Hadden ze de Natte Wind niet richting Argentinië kunnen sturen?quote:Op maandag 27 januari 2020 23:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Renaat ook
https://sporza.be/nl/2020/01/27/piet-allegaert-san-juan/
Het is wel een zooitje tegenwoordig bij de VRT hè?quote:Op maandag 27 januari 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hadden ze de Natte Wind niet richting Argentinië kunnen sturen?
En hem daar dan laten, bij voorkeur.
Wordt ook alweer 26 jaar in augustus, zeg.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere. Dit is een mooie jongen.
Wacht, sta jij niet voor 150% achter De Rem?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 01:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Julian +20, gisteren +14. Doe eens niet.
'26'quote:Op maandag 27 januari 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt ook alweer 26 jaar in augustus, zeg.
Savio pls. Zie het door de vingers.quote:“I’d like to try to go to Europe again on a WorldTour team,” Rujano told Cyclingnews ahead of the opening stage. “I want to show that I still have the legs for that. I’ll try to show myself in these next two important races, and then see if afterwards if a team wants to sign Rujano for the Giro, Tour or Vuelta a España.
“I’m happy and I have a lot of strength, and I have a lot of desire to be a professional again. I want to ride the Giro and Tour. I still have the desire, and I still feel young. I look at Valverde and Oscar Sevilla, and they’re four or five years older than me, so I still feel like I can keep riding for another four or five years myself.”
It's happening.quote:No matter what he achieves here and in Colombia, of course, the prospect of Rujano returning to ride Grand Tours seems fanciful in the extreme. That does not mean, however, that the name will not feature again in the European peloton some day. At the recent Vuelta al Tachira, one Jeison Rujano placed 18th overall in his first race out of the junior ranks. "He's very young, only 18," Savio said. "But he's a boy who's highly spoken of and I'm keeping an eye on him."
Jeetje. Het is wat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julian is ziek dus. Gaat niet meer van start.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:27 schreef Felagund het volgende:
Zielig voor hem, maar gezien een bepaald spelletje op dit forum ben ik daar niet ontevreden over.
Wielrennen is meer dan een spelletje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:27 schreef Felagund het volgende:
Zielig voor hem, maar gezien een bepaald spelletje op dit forum ben ik daar niet ontevreden over.
Dat klopt, ik hoop dat hij ook snel beter is, ze leken bij Quickstep ook vooral voor Remco te gaan, dus misschien had het sowieso weinig uitgemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wielrennen is meer dan een spelletje.
praat wel heel zachtjes in zijn interviewquote:Cobarrubia, vermoeden van.
Jan Anton Pijl.quote:
En het is niet eens lollig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:04 schreef Felagund het volgende:
Eurosport mist de snelste tijd van Oliviera door een lollig filmpje met Flecha.
https://www.denederlandse(...)id_van_meningsuitingquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Jongens dit is niet leuk meer, mag ik dat zeggen?
Ik ben er wel behoorlijk door geschrokken, ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is behoorlijk beangstigend zou Columbiafan zeggen.
ColumbiaGodquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben er wel behoorlijk door geschrokken, ja!
HIJ IS DAARquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lang geleden, hoe gaat het?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |