En een melkje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Vuelta-tijd met pizza en Karsten en Jeroen.
Denk echt dat ze dat aan Gesink gunnen, Martin kent de leiderstrui in een grote ronde welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:57 schreef Jason22 het volgende:
Zal me ook niet verbazen als Tony Martin de leiderstrui wordt gegund, mocht Jumbo winnen.
Jammer dat mijn goede vriend johannes geen goede vriend blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is ernstige ondermijning van Rellende.
1 klassement dat Jumbo winttwitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 25-08-2019 om 20:29:39#LaVuelta19 Which team has accumulated the most fines? (Amounts in Swiss francs)Since we keep track of these statistics, we seem to find a pattern @UCI_cycling seems to want an average of 1000CHF fines per day (regardless of race) https://t.co/lV2YGYbIw8 reageer retweet
Misschien heet ie geen Johannes, maar heet ie stiekem Petrus of zelfs Judas.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat mijn goede vriend johannes geen goede vriend blijkt te zijn.
En De La Cruz is niet langer welkom bij Movistar. Dat zal ook wel met die patjepeeër te maken hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Acquadro schijnt de reden te zijn dat Kenny de vinger kreeg.
Sjors is heerlijk aan het integreren, lekker altijd klagen als een ekte Hollander.twitter:georgenbennett twitterde op maandag 26-08-2019 om 18:15:07Spainish loooove a roundabout reageer retweet
Sjors van der Bentquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:20 schreef Momo... het volgende:
Sjors is heerlijk aan het integreren, lekker altijd klagen als een ekte Hollander.twitter:georgenbennett twitterde op maandag 26-08-2019 om 18:15:07Spainish loooove a roundabout reageer retweet
quote:Lotto-Soudal heeft beslist om Performance Manager Kevin De Weert tot het einde van de Ronde van Spanje te schorsen. Dat laat de Belgische WorldTour-ploeg weten. “Naar aanleiding van een incident aan de vooravond van de Vuelta en na een eerdere waarschuwing, heeft het management van wielerploeg Lotto Soudal beslist om haar Performance Manager, Kevin De Weert, met onmiddellijke ingang voorlopig te schorsen voor de rest van de duur van de wedstrijd”, klinkt het in een communiqué van Lotto-Soudal. “Het ploegmanagement zal verder geen commentaar geven tot er een gesprek plaatsvindt tussen General Manager John Lelangue en Kevin De Weert, na zijn terugkeer in België.”
De Weert is wel een kermisklant, past totaal niet tussen de kantoorklerken.quote:
Bij 'performance manager' denk ik meer aan een nerdachtig iemand, niet aan Kevin de Weert. Misschien onderschat d'n Kevin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij moest het iig niet hebben van zijn prestaties op de fiets.
Ik ook een 7,5.quote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik geef de Vuelta tot nu toe een 7. Wat jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |