Franny ook.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had een dode mevrouw met een nog levende vrouw verward, dat is helemaal bizar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
gemiste kans jordie, (lhbt)moslims eten geen varkensvlees
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik dan wel leuk. Zowel vieze frannie als Merel stinkend jaloers op Shelley dat ze gaat dansen
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik dan wel leuk. Zowel vieze frannie als Merel stinkend jaloers op Shelley dat ze gaat dansen
Waar was jij dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjemig hier is iedereen, dacht al wat is het stil ineens.
Franny is sjaggy, kippen waren weer ontsnapt. Ze werden afgeleid.
Moet je niet bij mij zijn. Moet je bij Jessie zijn. Die komt het het onzalige idee, nou dan mag hij zich wel opofferen. Hij is toch niet goed in zijn hoofd, dus ik zie het probleem niet. Hij gaat over lijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom? tis een gezonde man,voor euthanasie zijn wel wat meer dingen nodig, dus waarom voordoen? Maar laat maar, geen zin om door te zeiken
ja eens, maar dan nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn. Moet je bij Jessie zijn. Die komt het het onzalige idee, nou dan mag hij zich wel opofferen. Hij is toch niet goed in zijn hoofd, dus ik zie het probleem niet. Hij gaat over lijken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ik zat in het vorig top wat extra posten te tikken.
De dikste is niet zo moeilijk, dus geen discussie over mogelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of de domste![]()
![]()
maar dat wordt dan wel weer moeilijk om dat te bepalen
Nou, ik heb aan heel wat mensen een schurft gehad. Maar ik heb er nog nooit 1 doodgewenst. De poort uit is meer dan zat voor mijquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn. Moet je bij Jessie zijn. Die komt het het onzalige idee, nou dan mag hij zich wel opofferen. Hij is toch niet goed in zijn hoofd, dus ik zie het probleem niet. Hij gaat over lijken.
Damn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sprekend
Twinning = boring
dat bedoel ik Maz, tis niet dat ze iemand verplichten euthanasie te plegen, hoe walgelijk het idee ook is om het daar te doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb aan heel wat mensen een schurft gehad. Maar ik heb er nog nooit 1 doodgewenst. De poort uit is meer dan zat voor mij
Uit eigen beweging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb aan heel wat mensen een schurft gehad. Maar ik heb er nog nooit 1 doodgewenst. De poort uit is meer dan zat voor mij
[..]
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het is gewoon de befaamde Jessie humor die hem zo leuk maakt blijkbaar dus wat is het probleemquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het idee is raar, maar om nou iemand dan dood te wensen is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Damn.OMG zeer treffend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
[..]
Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De streams zijn al wat verderquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoel ik Maz, tis niet dat ze iemand verplichten euthanasie te plegen, hoe walgelijk het idee ook is om het daar te doen
Is ook zwaar belachelijk. Dat kun je ook niet serieus nemen toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoel ik Maz, tis niet dat ze iemand verplichten euthanasie te plegen, hoe walgelijk het idee ook is om het daar te doen
Maz nog niet en ik ook niet, dus geef haar gewoon antwoord, kappuh ff bijdehandquote:
er staat toch nergens dat je het over de streams van exact dit moment moet hebben?quote:
Ik heb niemand hier iemand zien doodwensen. Het script is op vrijwillige basis. Zou er nog bij moeten komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het idee is raar, maar om nou iemand dan dood te wensen is niet de bedoeling.
spongebob squarepantsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel is niet heel dik, maar die rokjes zo hoog gedragen maakt haar wel vierkant of zo.
Geen gezicht.
het gaat erover dat als er iemand zou komen met een doodswens, je het dan maar eerst voor moet doen.....................quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier iemand zien doodwensen. Het script is op vrijwillige basis. Zou er nog bij moeten komen.
why so seriousquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het gaat erover dat als er iemand zou komen met een doodswens, je het dan maar eerst voor moet doen.....................
Ik ga niet weer posten terughalen, maar laten we het leuk houden en weer verder over de streams tikken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier iemand zien doodwensen. Het script is op vrijwillige basis. Zou er nog bij moeten komen.
same herequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
nou lekker dan. Zit dat domme Belinda liedje weer in mijn hoofd
Nee klopt, gewoon dik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel is niet heel dik, maar die rokjes zo hoog gedragen maakt haar wel vierkant of zo.
Geen gezicht.
soms heb ik dat , weken geleden een familielid afscheid moeten nemen, op deze manier, mss daaromquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms heb ik dat , weken geleden een familielid afscheid moeten nemen, op deze manier, mss daarom
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef humpty het volgende:
kom Febo sancties voor het steeds in de camera kijken van Merel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms heb ik dat , weken geleden een familielid afscheid moeten nemen, op deze manier, mss daarom
Ze krijgt ook van die inhammen bij haar neus van de botox. Zo zondequote:
Ja, niets moet natuurlijk. Jessie gaat in ieder geval tot het gaatje. Die doet alles wat nodig is. Niemand hoeft dood van mij. Ik fantaseer mee over het script, of misschien ben ik net zo lollig als Jessie die bedenkt dat iemand die een doodswens heeft, dat maar op tv moet doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het gaat erover dat als er iemand zou komen met een doodswens, je het dan maar eerst voor moet doen.....................
ja maar dat zie ik dus ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, niets moet natuurlijk. Jessie gaat in ieder geval tot het gaatje. Die doet alles wat nodig is. Niemand hoeft dood van mij. Ik fantaseer mee over het script, of misschien ben ik net zo lollig als Jessie die bedenkt dat iemand die een doodswens heeft, dat maar op tv moet doen.
Gaat niet gebeuren, nog steeds staat Adje als failafe de 1ste die vertrekt 2 sep door natuurlijk verloop, dat geeft Regie een maand ruimte geen zak te hoeven doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:06 schreef humpty het volgende:
kom Febo sancties voor het steeds in de camera kijken van Merel
Die botox daar zweert ze bij, dus haar wangen hangen tegen de tijd dat ze 50 is, over haar oorbellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt ook van die inhammen bij haar neus van de botox. Zo zonde
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar dat zie ik dus ook wel
Hij moet dan gewoon blijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, nog steeds staat Adje als failafe de 1ste die vertrekt 2 sep door natuurlijk verloop, dat geeft Regie een maand ruimte geen zak te hoeven doen
Ik denk niet dat Regie gaat pikken dat Adje blijft draaikonten tot 1 sep , ook Adje zal de komende week moeten gaan aangeven of 'ie wel,of niet gaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet dan gewoon blijven.
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Regie gooit er gelijk een SL in.
Als de FEBO is zoals beweerd wordt, dan is niets fijner om hem te laten blijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Regie gaat pikken dat Adje blijft draaikonten tot 1 sep , ook Adje zal de komende week moeten gaan aangeven of 'ie wel,of niet gaat
haar denkbeeldige kind van Jessie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef humpty het volgende:
Kindje ligt los in de baarmoeder ? waar heeft Merel het over
Adje heeft de hele middag zijn voet eelt zitten schuren.. dat is een teken....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als de FEBO is zoals beweerd wordt, dan is niets fijner om hem te laten blijven.
Het stuk van de glasblazer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef humpty het volgende:
Kindje ligt los in de baarmoeder ? waar heeft Merel het over
Daar is ook weer wat aan te doen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgt ook van die inhammen bij haar neus van de botox. Zo zonde
alof ze niet helemaal in sync zijn met hun lipquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:16 schreef humpty het volgende:
en maar met haar tong tegen haar lippen ...doen al die botoxfiguren
voelt denk ik heel raar, verdoofde lippen ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alof ze niet helemaal in sync zijn met hun lip
Suiker, zout, E621 blijft goed tot 2030, ook in de zonquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
blijft de mayo daar staan ? lekker lauw
Nou dat denk ik niet je ziet het bij Lex en Linda de Mol en en en en......Daar zit het lijm vastquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:16 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Daar is ook weer wat aan te doen hoor
Heb je wel eens je lip verbrand dan zit er niet zo veel gevoel meer in of de tandartsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alof ze niet helemaal in sync zijn met hun lip
heeft de dokter zich vergist en flllers in haar traangoten gedaan ipv botox?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voelt denk ik heel raar, verdoofde lippen ofzo
[ afbeelding ]
5 september 16:00 uur Scootmobielrace.quote:
oh verstond het niet, heb ventilatoren aan. met merel ? offequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:19 schreef humpty het volgende:
Jessie zit in het aftakelingsproces en heeft zin om naar het strand in Ibiza te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |