Snurken... i have the skillsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Met mn slimme hoofd hele tijd naast een zak hooi gezeten die dochterlief subtiel tegen de bank had gezet ipv netjes opgeruimd.
Nu gaar, branderige ogen, verstopte neus waar het snot uitloopt, benauwd... en gevoel of mn hele lijf soort van 3x zo zwaar is.
En ik had nog wel het idee dat mijn “last van stof” minder aan het worden was.
Net cetrizine op, buiten koffie gedronken.. en nu maar gauw slapen.
Benieuwd wat mn slaapappje morgen zegt over snurken... kan nooit best zijn.
Wij (toen ik nog getrouwd was) kwamen wij vaak in friesland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snurken... i have the skills
ABN is hier ontzettend goed als je het fries eruit filtert
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Barrel![]()
Mensen, ik heb nest doorgegeven aan Danny om uit de lijst te halen. Dat is een te random woord voor zo'n link.
Dat heb ik met ieder bedquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje?
Omdat die matrasjes wat gladjes zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.
Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje?
Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.quote:
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat die matrasjes wat gladjes zijn
Dat had onze boot niet. We mochten wel op bezoek 's avondsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijken jullie aan boord van zo'n bood ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.
Hebben ze dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?
Zijn wij familie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.
Anders word ik wakker met m'n mastrassen 50 cm van elkaar verschoven, hoeslaken rond m'n benen gewikkeld en ik word sowieso wakker met m'n dekbed vanonder samengepropt of half uit m'n overtrek.
#wildeslaper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |