Ah vandaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat wordt van alle redelijk nieuwe FOKkers gedacht
Van mij ook in het begin. Haha!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In bepaalde topics wel idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm oordeel niet te snel, ben geen standaard millenial.quote:
Zie nu pas dat jij ook net uit de luiers komt hier. Nooit gewetenquote:
Toen vroeg ik iemand wie dat was.quote:
Haaha!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm oordeel niet te snel, ben geen standaard millenial.
[..]
Zie nu pas dat jij ook net uit de luiers komt hier. Nooit geweten
Van wiequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:26 schreef ZippZapp het volgende:
Ik ken er niet veel hier maar het schijnt dat tong80 een erg beruchte kloon is
Vulpenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toen vroeg ik iemand wie dat was.
Dat zou dus een Oostblok blondine zijn die webcamde en een paarse stabilo had. Ik weet niet wat dat laatste is tho
Stabilo is toch die pen van vroeger voor kids die niet konden schrijven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toen vroeg ik iemand wie dat was.
Dat zou dus een Oostblok blondine zijn die webcamde en een paarse stabilo had. Ik weet niet wat dat laatste is tho
Zeggen dat iemand als een 70 jarige klinkt is niet oordelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm oordeel niet te snel, ben geen standaard millenial.
[..]
Zie nu pas dat jij ook net uit de luiers komt hier. Nooit geweten
Oooo whaaha!quote:
Dat was een grapje. Les 1: neem de meeste dingen die ik zeg met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:28 schreef ZippZapp het volgende:
Zeggen dat iemand als een 70 jarige klinkt is niet oordelen
Dat geldt eigenlijk voor heel FOK lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Les 1: neem de meeste dingen die ik zeg met een korreltje zout.
Omdat je een man bent? En die denken altijd aan seks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:28 schreef Fancy2 het volgende:
Oooo whaaha!
Waarom denk ik dan altijd aan een dildo?
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? En die denken altijd aan seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |