OMGquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
Ja aan seks denken doet iedereen hier wel he
Beter oplettenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
OMGIk kom vandaag zoveel dingen over jou te weten he
Ik denk noooooit aan seks. Ik lijd een celibatair leven. Zowel fysiek als mentaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
Ja aan seks denken doet iedereen hier wel he
Een nieuw trainingsschema en voedingsschema samenstellen om de extra kilos om te zetten in spierquote:
Denk wel minder dan de gemiddelde tiener lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom op, je denkt toch wel eens aan seks?
Heb echt medelijden met je vrouw nu.quote:
Interessant. Vanwaar deze bewuste keuze?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk noooooit aan seks. Ik lijd een celibatair leven. Zowel fysiek als mentaal.
Het is beter om te zeggen dat het een bewuste keuze is, in plaats van toe te geven dat niemand over je heen wil.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:34 schreef stokj het volgende:
Interessant. Vanwaar deze bewuste keuze?
Het is menselijk hoor om eraan te denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk wel minder dan de gemiddelde tiener lol
Dat kan, maar eraan denken kan altijd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:34 schreef ZippZapp het volgende:
Ook de zin in seks verdwijnt met de jaren
Ja weet ik maar idk op dat punt ben ik wel beetje bijzonderquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is menselijk hoor om eraan te denken.
Mannen elke 5 seconde of zo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan, maar eraan denken kan altijd.
Er zijn vast wel fokkertjes die eroverheen willenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is beter om te zeggen dat het een bewuste keuze is, in plaats van toe te geven dat niemand over je heen wil.
Surequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan, maar eraan denken kan altijd.
Ja snap ik. Sommige mensen zijn ook in die situatie dat ze niemand hebben en hun principes hebben om te betalen ervoor. Maar inderdaad, dan zo veel mogelijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is beter om te zeggen dat het een bewuste keuze is, in plaats van toe te geven dat niemand over je heen wil.
In theorie, zeker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef ZippZapp het volgende:
Er zijn vast wel fokkertjes die eroverheen willen
Een Haags kwartiertjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mannen elke 5 seconde of zo?
Inderdaad, een vluggertje lijkt me niks. Je moet er de tijd voor nemen en er van genieten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar idk op dat punt ben ik wel beetje bijzonder
Zou bijvoorbeeld liever 3 uur in de gym zijn dan een vluggertje hebben
En nee ben geen homo
De doorsnee man niet altijd elke 5 seconden. Collega D blijkbaar wel want die krijgt van elke meid een slurf die wakker wordtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor seks. Kan er gratis aankomen via Tinder. Swipe swipe en geregeld. Maar nee, daar doe ik niet meer aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:37 schreef stokj het volgende:
Ja snap ik. Sommige mensen zijn ook in die situatie dat ze niemand hebben en hun principes hebben om te betalen ervoor. Maar inderdaad, dan zo veel mogelijk niet aan denken.
Ja zoiets. Sowieso ben ik niet zo van heel dat gedoe erom heen. Afentoe is wel lekker enzo maar ik denk er niet 24/7 aan ofzo lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, een vluggertje lijkt me niks. Je moet er de tijd voor nemen en er van genieten.
In de praktijk vinden mannen mij minder aantrekkelijk in RL oidquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:38 schreef ZippZapp het volgende:
Want in de praktijk ben je geen vrouw?
Jezus, hoe oud is die gast?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
De doorsnee man niet altijd elke 5 seconden. Collega D blijkbaar wel want die krijgt van elke meid een slurf die wakker wordt![]()
![]()
Elke 3,5 seconde hier!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je de fuckboys makkelijk skipt danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In de praktijk vinden mannen mij minder aantrekkelijk in RL oid
Ik snap dat ja. Soms heb je geen 'energie' om ergens in te investeren en laat je het zoals het is...klinkt bekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor seks. Kan er gratis aankomen via Tinder. Swipe swipe en geregeld. Maar nee, daar doe ik niet meer aan.
Wanneer komt ie nou vrij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sowieso is keihard 6ix9ine in je auto draaien garantie op geen seks
39. Vandaag een vergadering met mijn team gehad. We hebben twee dames in het team die stage lopen in het kader van hun studie. Ongeveer 23 jaar oud. En hij na afloop naar me toe: god gloeiende ik kon mijn aandacht er niet bij houden, hele tijd naar hun kijken. Doet me denken aan collega J maar dat is einde verhaal. Ik moet toch wat met mijn leven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud is die gast?
Hij mag zich heel goed gaan beveiligen dan die jongen heeft echt geen leven meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja wisselende berichten. Hopelijk dit jaar, ik kan niet wachten op nieuwe tracks
Dat is niet goed he Hagaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In 3.5 seconde kom ik al.
Gewoon iedereen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Voordeel is wel dat je de fuckboys makkelijk skipt dan
Heb er wel de energie voor, maar veel mannen willen alleen maar een ONS want dat is lekker makkelijk. Moet eerlijk toegeven dat ik zo ook een tijdje was, maar nu wel klaar voor iets serieuzers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
Ik snap dat ja. Soms heb je geen 'energie' om ergens in te investeren en laat je het zoals het is...klinkt bekend
Gewoon naar Antartica gaan en beveiligers inhuren. Ik zou het nog gratis doen voor hem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:42 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Hij mag zich heel goed gaan beveiligen dan die jongen heeft echt geen leven meer
Heeyyy niet zo minderwaardig doen over jezelf, je ziet er prima uit hoor. Smaken verschillen ook gewoon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon iedereen.
[..]
Heb er wel de energie voor, maar veel mannen willen alleen maar een ONS want dat is lekker makkelijk. Moet eerlijk toegeven dat ik zo ook een tijdje was, maar nu wel klaar voor iets serieuzers.
Ik zou niemand vertrouwen in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon naar Antartica gaan en beveiligers inhuren. Ik zou het nog gratis doen voor hem.
Op een gegeven moment heb je de ONS tijden gehad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
Heb er wel de energie voor, maar veel mannen willen alleen maar een ONS want dat is lekker makkelijk. Moet eerlijk toegeven dat ik zo ook een tijdje was, maar nu wel klaar voor iets serieuzers.
Zo is datquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeyyy niet zo minderwaardig doen over jezelf, je ziet er prima uit hoor. Smaken verschillen ook gewoon.
Ja ik kan hier lang over discussiëren, maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heeyyy niet zo minderwaardig doen over jezelf, je ziet er prima uit hoor. Smaken verschillen ook gewoon.
Ja je moet wat. Maar kwestie van tijd iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:43 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Ik zou niemand vertrouwen in ieder geval
Je hoeft ook niet te discussiëren verder, niet nodig. Maar je moet jezelf niet zo omlaag praten joh, nergens voor nodig. De serieuze komt ooit wel tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik kan hier lang over discussiëren, maar dat doe ik niet
Ja, daar ben ik gaandeweg ook wel achtergekomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Op een gegeven moment heb je de ONS tijden gehad.
Maar Kopje, mensen die serieus zijn in een relatie zijn tegenwoordig ver te zoeken. Je moet nou maar net die persoon tegenkomen met wie het klikt en die je kan vertrouwen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je hoeft ook niet te discussiëren verder, niet nodig. Maar je moet jezelf niet zo omlaag praten joh, nergens voor nodig. De serieuze komt ooit wel toch
Man man man 6 honden maar liefst...maar dan luisteren ze wel goed naar jou?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik gaandeweg ook wel achtergekomen
Daarom heb ik een nieuw plan: flink sparen, huisje kopen en heel gelukkig worden met mijn 6 honden.
Top planquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik gaandeweg ook wel achtergekomen
Daarom heb ik een nieuw plan: flink sparen, huisje kopen en heel gelukkig worden met mijn 6 honden.
Reis je gewoon rond? En hoe douche je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Top plan
Ik doe hetzelfde alleen dan een camper ipv huis en katten ipv honden natuurlijk
Beetje zoals Ron Jeremy?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
Nooit meer neuken, smerig rijk worden!
Nog te weinig eigenlijk, crazy dog lady in the making hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
Man man man 6 honden maar liefst...maar dan luisteren ze wel goed naar jou?
Gelijk heb je Kopje, als bepaalde zaken niet gaan zoals je wilt kan je beter focussen op dingen die wel lukken/leuk zijn.
Camper ja, katten neequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Top plan
Ik doe hetzelfde alleen dan een camper ipv huis en katten ipv honden natuurlijk
Wat is er gebeurd dat je zo overtuigd bent dat je alleen oud zult worden in ieder geval zonder partner?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog te weinig eigenlijk, crazy dog lady in the making hier
Ja daarom stort ik mij momenteel op mijn werk. Ben een beetje een workaholic aan het worden, en mijn viool.
Campingsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:48 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Reis je gewoon rond? En hoe douche je?
Het leven van een workaholic (ervaringsdeskundige) is nog langs niet slecht. Maar op stille momenten mis je wel het een en ander.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog te weinig eigenlijk, crazy dog lady in the making hier
Ja daarom stort ik mij momenteel op mijn werk. Ben een beetje een workaholic aan het worden, en mijn viool.
Eentje kan toch wel?quote:
Moet er niet aan denken vind 6 uur per dag al veels te veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Het leven van een workaholic (ervaringsdeskundige) is nog langs niet slecht. Maar op stille momenten mis je wel het een en ander.
Lang verhaal wat ik hier niet zo ten toon ga spreiden. Laat ik zeggen dat ik zo mijn redenen heb.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:49 schreef ZippZapp het volgende:
Wat is er gebeurd dat je zo overtuigd bent dat je alleen oud zult worden in ieder geval zonder partner?
Wat een heldquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje zoals Ron Jeremy?
Ja, snap ik. Mis nu na 4 jaar single zijn ook bepaalde dingen. Maar ach.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
Het leven van een workaholic (ervaringsdeskundige) is nog langs niet slecht. Maar op stille momenten mis je wel het een en ander.
Eentje wel. Heb zelfs nog een lieve foto met mijn favo katquote:
Het leven loopt toch altijd anders dus wees niet al te strengquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lang verhaal wat ik hier niet zo ten toon ga spreiden. Laat ik zeggen dat ik zo mijn redenen heb.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken vind 6 uur per dag al veels te veel
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:50 schreef Kopjechino het volgende:
En ja, ze luisteren goed @:stokj heb mijn eigen honden getraind en co-assistent geweest bij mijn trainer.
Ik zou daar niet door geneukt willen worden hoorquote:
Ligt er nogal aan waar je heen gaat denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:51 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Betaal je je dan niet blauw aan staangeld op die campings?
Ja wie weet ooit PT, maar salaris is niet zo hoog.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe iets met sport, dan sport je 6 uur ipv 3 uur
Nee dat vind ik ook wel een ding, maar goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou daar niet door geneukt willen worden hoor
Streng zijn past bij mijn resting bitchfacequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:52 schreef ZippZapp het volgende:
Het leven loopt toch altijd anders dus wees niet al te streng
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Mis nu na 4 jaar single zijn ook bepaalde dingen. Maar ach.
[..]
Eentje wel. Heb zelfs nog een lieve foto met mijn favo kat![]()
Helaas zie ik die nu nooit meer
Goed zo ik ga de zout even zoekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Streng zijn past bij mijn resting bitchface
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou daar niet door geneukt willen worden hoor
Nee man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:54 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Ben je net klaargekomen Haagse trekpop?
Goed pensioen ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zou eigenlijk weer voor het leger moeten gaan, beste baan
Ben geen vriendinnen meer met de eigenaar van de katquote:
Jij wordt graag gedrilt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Why?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen moet je geen been kwijtraken oid
Protipquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen moet je geen been kwijtraken oid
Neuh. Ik zou juist krachttraining geven dan, dat lijkt me wel tof.quote:
Je krijgt niet echt goede hulp dan. Ooit docu van gezien, die mensen worden gewoon in de steek gelaten.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
De staat zorgt graag voor mensen die het land hebben gediend
Mooi kut dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou juist krachttraining geven dan, dat lijkt me wel tof.
[..]
Je krijgt niet echt goede hulp dan. Ooit docu van gezien, die mensen worden gewoon in de steek gelaten.
Weer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ohjaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen vriendinnen meer met de eigenaar van de kat
Ik wel ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij ooit dienstplicht gehad?
Ja, poesta en ik waren echt beste matties. Stiekem tranen in mijn ogen nu ik de foto weer bekijk.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 was ben ik afgewezen![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou juist krachttraining geven dan, dat lijkt me wel tof.
Jezelf af laten keurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou er alles aan doen om zoiets te ontwijken.
Wel goed voor je, denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vermoeiend![]()
Het schieten was wel gaaf
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
BRING ME BACK TO THE RAILROAD TRACK
Beetje discipline is niet verkeerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed voor je, denk ik.
Hij paste niet in een tank?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn oom was afgekeurd omdat hij te dik was lol
Opgeschort, komt wel weer terug ooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:02 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Dienstplicht is al heel lang niet meer of je moet Turks zijn
Tank sws klein. Broer van mijn vader heeft wel tank gereden, die is niet zo groot.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij paste niet in een tank?
Bijna 50.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:02 schreef ZippZapp het volgende:
[..]
Dienstplicht is al heel lang niet meer of je moet Turks zijn
Dat kan ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dan geef ik ze mijn fok pohi
0.0quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vraag me af hoeveel op FOK! er door de dienstplicht zouden komen
Braddie sowieso
Soort geheim wapen. Als je op een heuvel staat en de landmacht komt naar boven laat je Braddie losquote:
Gewoon telkens als ze klagen resting bitch face gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ook, als het voor vrouwen ook verplicht was. Mensen zijn nu al bang voor me. Zou zo een heel leger aan kunnen sturen. En het nog leuk vinden ook.
Ik heb wel meer in petto voor ze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Gewoon telkens als ze klagen resting bitch face geven
Vertel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb wel meer in petto voor ze.
Alleen als je op m'n rug komt zitten, anders is 100 geen uitdagingquote:
Zat mijn pa misschien wel bijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:08 schreef aloa het volgende:
Ik zat met allemaal Hagenezen en Rotterdammers in dienst. Geweldig wat een tuig was dat
Je komt niet eens omhoog als ik dat doe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen als je op m'n rug komt zitten, anders is 100 geen uitdaging![]()
Al val ik wss om na 10 ofzo mja
Zal vast wel een paar keer lukken, heb het wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je komt niet eens omhoog als ik dat doe.
Leuk volk toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:08 schreef aloa het volgende:
Ik zat met allemaal Hagenezen en Rotterdammers in dienst. Geweldig wat een tuig was dat
Ja, als iemand 60 kilo weegt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal vast wel een paar keer lukken, heb het wel eens gedaan.
Maar 100x gaat m niet worden denk nee.
Jij ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ruud de Wild begint oud te worden.
Sorry hoor Haags, maar alleen oude mensen zeggen dit soort dingenquote:
Haha okéquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
60 is niks lol, zolang je onder de 90 blijft moet 1-5 keer lukken.
Heeeeel misschien heb je met mijn pa gezeten, hij heeft lang gezeten. Van geloof ik '86 tot '98.quote:
Ach je was jong.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Was wel lachen ja.
Op zondag eerst de kroeg in tot 6 uur en om 7 weer paraat staan.
Slopend
Ja nee ja neequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarschijnlijk overschatting hoor maar je weet het niet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry hoor Haags, maar alleen oude mensen zeggen dit soort dingen
Net zoals een ongebruikt zakje suiker meenemen als je koffie hebt gedronken in de stad, "want je weet nooit wanneer het eens van pas kan komen."quote:
Dat is wel heel lang voor dienstplichtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeeeel misschien heb je met mijn pa gezeten, hij heeft lang gezeten. Van geloof ik '86 tot '98.
Jezus nee dit doe ik nooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Net zoals een ongebruikt zakje suiker meenemen als je koffie hebt gedronken in de stad, "want je weet nooit wanneer het eens van pas kan komen."
Mijn ma is zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Net zoals een ongebruikt zakje suiker meenemen als je koffie hebt gedronken in de stad, "want je weet nooit wanneer het eens van pas kan komen."
Ja dit dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn ma is zo![]()
![]()
![]()
Echt met fucking alles, als we patat bestellen en ze houdt een bakje mayo over nemen we dat mee want 'je weet maar nooit'
Was ook niet alleen dienstplichtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang voor dienstplicht
Just wait for it.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee man. Ik ben totaal niet zuinig ingesteld.
En daarna op je gezicht zitten zodat je kunt liggen bellen blazen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen als je op m'n rug komt zitten, anders is 100 geen uitdaging![]()
Al val ik wss om na 10 ofzo mja
Neeeee kopje is een lieve meid, daar doen we dat soort dingen niet bijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarna op je gezicht zitten zodat je kunt liggen bellen blazen?
Werd alleen maar rustiger, daarom is die diensttijd afgeschaft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was ook niet alleen dienstplichtHij is toen uiteindelijk gespecialeerd met snipers, zat bij zo'n speciale divisie, en tijdje commando gedaan. Toen lagen de verhoudingen ook wel anders.
En nu wordt er weer volop over gesproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Werd alleen maar rustiger, daarom is die diensttijd afgeschaft.
Ja klopt, maar als je toen meer kon dan dom kijken mocht je al een divisie/rank hoger lol. Waren natuurlijk meer dan zat mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Werd alleen maar rustiger, daarom is die diensttijd afgeschaft.
Ja nee wacht maar. De ouderdom haalt je wel in.quote:
Zelden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is dat je al ooit gelukt?
Echt he..daarom hoerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, een vluggertje lijkt me niks. Je moet er de tijd voor nemen en er van genieten.
Kunt gewoon twee uur betalen hequote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
SKLOK
Geerdje kan dit hebben van mij
Alleen bij stoute meisjes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeeee kopje is een lieve meid, daar doen we dat soort dingen niet bij
Ik heb liever dat helemaal niemand op mijn gezicht zitquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat helemaal niemand op mijn gezicht zit
Krijg je puisten van met al die bacteriën.
Plasseksquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met een schone dame misschien maar idk
Beetje een zeikerd soms
Eeeeeen stop.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
HeheOok niet zo fan van. Ik had wel ooit een ex die daar van hield, was wel bijzonder.
Dat heb jij goed gedacht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik had al zo'n idee dat ik niet meer hoefde te vertellen
Zoveel wat je nog niet weet!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ken je wel een beetje ondertussen
Vertelquote:
Wil ook een mysterie blijvenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee dat geloof ik, sowieso wel een beetje een mysterie jij soms.
Maar ik wacht rustig af..
Ja, dat zou heel de spanning eraf halen. Je mag 1 vraag stellen. Use it well.quote:
De geur van een nieuw boek is anders wel echt genot hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan een open boek toch
Daarom, als je tevaak geopend bent dan is die geur eraf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De geur van een nieuw boek is anders wel echt genot hoor
Oeiquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Daarom, als je tevaak geopend bent dan is die geur eraf.
Ik dacht gewoon even door. Het klonk nogal fout namelijkquote:
Ik ga eerst ff brainstormenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat zou heel de spanning eraf halen. Je mag 1 vraag stellen. Use it well.
Dat is pas genot.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De geur van een nieuw boek is anders wel echt genot hoor
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon even door. Het klonk nogal fout namelijk
Zit nu aan mijn nieuwe boek te snuffelen. Man man manquote:
Wat voor genre lees je graag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit nu aan mijn nieuwe boek te snuffelen. Man man man
Maccie scorenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Eten na een avond drinken is altijd zo raar
Ben de laatste tijd vooral erg into fantasyquote:
Keertje overleef je welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht dat is haha
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kut jong, nu heb ik serieus zin in fastfood
Ooit van Harry Potter gehoord?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd vooral erg into fantasy
Hou op, ik word gek!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit nu aan mijn nieuwe boek te snuffelen. Man man man
Zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
SKLOK
Geerdje kan dit hebben van mij
Nooit opquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Want die klokt zo lekker weg
Mijn buurman zijn LOTR extended dvds zijn gestolen lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, duh. En LOTR uiteraard
[..]
Huilen dat zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn buurman zijn LOTR extended dvds zijn gestolen lol
Man man man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
IK KRIJG HONGER VAN DIE KFC WEBSITE
Klote.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ga veel moeten inhalen lol, geen goede periode dit
Van watquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent hier toch om mij tegen te houden?
Je gaat toch je eigen gang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dikheid en slechte keuzes
Klopt, ik heb ook nog eens een speciale editie in boekvorm met kaarten e.d. zijn niet goedkoopquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja is wel zielig, zijn geloof ik ook best prijzig.
Wel leuk om te hebben thoquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog eens een speciale editie in boekvorm met kaarten e.d. zijn niet goedkoop
Mooi. Dan mag jij nu uitloggen en gaan slapen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt niet, ik luister altijd naar jou
quote:
Is goed, welterustenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mooi. Dan mag jij nu uitloggen en gaan slapen.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mooi. Dan mag jij nu uitloggen en gaan slapen.
LOTR vind ik saaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, duh. En LOTR uiteraard
[..]
AAAAAAAAAASHHFFFSSS PWAAPIEJAAAquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Mag ik ook nog even uit huis?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Okay, je mag nog 2 uurtjes. Maar dan echt naar bed.
Wil je de zweep?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mag ik ook nog even uit huis?
Pls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |