Het enige verschil is dat je door datingapps makkelijker op date kan, en je het 'relateren' dus sneller kan lerenquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:36 schreef Harmankardon het volgende:
Mensen die goed kunnen relateren konden dat pre-datingapps en die kunnen dat nu nog steeds. Mensen die niet goed zijn in het opstarten en/of onderhouden van relaties dachten dat datingapps hun daarbij zouden helpen. En zoals met zoveel aspecten in het leven lost techniek alleen een technisch probleem op.
Dat lijkt maar zo...quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:33 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, maar ook een tijd waarin niemand zich meer kan verbinden door hun hedonistische blindheid.
Dat klopt. Datingapps is handig om gewoon ervaring op te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je door datingapps makkelijker op date kan, en je het 'relateren' dus sneller kan leren
Datingapps kunnen ook voor groentjes juist het tegenovergesteld effect creëren, bijvoorbeeld het niet kunnen krijgen van matches. Dat kan zich ook weer uiten in onzekerheid.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat klopt. Datingapps is handig om gewoon ervaring op te doen.
Als groentje weet je heel veel niet. Als je nooit op date ben geweest heb je geen reële idee van wat het wel is. Met datingapps doe je toch ervaring op zodat je later klaar bent voor wanneer je iemand daadwerkelijk leuk vindt.
Precies, maar dat kan. Uiteindelijk raken mensen uit gespeeld en zoeken ze meer zingeving.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:59 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Nee dat is zo, we gaan van lust object naar lustobject.. Egoïsme pur sang.
Oh ja wel hoor. Er loopt een topic in SEX over een oudere maagd (v volgens mij).quote:
Tssk, alsof de oudere singles er nooit over lullenquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hele avond over daten gepraat.Is toch wel een thema onder leeftijdsgenoten hoor.
Voor ik weer een heel epos neerpen, kun je iets specifieker aangeven wat je zou willen weten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
Mooi gezegd!quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:36 schreef Harmankardon het volgende:
Mensen die goed kunnen relateren konden dat pre-datingapps en die kunnen dat nu nog steeds. Mensen die niet goed zijn in het opstarten en/of onderhouden van relaties dachten dat datingapps hun daarbij zouden helpen. En zoals met zoveel aspecten in het leven lost techniek alleen een technisch probleem op.
Oneens. We hebben nog nooit zoveel informatie tot onze beschikking gehad. Als je internet hebt, kun je dus ook wel echt meer opzoeken dan een datingapp, die vooral ervaring geeft mbt datingapp lijkt me en je niet zozeer klaar zal stomen voor meer.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat klopt. Datingapps is handig om gewoon ervaring op te doen.
Als groentje weet je heel veel niet. Als je nooit op date ben geweest heb je geen reële idee van wat het wel is. Met datingapps doe je toch ervaring op zodat je later klaar bent voor wanneer je iemand daadwerkelijk leuk vindt.
Hoezo zou dit niet kunnen in de praktijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat laatste is al een probleem.
In theorie kan iemand een fwb hebben en daarnaast serieuze dates, in praktijk werkt het niet.
Ik heb er nul ervarng mee. Maar kan mij wel voorstellen dat één van de twee het toch altijd net iets beter heeft dan de ander. Meer sex, meer te doen, meer aandacht. En dan gaat jaloezie spelen. En dat is natuurlijk alleen maar normaal. Ik kan de mensen niet serieus nemen die beweren dat ze dit los kunnen zien "van een en ander". Want dan hou je jezelf toch voor de gek. Daarom geloof ik dat ook nooit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:25 schreef fathank het volgende:
9/10 vaste scharrels/fwb eindigt in tranen en/of desillusie van minimaal 1 van de 2. De meesten zijn er niet zo goed in om eea los van elkaar te zien.
Klopt. Er is er meestal wel eentje die stiekem de hoop houdt dat het meer gaat worden. In feite is het dan ook geen echte scharrel/FWB.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:25 schreef fathank het volgende:
9/10 vaste scharrels/fwb eindigt in tranen en/of desillusie van minimaal 1 van de 2. De meesten zijn er niet zo goed in om eea los van elkaar te zien.
Nee duh alsof je bij intiem contact je gevoel kunt uitschakelen. Rariteiten..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klopt. Er is er meestal wel eentje die stiekem de hoop houdt dat het meer gaat worden. In feite is het dan ook geen echte scharrel/FWB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |