Smooth CRIMINAL!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er is veel wat ik waarschijnlijk nog niet weet
Oh nee zo snel ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat je gescoord had en jezelf in intiem gezelschap bevond.
Let je wel goed op kansen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh nee zo snel ben ik niet hoor
Wil je iemand van FOK! ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben vaak iemand die het niet begrijpt, vaak besef ik het niet als er kansen zijn lol
Ik wil iemand waar ik een goede klik mee heb en gelukkig ben.quote:
Zijn er nog speciale eisen/wensen? Speelt cultuur/afkomst/religie nog een rol of is het vrij in te vullen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil iemand waar ik een goede klik mee heb en gelukkig ben.
Of dat van FOK!, tinder, het bejaarde-tehuisis maakt dan weinig uit eigelijk
Zolang je de duivel niet aanbidt is eig alles wel goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn er nog speciale eisen/wensen? Speelt cultuur/afkomst/religie nog een rol of is het vrij in te vullen?
Hangt ook van de strengheid af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zolang je de duivel niet aanbidt is eig alles wel goedNiet heel moeilijk verder
Al zou ik miss wel moeite hebben met iemand uit Afrika of midden-oosten maar idk
Iedereen is toch labiel daar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hangt ook van de strengheid af.
Volgens mij kan je in R&P een oproep doen trouwens, zou je dat overwegen?
Meh, ik weet niet of schreeuwen 'ik zoek liefde' echt het gewenste effect heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hangt ook van de strengheid af.
Volgens mij kan je in R&P een oproep doen trouwens, zou je dat overwegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |