ik heb het ook gezien, maar had meer het idee dat Jessie niet kon komen, ondanks haar "spuit me vol" praat, ze zei hetzelfde tegen haar botoxartsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:39 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja, wat niet terecht was. (mijn mening) heb ze echt wel meer dan 5 minuten zien pompen).
Ga dr maar aan staan. Word al moe als ik er aan denk.
Dan ga ik naar binnen met een heggeschaarquote:
je laten binnenhalen als knuffelhomo, verdient al geen schoonheidsprijs, serieus, je wil toch normaal gevonden worden???quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:47 schreef DKUp het volgende:
Zo jammer die Jorrie, in het begin dacht ik nog een potentiële favoriet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ga ik naar binnen met een heggeschaar
Dus eigenlijk. Chapeau dat hij het zo lang vol kon houden!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien, maar had meer het idee dat Jessie niet kon komen, ondanks haar "spuit me vol" praat, ze zei hetzelfde tegen haar botoxarts
Mehmet vond ik wel een leuke verrassing in de loop naar de finale, misschien krijgen we nog een paar van die meevallers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:43 schreef Gizmogirl28 het volgende: [..] Die afvalrace vond ik best leuk. De finale kregen we niet te zien.
Hij is wel hyper, net als Lexy in het begin wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:49 schreef Bramenstruik het volgende:
nou normaal ook weer niet , maar pffffff
Ach daar kan ik nog doorheen kijken in het beginquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je laten binnenhalen als knuffelhomo, verdient al geen schoonheidsprijs, serieus, je wil toch normaal gevonden worden???
ja ik trok me keutel al terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach daar kan ik nog doorheen kijken in het begin
Het was alsof hij bijna de moed opgaf zelfsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien, maar had meer het idee dat Jessie niet kon komen, ondanks haar "spuit me vol" praat, ze zei hetzelfde tegen haar botoxarts
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mehmet vond ik wel een leuke verrassing in de loop naar de finale, misschien krijgen we nog een paar van die meevallers.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het was alsof hij bijna de moed opgaf zelfs
En zijn korte broekjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik blijf raar opkijken van hoe adriaan zit.
Botverweking?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik blijf raar opkijken van hoe adriaan zit.
Als de febo er nog in gaat slagen er iets leuks van te maken, eet ik mijn pet opquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een utopiadipje hoort erbij.
Ik verwacht een afvalrace, dan gaat het weer leuk worden denk ik.
Nou, zou liever nog Adriaan zien winnen dan uh dingetje, die onzichtbare, kom help me even.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:54 schreef DKUp het volgende:
Ach die Jensie en Aadje ook nog. Daar heb ik helemaal niks mee
* Gizmogirl28 Zet peper en zout op de COStafel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:55 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Als de febo er nog in gaat slagen er iets leuks van te maken, eet ik mijn pet op
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 Zet peper en zout op de COStafel.
Is knoflookpoeder en sambal ook welkom?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 Zet peper en zout op de COStafel.
Dat moet je aan klapschaats vragen, het is zijn feestje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Is knoflookpoeder en sambal ook welkom?
Het duurde even ,maar volgens bedoel je Bran.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:56 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nou, zou liever nog Adriaan zien winnen dan uh dingetje, die onzichtbare, kom help me even.
Dat was wel een mooie cap van jouquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:59 schreef mazaru het volgende:
Oh misschien gaat Adriaan nog wel wat rijst koken of misschien gaat Brandon wel de spatel bestuderen!!![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie cap van jou
High speed camera requiredquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Was heel moeilijk hoor. Die jongen is zo levendig
Die gaat vannacht nog stoer op de boot doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:04 schreef mazaru het volgende:
Stel je voor dat alleen dit en die brandon over blijft![]()
[ afbeelding ]
Dat zal dan wel weer 'bijna' zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gaat vannacht nog stoer op de boot doen.
Tenminste, dat zei hij vanmorgen ...
Mag ik dan wel haar naam veranderen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ooh Keesje! Zal Keesje echt een huisje hebben?
Vind zelf dat hij daar net te weinig mensenvriend voor is.
Ik wil gewoon dat kleine kees het goed heeft
Denk je nu echt dat hij dat durft?quote:
zijn, tis een heel klein katertjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik dan wel haar naam veranderen?
Het is een vrouwtje, TOCH? Of heb jij balletjes zien klotsen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn, tis een heel klein katertje
Tuurlijk niet. Hij doet alles 'bijna'quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij dat durft?
Lexie wel.duidelijk een katertje, dacht het ook te zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje, TOCH? Of heb jij balletjes zien klotsen?
Het is een jongetjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik dan wel haar naam veranderen?
Lex.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lexie wel.duidelijk een katertje, dacht het ook te zien
Jessie!!!quote:
nee neem het van mij maar aan danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lex.Dan weet ik zeker dat het een poes is.
Van jou neem ik nog wel dingen aan Braam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee neem het van mij maar aan dangeloof je ook niet
mawaahwwwquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van jou neem ik nog wel dingen aan Braam.
Nu nog van mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van jou neem ik nog wel dingen aan Braam.
Poten onder het bed vandaan trappen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
owo, laat iemand haar gaan pesten aub
quote:
Godver ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:24 schreef mazaru het volgende:
Wat een finalisten!
Wat een geniale casting
[ afbeelding ]
Wie weet Mazaru wat er nog gebeuren gaat, ik vrees echter van weinigquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:24 schreef mazaru het volgende:
Wat een finalisten!
Wat een geniale casting
[ afbeelding ]
Alleen nog backstabbers die samen gaan werken en dan hou je de grootste losers overquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wie weet Mazaru wat er nog gebeuren gaat, ik vrees echter van weinig
Wat bezielt die mensen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
74 kaarten verkocht voor de film.
Ik hoop dat er veel invloed van buitenaf is tijdens de afvalrace, anders kan het zo beklonken zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen nog backstabbers die samen gaan werken en dan hou je de grootste losers over
Koopt Etienne alles opquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ach, het is nou al bijna zeker dat Brandon UVHJ gaat worden en ze met zijn allen gaan samenwerken om Jessie, Merel en Gerrit eruit te werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoop dat er veel invloed van buitenaf is tijdens de afvalrace, anders kan het zo beklonken zijn.
Als ik haar zo bekijk, is haar bed het enige wat nog bij haar gaat knallenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat nog éen keer knallen![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben die drie er ook wel enigzins zelf naar gemaakt. Ik zie Brandon niet als winnaar, zou zo nog iemand anders in kunnen stappen om mee te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, het is nou al bijna zeker dat Brandon UVHJ gaat worden en ze met zijn allen gaan samenwerken om Jessie, Merel en Gerrit eruit te werken.
Ik hoor de Jens eerder ook over 10 annuleringen ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat loopt haar haargrens raar.....eerst een stuk niks en dan weer haar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat nog éen keer knallen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:38 schreef Soulraven het volgende:
Zijn die wijven allemaal bezopen ofzo?
Zo klinkt ze welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Shelley bezopen? Ze loopt weer ontzettend naar aandacht te zuigen bij Jessie.
De achterlijke pisvlekken buiten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
Als we nu eens puur egoïstisch gaan stemmen.
Wat je hebt gebouwd of uh, ja alleen dat soort shit daar gelaten.
Wie heeft het meest bij jou teweeg gebracht?
Positief of negatief mag beiden.
Jes! Jes! Jes!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Die slis bek van Shell zegt mij genoeg
Dat las ik net ook,ik heb haar er nooit over gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu lees ik op de courant dat Mariska ook een kinderboek wilde schrijven maar dat ze het heeft opgeofferd voor Merel.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De achterlijke pisvlekken buiten?
Die nietszeggende flapdrollen zouden een naambordje moeten dragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De achterlijke pisvlekken buiten?
Het maakt mij echt niet uit... als het maar niet die 3 zijn (J, M en G)quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat hebben die drie er ook wel enigzins zelf naar gemaakt. Ik zie Brandon niet als winnaar, zou zo nog iemand anders in kunnen stappen om mee te doen.
Ik heb een benaming gekozen die Dillul voor Jessie vanmorgen gebruikte.quote:
Vertel. Ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een benaming gekozen die Dillul voor Jessie vanmorgen gebruikte.
https://www.utopiatv.nl/n(...)-dylan-neus-aan-neusquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:52 schreef Soulraven het volgende:
Smurfin heeft helemaal geen borsten, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Heel veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die schuine mondhoeken zegt vaak veel over het karakter.
Geen idee waar deze frustratie opeens vandaan komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:52 schreef Soulraven het volgende:
Smurfin heeft helemaal geen borsten, ja.
Omdat iemand net zei "Jij bent smurfin die heeft blond haar en dikke tieten"quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Geen idee waar deze frustratie opeens vandaan komt.
Maar klopt. Smurfin is een tietloos wijf. Zal ze een lekkere kont hebben?
Die denk je er toch gewoon bij.... djiesquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Geen idee waar deze frustratie opeens vandaan komt.
Maar klopt. Smurfin is een tietloos wijf. Zal ze een lekkere kont hebben?
Ah ok. En de rest?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Omdat iemand net zei "Jij bent smurfin die heeft blond haar en dikke tieten"
ouderen wel, no way dat die er uit kunnen opstaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dom wijf op een zitzak 3 personen laten zitten. Dat kan helemaal niet.
XXXXL zitzakken welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dom wijf op een zitzak 3 personen laten zitten. Dat kan helemaal niet.
Fatboys,die kosten ook geen drol.quote:
Sprekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zusje van Judeska?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:14 schreef Inca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik hoor irritatie in zijn stem. De simpele mensen om hem heen.quote:
ik deed ze net aan, misschien was het jordie, zit er ook bij zie ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor irritatie in zijn stem. De simpele mensen om hem heen.
Om het matras wat Lexy van Merel had gepakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
oh lees net dat Merel boos was op Lexc.. en lex sorry sorry sorry ?
ik zap m altijd weg, sloom gedoequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik trek Greet ook niet.
Ik ga nu ook KEEEEEEESJE, EEEEENDJUSSSSSS, KAAAAAAAATIEEEE in mezelf roepen om die bromvlieg niet te horen met zijn joh, dingetje etc.
Krijg je als je alleen met 'hoogopgeleide' omgaat .. en je zelf toch dat domme jongetje blijft.quote:
ach ...ze hebben daar een boekje liggen met spreedwoorden en gezegden...en die worden dan ....veranderd....quote:
Ze weten volgens mij ook van het bestaan van dit topic UTO / Utopia: Tegeltjeswijsheden dus enige opzet sluit ik niet uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
ach ...ze hebben daar een boekje liggen met spreedwoorden en gezegden...en die worden dan ....veranderd.......al 5 jaar...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze weten volgens mij ook van het bestaan van dit topic UTO / Utopia: Tegeltjeswijsheden dus enige opzet sluit ik niet uit
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
was een bevalling, site waar ik hem bewegend mee maak lag eruit, via omweg nu geluktquote:
[..]ik dacht dat jullie het over andrea hadden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:55 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie het over andrea hadden....
[..]Haha.... en nog best een lekker ding ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Ik moet elke keer denken als Brandon en Franny een kind krijgen, hoe zal die kaak dan zijnquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Haha.... en nog best een lekker ding ook![]()
Echt he....quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:06 schreef yvondenise het volgende:
Die stem van Lex word steeds erger..
Die zal dan een eigen postcode nodig hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik moet elke keer denken als Brandon en Franny een kind krijgen, hoe zal die kaak dan zijn
Ach ja ze kunnen echt daar ook alles..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:06 schreef Lelie68 het volgende:
Wat denkt Merel wel niet.. met haar kinderboek.. dat ze dat wel ff doet.. (zal wel van de week weer toevallig een uitgever langskomen..)
Ze mogen ons de laatste maanden wel kado doen ter compensatie voor alle stream locks de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Is gelijk de laatste maand dat ik hiervoor betaal.
Ik had ook beter een kalender van Natuurmonumenten kunnen kopen. Dan heb je betere foto's en betere belichting. De hoeveelheid boomshots wordt te gek. Maar ja opzeggen is voor mij niet te doen. Want zonder streams geen dagsluiting.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Is gelijk de laatste maand dat ik hiervoor betaal.
En dan zet je geluid zo hard als mogelijk en versta je nog niks. En dan schakelen ze naar die schreeuwlelijk van een Lexy en dan slaan de speakers vrijwel op tilt. Om doodziek van te worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:31 schreef IkFok het volgende:
Hiske nauwelijks te verstaan met haar gefluister
ze kreeg mooi een zendercheckquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:31 schreef IkFok het volgende:
Hiske nauwelijks te verstaan met haar gefluister
Eerlijk en oprecht snap ik het nut totaal niet van die locks, denken ze bij Talpa nu echt dat niemand weet dat het hele programma gemanipuleerd is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:26 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze mogen ons de laatste maanden wel kado doen ter compensatie voor alle stream locks de afgelopen maanden
Elk weekend hetzelfde.Een zenuwlijer aan de knoppen die ons streamgenoegen vergalt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:38 schreef goldback het volgende:
[..]
Eerlijk en oprecht snap ik nut totaal niet van die locks.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef DKUp het volgende:
Baasje en Dootje op NPO1 met verhuizen volgens mij een herhaling
Ze zullen eens wat anders bedenken daar, stel lamzakkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Maria44 het volgende:
Hiske vertelt over hoe zij denkt dat het zal gaan, positief stemmen zoals in 1 en diegenen met de minste stemmen moeten voor een bord staan en dan krijgen mensen een amulet en die moeten ze geven aan diegene die ze willen laten blijven.
Positief stemmen dus.
Zit er niet in denk ik, wordt gewoon herhaling van 1 met een oud-utopiaan erbij die gaat nog winnen ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:49 schreef goldback het volgende:
[..]
Ze zullen eens wat anders bedenken daar, stel lamzakken
Dat was tijdverdrijfquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:50 schreef goldback het volgende:
[..]
Moet hij niet neuken met arretjescake bakster Beau?
Enige speculatie wie dat gaat worden en waarom zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zit er niet in denk ik, wordt gewoon herhaling van 1 met een oud-utopiaan erbij die gaat nog winnen ook
Hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat was tijdverdrijfMet verbouwde bo´tje.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Maria44 het volgende:
Hiske vertelt over hoe zij denkt dat het zal gaan, positief stemmen zoals in 1 en diegenen met de minste stemmen moeten voor een bord staan en dan krijgen mensen een amulet en die moeten ze geven aan diegene die ze willen laten blijven.
Positief stemmen dus.
Als dan mike of john binnen komt gaat een van die het ook nog winnen ook omdat die de eerste maanden alles hebben opgebouwd en toen een beetje de kar trekkers warenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Enige speculatie wie dat gaat worden en waarom zou leuk zijn.
dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zit er niet in denk ik, wordt gewoon herhaling van 1 met een oud-utopiaan erbij die gaat nog winnen ook
Ik zou daar zeker een voorstander van zijn. Dat zijn dus twee kandidaten. En het zou mooie conflikten opleveren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Als dan mike of john binnen komt gaat een van die het ook nog winnen ook omdat die de eerste maanden alles hebben opgebouwd en toen een beetje de kar trekkers waren
Ik heb werkelijk geen idee, ik zou een huidige utopiaan laten winnen. Ik heb niet meer gekeken toen Ivan mee ging doen, waardeloos vind ik dat als ze buiten zijn om ze toch nog mee te laten doen en dan ook nog te laten winnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Enige speculatie wie dat gaat worden en waarom zou leuk zijn.
Die twee tokkies waren altijd meer van het ik meer dan een anderquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Als dan mike of john binnen komt gaat een van die het ook nog winnen ook omdat die de eerste maanden alles hebben opgebouwd en toen een beetje de kar trekkers waren
Die twee hebben meer gedaan uiteindelijk dan die lamlul van een Jessie die concreet niks heeft binnen gebracht en alleen maar geld heeft opgemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die twee hebben meer gedaan uiteindelijk dan die lamlul van een Jessie die concreet niks heeft binnen gebracht en alleen maar geld heeft opgemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
ach die Ivan was ook uiteindelijk alleen maar imago technisch druk met dingen doen maar concreet bakte hij er ook maar bitter weinig van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik zou een huidige utopiaan laten winnen. Ik heb niet meer gekeken toen Ivan mee ging doen, waardeloos vind ik dat als ze buiten zijn om ze toch nog mee te laten doen en dan ook nog te laten winnen.
Klopt, toen stonden ze nooit rood, en toch zeker geen 13000. Alles werd op tijd betaald en John regelde hout om huisjes te bouwen, die hij ook bouwde. En dat was hard nodig want de herfst was er al en de winter naderde. Nu regelen ze alles voor zichzelf en de bv staat ´rood´.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef goldback het volgende:
[..]
Die twee hebben meer gedaan uiteindelijk dan die lamlul van een Jessie die concreet niks heeft binnen gebracht en alleen maar geld heeft opgemaakt.
[..]
ach die Ivan was ook uiteindelijk alleen maar imago technisch druk met dingen doen maar concreet bakte hij er ook maar bitter weinig van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik zou een huidige utopiaan laten winnen. Ik heb niet meer gekeken toen Ivan mee ging doen, waardeloos vind ik dat als ze buiten zijn om ze toch nog mee te laten doen en dan ook nog te laten winnen.
door een godswonder zal er straks wel 25000 inzitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt, toen stonden ze nooit rood, en toch zeker geen 13000. Alles werd op tijd betaald en John regelde hout om huisjes te bouwen, die hij ook bouwde. En dat was hard nodig want de herfst was er al en de winter naderde. Nu regelen ze alles voor zichzelf en de bv staat ´rood´.
Ja dat is wel zo, maar ze zijn er ook uitgestapt en dan maak je geen kans meer op de overwinning vind ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef goldback het volgende:
[..]
Die twee hebben meer gedaan uiteindelijk dan die lamlul van een Jessie die concreet niks heeft binnen gebracht en alleen maar geld heeft opgemaakt.
Op 'vertrouwensbasis' . Er werd helemaal niet (op tijd) betaald. Veel leveranciers zijn toen afgehaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt, toen stonden ze nooit rood, en toch zeker geen 13000. Alles werd op tijd betaald en John regelde hout om huisjes te bouwen, die hij ook bouwde. En dat was hard nodig want de herfst was er al en de winter naderde. Nu regelen ze alles voor zichzelf en de bv staat ´rood´.
Dat was iwan toch ook in 1 en die ging ook aan de haal met het geldquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ze zijn er ook uitgestapt en dan maak je geen kans meer op de overwinning vind ik.
Toen Ivan binnenkwam in 2014, was (of speelde hij) hij een aso met agressie. Later moest hij een NLP mannetje met zakelijke manieren spelen en heeft hij gewonnnen. Hij bakt er niks van idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
ach die Ivan was ook uiteindelijk alleen maar imago technisch druk met dingen doen maar concreet bakte hij er ook maar bitter weinig van.
heb het idee dat hun het niet voor het geld of de eer deden, maar gewoon meededen om het medoenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Wij gaan het zien wat mij betreft wint een Andrea of zoiets de pot puur om de zure reacties te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ze zijn er ook uitgestapt en dan maak je geen kans meer op de overwinning vind ik.
Jessie zei het al meteen: geen leveranciers meer betalen. Jens zei nog dat je dat niet kon maken, maar Jessie zei toen dat het gewoon was om de kas te spekken en dat de winnaar de kasstand krijgt, waarna de leveranciers betaald worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:03 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
ach die Ivan was ook uiteindelijk alleen maar imago technisch druk met dingen doen maar concreet bakte hij er ook maar bitter weinig van.
[..]
door een godswonder zal er straks wel 25000 inzitten.
Mike die het alleen maar kon hebben over hoe geweldig hij alles hij geregeld had en er zonder hem er nu nog niks zou staan, die Mike?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb het idee dat hun het niet voor het geld of de eer deden, maar gewoon meededen om het medoen
Zie ze beide nog niet zo snel terug komen
Tim zie ik helaas wel terug komen
en jij denk dat leveranciers 3 maanden op hun geld gaan wachten..zonder bijvoorbeeld deurwaarders ..of lol die variant hebben we nog niet gehad, deurwaarders in utopiaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:06 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jessie zei het al meteen: geen leveranciers meer betalen. Jens zei nog dat je dat niet kon maken, maar Jessie zei toen dat het gewoon was om de kas te spekken en dat de winnaar de kasstand krijgt, waarna de leveranciers betaald worden.
Zo zal het gaan.
Niet? Oh ik dacht alleen van Mike niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op 'vertrouwensbasis' . Er werd helemaal niet (op tijd) betaald. Veel leveranciers zijn toen afgehaakt.
TAlpa fixt alles welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en jij denk dat leveranciers 3 maanden op hun geld gaan wachten..zonder bijvoorbeeld deurwaarders ..of lol die variant hebben we nog niet gehad, deurwaarders in utopia
ja ik persoonlijk zag op het moment dat hij dat zei, voornamelijk in strijd met de 3 musketiers, om aan te geven dat hij werkte en hun njiks deden behalve geld uitgeven, er geen strijd naar de titel of een geldprijs inquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mike die het alleen maar kon hebben over hoe geweldig hij alles hij geregeld had en er zonder hem er nu nog niks zou staan, die Mike?![]()
Om over Sjon nog maar te zwijgen.
Deurwaarders heb ik nog niet gezien in Utopia, maar dat ze niks betalen heb ik wel gezien. Linda en Mehmet hadden de grootste moeite om alle rommel van Jessie en Billy recht te trekken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en jij denk dat leveranciers 3 maanden op hun geld gaan wachten..zonder bijvoorbeeld deurwaarders ..of lol die variant hebben we nog niet gehad, deurwaarders in utopia
Alles wat de anderen wilden werd nee tegen gezegd en de meest grote nonsens van hem moest doorgang vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Paco55 het volgende:
Het ergste aan Jessie vind ik de manier waarop hij de andere bewoners heeft gefrustreerd in hun ambities en dromen. Die poen is toch maar monopoly geld daar binnen. Fictieve getallen en fantasie begrotingen. Mij gaat het over de andere bewoners en hun dromen.
Die had er nooit in moeten komen, die verziekt het hele concept met zijn ´baasje´ spelen en zelf 0,0 binnenbrengen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Paco55 het volgende:
Het ergste aan Jessie vind ik de manier waarop hij de andere bewoners heeft gefrustreerd in hun ambities en dromen. Die poen is toch maar monopoly geld daar binnen. Fictieve getallen en fantasie begrotingen. Mij gaat het over de andere bewoners en hun dromen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles wat de anderen wilden werd nee tegen gezegd en de meest grote nonsens van hem moest doorgang vinden.
Zo veel van hem wat niet van de grond is gekomen.
Het enige waar hij daar goed voor was waren frustraties.
Ja inderdaad. Tegelijk vind ik het ook fascinerend hoe zoiets werkt in een groep. Je hebt altijd mensen die het hardst roepen en de leiding nemen en je hebt volgers. Maar als je als 'leider' zoveel mislukte projecten neerzet, dan zou ik het logisch hebben gevonden dat de volgers daar toch wel door in opstand zouden komen en meer van zich af zouden bijten. Maar misschien angstig doordat ze dan misschien weggestemd zouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Paco55 het volgende:
Yup.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:21 schreef DKUp het volgende:
We gaan nog heel veel Brandoff zien achter de computer, staren, zitten en staan zonder iets te zeggen![]()
Flikker hem er gewoon uit
Als er daar nu eens een echte revolutie zou plaats vinden. Gewoon een echte machtsstrijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Tegelijk vind ik het ook fascinerend hoe zoiets werkt in een groep. Je hebt altijd mensen die het hardst roepen en de leiding nemen en je hebt volgers. Maar als je als 'leider' zoveel mislukte projecten neerzet, dan zou ik het logisch hebben gevonden dat de volgers daar toch wel door in opstand zouden komen en meer van zich af zouden bijten. Maar misschien angstig doordat ze dan misschien weggestemd zouden kunnen worden.
Ik vind het tenenkrommend wat daar gepikt wordt. Dat moet sturing zijn, dat kan echt niet anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:28 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als er daar nu eens een echte revolutie zou plaats vinden. Gewoon een echte machtsstrijd.
Marionetten zijn het. We zien niet meer de touwtjes maar wel dat ze bespeeld worden. Eigenlijk hebben ze hun ziel en zaligheid in de avontuur gestort. En daar maakt Talpa gewoon misbruik van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend wat daar gepikt wordt. Dat moet sturing zijn, dat kan echt niet anders.
Ik vond dat in 1 shocking. Dat was echt dictatuur puur fysieke angst. Maar ja, mensen vonden het mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend wat daar gepikt wordt. Dat moet sturing zijn, dat kan echt niet anders.
Dat is het ook, dat kan echt niet anders. Weet je nog wat Wilco schreef over de donkere wolk, hij mocht LauraB ook niet aanpakken bijv.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Welke ambities en dromen? ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Paco55 het volgende:
Zo is het helemaal net een vent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:39 schreef Maria44 het volgende:
Mooi hoor, opgespoten lippen
[ afbeelding ]
Je zal er s`ochtends naast wakker worden.quote:
Deze heeft zeker een zeer zieke kijk op alles om zich heen.quote:
Deelnemers zijn wegwerp/gebruiks attributenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Marionetten zijn het. We zien niet meer de touwtjes maar wel dat ze bespeeld worden. Eigenlijk hebben ze hun ziel en zaligheid in de avontuur gestort. En daar maakt Talpa gewoon misbruik van.
Dat vind ik misbruik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:56 schreef goldback het volgende:
[..]
Deelnemers zijn wegwerp/gebruiks attributen
Die gaat het een partij moeilijk krijgen zodra ze over een paar dagen buiten staat. Moet ze opeens dingen zelf regelen en doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze heeft zeker een zeer zieke kijk op alles om zich heen.
Plaatst zichzelf en alles wat ze wil, , wat ze vindt op de eerste plaats en als waarheid en dat alles door een gruwelijk zieke opvoeding.
Dan gaat ze terug naar wat ze kent. Die staat in no time weer te knippen net als Brenda.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:59 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Die gaat het een partij moeilijk krijgen zodra ze over een paar dagen buiten staat. Moet ze opeens dingen zelf regelen en doen.
Dan is het niet te hopen voor haar dat eventuele werkgevers het programma Utopia gekeken hebben. Wie neemt nu zo'n figuur in dienst?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dan gaat ze terug naar wat ze kent. Die staat in no time weer te knippen net als Brenda.
ach als ze doet wat moet doen komt wel goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:02 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Dan is het niet te hopen voor haar dat eventuele werkgevers het programma Utopia gekeken hebben. Wie neemt nu zo'n figuur in dienst?
Als zij weer in een salon werkt dan is ze gewoon weer Shelley de kapster die ooit in een tv prograamma zat. Ze vind zichzelf een andere mooiboy zoals Ro. Poept er een paar kindjes uit en veranderd sneller dan gedacht in Lenie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:02 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Dan is het niet te hopen voor haar dat eventuele werkgevers het programma Utopia gekeken hebben. Wie neemt nu zo'n figuur in dienst?
die in je bek schijtende Brenda werkt ook weer gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als zij weer in een salon werkt dan is ze gewoon weer Shelley de kapster die ooit in een tv prograamma zat. Ze vind zichzelf een andere mooiboy zoals Ro. Poept er een paar kindjes uit en veranderd sneller dan gedacht in Lenie.
Oh gaat ie dat doen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Dillul die Jessie op de boot gaat wakker maken, de achterlijke pisvlek.
Ik had nog wel de courantlinken voor je neergezet eerder vanavond.quote:
Ja precies. Valt allemaal wel mee met nooit meer aan de bak kunnen komen denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:07 schreef goldback het volgende:
[..]
die in je bek schijtende Brenda werkt ook weer gewoon.
Ik denk niet dat ze dat in een salon zou zeggen of doen. Niks aan de hand en werken kreng!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:07 schreef goldback het volgende:
[..]
die in je bek schijtende Brenda werkt ook weer gewoon.
Maar door Jessie kunnen ze nooit het werk gaan doen waar ze van dromen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja precies. Valt allemaal wel mee met nooit meer aan de bak kunnen komen denk ik.
Ze gaat zelfs Ro weer terug nemen ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:02 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had nog wel de courantlinken voor je neergezet eerder vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |