Scary_mary heeft gelijk. Beter blijf je jezelf, en zo kom je vanzelf iemand tegen die de ware kan zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je levensstijl is geen op zichzelf staande entiteit ofzo, dus vervang het maar door ik.
[..]
Heel jong vind ik wat overdreven klinken voor mensen die dik in de twintig zijn (geweest). Oud genoeg om jezelf wat beter te kennen en verantwoording te nemen voor wat je wil en de gevolgen te aanvaarden voor wat je doet.
Dan vind ik het jammer om te zien dat je denkt dat je zus of zo moet doen, maar aan de andere kant maakt het ook misschien ook wel duidelijk waar de issue ligt. Kennelijk wil je je liever zo gedragen, dan dat door dichter bij jezelf te blijven misschien minder scoort. Maar ja, als je je anders voordoet, waar valt die ander op? En hoe kan dat voldoen aan de wens om iets serieuzers op te bouwen, als je juist moeite loopt te doen om niet zo en ook echt anders over te komen?
Kijk liever eens naar hoe jij zelf bepaalde dingen over jou over probeert te brengen. Laat die ander ook wat meer zien wie je echt bent, als je daadwerkelijk gezien en beoordeeld wil worden op wie je bent.
Draag eens uit waar jij voor staat en niet wat je denkt dat de ander wil zien. Dat doe je o.a. mede door jouw levensstijl, dat bezittelijk voornaamwoord zou er ook niet voor niets staan. Schift misschien wat grover, maar je wil iemand die bij je past toch? En die jij omgekeerd ook kan vertrouwen op dergelijk rechttoe rechtaan gedrag.
[..]
En dit ook ja. Kijk eens naar situaties van verlies en rouw. Hoe troostend intimiteit kan zijn dan, zonder dat je nou per se eeuwige trouw hoeft te gaan beloven. Maar ja, voor diepgang is gevoel nodig en dat gaat minder makkelijk als je alles zo maakbaar wil gaan zitten rationaliseren..
Ik had beter mijn persoonlijke verhaal eruit kunnen laten want iedereen blijft maar schieten op mijn mentaliteit en manier van denken en dat was inderdaad niet de insteek van dit topic.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit. Maar goed dat was niet de insteek van dit topic
Ja ik heb geen tips voor je. Ken volgens mij ook geen mensen die een fwb hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had beter mijn persoonlijke verhaal eruit kunnen laten want iedereen blijft maar schieten op mijn mentaliteit en manier van denken en dat was inderdaad niet de insteek van dit topic.![]()
Ik was vooral gewoon benieuwd hoe mensen hierover denken en wat hun eigen worstelingen of juist positieve ervaringen hiermee zijn.
Ik heb netjes je vragen beantwoord, maar snap je punt. Wel stiekem een mooi praktijkvoorbeeld over wat en hoe je iets oogstquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had beter mijn persoonlijke verhaal eruit kunnen laten want iedereen blijft maar schieten op mijn mentaliteit en manier van denken en dat was inderdaad niet de insteek van dit topic.![]()
Ik was vooral gewoon benieuwd hoe mensen hierover denken en wat hun eigen worstelingen of juist positieve ervaringen hiermee zijn.
Joh! Dit uit jouw mondquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk overigens dat je een prima een fwb kan hebben en daarnaast serieuze dates doet. Zou het alleen niet vertellen aan de serieuze dates :p
Je date wel met een bepaalde bedoeling, dus het zou niet tof zijn ernaast nog fwb te hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja waarom nietZolang je date ben je vrij toch.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb netjes je vragen beantwoord, maar snap je punt. Wel stiekem een mooi praktijkvoorbeeld over wat en hoe je iets oogst
Ja voor wie niet? Waarom maakt je intenties dat minder oprecht?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je date wel met een bepaalde bedoeling, dus het zou niet tof zijn ernaast nog fwb te hebben
Voor de date niet. Want die date ook met de bedoeling een relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja voor wie niet? Waarom maakt je intenties dat minder oprecht?
Hmm ja weet niet of ik het daar mee eens benquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Voor de date niet. Want die date ook met de bedoeling een relatie te krijgen.
Omdat je dan niet echt serieus overkom.
Dat laatste is al een probleem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk overigens dat je een prima een fwb kan hebben en daarnaast serieuze dates doet. Zou het alleen niet vertellen aan de serieuze dates :p
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk toch dat fwb je op de één of andere manier een beetje zal belemmeren in je zoektocht naar een serieuze relatie. Mij wel iigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja weet niet of ik het daar mee eens benDenk wel dat je het beter niet kunt melden nee maar denk je intenties nog steeds oprecht kunnen zijn.
Ja ik ook dus nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk toch dat fwb je op de één of andere manier een beetje zal belemmeren in je zoektocht naar een serieuze relatie.
Ja, kan makkelijk. Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja waarom nietZolang je date ben je vrij toch.
Graag gedaan en roep maar als je meer wil weten over mijn positieve en/of negatieve ervaringenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Je hebt zeker mijn vragen beantwoord en op een sympathieke manier.
Ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Graag gedaan en roep maar als je meer wil weten over mijn positieve en/of negatieve ervaringen
Mijn hoofd is sowieso een kruitvat van allerlei gedachten vandaag (niet aan dit onderwerp gerelateerd hoor) dus ik denk dat ik met vrienden even lekker de kroeg induik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Graag gedaan en roep maar als je meer wil weten over mijn positieve en/of negatieve ervaringen
Borrel zequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mijn hoofd is sowieso een kruitvat van allerlei gedachten vandaag (niet aan dit onderwerp gerelateerd hoor) dus ik denk dat ik met vrienden even lekker de kroeg induik.Ben ik wel even aan toe.
Bedankt in ieder geval!
Een geile tijd blijkbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:31 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
In wat voor tijd leven we toch...
Dat blijkt ja, maar ook een tijd waarin niemand zich meer kan verbinden door hun hedonistische blindheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |