Je vraagt je soms af, is het een grap, of menen ze het echt..Of hopen ze toch op aanmeldingen ervoor..Het is zo een respectloos, morbide gesprek..Zeker niet om te lachen..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar. Ze gaan daar echt geen euthanasie plegen
Alsof ze daar werkelijk zijn voor goede doelen en om anderen te helpenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je vraagt je soms af, is het een grap, of menen ze het echt..Of hopen ze toch op aanmeldingen ervoor..Het is zo een respectloos, morbide gesprek..Zeker niet om te lachen..
Mensen die gaan sterven die willen het liefst in hen eigen omgeving sterven met alleen de mensen die ze lief hebben om zich heen. Niet voor een lading camera's en voor de ogen van een paar duizend gluurdersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je vraagt je soms af, is het een grap, of menen ze het echt..Of hopen ze toch op aanmeldingen ervoor..Het is zo een respectloos, morbide gesprek..Zeker niet om te lachen..
Zal ze echt zo gaan rondlopen daar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef Harrison het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar dat belachelijke rompertje van Sjellie!!
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Shambles het volgende:
[..]
Zal ze echt zo gaan rondlopen daar?
Die bril ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef danaqui het volgende:
Sjel alweer iets nieuws aan een speelpakje voor de Utopiatippelzone alleen haar hakjes nog aan
Dus weer een dikke faal van Jessiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die gaan sterven die willen het liefst in hen eigen omgeving sterven met alleen de mensen die ze lief hebben om zich heen. Niet voor een lading camera's en voor de ogen van een paar duizend gluurders
Er zullen altijd uitzonderingen zijn die deze regel bevestigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die gaan sterven die willen het liefst in hen eigen omgeving sterven met alleen de mensen die ze lief hebben om zich heen. Niet voor een lading camera's en voor de ogen van een paar duizend gluurders
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef humpty het volgende:
[..]
Dus weer een dikke faal van Jessie
Lekker naar Salouquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef puzziepie het volgende:
Shell verdiend geen vriend, ze wult geen vriend
is op vakantie geweest met haar schoonfamilie , was op zich te doen maar ze gaat liever met haar vriend
Er zijn ook echt wel grenzen aan wat ze om 6 uur 's avonds uitzendenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zullen altijd uitzonderingen zijn die deze regel bevestigen.
Ja, daar blijf je naar kijken, dat gewaggel op die schoenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef danaqui het volgende:
Sjel alweer iets nieuws aan een speelpakje voor de Utopiatippelzone alleen haar hakjes nog aan
Walgelijk he...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef humpty het volgende:
De stream gaat weer over naar Lex die heeft een heeeeel mooi sexy jurkje
voor vanavond ...ze wil er graag weer sexy uitzien
Die hoopt natuurlijk dat de man van haar dromen binne komt vanavond
Ze heeft het verstand van een kind met een beperkingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Lex is geestelijk 23
We hoorden die zoon van Lex zeggen: even volhouden, je weet waar je het voor doet...Echt he, als mijn moeder zich zo voor gek zou zetten, dan....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Lex is geestelijk 23
Je kunt iets insinueren zonder in beeld te hoeven brengen, maar dit lijkt mij inderdaad een stap te ver om op tv uit te zenden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn ook echt wel grenzen aan wat ze om 6 uur 's avonds uitzenden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Lex is geestelijk 23
Onvoorwaardelijke liefde van een kind voor zijn moederquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
We hoorden die zoon van Lex zeggen: even volhouden, je weet waar je het voor doet...Echt he, als mijn moeder zich zo voor gek zou zetten, dan....
Ach kijk dat zielige hulpeloze meisje eens zittenquote:
Ik denk dat Tim niet eens meer in haar buurt wil komen, Wat zal die jongen opgelucht zijn dat hij van haar af isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ach kijk dat zielige hulpeloze meisje eens zittenAls Tim terug zal komen ben ik benieuwd hoelang ze het volhoud hem uit haar te houden
Dat sowieso , Lex mag wel in haar handjes knijpen met zo'n zoonquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde van een kind voor zijn moeder
Ja ik zit ook met stomme verbazing te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
Alex hoeft heus niet rijk te zijn. Als ze maar kan kopen wat ze wil en elke maand voor een paar 100 euro aam kleertjes kan kopen. Ben ik nou gek of heb je daar juist véél geld voor nodig?
Maar ze deed wel om de 3 à 4 maanden botox ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
Alex hoeft heus niet rijk te zijn. Als ze maar kan kopen wat ze wil en elke maand voor een paar 100 euro aam kleertjes kan kopen. Ben ik nou gek of heb je daar juist véél geld voor nodig?
Ze wil ook alles wat een ander heeft , botox fillers als het maar niks kostquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze deed wel om de 3 à 4 maanden botox ...
En de botox en het bumper oppompen dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
En wel dikke titten laten zetten en helemaal onder tatto is zeker ook allemaal gratis geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze deed wel om de 3 à 4 maanden botox ...
dus jij kan gedachte lezen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat zal wel door Jessie zijn morbide gedachten gaan... Vriendschap? Kom op zeg...
Het lijkt mij inderdaad een lieve jongen, hij laat zijn moeder in haar waarde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso , Lex mag wel in haar handjes knijpen met zo'n zoon
Gezien het morbide gesprek over euthanasie en een hospice.....lijkt het me een logische gevolgtrekkingquote:
Nee, ze is gewoon zichzelf, ja,Shell daarom krijg je de PS steedsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Shell snapt nog steeds haar PS niet
Ik vind het wel sneu voor die knul dat hij een moeder heeft met een verstandelijke beperking. Ik denk dat hij op heel jonge leeftijd al de volwassene moest zijn thuis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde van een kind voor zijn moeder
Het zal met haar voorliefde voor 'jong' toch lastig zijn om een sugardaddy te vinden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:03 schreef IkFok het volgende:
[..]
En wel dikke titten laten zetten en helemaal onder tatto is zeker ook allemaal gratis geweest
Ik denk daar anders over. Hij moet zijn moeder eens wat harder aan gaan pakken. Ik zou me schamen voor haar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad een lieve jongen, hij laat zijn moeder in haar waarde.
Het is cru om te zeggen maar als iemand op kinderleeftijd veel moeite moet doen om wat positieve aandacht te krijgen van een ouder, gaan ze hier vaak op volwassen leeftijd mee door.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:05 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor die knul dat hij een moeder heeft met een verstandelijke beperking. Ik denk dat hij op heel jonge leeftijd al de volwassene moest zijn thuis.
We weten niet alles Chea, en eigenlijk hoef ik dat ook allemaal niet te weten. Je ziet duidelijk hoe die jongen zijn moeder in bescherming neemt en dat zegt mij genoeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Hij moet zijn moeder eens wat harder aan gaan pakken. Ik zou me schamen voor haar.
Wie weet daarom wel in Utopia, kan ze sparen voor de afbetaling van Bergmannquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het zal met haar voorliefde voor 'jong' toch lastig zijn om een sugardaddy te vinden.
Sparen en aandacht krijgen, een win win situatiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet daarom wel in Utopia, kan ze sparen voor de afbetaling van Bergmann
Precies dit idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
We weten niet alles Chea, en eigenlijk hoef ik dat ook allemaal niet te weten. Je ziet duidelijk hoe die jongen zijn moeder in bescherming neemt en dat zegt mij genoeg.
Soms verbaast hij mij hoe 'nuchter' hij kan zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:12 schreef humpty het volgende:
Adriaan over de buitenwereld ...je hebt misschien wat meer volgers
maar ook daar zijn we gewoon Adriaan en Hiske hoor
Dat ziet hij goed in tegenstelling tot anderen daar
Het is gewoon een normale leuke knul. Waarom zou hij zijn moeder op moeten voeden. Hij doet het prima zoals hij het nu doet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dit idd.
En dat doet hij goed , voor zover ik heb gezien.
Ja dat bedoel ik . Zijn moeder is zijn moeder en Jordy is Jordy .quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale leuke knul. Waarom zou hij zijn moeder op moeten voeden. Hij doet het prima zoals hij het nu doet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik . Zijn moeder is zijn moeder en Jordy is Jordy .
Ik zie hun band
Ik vind die Adriaan zo'n stuk hypocrietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:23 schreef formule het volgende:
Adriaan die Gerrit er al maanden uit wil hebben
ik ik ik ik ik ik ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Luisteren naar Adriaan....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
tuurlijk niet, is een verzinsel van Merelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:27 schreef goldback het volgende:
Is Adriaantje echt verliefd op hem ? Wow dat had ik niet verwacht.
Merel zei het lijkt of Adriaan verliefd is, ik was het met haar eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk niet, is een verzinsel van Merel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:27 schreef goldback het volgende:
Is Adriaantje echt verliefd op hem ? Wow dat had ik niet verwacht.
Ik ook hoor , al bedoel ik het meer figuurlijk .quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:29 schreef formule het volgende:
[..]
Merel zei het lijkt of Adriaan verliefd is, ik was het met haar eens
van de week lulde hij andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:12 schreef humpty het volgende:
Adriaan over de buitenwereld ...je hebt misschien wat meer volgers
maar ook daar zijn we gewoon Adriaan en Hiske hoor
Dat ziet hij goed in tegenstelling tot anderen daar
Oh dacht alquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:29 schreef formule het volgende:
[..]
Merel zei het lijkt of Adriaan verliefd is, ik was het met haar eens
Even vuurtje op stoken door Adriaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
Adriaan vroeg aan Jordy of hij van zijn vader houdt.
Er wordt gevraagd aan Adriaan waarom hij die vraag stelt.
Adriaan blabla bla bla Ja
[ afbeelding ]
zo hangt Adje aan iedereen die hem wat aandacht geeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook hoor , al bedoel ik het meer figuurlijk .
De manier waarop hij aan Jens hangt ,zich gesteund en gesterkt voelt door Jens ,heeft meer met Adje zelf te maken dan met Jens. Al vind ik het wel heel erg jammer dat Jens nooit een keer zijn bek heeft los getrokken tegen de ego shit van Adje.
Jens heeft Adje iets te veel gelaten en hem niet gewezen op dingen die niet ok waren/zijn.
Adje weet niet veel van Jens , Jens wel van Adje.
Adriaan is echt zo'n vals mannetje die dat soort dingen in een ruzie gaat gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:36 schreef puzziepie het volgende:
Adje maakt nu een mooi verhaal van zijn vraag aan Jordy of hij van zijn vader houdt
Maar ik kan me goed voorstellen dat Dit kwetst ,
De vraag nu was al awkward.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan is echt zo'n vals mannetje die dat soort dingen in een ruzie gaat gebruiken
En DJ Jens, ieder een uurtje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De vraag nu was al awkward.
Komen er vanavond nog artiesten of ...moeten we het met DJ Greet en DJ Stooksmurf doen?
quote:
Je hoeft niet eens raar te kijken als er ineens een DJ naaktslak bij komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De vraag nu was al awkward.
Komen er vanavond nog artiesten of ...moeten we het met DJ Greet en DJ Stooksmurf doen?
Die heeft een naamsverandering ondergaan; achterlijke pisvlek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens raar te kijken als er ineens een DJ naaktslak bij komt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heeft een naamsverandering ondergaan; achterlijke pisvlek.
Jens heeft Adje ontzien, Daar heeft hij wel degelijk wat in nagelatenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zo hangt Adje aan iedereen die hem wat aandacht geeft.
En het is toch niet aan Jens om Adje te wijzen op dingen? Jens sport gewoon met Adje, is zijn opvoeder niet.
DJ Bennielekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens raar te kijken als er ineens een DJ naaktslak bij komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Echt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vlieg tuigje met sleep "TOT ZO....."
Ik was paraat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt?
ik zat ff op mijn mobiel iets te bekijken
Ahquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik was paraat.
Vliegtuigje was niet voor utopia. (vliegveldje is daar op steenworp afstand)
Dat zal vast op latere leeftijd een uitwerking op iemand hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is cru om te zeggen maar als iemand op kinderleeftijd veel moeite moet doen om wat positieve aandacht te krijgen van een ouder, gaan ze hier vaak op volwassen leeftijd mee door.
belachelijke uitspraakquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:05 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor die knul dat hij een moeder heeft met een verstandelijke beperking. Ik denk dat hij op heel jonge leeftijd al de volwassene moest zijn thuis.
Past wel bij Shelley.quote:
Ik denk ook wel dat hij gaat, althans ik mag het hopen . Vreselijk stuk hypocriet dat het is .quote:
Het is de laatste tijd echt niet leuk meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is dat toch met die kutbomen de hele tijd....
Aadje lult te veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is dat toch met die kutbomen de hele tijd....
Geniet er nog maar van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd echt niet leuk meer
Het is na 123 posts nog geen hond opgevallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand er problemen mee dat ik die 'aanname' in de OP heb verwijderd?
Dan ben ik allang wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van.
Straks is het herfst.
Zitten we tegen een stel kale takken aan te kijken.
(en buiten de SL's om naar een stel lamme takken)
Mij viel het wel op en ik vond het irritant. Daar is de OP toch niet voor?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is na 123 posts nog geen hond opgevallen.
Welke aanname?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij viel het wel op en ik vond het irritant. Daar is de OP toch niet voor?
Ik zag gisteren allemaal bedankjes in de OP staan. Het wordt steeds gekker. Vroeger stond de agenda onder een spoiler.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij viel het wel op en ik vond het irritant. Daar is de OP toch niet voor?
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag gisteren allemaal bedankjes in de OP staan. Het wordt steeds gekker. Vroeger stond de agenda onder een spoiler.
Er sterft daar van alles een stille doodquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:21 schreef DKUp het volgende:
Oh ja die pizza shit heb ik al twee weken niet gezien![]()
![]()
Merel schijnt Mariska daar gisteren op aangesproken te hebben (las ik op de courant). Maris was not amused. Ik denk (AANNAME) dat ze daarom ook zo vroeg naar bed vertrok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:21 schreef DKUp het volgende:
Oh ja die pizza shit heb ik al twee weken niet gezien![]()
![]()
Ze is geen mens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo blijven die benen zo wit?
[ afbeelding ]
Zulke leugenachtige mensen als Naartje kom je niet vaak tegenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merel schijnt Mariska daar gisteren op aangesproken te hebben (las ik op de courant). Maris was not amused. Ik denk (AANNAME) dat ze daarom ook zo vroeg naar bed vertrok.
Omdat ????????????????? ze hebben het elf opgebouwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:24 schreef Klapskaats het volgende:
Eigenlijk zou de febo nu moeten gaan roepen dat ze verplicht alle huisjes en de silo moeten afbreken, en dat ze buiten moeten slapen.
Kijken hoelang een merel er dan nog wil zijn daar.
Heel die camping bagger hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:24 schreef Klapskaats het volgende:
Eigenlijk zou de febo nu moeten gaan roepen dat ze verplicht alle huisjes en de silo moeten afbreken, en dat ze buiten moeten slapen.
Kijken hoelang een merel er dan nog wil zijn daar.
Ze zeggen wel eens, liegen alsof het gedrukt staat. Ik denk dan dat bij haar alles in 6 fout is gedrukt, en nog eens 6x gekopieerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zulke leugenachtige mensen als Naartje kom je niet vaak tegen
Waar is hier?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
19:00.
Jij zou om 18:00 hier wezen
Die naaktslak kan ook liegen en verdraaien dat het gedrukt staatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zulke leugenachtige mensen als Naartje kom je niet vaak tegen
Nee das ook weer zo. Het is nu al niks, en dan nog minder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel die camping bagger hoef ik niet te zien.
Daarom is het programma ook dood ontzettend niet boeiend die lui samen. Afzonderlijk ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Deze kereltjes zoeken elkaar vaak op.
[ afbeelding ]
Groepje huichelaar is dat. Alleen Leen en stooksmurf ontbreken nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Samen 15 stemmenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer de zoveelste faal worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iedereen moet aan het werk voor vanavond.Ik ben heel benieuwd.
Die gaan straks een sterk front vormen als er door de bewoners onderling gestemd moet wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik wel benieuwd of ze het dan nu wel tegen merel en haar wormvormig aanhangsel durven op te nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Die gaan straks een sterk front vormen als er door de bewoners onderling gestemd moet worden
en dan hou je dit over om naar te kijken. Mooi werk. Dan hebben we geen enkele reden meer om die 2.50 weg te gooien iedere maand.quote:
Meestal lurk ik, maar zelfs dat is bijna niet meer te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd echt niet leuk meer
Merel heeft al een PS, dus wie weetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd of ze het dan nu wel tegen merel en haar wormvormig aanhangsel durven op te nemen.
merel, gerrit, jessie en frutses (en misschien his) is bij elkaar ook minimaal 20 stemmenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef DKUp het volgende:
Als die enge groepjes gaan bonden hoef je al niet meer te kijken.
Finale tussen een Brandoff, Dil en Jensie. Nee bedankt, daar pas ik voor.
Zelfs de bomen zijn interessanterquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef DKUp het volgende:
Als de streams minder vaak stonden op Brandoff en Dil was het ook beter te pruimen.
Daar gaat ze vast niet wakker van liggen. Het is tenslotte niet haar schuld dat ze die ps nu heeft. In haar krappe belevingswereld is alles de schuld van een ander.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Merel heeft al een PS, dus wie weet
Ik vermoed wel een twist om dit soort stemmen 'blokken' te doorbrekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dan hou je dit over om naar te kijken. Mooi werk. Dan hebben we geen enkele reden meer om die 2.50 weg te gooien iedere maand.
Ja zo is het wel en ik denk dat Jes niet lekker in de groep ligt..Als hij zijn slimme kant weer laat zien, moet hij deze groep inpakken ergens meequote:
Middag!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef DKUp het volgende:
Als die enge groepjes gaan bonden hoef je al niet meer te kijken.
Finale tussen een Brandoff, Dil en Jensie. Nee bedankt, daar pas ik voor.
VIJFENZEVENTIG EURO OM TE MOGEN KAMPEREN?quote:
Vandaar dat het bestweldonker is natuurlijk. Neme een hoop licht weg, die bomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik ben ook behoorlijk stupide eigenlijk, dat ik betaal om naar bomen te kijken, gvd mijn hele tuin staat er vol mee!![]()
Dat zou wel slim zijn als ze nog wat kijkers over willen houdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vermoed wel een twist om dit soort stemmen 'blokken' te doorbreken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Vandaar dat het bestweldonker is natuurlijk. Neme een hoop licht weg, die bomen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Daar gaat ze vast niet wakker van liggen. Het is tenslotte niet haar schuld dat ze die ps nu heeft. In haar krappe belevingswereld is alles de schuld van een ander.
ze kan het niet wegredeneren. In de brief stond dat de PS mee zou tellen in de finalequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Daar gaat ze vast niet wakker van liggen. Het is tenslotte niet haar schuld dat ze die ps nu heeft. In haar krappe belevingswereld is alles de schuld van een ander.
The ultimate Glampingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
VIJFENZEVENTIG EURO OM TE MOGEN KAMPEREN?
Krijg je een klompje goud mee of zo?
Van het winnen van de Eurojackpot ..... mja. Zoiets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Middag!
Waar zou je wel blij van worden?
Ga ik desnoods in mijn eigen tijd kamp opslaan en veilig streamen vanaf een veilig adres.quote:
Ja, ik heb meer met de natuur dan die figuranten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs de bomen zijn interessanter
Laat de febo maar zeggen dat degene die een PS hebben gehad, geen kans maken op de finale. Verplicht weg wezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
ze kan het niet wegredeneren. In de brief stond dat de PS mee zou tellen in de finale
Moet wel zowel het Jessie front met minstens 12 stemmen als het 'anti Jessie' front zijn anders te machtig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel slim zijn als ze nog wat kijkers over willen houden
Dat zou beter zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Laat de febo maar zeggen dat degene die een PS hebben gehad, geen kans maken op de finale. Verplicht weg wezen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Laat de febo maar zeggen dat degene die een PS hebben gehad, geen kans maken op de finale. Verplicht weg wezen.
Dat krijg je als je je daarnaast hebt laten leegtrekken voor een behoorlijk bedrag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
VIJFENZEVENTIG EURO OM TE MOGEN KAMPEREN?
Krijg je een klompje goud mee of zo?
https://www.kampeermagazine.nl/wat-kost-kamperen-nou-eigenlijk/quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
75 euro?
Volgens mij betaal je dat nog niet eens op een gewone camping.
En laatste ontwikkelingen van buiten aanhorenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:38 schreef sjampoeh het volgende:
oh vanavond een feest ? schuim uitkleden/ leegroven.. dom volk
Ja, maar je wordt niet door gasten van een sterrencamping belazerd/leeggetrokken, maar door BN'ers. Daar heb je wel wat voor over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
75 euro?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bar INRICHELEN?
Oh, inrichten, zie het nu pas.
Als Merel naar huis gaat, ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Als ze als eerste gaat sluit ik aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als Merel naar huis gaat, ben ik al tevreden.
Ik ook, ik heb veel geduld met mensen maar Merel tart mijn kijk op de mensheid!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als Merel naar huis gaat, ben ik al tevreden.
Ik ben zooo klaar met haar..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb veel geduld met mensen maar Merel tart mijn kijk op de mensheid!
Er is niet echt een anti-front, hooguit een NIET-Jessie front. Daar is genoeg in te stoken, want de drive om de titel en de bitcoins is niet zo groot als in de andere groep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Moet wel zowel het Jessie front met minstens 12 stemmen als het 'anti Jessie' front zijn anders te machtig.
Wat mij betreft gun ik alleen Merel een snelle afgang
Bij Merel gaat dat vooral daar over, gok ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En laatste ontwikkelingen van buiten aanhoren
Er zit wel aardig wat venijn in de 'niet-Jessie' groep, dat kan met de juiste stimulans behoorlijk groeienquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is niet echt een anti-front, hooguit een NIET-Jessie front. Daar is genoeg in te stoken, want de drive om de titel en de bitcoins is niet zo groot als in de andere groep.
En dat maakt voor mij ook het verschil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb veel geduld met mensen maar Merel tart mijn kijk op de mensheid!
Ik hoop het, ware het alleen om aan te tonen dat je ook anderen nodig hebt en niet met een klein groepje de baas kan spelen en een grote mond hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zit wel aardig wat venijn in de 'niet-Jessie' groep, dat kan met de juiste stimulans behoorlijk groeien
Tuurlijk is er een anti-jessie groep. Hoe denk je dat het komt dat er een decorstuk op 1 staat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zit wel aardig wat venijn in de 'niet-Jessie' groep, dat kan met de juiste stimulans behoorlijk groeien
Op dezelfde wijze als dat Jessie lange tijd op 1 heeft gestaan en ws weer zal staan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een anti-jessie groep. Hoe denk je dat het komt dat er een decorstuk op 1 staat?
Gewoon omdat Jessie een kwal is. Zo makkelijk kan dat zijn. Vind ik reden genoeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een anti-jessie groep. Hoe denk je dat het komt dat er een decorstuk op 1 staat?
Zonsondergang in Laren is vandaag zo rond 20:45quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Op dezelfde wijze als dat Jessie lange tijd op 1 heeft gestaan en ws weer zal staan?
shel: ik wil hier dansen in de zonquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:56 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zonsondergang in Laren is vandaag zo ron 2o:45
Daarna zal het wel redelijk snel afkoelen.
Je spreekt jezelf aardig tegenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gewoon omdat Jessie een kwal is. Zo makkelijk kan dat zijn. Vind ik reden genoeg.
anti wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:57 schreef humpty het volgende:
[..]Dat zal dan wel de anti Brandon groep doen
Heb jij geen google... huhquote:
Waar?quote:
Kun je nagaan .......quote:
3 uur is niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Shelley is niet realistisch. 3 uur dansen, zou echt niet meevallen, hoe graag je ook danst.
Yep, alles voor de B.V. vanaf de bekendmaking dat de camping gaat sluiten zo rond de kerst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:01 schreef Crabapple het volgende:
Is de 15% nou definitief van de baan?
Zie Lexy bezig met Merel's plotterwerk?
Ja, viel mij ook op dat, ik dacht Franny' aan hem vroeg of hij ging poepen, toen Adriaan met een boekje de caravan uitliep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A3 stapt de caravan binnen met een boekje.
Die is dus wezen schijten
Nee,makkie.quote:
Als ze er geen zin meer in heeft stopt ze gewoon. Shelley doet nooit wat ze belooftquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, alles voor de B.V. vanaf de bekendmaking dat de camping gaat sluiten zo rond de kerst.
Klopt maar dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze er geen zin meer in heeft stopt ze gewoon. Shelley doet nooit wat ze belooft
Als je niet stil mag staan, lijkt me toch niet leuk. Maar misschien overschat ik die prestatie. Als het leuke muziek is en je mag als het het maar 5 minuten stil staan, dan lukt het wel, maar constant bewezgenquote:
A3 blijft een gewoonte dier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op dat, ik dacht Franny' aan hem vroeg of hij ging poepen, toen Adriaan met een boekje de caravan uitliep.
Er gaat bij Adriaan heel wat in,dat moet er ook weer uit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
A3 blijft een gewoonte dier.
Dat poepen met lectuur.
Heb nog nie getimed maar denk dat A3 langer schijt dan dat snotkoker neukt![]()
(per keer dus, maar is een aanname)
Niets verloopt daar volgens plan. Gelukkig maar, want wat een gezeik. Zou wel mooie ruzies hebben kunnen ontstaan. Nu iedereen zgn met z'n neus dezelfde kant op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, alles voor de B.V. vanaf de bekendmaking dat de camping gaat sluiten zo rond de kerst.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Jens heeft er ook een paar techno platen bij gedaan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze morgen al.quote:
stelletje Neanderthalers daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Deze morgen al.
Ik had daar hier in de COS er reeds melding van gemaakt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Deze morgen al.
Ik had daar hier in de COS er reeds melding van gemaakt.
Oja, natuurlijk, die is natuurlijk onze geweldige danseres.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:09 schreef Setje72 het volgende:
Kep zo het idee dat Frannie niet zo blij is dat Shel 3 uur gaat dansen...ze keek net als een oorwurm ..denk dat zij het wel had willen doen..ze is tenslotte de veelverdienende dansmarieke daar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Dylan doe ff 'n shirtje aan, m'n cappuccino slaat dood en de kat hangt in de
gordijnen![]()
Ze zei eerst dat ze hem gesloopt had, en toen veranderde haar verhaal toen ze zich bedacht dat het beter was om een ander ervoor op te laten draaien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft de wasmachine gesloopt (frontje van wasmiddelbakje) maar iemand heeft er waarschijnlijk heel hard aan getrokken. merel niet eh ,nee merel niet . merel neuken
Laat toch mooi zien dat ze helemaal de weg kwijt zijn daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
75 euro?
De mensen die dat boeken zijn nog veel meer de weg kwjitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef IkFok het volgende:
[..]
Laat toch mooi zien dat ze helemaal de weg kwijt zijn daar
Ja bij evenementen de kas leeghalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:22 schreef Lelie68 het volgende:
Iedere keer weer alles op het laatste moment.. hadden ze dit gisteren al niet kunnen doen.. wat een talenten daar.. en Merel wil toch iets in evenementen gaan doen?
Merel de Last Minute Evenementen specialistquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:22 schreef Lelie68 het volgende:
Iedere keer weer alles op het laatste moment.. hadden ze dit gisteren al niet kunnen doen.. wat een talenten daar.. en Merel wil toch iets in evenementen gaan doen?
Volgens mij toont dat tevens aan hoe de schuimpjes niet sporen in hun bovenkamer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef IkFok het volgende:
[..]
Laat toch mooi zien dat ze helemaal de weg kwijt zijn daar
Rob moet komen met afzetlintquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Rob komt later.
Zit in de file.
Moet uit den helder komen
Helpen met patat snijden?
Hoe dan er is maar 1 aardappel vergruizer in dat hele reservaat.
wie heeft het geschreven danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:25 schreef mazaru het volgende:
Wat lullig. Merel heeft alle schrijffouten op dat bord verbeterd.
Lexy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik zag verder ook niets. Maar ik geloof dat ze heeft lopen mierenneuken over letters die aan elkaar vast moesten. Gewoon lopen krassen om iemand naar beneden te halen. Heel triest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er zaten toch niet zo heel veel fouten in ? Ik kan me alleen plattengrond herinneren.
Lexc.quote:
dat is dan heel lullig inderdaad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag verder ook niets. Maar ik geloof dat ze heeft lopen mierenneuken over letters die aan elkaar vast moesten. Gewoon lopen krassen om iemand naar beneden te halen. Heel triest.
Precies. En iedereen wist wat ze daarmee bedoelde. Zo onnodig om mensen op dat soort fouten te wijzen die al onzeker zijn over hen schrijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan heel lullig inderdaad.
bah
lex had hoofdletters en kleine letters door elkaar gebruikt, maar verder geen spelfouten gemaakt, op de plattengrond na
Ja, dat is zeker beetje min.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En iedereen wist wat ze daarmee bedoelde. Zo onnodig om mensen op dat soort fouten te wijzen die al onzeker zijn over hen schrijven.
Slimmer willen lijken over iemand anders zijn onzekerheid.. Naar trekjequote:
Lekker belangrijk ook.. laat haar drukmaken om het evenement dat gaat falenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:25 schreef mazaru het volgende:
Wat lullig. Merel heeft alle schrijffouten op dat bord verbeterd.
Flikte ze afgelopen week ook toen die man van de NOS er was.De man vroeg of er nog wel markt was voor het programma.Waarop Lexy antwoordde dat er nog veel mensen naar markten en evenementen kwamen,wat eigenlijk best logisch klonk.Maar Merel moest zo hard lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slimmer willen lijken over iemand anders zijn onzekerheid.. Naar trekje
Kan die niksnut op links niet meteen oprotten? Of gaat ze dan weer dreigen met zelfmoord?quote:
Ja, dat soort kermisattracties zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
Adriaan zegt tegen Lex dat zij best kans maakt om te winnen. Er zijn meer mensen die een pollie van haar willen dan van Jessie en Merel zegt hij
Nog steeds koekieloekie, gok ik zo. Veel kotsgeluiden makend en elke avond stoned.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wel geinig om te zien dat die stellage, waar Christel der siloplaten kunst aan had hangen er nog steeds staat.
(Hoe zou het met Crhistel wezen)
Yesss.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef Dotteke het volgende:
ADje gaat toch, hij gaat tegen een paar mensen zeggen dat hij wel blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |