abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:01:28 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188605746
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je levensstijl is geen op zichzelf staande entiteit ofzo, dus vervang het maar door ik.
[..]

Heel jong vind ik wat overdreven klinken voor mensen die dik in de twintig zijn (geweest). Oud genoeg om jezelf wat beter te kennen en verantwoording te nemen voor wat je wil en de gevolgen te aanvaarden voor wat je doet.

Dan vind ik het jammer om te zien dat je denkt dat je zus of zo moet doen, maar aan de andere kant maakt het ook misschien ook wel duidelijk waar de issue ligt. Kennelijk wil je je liever zo gedragen, dan dat door dichter bij jezelf te blijven misschien minder scoort. Maar ja, als je je anders voordoet, waar valt die ander op? En hoe kan dat voldoen aan de wens om iets serieuzers op te bouwen, als je juist moeite loopt te doen om niet zo en ook echt anders over te komen?

Kijk liever eens naar hoe jij zelf bepaalde dingen over jou over probeert te brengen. Laat die ander ook wat meer zien wie je echt bent, als je daadwerkelijk gezien en beoordeeld wil worden op wie je bent.
Draag eens uit waar jij voor staat en niet wat je denkt dat de ander wil zien. Dat doe je o.a. mede door jouw levensstijl, dat bezittelijk voornaamwoord zou er ook niet voor niets staan. Schift misschien wat grover, maar je wil iemand die bij je past toch? En die jij omgekeerd ook kan vertrouwen op dergelijk rechttoe rechtaan gedrag.
[..]

En dit ook ja. Kijk eens naar situaties van verlies en rouw. Hoe troostend intimiteit kan zijn dan, zonder dat je nou per se eeuwige trouw hoeft te gaan beloven. Maar ja, voor diepgang is gevoel nodig en dat gaat minder makkelijk als je alles zo maakbaar wil gaan zitten rationaliseren..
Scary_mary heeft gelijk. Beter blijf je jezelf, en zo kom je vanzelf iemand tegen die de ware kan zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188605792
Ik denk overigens dat je een prima een fwb kan hebben en daarnaast serieuze dates doet. Zou het alleen niet vertellen aan de serieuze dates :p
pi_188605815
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit. Maar goed dat was niet de insteek van dit topic :P
Ik had beter mijn persoonlijke verhaal eruit kunnen laten want iedereen blijft maar schieten op mijn mentaliteit en manier van denken en dat was inderdaad niet de insteek van dit topic. :')

Ik was vooral gewoon benieuwd hoe mensen hierover denken en wat hun eigen worstelingen of juist positieve ervaringen hiermee zijn.
pi_188605876
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik had beter mijn persoonlijke verhaal eruit kunnen laten want iedereen blijft maar schieten op mijn mentaliteit en manier van denken en dat was inderdaad niet de insteek van dit topic. :')

Ik was vooral gewoon benieuwd hoe mensen hierover denken en wat hun eigen worstelingen of juist positieve ervaringen hiermee zijn.
Ja ik heb geen tips voor je. Ken volgens mij ook geen mensen die een fwb hebben.
pi_188605904
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb netjes je vragen beantwoord, maar snap je punt. Wel stiekem een mooi praktijkvoorbeeld over wat en hoe je iets oogst :P
pi_188605909
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk overigens dat je een prima een fwb kan hebben en daarnaast serieuze dates doet. Zou het alleen niet vertellen aan de serieuze dates :p
Joh! Dit uit jouw mond :P
pi_188605937
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:10 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Joh! Dit uit jouw mond :P
Ja waarom niet :P Zolang je date ben je vrij toch.
pi_188605975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je date wel met een bepaalde bedoeling, dus het zou niet tof zijn ernaast nog fwb te hebben :P
pi_188605992
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik heb netjes je vragen beantwoord, maar snap je punt. Wel stiekem een mooi praktijkvoorbeeld over wat en hoe je iets oogst :P
:) Je hebt zeker mijn vragen beantwoord en op een sympathieke manier.
pi_188606032
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:13 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Je date wel met een bepaalde bedoeling, dus het zou niet tof zijn ernaast nog fwb te hebben :P
Ja voor wie niet? Waarom maakt je intenties dat minder oprecht?
pi_188606148
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja voor wie niet? Waarom maakt je intenties dat minder oprecht?
Voor de date niet. Want die date ook met de bedoeling een relatie te krijgen.
Omdat je dan niet echt serieus overkom.
pi_188606173
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:21 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Voor de date niet. Want die date ook met de bedoeling een relatie te krijgen.
Omdat je dan niet echt serieus overkom.
Hmm ja weet niet of ik het daar mee eens ben :P Denk wel dat je het beter niet kunt melden nee maar denk je intenties nog steeds oprecht kunnen zijn.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:27:01 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188606262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat laatste is al een probleem.

In theorie kan iemand een fwb hebben en daarnaast serieuze dates, in praktijk werkt het niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188606284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja weet niet of ik het daar mee eens ben :P Denk wel dat je het beter niet kunt melden nee maar denk je intenties nog steeds oprecht kunnen zijn.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk toch dat fwb je op de één of andere manier een beetje zal belemmeren in je zoektocht naar een serieuze relatie. Mij wel iig

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 19:29:05 ]
pi_188606295
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:28 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk toch dat fwb je op de één of andere manier een beetje zal belemmeren in je zoektocht naar een serieuze relatie.
Ja ik ook dus niet :P
pi_188606431
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, kan makkelijk. Wat doe je vanavond?
pi_188606461
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:) Je hebt zeker mijn vragen beantwoord en op een sympathieke manier.
Graag gedaan en roep maar als je meer wil weten over mijn positieve en/of negatieve ervaringen
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:48:18 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188606631
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Graag gedaan en roep maar als je meer wil weten over mijn positieve en/of negatieve ervaringen
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
pi_188606686
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mijn hoofd is sowieso een kruitvat van allerlei gedachten vandaag (niet aan dit onderwerp gerelateerd hoor) dus ik denk dat ik met vrienden even lekker de kroeg induik. ;) Ben ik wel even aan toe.

Bedankt in ieder geval!
pi_188606813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mijn hoofd is sowieso een kruitvat van allerlei gedachten vandaag (niet aan dit onderwerp gerelateerd hoor) dus ik denk dat ik met vrienden even lekker de kroeg induik. ;) Ben ik wel even aan toe.

Bedankt in ieder geval!
Borrel ze :W
pi_188607478
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2019 11:46:40 ]
pi_188615521
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Borrel ze :W
Hele avond over daten gepraat. :D Is toch wel een thema onder leeftijdsgenoten hoor.
pi_188617189
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:31 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

In wat voor tijd leven we toch...
Een geile tijd blijkbaar :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188618124
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een geile tijd blijkbaar :)
Dat blijkt ja, maar ook een tijd waarin niemand zich meer kan verbinden door hun hedonistische blindheid.
pi_188618163
Mensen die goed kunnen relateren konden dat pre-datingapps en die kunnen dat nu nog steeds. Mensen die niet goed zijn in het opstarten en/of onderhouden van relaties dachten dat datingapps hun daarbij zouden helpen. En zoals met zoveel aspecten in het leven lost techniek alleen een technisch probleem op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')