Ik mis de optie: Renaat is ok, maar niet geweldig. Iets beters is er ook niet tijdens de Tour.quote:
Nuance is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Renaat is ok, maar niet geweldig. Iets beters is er ook niet tijdens de Tour.
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Renaat is ok, maar niet geweldig. Iets beters is er ook niet tijdens de Tour.
Los van de culinaire avonturen is ter plaatse commentaar geven gruwelijk overschat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Sporza wel weer gewoon ter plekke dit jaar met de commentatoren? Want ik miste vorig jaar toch wel het uurtje waarin ze het eten van de avond ervoor bespraken.
Eurosport met Jeroen en Karsten > allesquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik mis de optie: zolang ik Eurosport kan vermijden ben ik blij.
Dit ja, honderd keer ditquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Eurosport met Jeroen en Karsten > alles
Dit staat nog steeds.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart & Jean![]()
Beter wordt het niet.
Nee. Alleen de radiocommentatoren zijn op locatie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Sporza wel weer gewoon ter plekke dit jaar met de commentatoren? Want ik miste vorig jaar toch wel het uurtje waarin ze het eten van de avond ervoor bespraken.
Ik zou het wel toegevoegde waarde vinden als de commentator of de co-commentator lokaal de finale heeft gefietst of lastige punten onderweg. Als dat dan iemand is met verstand van zaken, kan 'ie er misschien wat zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Los van de culinaire avonturen is ter plaatse commentaar geven gruwelijk overschat.
Zonder player zijn die reclames toch wel irritant. Essentieel onderdeel van wielrennen kijken is halverwege even indutten en wakker worden als het stemgeluid omhoog gaat als de finale begint.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Thijs Zonneveld doet dat vaak maar die hoeft maar een opstel te schrijven en een podcast vol te lullen. Voor commentatoren wordt het lastig, zeker met de lange uitzendingen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou het wel toegevoegde waarde vinden als de commentator of de co-commentator lokaal de finale heeft gefietst of lastige punten onderweg. Als dat dan iemand is met verstand van zaken, kan 'ie er misschien wat zinnigs over zeggen.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2022 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het Eurosport of NOS gaat wordenquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik ga het allemaal weer volgen op Eurosport dit jaar en genieten van het bevlogen commentaar van Jan Hermsen en Bobbie Traksel![]()
Sowieso kijk ik al het wielrennen via de PLAYER.
Ja, ik vind dat dan wel een toegevoegde waarde. Ook beelden van voor de start.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Thijs Zonneveld doet dat vaak maar die hoeft maar een opstel te schrijven en een podcast vol te lullen. Voor commentatoren wordt het lastig, zeker met de lange uitzendingen van tegenwoordig.
Zou ook toegevoegde waarde hebben als de commentatoren voor de start wat kunnen praten met renners en ploegleiders.
Die lange uitzendingen in combinatie met grote verplaatsingen zijn de reden waarom commentaar geven ter plaatse weinig toegevoegde waarde heeft.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijk week 2 en 3 komt de god Ducrot terug
Ik heb deze Tour tot nu toe de meeste tijd naar de NOS gekeken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik geniet eerlijk gezegd wel van het enthousiasme van Staf
Niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik geniet eerlijk gezegd wel van het enthousiasme van Staf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |