Ja Niña is raar. Ik word onrustig van dat mens.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:54 schreef Szura het volgende:
Doe nog vreemder anders als je de antwoorden niet weet, dat helpt vast
Eens.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:57 schreef zoem het volgende:
Kan dat mens d'r mond niet eens een keer houden
Oh ja Mei li Vos kende ik ook.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind Mei Li Vos en Siemon de Jong ook nog wel in de categorie bn'ers vallen. Maar verder is het inderdaad schraal.
Siemon de Jong is van Taarten van Abel. Dus ken je die ook?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:07 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Oh ja Mei li Vos kende ik ook.
nee, die kende ik niet (ik kijk geen kinderprogramma's)quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Siemon de Jong is van Taarten van Abel. Dus ken je die ook?
Ja, met gatenvullen ben je wel in het voordeel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:01 schreef Postbus100 het volgende:
Met die uitvindersvraag had ik ook nog een heel stratenplan kunnen afgaan. Tenminste, hier heb je buurt met straten vernoemd naar Marconi, Flemming, Röntgen, Swammerdam, Hertz, Leeuwenhoek, Edison, Galvani, Volta, etc, etc. Dan kom je ook nog wel een heel eind. Zeker als je later de gaten mag invullen, dan kan je behoorlijk willekeurig wat roepen.
Dat sowiesoquote:
Dan zou ze fors minder wit zijn in ieder geval.quote:
Ik denk dat zij behoorlijk wild is op dat gebied.quote:
Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat zij behoorlijk wild is op dat gebied.
Klassiekers kijken we lekker in het voorjaar met het handje in de bioscoopbroekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:53 schreef Szura het volgende:
Je kent niet je klassiekers, maar je klassieken
Pedofielenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:54 schreef Szura het volgende:
Paus Franciscus
Bergoglio
Argentijn
Daklozen
Jezuïet dacht ik
Venezuela drnk ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
is dit de alternative president van ecuadr?
Ze verdient het ook wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
Nu hopen dat Eveline wint. Nina zit enorm in mijn irritatiezone
had zelf op 3 kunnen zijn maar de doos nekt drquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze zei pas op 2 seconden, for the record
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |