Ja kan best dat ik het daar van heb, was heel erg krom iig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Sommige provincies zijn er nu gekapt met kappen, maar het programma tegenlicht had er laatst een goed item over.
Ja dan noem je ook wel een volkquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
De Jappen bombardeerden Pearl Harbor vanwege economische sancties
In welk jaar leef jij?quote:
Ze zegt net dat het grootste gedeelte van dat soja gebruikt wordt als voer voor dieren. Luister je wel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:19 schreef PzKpfw het volgende:
En dan zeggen ze dat vlees zo slecht is voor het klimaat. Maar wel lekker in die sojaburgers vreten
Ik stop gewoon een arpeggio in de nespresso en druk op een knop. Waarom zou ik soja bonen in de koffie gooienquote:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Soy%20Lattequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik stop gewoon een arpeggio in de nespresso en druk op een knop. Waarom zou ik soja bonen in de koffie gooien
Dat mens lult net hoe het d'r uitkomt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zegt net dat het grootste gedeelte van dat soja gebruikt wordt als voer voor dieren. Luister je wel?
Daar werd zelfs gemeld dat er relatief gezien meer gekapt is in Nederland dan in de amazone, geen idee of het waar is hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kan best dat ik het daar van heb, was heel erg krom iig.
Volgens mij zijn ze ook allemaal fan van Roxanne Hazes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:23 schreef DKUp het volgende:
Het onderwerp van de stagaires en de meisjes die blijven hangen
Nou ja vergassen is geen optie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
Het echte probleem is en blijft natuurlijk overbevolking.
Alanog is wr dan veel minder soja nodig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Vegetarisch “vlees” wordt ook van soja gemaakt toch? Of is dat weer ander spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |