Mja, ik hou dit graag vastquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vol vult beter en je weegt toch niks dus kan prima.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ontbijten ben ik ook enorm slecht in; tegenwoordig neem ik ook kwark met wat fruit mee en eet dat zodra ik op mijn werk ben.
Klinkt zo als ikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zak chips leeg eten heb ik dan weer wat minder moeite mee.
Ik heb die van zaanse hoeve. Als ik weer boodschappen moet doen, die zuivelmeester maar eens halen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die emmertjes van zuivelmeester zijn geweldig. Niet zo vies dik wel vol en romig
Ik had deze week die van de Aldi. Smerig! Zo dik dat het gewoon in vorm blijft als je je het er uit schept en dan nog geen romige smaak.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik hou dit graag vastAls er wat gewicht aan moet, dan het liefst spiermassa
[..]
[..]
Klinkt zo als ik
[..]
Ik heb die van zaanse hoeve. Als ik weer boodschappen moet doen, die zuivelmeester maar eens halen.
Die dure van ah? Die is lekker jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:02 schreef Allures het volgende:
Ik ben van die pur natur yoghurt of zoiets
is die duur?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dure van ah? Die is lekker ja
Ik vind volle kwark altijd zo naar kaas smaken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik neem meestal deze mee
[ afbeelding ]
Ik moet er ook echt iets bij eten; kan niet kwark zonder iets naar binnen lepelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind volle kwark altijd zo naar kaas smaken.
Nee ik doe altijd zoet overal bijquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
deze wil ik eens proberen; collega van mij zei dat die wel goed was
[..]
Ik moet er ook echt iets bij eten; kan niet kwark zonder iets naar binnen lepelen.
Je smaakt zelf naar kaasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind volle kwark altijd zo naar kaas smaken.
ik weet echt nooit hoe duur mijn boodschappen zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja in vergelijking met andere yoghurt wel vind ik. Tenzij je andere bedoelt dan ik
Die heb ik ook wel vaak, maar dan met smaakjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
deze wil ik eens proberen; collega van mij zei dat die wel goed was
[..]
Ik moet er ook echt iets bij eten; kan niet kwark zonder iets naar binnen lepelen.
Ja ik let er altijd wel op.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ik weet echt nooit hoe duur mijn boodschappen zijn
Ik verbaas me er altijd weer over hoeveel ik in mijn eentje uitgeef.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
[..]
ik weet echt nooit hoe duur mijn boodschappen zijn
Ik stond vandaag nog van wtf maar ja dat krijg je dus denk ik als je niet op letquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd weer over hoeveel ik in mijn eentje uitgeef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |