SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
Maar ja, whatever gets me through the night
Oh ja, deze is nog met Taste.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij kent de zanger gewoon.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik moet weer aan de Love Boat denken, maar weet nu dat het daar niet van is.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Het internetwebz lijkt weer te werken
Ja, redelijk bijgekomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
Ben je bijgekomen van Lowlands, brother52? Hoe erg was de regen nu?
Tot later.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:17 schreef Annagh het volgende:
Ik ga maar even een rondje met hem, laterz!
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, redelijk bijgekomen.
De regen viel alles mee en het terrein kon het goed aan. Had voor de zekerheid mijn kisten weer eens uit de kast getrokken maar die waren eigenlijk niet nodig. Al heb ik van de regen op zaterdag weinig gemerkt omdat ik met koorts in mijn tent lag.
Ja, daardoor wel een paar dingen moeten missen die ik graag wilde zien maar het is niet anders. Was al lang blij dat het de volgende dag weer over was.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, redelijk bijgekomen.
De regen viel alles mee en het terrein kon het goed aan. Had voor de zekerheid mijn kisten weer eens uit de kast getrokken maar die waren eigenlijk niet nodig. Al heb ik van de regen op zaterdag weinig gemerkt omdat ik met koorts in mijn tent lag.
Dat geloof ik. Anders was het echt een duur festival geweest, voor hetgeen je er aan had.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daardoor wel een paar dingen moeten missen die ik graag wilde zien maar het is niet anders. Was al lang blij dat het de volgende dag weer over was.
Lijkt me wel ultiem balen never the less, die festivals zijn al zo asociaal duur.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daardoor wel een paar dingen moeten missen die ik graag wilde zien maar het is niet anders. Was al lang blij dat het de volgende dag weer over was.
Nee, helemaal niks van meegekregen. Heb wel even getwijfeld om toch het terrein op te gaan maar dan had ik het zondag weer dubbel terugbetaald.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat is goed balen. Heb je zaterdag ook helemaal niks meegekregen van de bands? Ik zou dan denk ik toch liever naar huis gaan.
Baal er vooral van dat ik Otoboke Beaver heb gemist.... en Giorgio Moroder en Johnny Marrquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me wel ultiem balen never the less, die festivals zijn al zo asociaal duur.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Baal er vooral van dat ik Otoboke Beaver heb gemist.... en Giorgio Moroder en Johnny Marr
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Ik ken ze geen van allen.
![]()
Oh, Johnny Marrquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Baal er vooral van dat ik Otoboke Beaver heb gemist.... en Giorgio Moroder en Johnny Marr
Smakelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn biertje eens opentrekken.
En Johnny Marr ook, gitaarheld van o.a. The Smithsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Giorgio Moroder ken ik nog wel.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Ik ken ze geen van allen.
![]()
Misschien als ik ze hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Dat je Otoboke Beaver niet kent snap ik maar die andere 2 echt niet?
Zonder MadMaster en Symph kan dat niet hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel een I feel love-moment aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |