Bekend terrein dus. En dan voor een maand of 2 weer of korter?quote:
Weet ik niet precies. Denk tot december maar kan zijn dat ik tussendoor een keer een week naar huis ga.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bekend terrein dus. En dan voor een maand of 2 weer of korter?
Ik denk dat hij niet doucht en dat als zijn vrouw kook de ramen nooit opengaan en de kledingkastdeur altijd open is.quote:
Jeetje, dat is is niet best. Gelukkig hebben ze een fijn leven bij jou!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn honden zijn mishandeld op straat in Griekenland toen ze pup waren. Maar ze zijn ons zo dankbaar.
Ja, het was wel ernstig want als hij voor college (altijd) te laat kwam dan zeiden we dat hij moest koken. Want als hij binnenkwam, kwam er altijd zo een walm mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Kopjechino het volgende:
Ieuw bah. Heb op mijn werk ook een meisje en zij ruikt altijd heel kruidig. Alsof ze net boven de tika masala heeft gehangen
Heb je snel gedaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan![]()
Ben je nog zo mak als een lammetje of ben je een grote geit geworden![]()
![]()
Ik ben een soewaaan stokj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wattes?quote:
Ah je bent een zwaanquote:
Mooie beestenquote:
Met prachtige verenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hihi. Wel met gekleurde veren toch
Ow. Wel een sierlijke hoop ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets van een adelaar weg. Daadkrachtig en ferme klauwen
Ik zal het maar plat vragen, zoals het een goede fokster betaamt: Wil jij in mijn broekje ofzo?quote:
Hmm, ik ga niet echt snel in iemands broekje. Eerst een goede basis opbouwen enzo, nette jongen wel. Vind je wel aardig hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zal het maar plat vragen, zoals het een goede fokster betaamt: Wil jij in mijn broekje ofzo?
Even afwachten dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Denk tot december maar kan zijn dat ik tussendoor een keer een week naar huis ga.
Is ook een optie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet doucht en dat als zijn vrouw kook de ramen nooit opengaan en de kledingkastdeur altijd open is.
Laffing out loud.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, ik ga niet echt snel in iemands broekje. Eerst een goede basis opbouwen enzo, nette jongen wel. Vind je wel aardig hoorVerder idk lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |