3,6 miljard met 4 opties is 1.5 gbquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef Werkperd het volgende:
Eerst zeg je 1TB en daarna kom je met 1.5GB.
Verdwaald gastje.
Wat maakt het dan uit of je een willekeurig menselijk DNA met fruit vergelijkt of juist die specifieke van jou waar een minimale afwijking in zit ten opzichte van een willekeurig mens.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:15 schreef Tailless het volgende:
( nee ben gewoon nieuwschierig en wil mezelf vergelijken met fruit etc
Ik wil het gewoon hebben ja. Het is een obsessie om zo een data bank van mezelf te hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of je een willekeurig menselijk DNA met fruit vergelijkt of juist die specifieke van jou waar een minimale afwijking in zit ten opzichte van een willekeurig mens.
Zoals ik hier tussen de regels leest kun je wel wat stukjes kopen maar wordt op dit moment nog steeds niet je gehele DNA gelezen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon hebben ja. Het is een obsessie om zo een data bank van mezelf te hebben.
Dat less ik ook. Dus iemand die een afstudeerproject wil doen om de gehele mensenelijke DNA uit te lezen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zoals ik hier tussen de regels leest kun je wel wat stukjes kopen maar wordt op dit moment nog steeds niet je gehele DNA gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |