quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel shit ga je vandaag openen?
Is letterlijk pas mijn tweede toppaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om 10.30 al ja. Wel nieuw record.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is letterlijk pas mijn tweede toppa
Wees blij dat ze geen micro-bikini aanhad, TS.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:30 schreef Mikeytt het volgende:
Ik stap de bus in, staat er in het midden gewoon een vrouw van de RET met een microfoon??![]()
Doe er iets aan haagsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was de normale busquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:34 schreef Basp1 het volgende:
Dat was de toeristentram had je bij het instappen maar beter moeten opletten.
Sowieso OV in de stadquote:
Winkelcentrum Zuidplein even naar de Douglas en C&Aquote:
Zuidpleinquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Winkelcentrum Zuidplein even naar de Douglas en C&A
Oke wat ga je allemaal halen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Winkelcentrum Zuidplein even naar de Douglas en C&A
Lijnbaan en blaak propvol vandaagquote:
Zeker dat carnaval gebeuren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijnbaan en blaak propvol vandaag
Broeken zijn op, dus moet nieuwe halen. En douglas moet ik nog uitzoeken. Vvv bon gekregen, geen idee wat te halen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke wat ga je allemaal halen?
Ik moet daar ook heen, ben weer toe aan een lekker luchtje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Broeken zijn op, dus moet nieuwe halen. En douglas moet ik nog uitzoeken. Vvv bon gekregen, geen idee wat te halen.
Hmm maar dan nog liever alexandrium dan zuidplein tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijnbaan en blaak propvol vandaag
dior sauvage of acqua di parma halenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet daar ook heen, ben weer toe aan een lekker luchtje.
Geen idee wat daar is. Veel Aziaten en feestende mensen. Duurt een uur voor je 2 meter vooruit bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker dat carnaval gebeuren?
Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
dior sauvage of acqua di parma halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |