Franny ook.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had een dode mevrouw met een nog levende vrouw verward, dat is helemaal bizar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
gemiste kans jordie, (lhbt)moslims eten geen varkensvlees
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik dan wel leuk. Zowel vieze frannie als Merel stinkend jaloers op Shelley dat ze gaat dansen
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik dan wel leuk. Zowel vieze frannie als Merel stinkend jaloers op Shelley dat ze gaat dansen
Waar was jij dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjemig hier is iedereen, dacht al wat is het stil ineens.
Franny is sjaggy, kippen waren weer ontsnapt. Ze werden afgeleid.
Moet je niet bij mij zijn. Moet je bij Jessie zijn. Die komt het het onzalige idee, nou dan mag hij zich wel opofferen. Hij is toch niet goed in zijn hoofd, dus ik zie het probleem niet. Hij gaat over lijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom? tis een gezonde man,voor euthanasie zijn wel wat meer dingen nodig, dus waarom voordoen? Maar laat maar, geen zin om door te zeiken
ja eens, maar dan nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn. Moet je bij Jessie zijn. Die komt het het onzalige idee, nou dan mag hij zich wel opofferen. Hij is toch niet goed in zijn hoofd, dus ik zie het probleem niet. Hij gaat over lijken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ik zat in het vorig top wat extra posten te tikken.
De dikste is niet zo moeilijk, dus geen discussie over mogelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of de domste![]()
![]()
maar dat wordt dan wel weer moeilijk om dat te bepalen
Nou, ik heb aan heel wat mensen een schurft gehad. Maar ik heb er nog nooit 1 doodgewenst. De poort uit is meer dan zat voor mijquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn. Moet je bij Jessie zijn. Die komt het het onzalige idee, nou dan mag hij zich wel opofferen. Hij is toch niet goed in zijn hoofd, dus ik zie het probleem niet. Hij gaat over lijken.
Damn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sprekend
Twinning = boring
dat bedoel ik Maz, tis niet dat ze iemand verplichten euthanasie te plegen, hoe walgelijk het idee ook is om het daar te doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb aan heel wat mensen een schurft gehad. Maar ik heb er nog nooit 1 doodgewenst. De poort uit is meer dan zat voor mij
Uit eigen beweging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb aan heel wat mensen een schurft gehad. Maar ik heb er nog nooit 1 doodgewenst. De poort uit is meer dan zat voor mij
[..]
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het is gewoon de befaamde Jessie humor die hem zo leuk maakt blijkbaar dus wat is het probleemquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het idee is raar, maar om nou iemand dan dood te wensen is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Damn.OMG zeer treffend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
[..]
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De streams zijn al wat verderquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoel ik Maz, tis niet dat ze iemand verplichten euthanasie te plegen, hoe walgelijk het idee ook is om het daar te doen
Is ook zwaar belachelijk. Dat kun je ook niet serieus nemen toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoel ik Maz, tis niet dat ze iemand verplichten euthanasie te plegen, hoe walgelijk het idee ook is om het daar te doen
Maz nog niet en ik ook niet, dus geef haar gewoon antwoord, kappuh ff bijdehandquote:
er staat toch nergens dat je het over de streams van exact dit moment moet hebben?quote:
Ik heb niemand hier iemand zien doodwensen. Het script is op vrijwillige basis. Zou er nog bij moeten komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het idee is raar, maar om nou iemand dan dood te wensen is niet de bedoeling.
spongebob squarepantsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel is niet heel dik, maar die rokjes zo hoog gedragen maakt haar wel vierkant of zo.
Geen gezicht.
het gaat erover dat als er iemand zou komen met een doodswens, je het dan maar eerst voor moet doen.....................quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier iemand zien doodwensen. Het script is op vrijwillige basis. Zou er nog bij moeten komen.
why so seriousquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het gaat erover dat als er iemand zou komen met een doodswens, je het dan maar eerst voor moet doen.....................
Ik ga niet weer posten terughalen, maar laten we het leuk houden en weer verder over de streams tikken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier iemand zien doodwensen. Het script is op vrijwillige basis. Zou er nog bij moeten komen.
same herequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
nou lekker dan. Zit dat domme Belinda liedje weer in mijn hoofd
Nee klopt, gewoon dik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel is niet heel dik, maar die rokjes zo hoog gedragen maakt haar wel vierkant of zo.
Geen gezicht.
soms heb ik dat , weken geleden een familielid afscheid moeten nemen, op deze manier, mss daaromquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms heb ik dat , weken geleden een familielid afscheid moeten nemen, op deze manier, mss daarom
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef humpty het volgende:
kom Febo sancties voor het steeds in de camera kijken van Merel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms heb ik dat , weken geleden een familielid afscheid moeten nemen, op deze manier, mss daarom
Ze krijgt ook van die inhammen bij haar neus van de botox. Zo zondequote:
Ja, niets moet natuurlijk. Jessie gaat in ieder geval tot het gaatje. Die doet alles wat nodig is. Niemand hoeft dood van mij. Ik fantaseer mee over het script, of misschien ben ik net zo lollig als Jessie die bedenkt dat iemand die een doodswens heeft, dat maar op tv moet doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het gaat erover dat als er iemand zou komen met een doodswens, je het dan maar eerst voor moet doen.....................
ja maar dat zie ik dus ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, niets moet natuurlijk. Jessie gaat in ieder geval tot het gaatje. Die doet alles wat nodig is. Niemand hoeft dood van mij. Ik fantaseer mee over het script, of misschien ben ik net zo lollig als Jessie die bedenkt dat iemand die een doodswens heeft, dat maar op tv moet doen.
Gaat niet gebeuren, nog steeds staat Adje als failafe de 1ste die vertrekt 2 sep door natuurlijk verloop, dat geeft Regie een maand ruimte geen zak te hoeven doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef humpty het volgende:
kom Febo sancties voor het steeds in de camera kijken van Merel
Die botox daar zweert ze bij, dus haar wangen hangen tegen de tijd dat ze 50 is, over haar oorbellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt ook van die inhammen bij haar neus van de botox. Zo zonde
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar dat zie ik dus ook wel
Hij moet dan gewoon blijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, nog steeds staat Adje als failafe de 1ste die vertrekt 2 sep door natuurlijk verloop, dat geeft Regie een maand ruimte geen zak te hoeven doen
Ik denk niet dat Regie gaat pikken dat Adje blijft draaikonten tot 1 sep , ook Adje zal de komende week moeten gaan aangeven of 'ie wel,of niet gaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet dan gewoon blijven.
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Regie gooit er gelijk een SL in.
Als de FEBO is zoals beweerd wordt, dan is niets fijner om hem te laten blijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Regie gaat pikken dat Adje blijft draaikonten tot 1 sep , ook Adje zal de komende week moeten gaan aangeven of 'ie wel,of niet gaat
haar denkbeeldige kind van Jessie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef humpty het volgende:
Kindje ligt los in de baarmoeder ? waar heeft Merel het over
Adje heeft de hele middag zijn voet eelt zitten schuren.. dat is een teken....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als de FEBO is zoals beweerd wordt, dan is niets fijner om hem te laten blijven.
Het stuk van de glasblazer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef humpty het volgende:
Kindje ligt los in de baarmoeder ? waar heeft Merel het over
Daar is ook weer wat aan te doen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt ook van die inhammen bij haar neus van de botox. Zo zonde
alof ze niet helemaal in sync zijn met hun lipquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:16 schreef humpty het volgende:
en maar met haar tong tegen haar lippen ...doen al die botoxfiguren
voelt denk ik heel raar, verdoofde lippen ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alof ze niet helemaal in sync zijn met hun lip
Suiker, zout, E621 blijft goed tot 2030, ook in de zonquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
blijft de mayo daar staan ? lekker lauw
Nou dat denk ik niet je ziet het bij Lex en Linda de Mol en en en en......Daar zit het lijm vastquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:16 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Daar is ook weer wat aan te doen hoor
Heb je wel eens je lip verbrand dan zit er niet zo veel gevoel meer in of de tandartsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft de dokter zich vergist en flllers in haar traangoten gedaan ipv botox?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voelt denk ik heel raar, verdoofde lippen ofzo
[ afbeelding ]
5 september 16:00 uur Scootmobielrace.quote:
oh verstond het niet, heb ventilatoren aan. met merel ? offequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:19 schreef humpty het volgende:
Jessie zit in het aftakelingsproces en heeft zin om naar het strand in Ibiza te gaan
noemde hij nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh verstond het niet, heb ventilatoren aan. met merel ? offe
ze geniet, die wordt als eerst genaaid, oh nee niet, die bewaren ze voor het laatstquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Staat er al in alleen het voorbehoud niet. Lijkt me niet kies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
5 september 16:00 uur Scootmobielrace.
Onder voorbehoud ivm eventuele sterfgevallen.
Het is al een keer niet doorgegaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Staat er al in alleen het voorbehoud niet. Lijkt me niet kies.
zoals ze eet en praat, er komt niks meer normaal uit, sowieso wat krijg ik een hekel aan die zielige hebberdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cap van Cobain.
Ik zie er toch maar van af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is al een keer niet doorgegaan.
Fucking hell zeg.quote:
Nu bij iedereen langs om het te laten keuren.quote:
Die jurkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kijk dan die bumpers hebben gewoon een dikke voorsprong als ze de deur uit loopt.
[ afbeelding ]
Man o man het lijkt wel een hoer zoquote:
Ik zou niet gaan roken. Oh volgens Mariska kan het primaquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
Hahaha Dylan "Ga je naar de Kama Sutra beurs "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje heeft de hele middag zijn voet eelt zitten schuren.. dat is een teken....
Hij trekt ook al dagen dat broekje uit zijn bilnaad en tussen zijn ballen vandaan. Te goor om naar te kijken die ventquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje heeft de hele middag zijn voet eelt zitten schuren.. dat is een teken....
Talk poederquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:35 schreef Inca het volgende:
Hoe heeft ze het aan kunnen trekken met die hitte![]()
Merel ziet er echt niet meer uit met die deuken en rare bobbels in haar gezicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voelt denk ik heel raar, verdoofde lippen ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
DIT is lexCIEdat maakt me geen moer uit eigenlijk, het gaat erom hoe je mensen behandelt in je omgeving, en dat hoerige gedrag niet doorvoert in je priveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Oh het is Bat manquote:
Jij weet.quote:
Die denkt dat ze de koningin is.quote:
Ah als ik Gerrit was zou ik dat ook niet vragen. Daar geef ik Shelly gelijk inquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Als je je baard wil doen Ger, je weet waar mijn tondeuse is.
De appel valt nooit ver van de boomquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:43 schreef puzziepie het volgende:
Wat een verbitterdheid op zo'n jonge leeftijd
Nu ik ma 2 x heb meegemaakt kan ik dat helaas beamenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
De appel valt nooit ver van de boom
Zelfs die geiten zouden er hetzelfde uitzien als Greet na een scheer/knipbeurt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:46 schreef Mohitah het volgende:
Gewoon een goeie kapper laten komen joh. Ze knipt/scheert maar op 1 manier
Ze heeft dezelfde rot kop. Dat haar is een mazzeltjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ik ma 2 x heb meegemaakt kan ik dat helaas beamen
Ja juistquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs die geiten zouden er hetzelfde uitzien als Greet na een scheer/knipbeurt.
Kunnen ze iets zelf?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
Kunnen die mannen hun eigen baard niet zelf doen..
zou het ook zat wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
Ik zou ook nee zeggen tegen Gerrit. Dat hij het durft te vragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
DIT is lexCIEOh god dat is historieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja meer in die zin dat ze hem verneukt, net als met zn haarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook nee zeggen tegen Gerrit. Dat hij het durft te vragen
Ik had gezegd vraag maar aan Frannyquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook nee zeggen tegen Gerrit. Dat hij het durft te vragen
worden zn nageltjes verneuktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:54 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik had gezegd vraag maar aan Franny
Het zou meer een principe questie zijn om het nooit meer aan Shelly te vragen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:54 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik had gezegd vraag maar aan Franny
Wat zeggen ze?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani en dillan bespreken lexcie's outfit
milani houdt niet van leren broeken en doorschijnende blouses, ze zou het zelf niet aantrekken maar vindt het wel bij lex passen, dillan had gevraagd of ze naar de kamasutrabeurs ging. ze gokken nu 50 procent kans dat lex zich wederom omkleedtquote:
Ik hoop van niet, laat maar lekker voor lul lopen. Shelly ook in haar boodschappen netjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
milani houdt niet van leren broeken en doorschijnende blouses, ze zou het zelf niet aantrekken maar vindt het wel bij lex passen, dillan had gevraagd of ze naar de kamasutrabeurs ging. ze gokken nu 50 procent kans dat lex zich wederom omkleedt
tegenwoordig kan dit niet meer, lang leve de vertrutting.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niks mis met dit soort gezellgheid
prachtig voorgevoelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea heeft het gevoel dat het vanavond drama gaat worden, er hangt wat in de lucht.
Kijk haar shinenquote:
Jawel hoor waar heb je die onzin vandaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
[..]
tegenwoordig kan dit niet meer, lang leve de vertrutting.
was je klant ;-)quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
ik krijg wel heel sterk het idee, dat Lexie ergens "gewerkt" heeft, alle verschijnselen doemen bij mij op, maar dikke vette aanname van mij
Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
ik krijg wel heel sterk het idee, dat Lexie ergens "gewerkt" heeft, alle verschijnselen doemen bij mij op, maar dikke vette aanname van mij
op tv niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor waar heb je die onzin vandaan?
Ik heb geen idééquote:
sluiting van de wallen enzo,tuurlijk is er vertrutting, maar ook begirijpelijk, met meisjes die uit oostblok komen enzo, en geen bescherming hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor waar heb je die onzin vandaan?
Wat heeft dat met Lexie te maken die 49 isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sluiting van de wallen enzo,tuurlijk is er vertrutting, maar ook begirijpelijk, met meisjes die uit oostblok komen enzo, en geen bescherming hebben
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel gaat vanavond haar t..tjes laten shaken in alumiumfolie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jja hoor Judeska is bijna klaar voor d'r optreden
dat ik die mentaliteit in haar ziequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Lexie te maken die 49 is
Als ze op de plee zit kan ze zichzelf nog bewonderenquote:
Ja doeg of ga je geenstijl weer ophemelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat ik die mentaliteit in haar zie
wat ben je af en toe een naar mens ook! je weet geen rukquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg of ga je geenstijl weer ophemelen
Er zijn best veel kaarten verkocht voor die fulmquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellies arrogante houding is nog steeds gebaseerd op het Jessie script.. de Fullum is klaar, opkomst nihil voor 15min film, Gerrieneuken is af, dus alle ballen op Jessie... maar zonder hoerig over te komen weer.. lastig lastig
Ja primaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat ben je af en toe een naar mens ook! je weet geen ruk
Oke je herkent een collega in haar dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, en heb ooit dat werk gedaan
een beetje, wil geen aannames doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:09 schreef goldback het volgende:
[..]
Oke je herkent een collega in haar dus
Doe maar niet anders wordt ze boosquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:09 schreef goldback het volgende:
[..]
Oke je herkent een collega in haar dus
100nogwat, met afrek van kosten nihil opbrengst, maar goed Sjellie denkt beroemd te zijn zodat zelfs Jessie haar wult..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn best veel kaarten verkocht voor die fulm
De meeste mannen kunnen gewoon een baard scheren toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Kijk nou uit, barbier Jessie. Hij kan ook alles.
wel een goeie, EENdjes roepen om het moment supreme nog even uit te stellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een beetje, wil geen aannames doen
En dan moeten er nog 100 zitzakken komen. Dat lijkt me wel een dingetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
100nogwat, met afrek van kosten nihil opbrengst, maar goed Sjellie denkt beroemd te zijn zodat zelfs Jessie haar wult..
negeer mij maar gewoon, doe ik jou ook, domme trol, voorlopig kan iedereen mij hiier mijn identiteit achterhalen, al jarenquote:
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
De meeste mannen kunnen gewoon een baard scheren toch?
Uhh je smijt zelf alles op fok. Ik zeg er niks meer over. Wie is er nu de domme hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
negeer mij maar gewoon, doe ik jou ook, domme trol, voorlopig kan iedereen mij hiier mijn identiteit achterhalen, al jaren
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
118 zitzakken ga er maar aanstaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:13 schreef humpty het volgende:
118 kaartjes...Andrea draait het eerste uur dus dan kunnen er geen pollies
gemaakt worden....ik heb een hekel aan foto`s maken zegt Mariska
Eens , gemakzucht , Shellie doet doet et wel , ik had het haar al niet eens meer gevraagd . Maar om hem als enige uit te sluiten vind ik ook kinderachtig van haar .quote:
ik schaam mij nergens voor, en je krijgt het gewoon bij naam!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh je smijt zelf alles op fok. Ik zeg er niks meer over. Wie is er nu de domme hier
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik schaam mij nergens voor, en je krijgt het gewoon bij naam!
Dat vooral jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou meer een principe questie zijn om het nooit meer aan Shelly te vragen.
Wel handig en makkelijk zonder geheimen en dergelijke issues leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh je smijt zelf alles op fok. Ik zeg er niks meer over. Wie is er nu de domme hier
Ja best welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:16 schreef Crabapple het volgende:
Veel kaarten verkocht voor vanavond?
118 of zoietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:16 schreef Crabapple het volgende:
Veel kaarten verkocht voor vanavond?
Als ik de ouders was van Franny was ik echt boos gewordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:19 schreef humpty het volgende:
Het is echt zo`n klein meisje zegt Lexen zo zielig
dat ze zo onzeker is over Frannie
Eenmaal buiten mag ze altijd bij Lex komen...omg
Als haar secretaresse Naartje beschikaar is om te bellen, én de telefoon niet weg is en wel opgeladen blijft nog altijd de vraag van wie Sjellie's Fullum eigenlijk is.. met Hisss in de hoofdrol en 2 vd 4 scenes geschreven door Mvr Monutaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan moeten er nog 100 zitzakken komen. Dat lijkt me wel een dingetje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:21 schreef humpty het volgende:
Mariska : ooh lekker wijntje neem er zo nog eentje
Ik neem aan dat Hiske niks meer doetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als haar secretaresse Naartje beschikaar is om te bellen, én de telefoon niet weg is en wel opgeladen blijft nog altijd de vraag van wie Sjellie's Fullum eigenlijk is.. met Hisss in de hoofdrol en 2 vd 4 scenes geschreven door Mvr Monuta
Tis óf zuipen óf depri in bed liggen met dat mensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:21 schreef humpty het volgende:
Mariska : ooh lekker wijntje neem er zo nog eentje
hij kan het beter compleet afscheren met al die happen en haarloze plekkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
wie had gedacht dat dat goed zou gaan zegt koelbloedige jes op de slagadert van onze ger
[ link | afbeelding ]
Ja, vreemd. Dat zullen ze toch wel willen weten. Een concurrent minder is altijd fijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Verbazend, állemaal ouwehoeren over 1 p/w wegstemmen, 17 weken lang en geen hónd die even vraagt aan Adje of 'ie 2 sept als eerste gaat, en zo weer 14 dagen luieren vrijspeelt voor Achter
oh ben benieuwd naar haar argumenten dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Het is niet logisch om de sterke spelers er het eerste uit te stemmen....![]()
Merel is bangquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Het is niet logisch om de sterke spelers er het eerste uit te stemmen....![]()
de sterke spelers moeten de pot spekken zegt Merelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:35 schreef goldback het volgende:
[..]
oh ben benieuwd naar haar argumenten dan.
Hoe durft ze het te zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:36 schreef humpty het volgende:
[..]
de sterke spelers moeten de pot spekken zegt Merel
(die zelf het meeste uitgeeft)
Ze geeft het geld met scheppen uit. Ze heeft dus geen enkel recht om hierover te klagen aangezien zij het meeste uitgeeft. Nu vestigt ze juist de aandacht op zichzelf.quote:
Ze is wel één van de strekte spelersquote:
Ken je het slot van B 6 nog? waar de Blonde Zusje de sterren vd Hemel geneukt hadden, Tijn en De Hummer van Oom Twan Show.. en wie wint er? Natte Scheet Jeroen de Duracell van BB-6 zegmaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:35 schreef goldback het volgende:
[..]
oh ben benieuwd naar haar argumenten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |