abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188596537
registreer om deze reclame te verbergen
yI7dQ0T.jpg

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:
2vdlnac.gif

Agenda.

Elke Vrijdag: Pizza eten bij Mama Mia Pizzapaleis met vrije toegang. (aanname).
24 augustus: Feestje in Utopia. Toegang 7,50.
26 augustus verjaardag Andrea.!
31 augustus: krijgt Franny bezoek.
1 september: Mariska heeft ook haar bezoek.
1 september: om 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley.
2 september: Adriaan gaat naar huis.
29 september: Familiebezoek Jordy.
29 september: Happy Kids Familiemarkt.
5 oktober: Bezoek Brandon.

Geen stemming Utopia stopt in december 2019. UTO / Streamverslagen UTO2 #2
Are you enjoying these messages as much as a smart person would?
pi_188596538
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Lost and found. The telephone story.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.

Kwart over tien de dagsluiting is er uit en ik ga even wat anders kijken.

------

Kwart voor een. De telefoon is teruggevonden. Jessie vondt hem bij een groepsspeurtocht in het gras tussen de bomen.

Boven in de silo. Mylene en Jessie zoeken naar oude examens voor Fitvak. Dit is om Lexy te helpen. Zodat ze kan leren van die examens. Shelley zat de trailer van Lorenzo opnieuw te bekijken.

Een uur. Adriaan, Hiske, Merel en Jens zitten beneden op de bank te praten. Adriaan zegt dat hij misschien toch blijft. Jens zit lekker te stoken. Hiske zit weer alle vragen te ontwijken. Jens heeft weer allerlei ideeen over hoe er gespeeld moet worden.

Verida omschreef het als volgt:

Ik denk dat Jens heel wat slimmer is dan de rest. Hij laat het achterste van zijn tong niet zien, laat zich niet manipuleren door Jessie of Merel. Doet gewoon zijn ding, kan er niet op aangesproken worden dat hij niets doet.

Ik ben nog steeds team Jens *O*

Einde bericht.

Kwart over een. Angel is binnen voor een dansles met Franny. De twee dansen gezellig samen. Angel pikt het ook goed op.

Twee uur. Merel, Jessie en Hiske zitten boven. Merel gaat vanmiddag een kinderboek schrijven.

Kwart voor drie. Lexy het terrein rond om iedereen te vertellen dat ze een zeven heeft voor twee examens door elkaar. Ze is zo trots als een aap.

Half vier. Maris schenkt wijn in voor Hiske en Lexy. Ze zitten aan een picnictafel. De ouderen nemen afstand van de jeugd en bespreken nog even de toestand gisteren met de trailer van Lorenzo.

Kwart voor vier. Mylene schildert rustig door aan het bord bij de bar.

Kwart over vier. Andrea oefent het draaien op de DJ-Set. Shelley knipt het haar van Jens.

Vijf uur. Jordy zit de wenkbrauwen van Jens te epileren. In de keuken Merel en Hiske samen aan het koken.

Kwart over vijf. De dame die zich van een tattoo op de onderarm liet voorzien rekent 300 af.

Zes uur. Er wordt buiten gegeten. Ik weet niet wat het is maar het ziet er smakelijk uit. Dertien man aan tafel. Jens en Adriaan, de vegans, zijn nog in de keuken bezig.

Poezewoes schreef de volgende analyse:
Feyenoord mijn cluppie!!!

Vind eigenlijk niemand Utopiaan van het jaar waardig, ook Brandon de beunhaas niet,die bouwt krotten, garantie tot aan de poort! En A3 die heeft zijn reputatie weken geleden al naar de kloten geholpen, en door hem zal ik nooit vegan worden, sterker nog, heb er een hekel aan gekregen.
Jessie van de mislukte plannetjes, Merel die alles bij elkaar rooft, Hiske die ook draait en liegt.
Mariska die helemaal matteklap is. Shelley met haar misplaatste arrogantie, Andrea die een Shelley wil zijn, roddelsmurf. Gerrit die nooit moe wordt die doet ook geen werk waar hij moe van wordt.
Jens rare knul die wel werkt maar niks laat zien.
Jordy die er als de kippen bij is met zijn grote mond, als hij maar denkt dat hij in beeld komt.
Lex de overjarige Barbie in de grondverf, die als ze het niet meer weet om de eendjes roept, Franny ach Franny gek op piemels,Mylaine, vreemd kind, is net een spin met die lange armen en benen.
Dylan zaffeltje eerste klas, dus denk ik toch dat de dieren favoriet zijn voor de titel *O* *O* *O*

Einde bericht.

Kwart voor zeven. De eters zijn klaar met de maaltijd.

Zeven uur. De mannen verzamelen zich op de loungeset. Adriaan heeft speciaal biertjes besteld. Brandon, Dyl, Adriaan, Jens en Jordy drinken een biertje. Lexy zit er ook bij maar drinkt geen bier. Alleen Jessie en Gerrit zijn niet uitgenodigd.

Jessie en Gerrit zitten in de kuil bij de picnictafel. Merel, Hiske en Franny zitten daar ook. Jessie en Gerrit lopen weg. Merel gaat nog even een kouwe fles wijn pakken want lauw is die wijn niet te zuipen. Jessie wil bitcoins gaan verkopen om n hectare ergens te kunnen kopen zodat hij op zondag daar dingen te gaan bouwen. Dat vindt hij het leukste aan Utopia dat hij spontaan dingen kan gaan bouwen. Voor het feest van morgen zijn al 84 kaarten verkocht. Andrea heeft genoeg materiaal om een uur te kunnen vullen. En Gerrit heeft sticks waarmee hij op zijn schermpje kan zien welke knop in te drukken volgens Andrea.

Acht uur. Brandon heeft post. John schrijft dat hij trots is op Brandon voor het opknappen van het Martelhokje.

Kwart over acht. Maris ligt ziek op bed. Teveel wijn gezopen is het vermoeden. Eigen schuld dikke bult.

Half negen. Er zijn al 74 kaarten verkocht voor Lorenzo, Shelleys masterpiece, dat wordt dus een drukke avond. Shelley heeft het Ijsmanneke gevraagd voor deze premiere. Er is wel een conflict over hoe de bezoekers moeten zitten. Zitzakken of klapstoeltjes dat is de grote vraag en waar de poen vandaan komt. Kijk als ze mij daar op een zitzak zetten kunnen ze wel gelijk een takelwagen bestellen om me te helpen daar weer uit te komen. Want op eigen kracht lukt beslist niet.

sjampoeh schreef de volgende observatie:

Volgens Merel heeft Mariska een eigen kinderboek opgeofferd.

Hiske, Merel en Jessie zitten buiten. Merel vertelt aan hen het raar te vinden dat zij het zelf over een kinderboek heeft en Mariska het vandaag heeft opgeofferd. Volgens Hiske en Jessie hebben zij dit soort situaties in het leven erg vaak. Merel zegt: "Ik vind het zo jammer dat niemand kan zeggen, oh leuk waar gaat het over? Nee dan moet er eerst weer gezegd worden dat idee had ik ook." Even later zit Merel alleen buiten met Hiske. Ze vertelt dat ze denkt dat Mariska jaloers op haar is. Hiske vraagt "waar zal ze dan jaloers op zijn?" Merel reageert "ik sta haar in de weg in Utopia, schijnt." Volgens Merel keek Mariska de hele tijd naar haar toen Mariska voor het eerst binnenkwam in het beloofde land, en dat is volgens haar nooit meer gestopt. Hiske kan het zich niet voorstellen dat Mariska jaloers op Merel is, maar ze weet dat de moeder van Merel haar op een afstand bekijkt.

Zal Mariska jaloers zijn op Merel?

Einde bericht.

Half tien. Jordy, Lexy en Jessie in het badhuis. Jens en Mylene in hun huisje aan het lezen. In de silo Hiske, Andrea, Dylan en Merel. Hiske wil het huishoudbudget omhoog. Ze wil donderdag luxe hamburgers eten met veldsla, wasabimayonaise en aardappeltjes uit de oven.

Tien uur. Andrea en Dyl gaan naar de studio. Andrea wil nog even draaien. Die pakt echt haar tijd om er iets van te maken. Ze heeft nu een set van een uur. Het is weer druk in het badhuis. Vrijwel iedereen poetst de tanden om naar bed te gaan. Het is vrijdagavond ze gaan vroeg naar bed. Dat Maris al in bed ligt snap ik helemaal. Die had al vroeg meer gezopen dan goed voor haar was en die ligt nu ziek in haar nest.

Kwart voor elf.

Maria44 ving het volgende op in de tent bij Hiske en Gerrit:

Hiske vertelt over hoe zij denkt dat het zal gaan, positief stemmen zoals in 1 en diegenen met de minste stemmen moeten voor een bord staan en dan krijgen mensen een amulet en die moeten ze geven aan diegene die ze willen laten blijven.

Positief stemmen dus.

Einde bericht.

Kwart over elf. Het ergste aan Jessie vind ik de manier waarop hij de andere bewoners heeft gefrustreerd in hun ambities en dromen. Die poen is toch maar monopoly geld daar binnen. Fictieve getallen en fantasie begrotingen. Mij gaat het om de andere bewoners en hun dromen.

Shiitake schreef het volgende:

Ja inderdaad. Tegelijk vind ik het ook fascinerend hoe zoiets werkt in een groep. Je hebt altijd mensen die het hardst roepen en de leiding nemen en je hebt volgers. Maar als je als 'leider' zoveel mislukte projecten neerzet, dan zou ik het logisch hebben gevonden dat de volgers daar toch wel door in opstand zouden komen en meer van zich af zouden bijten. Maar misschien angstig doordat ze dan misschien weggestemd zouden kunnen worden.

Einde bericht.

Begin eigenlijk een beetje genoeg te krijgen van dit Utopia. Pathetisch gedoe allemaal. Merel en Jessie nog steeds dezelfde assholes. Niemand die z'n hoofd echt boven het maaiveld durft uit te steken. Laffe hap bij elkaar. Dit afgewisseld met eindeloze hoeveelheden SL's maakt het vrijwel onmogelijk de verhalen te volgen en er een behoorlijke dagsluiting van te fabriceren.

FreshFruit72 verraste ons met:

[spoiler]c3d48225d60c89f08c4a2765895112db.png[/spoiler]

Einde bericht.

Agenda.

Elke vrijdag vanaf volgende week: Mariska's Pizzaparadijs. Vrij entree.
24 Augustus: Feestje in Utopia. Toegang 7,50.
220654_bda307e0f6b68760b0af3f7aea51efc9_580x326.jpg
26 Augustus: Andrea jarig.
31 Augustus: krijgt Franny bezoek. Dank je FF.
1 September: Mariska heeft ook haar bezoek. Dank je DGK.
1 September: om 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley.
2 September: Adriaan gaat naar huis. (aanname) Dank je Maria.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
5 Oktober: Bezoek Brandon. Dank je FF.

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
pi_188596571
@Mumbojumbo: Dylan heeft gelijk een wraakactie in zijn hoofd, "ik ga vannacht midden in de nacht op de boot staan bonken, t*ringlijer. Die is echt niet goed in zijn hares".
Poetzeligding Kumpel 28/9/'18
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:18:32 #4
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188596572
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Dillul die Jessie op de boot gaat wakker maken, de achterlijke pisvlek.
Dit alles alleen omdat Jessie zijn dag wel op tijd begon? ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188596584
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:18 schreef snetje het volgende:

[..]

Vrijdagochtend half 8. D teringlijer, achterlijke pisvlek.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:20:02 #6
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596592
Ik kan echt genieten van zo een Simon Carmiggeltje Paco :)
Maar goed, Als wij de keus hadden. Wie zouden we voor de eerste bus gooien mensen?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:21:23 #7
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596607
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Vrijdagochtend half 8. D teringlijer, achterlijke pisvlek.
Ik verheug me er op *O*
pi_188596615
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:18 schreef snetje het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:23:17 #9
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596626
Het is hier ook wel duidelijk.
Hoe later de avond, hoe schoner het volk :P
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:24:43 #10
38396 mazaru
Oh happy day!
pi_188596646
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het is hier ook wel duidelijk.
Hoe later de avond, hoe schoner het volk :P
Zag je me aankomen?
Mannen spelen het spel, vrouwen kennen de eindstand.
pi_188596647
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maar goed, Als wij de keus hadden. Wie zouden we voor de eerste bus gooien mensen?
Teveel eer. Daar durf ik mezelf niet aan te spiegelen. Ik zou Merel voor de bus gooien. Dan is Jessie ontregeld en dus het wormvormige aanhangsel Gerrit ook.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:25:12 #12
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596651
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zag je me aankomen?
:Y :*
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:25:23 #13
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188596655
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef Verida het volgende:

[..]

_O-
Ja nee ... ff serieus! Ik heb me rot gescrold en gezocht waarom die Dylan nu zo kwaad was ... blijkt dus gewoon dat meneer te vroeg (met kater) uit zijn nest is gejaagd ...
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:26:32 #14
38396 mazaru
Oh happy day!
pi_188596663
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
Als eerste die naaktslak en die levenloze lege batterij. Mag allebei tegelijk want ze zitten toch aan elkaar vast gekleefd.
Mannen spelen het spel, vrouwen kennen de eindstand.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:27:41 #15
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188596679
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:24 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Teveel eer. Daar durf ik mezelf niet aan te spiegelen. Ik zou Merel voor de bus gooien. Dan is Jessie ontregeld en dus het wormvormige aanhangsel Gerrit ook.
Ik zou er een enveloppe in gooien met de kans op een bijrol in GTST maar dan wel met gelijk vertrekken erbij ... de helft is gelijk weg daar ... :')
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:29:18 #16
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596699
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:24 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Je bent nog een groentje, droom Paco droom! ;)

Mooie, goede onderbouwing ook.
Ik denk dat als ik daar zat ik Jens het eerste weg zou willen hebben.
Lijkt onschuldig en lief maar ondertussen een master brein.
pi_188596721
Maandag zijn de opnames van de nazomerhit ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Muziek, Music y Musica
Proud to be 40+
Come On
pi_188596733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef chufi het volgende:
Maandag al? Ik dacht donderdag pas?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188596745
Ik vind Lexy het minst toevoegen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:33:53 #20
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596748
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als eerste die naaktslak en die levenloze lege batterij. Mag allebei tegelijk want ze zitten toch aan elkaar vast gekleefd.
Ook eens. Als het aan mij had gelegen waren ze er niet eens in gekomen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:37:59 #21
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Voegt inderdaad behalve die stem als een lucht alarm,niks toe.
Heb dr nog even leuk gevonden he. Genant :@
pi_188596870
quote:
echt die wil alles en is nog dommer dan het achtereind van di9e knuffel
Muziek, Music y Musica
Proud to be 40+
Come On
pi_188596871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:29 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Je bent nog een groentje, droom Paco droom! ;)

Mooie, goede onderbouwing ook.
Ik denk dat als ik daar zat ik Jens het eerste weg zou willen hebben.
Lijkt onschuldig en lief maar ondertussen een master brein.
Ik zie weinig in de verwijdering van Jens. Dat master brein zou de boel wel eens helemaal om kunnen gooien. Hij is prettig in de omgang en niet te beroerd om wat uit te voeren. Zou best een leuke ontwikkeling kunnen zijn.
pi_188596878
quote:
Ik vind er heel veel niks toevoegen/ er te iets te zoeken hebben.
pi_188596884
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:47 schreef chufi het volgende:

[..]

echt die wil alles en is nog dommer dan het achtereind van di9e knuffel
TJUUUUUUUFFFIIIIIIIIIIEEEEEE!!!!
pi_188596911
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef chufi het volgende:
Dank je wel. In de agenda opgenomen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:53:09 #27
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596938
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:47 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik zie weinig in de verwijdering van Jens. Dat master brein zou de boel wel eens helemaal om kunnen gooien. Hij is prettig in de omgang en niet te beroerd om wat uit te voeren. Zou best een leuke ontwikkeling kunnen zijn.
Ik bedoel als ik daar zou zitten. Dan zou ik hem als een dreiging kunnen zien.

Ik heb verdomme een keer of 12 op um gestemd in de popi he :Y
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:58:59 #28
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188596997
Ik mis jullie nu al ;(
pi_188597002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:53 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

In dat geval ja. Hij is de enige die het voor elkaar zou kunnen krijgen. Ik ben ook een fan.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:00:53 #30
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188597017
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:53 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Hoezo dreiging? ... blaffende honden bijten ook niet ...Jens deed al geen ruk (want geen zin in) en gaat het nu al helemaal niet meer doen ...
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:01:57 #31
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188597024
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:59 schreef Paco55 het volgende:

[..]

In dat geval ja. Hij is de enige die het voor elkaar zou kunnen krijgen. Ik ben ook een fan.
Oh er is nog leven :) Afzakkertje in de sc?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:03:50 #32
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188597037
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:00 schreef snetje het volgende:

[..]

Hoezo dreiging? ... blaffende honden bijten ook niet ...Jens deed al geen ruk (want geen zin in) en gaat het nu al helemaal niet meer doen ...
De gozer is sliiiim, kan de boel dus best sturen al geeft hij er zelf geen reet om.
pi_188597049
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:01 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Oh er is nog leven :) Afzakkertje in de sc?
Bedtijd voor me. Dus de SC zit er niet in vannacht. Misschien morgen. Tot dan.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:07:56 #34
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188597063
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:05 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Bedtijd voor me. Dus de SC zit er niet in vannacht. Misschien morgen. Tot dan.
Tot morgen. Wij zeiden thuis altijd: Bij leven en welzijn :)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:08:00 #35
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188597065
848b1659b682b142307529b9e28f0a7e.gif
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:18:32 #36
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_188597126
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:03 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

De gozer is sliiiim, kan de boel dus best sturen al geeft hij er zelf geen reet om.
Helemaal mee eens, Jens is echt intelligent, heeft schijt aan alle regels, doet wat hij zelf wilt, legt vaak en goed onderbouwd de vinger op de zere plek, terwijl de anderen niet eens weten wat Jens bedoeld. Hij is echt zichzelf, en geeft er geen reet om om uit te slapen zoals hij dat goed dunkt. De scharrel met Mylene is voor hem een bijkomstigheid, want hij is niet verliefd. Dit Utopia verdient geen winnaar, maar ALS ik kan kiezen, kies ik voor Jens. Mijn bescheiden mening. Slaap ze !
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's...a total eclipse of the heart.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:19:30 #37
478258 Amphorapotje
pi_188597133
quote:
Mooie gif _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:21:32 #38
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188597148
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Jens is echt intelligent, heeft schijt aan alle regels, doet wat hij zelf wilt, legt vaak en goed onderbouwd de vinger op de zere plek, terwijl de anderen niet eens weten wat Jens bedoeld. Hij is echt zichzelf, en geeft er geen reet om om uit te slapen zoals hij dat goed dunkt. De scharrel met Mylene is voor hem een bijkomstigheid, want hij is niet verliefd. Dit Utopia verdient geen winnaar, maar ALS ik kan kiezen, kies ik voor Jens. Mijn bescheiden mening. Slaap ze !
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Jens als Adriaan gaat vertrekken ...
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:22:24 #39
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188597156
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:18 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Mooi gezegd en eens. Daarom zou ik hem as ik daar zat snel uit kikken.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:23:38 #40
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188597161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:22 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Jens is daar de god van de dommeriken ... _O-
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:23:48 #41
478258 Amphorapotje
pi_188597165
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:21 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de nieuwe Jens als Adriaan gaat vertrekken ...
Ik kijk weinig meer, maar iets erin gooien, een lokkertje om eruit te gaan is wel leuk. Ze vechten als honden dan. En een envelop met 10.000 lijkt me ook wel leuk(gewoon borg lol). En idd hoe iedereen verandert als er mensen weg zijn. ^O^
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:24:26 #42
478258 Amphorapotje
pi_188597170
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:22 schreef Mumbojumbo het volgende:

[..]

Tnx. Ik zou Jens ook als de grootste concurrent zien !
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:26:44 #43
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188597183
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Ik kijk weinig meer, maar iets erin gooien, een lokkertje om eruit te gaan is wel leuk. Ze vechten als honden dan. En een envelop met 10.000 lijkt me ook wel leuk(gewoon borg lol). En idd hoe iedereen verandert als er mensen weg zijn. ^O^
Eigenlijk ben ik nu geneigd om er een topic in te gooien met de titel "Wat ging er goed en wat wat ging er fout bij en in Utopia" ... Van bewoners zelf tot casting en dergelijke ...
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:27:54 #44
478258 Amphorapotje
pi_188597191
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:26 schreef snetje het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik nu geneigd om er een topic in te gooien met de titel "Wat ging er goed en wat wat ging er fout bij en in Utopia" ... Van bewoners zelf tot casting en dergelijke ...
Die komt snel vol met allerlei speculaasjes. _O_ _O-
pi_188597202
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:26 schreef snetje het volgende:

[..]

laat dat wat ging er goed maar achterwege
Muziek, Music y Musica
Proud to be 40+
Come On
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:31:11 #46
478258 Amphorapotje
pi_188597214
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:29 schreef chufi het volgende:

[..]

laat dat wat ging er goed maar achterwege
Yep er komen toch alleen negatieve dingen op de proppen, vermoed ik.
pi_188597217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Tnx. Ik zou Jens ook als de grootste concurrent zien !
Misschien gaat ie er wel met de pot vandoor

de_intrigant.gif
Muziek, Music y Musica
Proud to be 40+
Come On
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:32:04 #48
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188597220
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:23 schreef snetje het volgende:

[..]

Jens is daar de god van de dommeriken ... _O-
Ik denk serieus dat het Jens en Jessie zijn die mentaal kunnen battelen. En dan is er nog Ger die op de loer ligt.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:32:10 #49
478258 Amphorapotje
pi_188597223
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:31 schreef chufi het volgende:

[..]

Misschien gaat ie er wel met de pot vandoor

[ afbeelding ]
Ik zit er echt niet mee. ^O^
pi_188597230
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Yep er komen toch alleen negatieve dingen op de proppen, vermoed ik.
wat was er origineel..? kistjes?
Muziek, Music y Musica
Proud to be 40+
Come On
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')