Baas!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:17 schreef Ticootje het volgende:
36k hier. Online staat ie klaar en het klopt!
Nee hoor, dat is niet raar. De inkomensgrens voor KGB is enorm hoger geworden. Bij de toeslagen is dit amper gewijzigd. Vandaar dat heel veel gezinnen volgend jaar ineens wel recht hebben op KGB.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:20 schreef Nazil het volgende:
Paar euro op vooruit maar ik denk dat het weinig scheelt met de hogere uurprijs. Die heb ik gelijk aangepast samen met het inkomen van mijn man die dat een half jaar geleden vergeten is aan te passen waardoor we nog een paar honderd euro aan zorgtoeslag en andere toeslagen mogen terugbetalenwe zitten precies op de grens van wel of niet ontvangen. Kindgebonden budget gaat wel enorm omhoog! Van 6 euro (na aanpassing inkomen man) naar iets van 70 euro volgend jaar. Terwijl de zorgtoeslag van 6 pm na aanpassing (jaja, bedrag joh) naar 0 gaat. Best raar.
Wij ook niet.. raar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wij hebben nog steeds geen recht op KGB, maar dat is vast een goed teken.(Mijn vader zegt altijd: "Ik betaal graag veel belasting", dat is hetzelfde idee.)
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wij hebben nog steeds geen recht op KGB, maar dat is vast een goed teken.(Mijn vader zegt altijd: "Ik betaal graag veel belasting", dat is hetzelfde idee.)
Ik heb niets gedaan en kreeg opeens een bericht in de berichtenbox van MijnOverheid hierover.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:13 schreef SaskiaR het volgende:
Moet je die KGB apart aanvragen of krijg je die vanzelf?
Die krijg je automatisch als je er recht op hebt als je toch al een andere toeslag hebt lopen/aanvraagt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:13 schreef SaskiaR het volgende:
Moet je die KGB apart aanvragen of krijg je die vanzelf?
Ja dat klopt. De 'spreiding' is ook anders volgend jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Nazil het volgende:
Maar blijkbaar is het bedrag ook hoger want we zitten niet eens in de richting van 51000 euro maar krijgen ineens aanzienlijk meer.
Ja de overheid wil de middeninkomens een steuntje in de rug geven en heeft de inkomensgrens en de maximale bedragen opgetrokken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Nazil het volgende:
Maar blijkbaar is het bedrag ook hoger want we zitten niet eens in de richting van 51000 euro maar krijgen ineens aanzienlijk meer.
Maar dus wel de zorgtoeslag omlaag schroeven. Best raar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja de overheid wil de middeninkomens een steuntje in de rug geven en heeft de inkomensgrens en de maximale bedragen opgetrokken.
Volgens deze tabel niet...quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:09 schreef Nazil het volgende:
[..]
Maar dus wel de zorgtoeslag omlaag schroeven. Best raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |