Rising sun enzo? Krijg op de een of andere manier allerlei associaties met Pearl Harbor met die vlagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 05:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die Japanse vlag op de achtergrond is nog net niet te vergelijken met de hakenkruisvlag van de Nazi's, maar het is wel een foute vlag.
Ahh, daarom kwam 'ie bekend voorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 06:54 schreef Lyrebird het volgende:
Die vlag werd in WW2 inderdaad door het Japanse leger gebruikt. Sindsdien zijn er wat kleine veranderingen geweest, maar dezelfde vlag is nog steeds in gebruik. De Japanse marine gebruikt 'm. In de rest van Azie (Korea bijvoorbeeld) maak je met die vlag geen vrienden.
Iedereen is tegenwoordig meteen op de tenen getrapt. Een vriend van me had een pet op met confederate flag en werd ook al uitgecholden voor racist...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 05:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die Japanse vlag op de achtergrond is nog net niet te vergelijken met de hakenkruisvlag van de Nazi's, maar het is wel een foute vlag.
Nuchter beschouwd is er weinig mis met de Confederate flag. Maar daar zit m de kneep: het debat in de VS is niet zo nuchter.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig meteen op de tenen getrapt. Een vriend van me had een pet op met confederate flag en werd ook al uitgecholden voor racist...
Dat maakt de PSV fans vaak niet veel uit, als ze maar kampioen worden. Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:18 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Klopt. Vraag is gaat Mark voor combinatievoetbal of weer alle ballen naar voren pompen. Duidelijk was dat die tactiek met Malen niet werkte maar met Mitroglou kun je weer prima zo gaan spelen. Is alleen niet om aan te gluren.
Bergwijn verkocht misschien?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:26 schreef tompsv18 het volgende:
Selectie: Zoet, Ruiter, Van de Meulenhof, Viergever, Dumfries, Mitroglou, Rosario, Gutierrez, Lato, Boscagli, Hendrix, Baumgartl, Schwaab, Malen, Gakpo, Teze, Ihattaren, Catic, Madueke, De Haas.
Geen Sadilek, Bruma en Bergwijn. Alweer een blessure erbij?
Wat houdt dat in dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet wedstrijdfit lees ik op PSV.nl. Mitrogoool basis dus.
Wat heeft Bruma dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat hoofdpijntje van Doan was besmettelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moeten ze niet Messi halen, ook geblesseerdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:37 schreef tompsv18 het volgende:
Pereiro, Lammers, Bruma, Bergwijn geblesseerd. Gaat lekker. Misschien moeten we nog maar een aanvaller halen
Voor miljoenmiljardquote:
driedubbel bezet, voor de EL, ED en bekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
Hoeveel kwaliteitsaanvallers heeft PSV nu in totaal als iedereen fit is? Doan, Malen, Bergwijn, Pereiro, Lammers, Bruma, Mitroglou, Gakpo, Ihattaren.
Tikkeltje overdreven allemaal.
Toch begrijp ik het niet goed. Je kunt er uit dit rijtje maar 4 opstellen. Malen, Bergwijn, Gakpo en Ihattaren lijken momenteel heel dicht tegen een basisplaats aan te zitten. Mitroglou kun je nog goed gebruiken voor een plan b maar dan komt Lammers weer te vervallen. (Waar meer potentiële transferwaarde in zit.)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
driedubbel bezet, voor de EL, ED en beker
Dat is vaak het probleem met dat soort dingen. Nuchter beschouwd is er niks mis mee maar symbolen worden vaak 'gekaapt' door bewegingen en mensen met minder leuk gedachtegoed en dan is zo'n symbool besmet en is elk nuchter debat onmogelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nuchter beschouwd is er weinig mis met de Confederate flag. Maar daar zit m de kneep: het debat in de VS is niet zo nuchter.
Lammers is er tot de winterstop uit..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het niet goed. Je kunt er uit dit rijtje maar 4 opstellen. Malen, Bergwijn, Gakpo en Ihattaren lijken momenteel heel dicht tegen een basisplaats aan te zitten. Mitroglou kun je nog goed gebruiken voor een plan b maar dan komt Lammers weer te vervallen. (Waar meer potentiële transferwaarde in zit.)
Terwijl Bruma tot nu toe ook erg effectief speelt.
Ach overdreven. Je hebt ineens te maken met een heel zware blessure bij Lammers, die moet je dit seizoen al niet meer meetellen en het is altijd maar de vraag of zo'n speler überhaupt nog ooit zijn oude niveau haalt na zoiets. Pereiro ligt er ook een behoorlijke tijd uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
Hoeveel kwaliteitsaanvallers heeft PSV nu in totaal als iedereen fit is? Doan, Malen, Bergwijn, Pereiro, Lammers, Bruma, Mitroglou, Gakpo, Ihattaren.
Tikkeltje overdreven allemaal.
Minstens. Ik denk dat we blij mogen zijn als die in het voorjaar voorzichtig minuten gaat maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lammers is er tot de winterstop uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |