Windowlickerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan draaien ze zich om....
[ afbeelding ]
Coz Ima playa girl for real, PLAYA PLAYA GIRLquote:
Leukquote:
quote:
klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als AZ nu 2-1 maakt hebben ze een betere uitgangspositie dan met 1-1.
Gras is groen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt batsenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een Griek erin brengen tegen de Cyprioten. Goede zet
De helft van de Cyprioten zijn toch gewoon Grieks?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een Griek erin brengen tegen de Cyprioten. Goede zet
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van de Cyprioten zijn toch gewoon Grieks?
Smaakmaker!quote:
No shitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De helft van de Cyprioten zijn toch gewoon Grieks?
Bij APOEL zag ik allemaal Griekse vlaggen van de week.
cali speraquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trek in souvlaki met extra tzatziki nu.
quote:
Danny?quote:
een seizoen daar duurt gauw 34 wedstrijden te lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij PSV zijn ze ook nog niet allemaal wedstrijdfit
Nu heb ik zin in lasagne.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ging Hendrix niet nog naar Bolognese?
quote:
Linedance nog steedsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies, lekker daar blijven.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Veronica volgende week AZ uitzenden nu PSV en Feyenoord zo goed als door zijn?
hopelijk welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Veronica volgende week AZ uitzenden nu PSV en Feyenoord zo goed als door zijn?
Nee. Potentiele kijkcijfers zijn hoger bij PSV/Feyenoord. Puur op fanbase.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee joh, Gewoon PSV. AZ interesseert niemand buiten Alkmaarquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja prima ik heb er ook niks meequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:14 schreef Timooon het volgende:
[..]
Linedance nog steedsoverigens.
Maar het gaat om de coefficientenpolonaise.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:15 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee joh, Gewoon PSV. AZ interesseert niemand buiten Alkmaar
Frappant.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja prima ik heb er ook niks mee
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het gaat om de coefficientenpolonaise.
Ja maar dat kan ook gewoon in de samenvattingquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het gaat om de coefficientenpolonaise.
Bedorven Gyrosquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo heeft iedereen kramp bij PSV
Tja anders krijg je net zo'n potje als Tbilisi - Feyenoord waar het al beslist is en het verder nergens over gaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat kan ook gewoon in de samenvatting
niet genoeg water gedronkenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
We keep in touch. @Calandquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs met dat idee heb ik weer zin in Gyros.quote:
VERTEL ONS ALLES.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel wat opstootjes bij AZ - Mierwerpen
Een echte FITTIE?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel wat opstootjes bij AZ - Mierwerpen
Ja klopt. Eigenlijk moeten ze die pot gewoon in het AFAS stadion spelen kijken volgende week met publiek. Zeker dat iedereen kijktquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja anders krijg je net zo'n potje als Tbilisi - Feyenoord waar het al beslist is en het verder nergens over gaat.
Het zijn Belgen, lafhartig volkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee altijd dezelfde laffe stoerdoenerij.
Doe nou nietquote:
Echte Belgen of importquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Het zijn Belgen, lafhartig volk
Charisteasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Rage_Guy het volgende:
Na 12 minuten een cultheld. Recordje?
Licht opportunistische commentator. Ach, wat geeft het. PSV gewoon doorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Rage_Guy het volgende:
Wolves is ook een leuker team voor de poulefase.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Torino diep in de problemen tegen Wolves, 0-2
Die Zijtveld begon die ie ook al te hypen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Rage_Guy het volgende:
Ho ho we moeten nog naar het hol van de leeuw hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Licht opportunistische commentator. Ach, wat geeft het. PSV gewoon door
1-2quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wolves is ook een leuker team voor de poulefase.
MADquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:23 schreef Oldground het volgende:
Door die onzin in Enschede hoop ik van harte dat d'n Antwerp lekker door gaat.
inb4 kolkende ambiance en heksenketelquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ho ho we moeten nog naar het hol van de leeuw he
Dit. Hopelijk volgende week goedmaken. Marin niet in de basis, Mazza geschorst, kan alleen maar beter.quote:
cultheld genotquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgen we nu weer weken lang Mitro hype natuurlijk.
Marin zal dan gewoon basis staan verwacht ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:25 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit. Hopelijk volgende week goedmaken. Marin niet in de basis, Mazza geschorst, kan alleen maar beter.
#TENHAGOUTquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marin zal dan gewoon basis staan verwacht ik.
Go for it!quote:
Rot een keer op met die kansloze mentions, ontoerekeningsvatbare imbeciel.quote:
Doe eens normaal tegen Rolandquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot een keer op met die kansloze mentions, ontoerekeningsvatbare imbeciel.
profiteurquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee Mitro verdient een waardige OP, en ik heb geen zin om die te tikken
sodeju zeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@El-Stinho deelt uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Davy of Coco hebben daar vast wel zin in.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee Mitro verdient een waardige OP, en ik heb geen zin om die te tikken
Welke wedstrijd heb jij gekeken, AZ?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geef Coco de eerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy of Coco hebben daar vast wel zin in.
Verdient zeker nog een kans, maar of dat volgende wedstrijd moet zijn...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef die jongen even de kans.
Ik heb er nog wel vertrouwen in
Dit is je kans.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gekeken.
Die line-upquote:
Als Ajax het verneukt tegen APOEL ligt dat nooit aan één speler natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Verdient zeker nog een kans, maar of dat volgende wedstrijd moet zijn...
Als die jongen net zo speelt als dinsdag en Ajax loopt de CL mis, is ie gewoon klaar in Amsterdam want werkelijk iedereen had het erover hoe slecht ie was, dus beter beschermen ze hem komende week.
Daar heb ik naar gekeken, ja. AZ maakte er een vermoeiend breiwerkje van, Antwerp is op zich al een vermoeiende kutclub. Op het eind ook nog hijgerig met een halve minuut voor het einde proberen een tijdrekwissel eruit te slepen (lol). Vervelende zit en volgende week wordt dat dus ook heel vervelend. Ik ben pessimistisch in dezen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken, AZ?
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zender moet omvallen en opgaan in vlammen
haha klopt. Hij was alleen wel echt veruit de slechtste van het veld, en dat werkt dan toch door. Gewoon rustig laten wennen aan de druk, en wellicht meer een 8 van maken voor tegen zwakkere tegenstanders. In de rol waar TH hem nu laat spelen issie gewoon niet sterk genoeg verdedigend.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax het verneukt tegen APOEL ligt dat nooit aan één speler natuurlijk.
Of hij moet drie eigen goals maken
Dickquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar Dick en Wim.
"jongens lijken allemaal op elkaar"quote:
Ajax moet met de punt naar achteren spelen en Marin dan als halfspeler gebruiken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:35 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
haha klopt. Hij was alleen wel echt veruit de slechtste van het veld, en dat werkt dan toch door. Gewoon rustig laten wennen aan de druk, en wellicht meer een 8 van maken voor tegen zwakkere tegenstanders. In de rol waar TH hem nu laat spelen issie gewoon niet sterk genoeg verdedigend.
Dan hebben we wel echt een andere CVM nodig. Blind trekt dat daar echt niet met zijn work rate. Misschien Alvarez? Maakte alleen niet echt een snelle indruk? Ik wil Martinez eigenlijk wel op die positie zien. Volgens mij is dat echt een heerlijke stofzuiger, en heeft ook nog een leuke pass in huisquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet met de punt naar achteren spelen en Marin dan als halfspeler gebruiken.
Al moet hij verdedigend wel beter worden ja.
Als enige 6 hoef je minder te belopen dus dan is het prima voor Blind.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dan hebben we wel echt een andere CVM nodig. Blind trekt dat daar echt niet met zijn work rate. Misschien Alvarez? Maakte alleen niet echt een snelle indruk? Ik wil Martinez eigenlijk wel op die positie zien. Volgens mij is dat echt een heerlijke stofzuiger, en heeft ook nog een leuke pass in huis
alle Marokkanen zijn Marrokaans.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick wil eigenlijk zeggen dat zijn familie hem zwaar onder druk zet en dat het in hun cultuur zit.
Ondertussen thuis voor de buis bij de familie Ihattarenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick wil eigenlijk zeggen dat zijn familie hem zwaar onder druk zet en dat het in hun cultuur zit.
Wolves speelde hiervoor nooit Europees dus hebben geen goed clubcoefficient natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me nu pas op dat er in deze ronde met Strasbourg-Frankfurt en Torino-Wolves 4 grote voetballanden al aan elkaar zijn gekoppeld. Was dat puur toeval of min of meer gestuurd door de UEFA met potindelingen?
Nee dat snap ik, maar het is van alle potentiële koppeltjes dan wel weer opvallend dat ze net tegen een Italiaanse club uitkomenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wolves speelde hiervoor nooit Europees dus hebben geen goed clubcoefficient natuurlijk.
Gewoon pech met de loting dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar het is van alle potentiële koppeltjes dan wel weer opvallend dat ze net tegen een Italiaanse club uitkomen
Kampioen geworden en Olympiakos gaat de CL in. Dat doet pijn. Maar dan mogelijk ook nog uitgeschakeld worden in de EL. Oei.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:56 schreef TheVulture het volgende:
PAOK ondertussen tegen een treffer in blessuretijd aangelopen bij Bratislava (1-0), die kunnen er zomaar uit liggen volgende week
Voor zo' n kut competitie zeker ja. Wereldprestatie.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk trekt AZ 'm er volgende week toch nog uit, dat zou je op basis van het spelbeeld nog wel mogen verwachten...4 clubs in een groepsfase CL of EL is echt luxe
Muah AZ is ook wel een paar keer flink ontsnapt hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk trekt AZ 'm er volgende week toch nog uit, dat zou je op basis van het spelbeeld nog wel mogen verwachten...4 clubs in een groepsfase CL of EL is echt luxe
Dat lag dus ook meer aan Ajax, dat ze nog goed leken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:56 schreef TheVulture het volgende:
PAOK ondertussen tegen een treffer in blessuretijd aangelopen bij Bratislava (1-0), die kunnen er zomaar uit liggen volgende week
Dit dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat lag dus ook meer aan Ajax, dat ze nog goed leken.
Of ze zijn beter in de underdogrol dan wanneer ze de favoriet zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wolves had een geplaatste status. Engelse clubs hebben het best leukquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wolves speelde hiervoor nooit Europees dus hebben geen goed clubcoefficient natuurlijk.
Kom op dat Bratislava is niveau Trensin, ohh wacht.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze zijn beter in de underdogrol dan wanneer ze de favoriet zijn.
Het bewijst in mijn ogen alleen maar dat in deze fase van het seizoen er nog weinig zekerheidjes zijn en je al blij mag zijn als je de voorrondes doorkomt...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zullen ook wel mentaal geknakt zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kom op dat Bratislava is niveau Trensin, ohh wacht.
Eens, en tegen Ajax lekker kunnen counteren met wat opportunisme is heel wat anders en makkelijker dan als favoriet een tegenstander je wil opleggen en zelf het spel moeten makenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ook wel mentaal geknakt zijn natuurlijk.
Maar eens dat PAOK niet zo'n geweldige ploeg was hoor, maar er zijn wel wat nuances te plaatsen.
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal morgen de film van je moeder eens opzetten.
Heeft toch goed uitgepakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:22 schreef Dejannn het volgende:
Opvallend dat Wolves bij Torino gewoon vol op de counter gaat leunen, je zou verwachten dat ze toch wel enigszins het spel zelf zouden durven maken, maar dat zat er niet in vanavond.
Dat klopt, maar toch opmerkelijk als je zo'n prima team hebt en tegen een op papier zwakkere tegenstander speeltquote:
Zoveel zal het ook niet schelen hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch opmerkelijk als je zo'n prima team hebt en tegen een op papier zwakkere tegenstander speelt.
Wow koekoekquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal morgen de film van je moeder eens opzetten.
Dit is een wekelijks terugkerend fenomeen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:57 schreef maxi-mus het volgende:
Rosario hoeft nooit meer interviews te geven. Bij voorbaat dank.
Ja, best bizarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Enige wedstrijd die nog spannend is op internet uitzenden. Alles voor de kijkcijfers.
Erg vreemd dat een commerciële omroep een keuze maakt op basis van kijkcijfers inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Enige wedstrijd die nog spannend is op internet uitzenden. Alles voor de kijkcijfers.
Ook wel pijnlijk voor AZ dat zelfs wanneer Feyenoord en PSV al praktisch geplaatst zijn AZ niemand iets boeit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Antwerp - AZ wordt overigens live uitgezonden op Canvas België.
Als RTL7 AZ had uitgezonden hadden zoe hoe pijnlijk ook minder kijkcijfers gehad als PSV en Feyenoord.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook wel pijnlijk voor AZ dat zelfs wanneer Feyenoord en PSV al praktisch geplaatst zijn AZ niemand iets boeit.
Of Veronica maakt de verkeerde inschatting.
Interesseert toch ook helemaal niemand? Het is én de EL, én AZ.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook wel pijnlijk voor AZ dat zelfs wanneer Feyenoord en PSV al praktisch geplaatst zijn AZ niemand iets boeit.
Of Veronica maakt de verkeerde inschatting.
Gelukkig maar, want die andere Nederlandse wedstrijden boeien niemand.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Antwerp - AZ wordt overigens live uitgezonden op Canvas België.
Feyenoord gaat het Nederlandsche Voetbal redden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:40 schreef fetX het volgende:
@:Zipportal en ik hopen dat naast Feyenoord ook in ieder geval PSV doorgaat. Al is het alleen al om extra wedstrijdjes die dikke te spotten.
En het dak dicht doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef Doublepain het volgende:
In Amsterdam zouden ze zeggen dat het stadion vol zat
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen?
Hapoel Beer Sheva - Feyenoord Rotterdam 1-2
Royal Antwerp F.C. - Alkmaar Zaanstreek 2-0
Apollon Limassol - Philips Sport Vereniging 1-1
Treinen reden niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef Doublepain het volgende:
In Amsterdam zouden ze zeggen dat het stadion vol zat
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hapoel Beer Sheva - Feyenoord Rotterdam 1-1
Royal Antwerp F.C. - Alkmaar Zaanstreek 3-1
Apollon Limassol - Philips Sport Vereniging 1-2
0-0quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hapoel Beer Sheva - Feyenoord Rotterdam 1-1
Royal Antwerp F.C. - Alkmaar Zaanstreek 3-1
Klopt. Alleen zie je die niet in Nicosia.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef De_Kraam het volgende:
Zit goed vol daar. Heel Limassol uitgelopen voor het grote PSV.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hapoel Beer Sheva - Feyenoord Rotterdam 1-2
Royal Antwerp F.C. - Alkmaar Zaanstreek 1-2
Volgens mij reden de treinen op gas daar en daar was een gebrek aan ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Treinen reden niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |