee half klaar liggen
NERD!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschilt per maand. Denk dat het gemiddeld op 50-75 per maand ligt.
[..]
Yup. Commander deck nummer 7. En heb er nog twee half klaar liggen
Wel een beetje jaquote:
Letterlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Even een dikke sigaar draaien hoor
Ja wel goed hoorquote:
Feestje gehad?quote:
Die draait zijn sigaren niet zelf toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat niet, ben geen Iwa
quote:
quote:
Hahaquote:
Haha nee kloptquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die draait zijn sigaren niet zelf toch?
Feestje thuisquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha soort van, de meiden waren allebei uit logeren dus mr-april en ik hadden het rijk alleen
In de voortuin met halve liters schultenbrau terwijl je kut tegen de buurvrouw roept?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerste wat ik ga doen thuis 10x aftrekken ofzo
10x is wel ambiteusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerste wat ik ga doen thuis 10x aftrekken ofzo
Haha jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Feestje thuiskan me voorstellen dat dat wel eens prettig is
Tnxquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet al wiens profielfoto ik zou gebruiken
Vertel, wie!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet al wiens profielfoto ik zou gebruiken
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn lekkertje
wel mijn maatje
Ik vind die stokp of zoiets wel leukquote:
Weet je dan wat je doet dat ze je niet aardig vindt? (uitstekende keus trouwens, al weet ik niet hoe ze eruit ziet. Het lijkt me, gezien haar antwoorden en reacties wel een verstandige meid).quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
M-A, dat is mijn lekkertje hier. Maar die vindt mij niet zo aardig.
Lange geschiedenis zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Weet je dan wat je doet dat ze je niet aardig vindt? (uitstekende keus trouwens, al weet ik niet hoe ze eruit ziet. Het lijkt me, gezien haar antwoorden en reacties wel een verstandige meid).
DTS is, zo hoor ik, verleden tijd. Dan kan die periode achter je gelaten worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lange geschiedenis zullen we maar zeggen![]()
Oldschool DTS drama, hier houden we het lekker gezellig!
Het ligt iets ingewikkelder, ik ben niet goed genoeg meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
DTS is, zo hoor ik, verleden tijd. Dan kan die periode achter je gelaten worden.
Pak het aan als een echte man en ga het gesprek met haar aan!
Aha, dat soort dingen. Inderdaad beter als je het dan vriendschappelijk kan houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het ligt iets ingewikkelder, ik ben niet goed genoeg meer.
Ben druk bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
Hoe gaat het verder hier met iedereen? De zaterdag is alweer bijna om. Wat gaat de tijd snel.
Splatfest?quote:
@Kopjechino ken je Splatoon 2?quote:
Zoiets wel jaquote:
Ben pas twee dagen geleden begonnen. Maar is best wel verslavend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Kleurrijk spel, welk level ben je?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben pas twee dagen geleden begonnen. Maar is best wel verslavend.
Zelf nooit gespeeld maar herken het spel wel.quote:
Prima, alleen een beetje brakquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
Hoe gaat het verder hier met iedereen? De zaterdag is alweer bijna om. Wat gaat de tijd snel.
flink je lever getraind?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Prima, alleen een beetje brakmet jou dan?
Haha het ziet er ook wel echt verslavend uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben pas twee dagen geleden begonnen. Maar is best wel verslavend.
Nou zelfs vriendschappelijk wil nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat soort dingen. Inderdaad beter als je het dan vriendschappelijk kan houden.
Voordeel van de kinderen uit huis hebben. Kan je even helemaal los gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ook, maar vooral veel 'lichamelijke training' gehad
Haha ja preciesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voordeel van de kinderen uit huis hebben. Kan je even helemaal los gaan.
Ja, ook moe. Gelukkig morgen beetje uitslapen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Prima, alleen een beetje brakmet jou dan?
Dan even wat ruimte geven! En dat kan je!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou zelfs vriendschappelijk wil niet
Het boeit me ook weinigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan even wat ruimte geven! En dat kan je!
een keertje flink zuipen maakt je geen alcoholist tochquote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een keertje flink zuipen maakt je geen alcoholist toch
Bij ons op het werk is er een collega die sinds mensenheugenis altijd óf in de ochtend óf in de middag en op borrels en werkfeestjes aan de alcohol gaat. En dan maakt hij best wel opmerkingen die niet door de beugel kunnen. Maar het is zo een medezegensraadschapmannetje die weet hoe hij dingen voor elkaar kan krijgen. En daarom gedoogd de hoogste baas zijn houding en gedrag (tot ergernis van iedereen). De hoogste baas is bang dat hij met de medezegensraadschap problemen krijgt als hij hem aanpakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En vergeet niet dat de tandeloze heks na een keer weer aan het zuipen te zijn gegaan een cadeau in de vorm van kroost heeft gekregen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ooh ik ben jaloersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ook moe. Gelukkig morgen beetje uitslapen!
Nopequote:
Gaat niet helemaal goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
Man man man...![]()
![]()
[ [url=
https://media3.giphy.com/(...)=200.webp]afbeelding[/url] ]
Ben meestal rond 9 uur wakker, 10 uur als ik vermoeiend ben en later als ik extreem moe ben (maar dan ben ik ook te laat naar bed gegaan). Uitslapen voor mij is denk ik zonder wekker opstaan maar toch (redelijk) vroeg wakker worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh ik ben jaloersuitslapen zit er hier morgen niet in helaas, oudste is weer thuis dus moet er uiterlijk 8:30 weer uit 😅
Gelukkig, je hebt maar 1 lever die je af en toe wel goed aan het werk mag zetten maar niet continu.quote:
Gifje is wel echt geweldigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Naja, dan maar niet. De server heeft weer issues om dit te parsen zeker.
Speeltjes erbij. Niet op hoeven letten dat je teveel geluid maakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja preciesjij snapt het 👊
08:30 is uitslapen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh ik ben jaloersuitslapen zit er hier morgen niet in helaas, oudste is weer thuis dus moet er uiterlijk 8:30 weer uit 😅
[..]
Nope
Pinguïnsquote:
Ik heb 2 'levende wekkers' rondlopen hier. Uitslapen zit er voor mij dus eigenlijk nooit in, behalve als ze een keer allebei uit logeren zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben meestal rond 9 uur wakker, 10 uur als ik vermoeiend ben en later als ik extreem moe ben (maar dan ben ik ook te laat naar bed gegaan). Uitslapen voor mij is denk ik zonder wekker opstaan maar toch (redelijk) vroeg wakker worden.![]()
![]()
[..]
Gelukkig, je hebt maar 1 lever die je af en toe wel goed aan het werk mag zetten maar niet continu.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gifje is wel echt geweldigZo flauw dat het gewoon leuk is
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een frietpatatje moet echt vers en knapperig zijn.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:32 schreef madam-april het volgende:
Ik heb 2 'levende wekkers' rondlopen hier. Uitslapen zit er voor mij dus eigenlijk nooit in, behalve als ze een keer allebei uit logeren zijn
Niet elke dag zuipenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha ja mommyduty-tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]dan weet je altijd hoe laat het is als ze jou wakker maken
Paulaner weiBen...en wat halve liters vanmiddag...morgen weer naar huis...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
En Geerdje, welke drank heb jij net op?
Zozo, een gezellige boel is dat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paulaner weiBen...en wat halve liters vanmiddag...morgen weer naar huis...
welke?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fuck dat was een goede film
Topquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
The red sea diving resort
Tsjaaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het verontrust mij een beetje dat hij er nauwelijks nog is.
Aan het herstellen en het ging weer wat beter zei hij paar maanden terug...quote:
Of hij heeft geen zin meer in FOKquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Hij post hier zo nu en dan, maar wel heel weinig idd
Hij is waarschijnlijk gewoon gewend geraakt aan nauwelijks/niet fokkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan het herstellen en het ging weer wat beter zei hij paar maanden terug...
gaat niet zo snelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:58 schreef aloa het volgende:
Wat een rust hier![]()
En nog steeds geen nieuw spel
een nieuw spel opzetten, dev is er mee bezig, maar hij is de laatste tijd niet veel onlinequote:
Jaja. Duurt wel heel lang.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een nieuw spel opzetten, dev is er mee bezig, maar hij is de laatste tijd niet veel online
Komt niks joh. Duurt veel te lang.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
Het boeit mij niet echt meer nu dts er niet meer is, ik zie het wel komen
Geen DTS, Utopia gecanceled. Snap ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of het gaat niet goed met hem....
Zou ik gewoon de auto snelweg oversteken.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn benen zijn slachtoffer geworden van een belangrijke levensles deze avond. Brugrestaurant over de A4 is dicht om 1:00
4km nachtwandeling genot
Volgende keer wacht ik wel op de bus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat! Nattekat! Heeft net zijn wekelijkse nachtwandeling gehad!
Zo laat nog?quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer wacht ik wel op de bus.
Rijdt elk uur de hele nacht op het wegrestaurantquote:
Ik dacht eerst 2quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, 4km is nou ook weer geen onoverbrugbare afstand te voetLekker lopen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |