Je vraagt je soms af, is het een grap, of menen ze het echt..Of hopen ze toch op aanmeldingen ervoor..Het is zo een respectloos, morbide gesprek..Zeker niet om te lachen..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar. Ze gaan daar echt geen euthanasie plegen
Alsof ze daar werkelijk zijn voor goede doelen en om anderen te helpenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je vraagt je soms af, is het een grap, of menen ze het echt..Of hopen ze toch op aanmeldingen ervoor..Het is zo een respectloos, morbide gesprek..Zeker niet om te lachen..
Mensen die gaan sterven die willen het liefst in hen eigen omgeving sterven met alleen de mensen die ze lief hebben om zich heen. Niet voor een lading camera's en voor de ogen van een paar duizend gluurdersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je vraagt je soms af, is het een grap, of menen ze het echt..Of hopen ze toch op aanmeldingen ervoor..Het is zo een respectloos, morbide gesprek..Zeker niet om te lachen..
Zal ze echt zo gaan rondlopen daar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef Harrison het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar dat belachelijke rompertje van Sjellie!!
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Shambles het volgende:
[..]
Zal ze echt zo gaan rondlopen daar?
Die bril ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef danaqui het volgende:
Sjel alweer iets nieuws aan een speelpakje voor de Utopiatippelzone alleen haar hakjes nog aan
Dus weer een dikke faal van Jessiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die gaan sterven die willen het liefst in hen eigen omgeving sterven met alleen de mensen die ze lief hebben om zich heen. Niet voor een lading camera's en voor de ogen van een paar duizend gluurders
Er zullen altijd uitzonderingen zijn die deze regel bevestigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die gaan sterven die willen het liefst in hen eigen omgeving sterven met alleen de mensen die ze lief hebben om zich heen. Niet voor een lading camera's en voor de ogen van een paar duizend gluurders
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef humpty het volgende:
[..]
Dus weer een dikke faal van Jessie
Lekker naar Salouquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef puzziepie het volgende:
Shell verdiend geen vriend, ze wult geen vriend
is op vakantie geweest met haar schoonfamilie , was op zich te doen maar ze gaat liever met haar vriend
Er zijn ook echt wel grenzen aan wat ze om 6 uur 's avonds uitzendenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er zullen altijd uitzonderingen zijn die deze regel bevestigen.
Ja, daar blijf je naar kijken, dat gewaggel op die schoenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef danaqui het volgende:
Sjel alweer iets nieuws aan een speelpakje voor de Utopiatippelzone alleen haar hakjes nog aan
Walgelijk he...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef humpty het volgende:
De stream gaat weer over naar Lex die heeft een heeeeel mooi sexy jurkje
voor vanavond ...ze wil er graag weer sexy uitzien
Die hoopt natuurlijk dat de man van haar dromen binne komt vanavond
Ze heeft het verstand van een kind met een beperkingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Lex is geestelijk 23
We hoorden die zoon van Lex zeggen: even volhouden, je weet waar je het voor doet...Echt he, als mijn moeder zich zo voor gek zou zetten, dan....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Lex is geestelijk 23
Je kunt iets insinueren zonder in beeld te hoeven brengen, maar dit lijkt mij inderdaad een stap te ver om op tv uit te zenden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn ook echt wel grenzen aan wat ze om 6 uur 's avonds uitzenden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:53 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Lex is geestelijk 23
Onvoorwaardelijke liefde van een kind voor zijn moederquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
We hoorden die zoon van Lex zeggen: even volhouden, je weet waar je het voor doet...Echt he, als mijn moeder zich zo voor gek zou zetten, dan....
Ach kijk dat zielige hulpeloze meisje eens zittenquote:
Ik denk dat Tim niet eens meer in haar buurt wil komen, Wat zal die jongen opgelucht zijn dat hij van haar af isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ach kijk dat zielige hulpeloze meisje eens zittenAls Tim terug zal komen ben ik benieuwd hoelang ze het volhoud hem uit haar te houden
Dat sowieso , Lex mag wel in haar handjes knijpen met zo'n zoonquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde van een kind voor zijn moeder
Ja ik zit ook met stomme verbazing te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
Alex hoeft heus niet rijk te zijn. Als ze maar kan kopen wat ze wil en elke maand voor een paar 100 euro aam kleertjes kan kopen. Ben ik nou gek of heb je daar juist véél geld voor nodig?
Maar ze deed wel om de 3 à 4 maanden botox ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
Alex hoeft heus niet rijk te zijn. Als ze maar kan kopen wat ze wil en elke maand voor een paar 100 euro aam kleertjes kan kopen. Ben ik nou gek of heb je daar juist véél geld voor nodig?
Ze wil ook alles wat een ander heeft , botox fillers als het maar niks kostquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze deed wel om de 3 à 4 maanden botox ...
En de botox en het bumper oppompen dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
En wel dikke titten laten zetten en helemaal onder tatto is zeker ook allemaal gratis geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze deed wel om de 3 à 4 maanden botox ...
dus jij kan gedachte lezen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat zal wel door Jessie zijn morbide gedachten gaan... Vriendschap? Kom op zeg...
Het lijkt mij inderdaad een lieve jongen, hij laat zijn moeder in haar waarde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat sowieso , Lex mag wel in haar handjes knijpen met zo'n zoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |