En hij is ook spontaan een Oostenrijker geworden volgens Jan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooie Georg aanzien voor Heinschke, dat kan niet.
Zo misschien toch weer wel.quote:
Maar hij heeft al een profcontract.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, ik hoop dat Zimmerman nooit prof wordt, wat afschuwelijk om naar te kijken.
Foss helpt je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, ik hoop dat Zimmerman nooit prof wordt, wat afschuwelijk om naar te kijken.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar hij heeft al een profcontract.
www.eurosportpanel.nlquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:50 schreef wimderon het volgende:
Hermsen had het over een minder zwaar laatste stuk, Stöpler vijf minuten later over een wat zwaardere laatste kilometers.
Hermsen had het over de vogel die gevlogen was, vijf minuten later is het nog niet binnen.
Ik krijg zware jeuk van Jan.
Ik zou een mooie kompilaasie kunnen maken van jouw posts over Jan Hermsen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:50 schreef wimderon het volgende:
Hermsen had het over een minder zwaar laatste stuk, Stöpler vijf minuten later over een wat zwaardere laatste kilometers.
Hermsen had het over de vogel die gevlogen was, vijf minuten later is het nog niet binnen.
Ik krijg zware jeuk van Jan.
Nee, jij doet het helemaal fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, je doet het helemaal fout.
Wel een goede naam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:55 schreef wimderon het volgende:
Foss ligt erbij als Bernhard Kohl in z'n beste dagen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Buiten het feit dat deze transfer al een paar jaar in de lucht hing kunnen we Wielerflits vanaf nu beter Propagandaflits noemen.
[..]
Groot talent? Mwah, nee. Een middelmatig talent, op z'n meest.
[..]
Als we net concluderen dat hij eigenlijk maar een middelmatig talent is valt die flinke slag wel mee. Een kleine slag, als het überhaupt een slag is. Er zullen weinig andere ploegen met interesse zijn geweest.
[..]
Een vette vis, leuk woordgrapje want Noor en vis enzo hahaha, maar op z'n bolle kop na is er weinig vet aan Foss. Geen idee hoe die ranking tot stand komt, maar Foss is overduidelijk niet de op één na beste belofte van de wereld.
[..]
Tobias is een likker.
[..]
Allemaal ereplaatsen, want Tobias gaat nooit van z'n leven een koers winnen. Sindsdien heeft hij overigens ook nergens meer iets gepresteerd. Vreselijk slecht in de Vredeskoers, wat met de mantel der liefde wordt bedekt door Propagandaflits omdat hij ziek zou zijn geweest. Dan was hij tijdens het Noorse kampioenschap vast ook nog steeds ziek, toen hij op drie minuten werd gereden door Leknessund.
[..]
????????????????
De Colombiaantjes lijken mij topfavorieten. Ploeg- en landgenoot Leknessund lijkt me een topfavoriet. Bagioli lijkt me een topfavoriet. Champoussin lijkt me een topfavoriet. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Bij Foss heb ik niet het idee met een topfavoriet te maken te hebben.
[..]
Youri IJnsen, ontdekker van Rogla en Tobias Foss. Jawel.
Gratulálok.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta volledig achter Attila Valter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |